Advertisement

1FP2

Χωρίς να δείξει καμία διάθεση χαλάρωσης, ο Lewis Hamilton συνέχισε να αποτελεί μια κατηγορία μόνος του. Ο Βρετανός ήταν ξανά με διαφορά ο ταχύτερος οδηγός, αφήνοντας τον Sebastian Vettel μισό δευτερόλεπτο πίσω, στη δεύτερη θέση. Όσο για τον team-mate του, ο Valtteri Bottas αρκέστηκε στην τρίτη θέση, όντας ελάχιστα πιο αργός από τον Γερμανό οδηγό της Ferrari.

Ο Kimi Raikkonen βρέθηκε στην τέταρτη θέση, μπροστά από τους Daniel Ricciardo, Max Verstappen, Carlos Sainz, Romain Grosjean, Nico Hulkenberg και τον Daniil Kvyat που συμπληρώνει τη 10άδα, με την Toro Rosso να βλέπει και τα δύο της μονοθέσια εντός των 10 πρώτων οδηγών. Ας δούμε πώς κύλισαν τα 90 λεπτά του FP2:

Οι συνθήκες ήταν ξανά πολύ καλές, με τον ήλιο να κυριαρχεί και τα θερμόμετρα να δείχνουν τους 22°C στο οδόστρωμα και τους 28°C στον αέρα. Μόνο οι δύο Haas εγκατέλειψαν τα pits στην αρχή, γράφοντας γρήγορους γύρους, για να ακολουθήσουν κι άλλοι, όπως ο Vandoorne, που βγήκε για να καλύψει το χαμένο έδαφος του FP1.

Τα αμερικανικά μονοθέσια παράμειναν για λίγο στην κορυφή, μέχρι να έρθει ο Massa και να κατεβάσει κατά 4 δέκατα τον χρόνο του Grosjean, στο 1:26.367. Ο Kvyat ήταν ελάχιστα αργότερος, όμως είχε έρθει η σειρά του Hamilton, ο οποίος σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:25.283, φορώντας και αυτός τα μαλακά ελαστικά.

Ο Bottas ερχόταν ακόμα πιο γρήγορα πίσω του, για το 1:25.1, αλλά με τα πολύ μαλακά ελαστικά. Η Ferrari αποφάσισε να πιέσει από την αρχή -εν αντιθέσει με το FP1-, με αποτέλεσμα ο Raikkonen να περάσει στην πρώτη θέση, με 1:25.0, έχοντας την πολύ μαλακή γόμα. Ο Vettel βρισκόταν στην ίδιο ρυθμό, αλλά αρκέστηκε στην τέταρτη θέση, μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον team-mate του, παρόλο που ήταν ο ταχύτερος απ’ όλους στο δεύτερο κομμάτι της πίστας.

Είχε περάσει το πρώτο τέταρτο, ωστόσο οι Alonso, Palmer και Verstappen δεν είχαν πατήσει ακόμα πίστα. Ο Hamilton πίεσε περισσότερο την W08, αλλά δεν κατάφερε να περάσει τον Raikkonen για μόλις 9 χιλιοστά. Από που ήθελε ο Βρετανός, το κατάφερε ο Vettel, γυρνώντας σε 1:24.9, επίσης με την πολύ μαλακή γόμα, όταν ο Hamilton είχε τη μαλακή.

Ο Palmer ξεπέρασε τα προβλήματα με το κιβώτιο και βγήκε έξω, κάτι που έκανε και ο Verstappen λίγο αργότερα, καθώς πλησιάζαμε στο πρώτο μισάωρο της περιόδου. Οι πρώτοι οδηγοί είχαν επιστρέψει στα pits, όσο ο Hulkenberg ανέβαινε στην 8η θέση, με τα μαλακά ελαστικά, επιβεβαιώνοντας πως η R.S.17 έχει ανώτερη ανταγωνιστικότητα από τον προκάτοχό της.

Στα 25 λεπτά από το ξεκίνημα, είχαμε καθεστώς κόκκινης σημαίας. Υπεύθυνος ο Palmer, καθώς έχασε το πίσω μέρος στην τελευταία στροφή, διαλύοντας το μονοθέσιό του. Τα συντρίμμια ήταν αρκετά, όμως οι άνθρωποι της πίστας τα καθάρισαν γρήγορα, με αποτέλεσμα να μένει ακριβώς μία ώρα για το τέλος όταν βγήκε η πράσινη σημαία.

Περίπου οι μισοί οδηγοί συνέχιζαν το πρόγραμμά τους, αλλά αυτό δεν αφορούσε τον Massa, ο οποίος σταμάτησε ακριβώς πριν από την είσοδο του pit lane, έχοντας πρόβλημα με την FW40, πιθανότατα στο κιβώτιο. Ο Verstappen φόρεσε την πολύ μαλακή γόμα και ανέβηκε στη δεύτερη θέση, ένα δέκατο πίσω από τον Vettel, την ώρα που οι περισσότεροι οδηγοί βρισκόταν στην πίστα, παρόλο που είχαμε φτάσει το 40λεπτο.

Αυτό συνέβη διότι είχαν εκμεταλλευτεί τη διακοπή και επέστρεψαν προηγουμένως το ένα σετ ελαστικών που πρέπει να δώσουν εντός των πρώτων 40λεπτών. Ήταν η ώρα των Mercedes, με τον Bottas να κάνει πρώτος την κίνησή του, γράφοντας το 1:24.1, με την πολύ μαλακή γόμα, όμως ο Hamilton ήρθε δευτερόλεπτα αργότερα για το 1:23.6, πλησιάζοντας το απόλυτο ρεκόρ του Albert Park.

Ίδια γόμα και για τον Alonso, μόνο που ο Ισπανός είδε το όνομά του στην 15η θέση, 3,1 δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή. Στην πίστα και ο Vandoorne, που βρισκόταν στην τελευταία θέση. Ο Raikkonen ανέβηκε στην τέταρτη θέση, όμως η απόστασή του από την κορυφή ήταν 1 δευτερόλεπτο, παρόλο που πατούσε κι αυτός στην πολύ μαλακή γόμα.

Είχαμε περάσει στο δεύτερο 45λεπτο και η πλειοψηφία των οδηγών είχε γυρίσει στα pits. Ο Ricciardo δοκίμασε την ταχύτητά του με τα υπέρ-μαλακά, αλλά δεν μπόρεσε να κάνει κάτι καλύτερο από την πέμπτη θέση, ένα δέκατο πίσω από τον Raikkonen. Το ίδιο θέλησε να κάνει και ο Verstappen, πατώντας εκτός στην έξοδο της στροφής 12, γυρνώντας αμέσως μετά στα pits.

Λίγο πριν από το τελευταίο μισάωρο, οι τρεις πρώτοι (Hamilton, Vettel, Bottas) βγήκαν με μεγάλο φορτίο καυσίμου, προκειμένου να κάνουν την καθιερωμένη προσομοίωση αγώνα που βλέπουμε στο τελευταίο μέρος του FP2. Ο Alonso ήταν έξω και ανέβηκε στην 12η θέση, 2,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Hamilton και μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον 10ο Kvyat.

Οι οδηγοί συνέχισαν τις προσομοιώσεις τους, μέχρι το χρονόμετρο να μηδενιστεί και να ολοκληρωθεί η πρώτη από τις τρεις ημέρες του Αυστραλιανού Grand Prix. Το μόνο αξιόλογο που σημειώθηκε ήταν η έξοδος του Ericsson, με τον οδηγό της Sauber να σταματά στην αμμοπαγίδα της στροφής 7, με αποτέλεσμα να υπάρξει καθεστώς Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας.

Το αυριανό FP3 θα ξεκινήσει στις 05:00 ώρα Ελλάδας.

Advertisement

2Αποτελέσματα

  • Akis-F1 FAN

    Μάλιστα…Χαμ και Μερκ συνεχίζουν πολύ δυνατά, η ferrari θυμίζει 2016 αν και είναι νωρίς ακόμη, η RBR ξεφούσκωσε στο FP2 ενώ η Mclaren τα πάει αρκετά καλύτερα σε σχέση με τα τεστ. Στις κατατακτήριες βλέπω τη Μερκ τουλάχιστον 4 δέκατα μπροστά από τον 2ο ( μακάρι να βγω ψεύτης ). Επίσης παρόλο που θα σπάσουν σίγουρα το απόλυτο ρεκόρ πίστας η διαφορά στους χρόνους σε σχέση με πέρυσι είναι μικρή…κοντά 2 sec.

    • antonis

      Ξέρεις αν κ φέτος θα εχει τους αγώνες η ΕΡΤ;

    • Nerazzuro21

      Η ΕΡΤ έχει τα δικαιώματα της F1, με το ίδιο καθεστώς με πέρυσι, μέχρι και το 2018.

    • antonis

      Ευχαριστώ δηλαδή θα ακούμε παλι τους ίδιους.

  • Giannisk

    Αντε καλή αρχή. Στο ίδιο έργο θεατές μας βλέπω και φέτος. Θα μονοθέσια μέχρι στιγμής τοποθετούνται στην ίδια κατάταξη με πέρσι.

  • Mitsos Ribopaido

    Ας μην προτρέχουμε , μπορεί να δούμε πράγματα περίεργα.. σημαντικό οι πολλοί γύροι για τους πειρισσότερους.. Αυριο στο fp3 θα δείξει το σκηνικό

  • στο ιδιο εργο θεατες … ενδεχεται η φερραρι οντως να ειναι ποιο γρηγορη απο την μερκ απλως ο φεττελ να μην μπορει …
    η μονη που εκανε πισω ειναι χοντα… εκει που περυσι έμπαινε στο q3 φετος θα ειναι τυχεροι αν μπουν στο q2 σε ορισμενους αγωνες αν συνεχισουν ετσι …

    • kostas

      Δεν παιζει κατι τετοιο, ο φεττελ εχει δειξει πολλες φορες τι μπορει να κανει με γρηγορα αμαξια. Και φυσικα υπαρχει και ο Κιμι που ειναι εξαιρετικος οδηγος αλλα κι αυτος ειναι 1 δευτερο πισω απο την merc. Γενικα εχουμε να δουμε ταχυτατο αμαξι απο την φερραρι απο το 2008!

    • αστειευομαι … βασικα ας περιμενουμε μεχρι το σαββατο .. ακομα πιστευω ειναι νωρις … ενα μονο ειναι σίγουρο .. η χοντα δεν βελτιωθηκε χαχα

    • Mitsos Ribopaido

      Εγω νομίζω πως έχουμε να δούμε πραγματάκια

  • thymios tsilimparis

    Λέτε να χουμε μια από τα ίδια τελικά; Νωρίς είναι βέβαια ακόμα, αλλά μισό δεύτερο είναι χάος.
    Δε σχολιάζω για κάθε ομάδα, ας περιμένουμε το κυνήγι των χρόνων αύριο το πρωί.

  • LJ

    Ποσες γομες αλλαξαν Ferrari, Merc, Gro k Alo, LOL!

  • georgekaras

    ερωτηματικο αν πιεσε η ferrari ή ηταν σε ρυθμο αγωνα απλα .Aλλιως θα πεσει το δευτερολεπτο συννεφο παλι,ουτε το πρωταθλημα χειμωνα δεν θα παρουμε αχααχαχ

    • Nerazzuro21

      Ο Vettel είπε ότι είχαν πρόβλημα με την ισορροπία του μονοθεσίου. Θα δείξει αύριο που βρίσκονται σε σχέση με τον Hamilton.

    • georgekaras

      μια ζωη ανισσοροποι

  • Mika

    Παρομοιο μοτιβο με μικρες διακυμανσεις..

  • Nerazzuro21

    Έπεσε γερό ξενύχτι στη Honda.
    https://pbs.twimg.com/media/C7rMcN3WkAAFX1S.jpg

    • Mika

      Μπα, κλαιει απο αυτα που βλεπει στη πιστα!
      :p

  • PanosGR

    θα πεσει τουβλο δευτερολεπτου ανετα….παμε παλι τα ιδια……..

  • Mika

    Χαχαχα

  • Mika
    • Giannisk

      Καλύτερα να έλεγε “I hope I can start”.