Η Παρασκευή είναι παραδοσιακά μια δύσκολη ημέρα για τις ομάδες, αφού γίνονται οι απαραίτητες προσομοιώσεις αγώνα και κατατακτήριων, με στόχο την εύρεση το καλύτερου δυνατού set-up, ενώ υπάρχει και η αξιολόγηση των ελαστικών, ώστε να διαπιστωθεί η φθορά, αλλά και οι διαφορές μεταξύ των γομών, για να ερευνηθούν οι στρατηγικές που μπορούν να ακολουθηθούν.

Δυστυχώς για τους μηχανικούς, ελάχιστα ήταν τα δεδομένα που πήραν σήμερα, καθώς το μεγαλύτερο μέρος του FP1 κύλισε χωρίς δράση, ενώ το FP2 ακυρώθηκε. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην συλλεχθούν δεδομένα για τα μονοθέσια και τα ελαστικά, αλλά η Mercedes δεν ανησυχεί ιδιαίτερα, όπως εξηγεί ο James Allison, Τεχνικός Διευθυντής της γερμανικής ομάδας.

Το να μην τρέξουμε την Παρασκευή, σημαίνει ότι πάμε στις κατατακτήριες και τον αγώνα χωρίς να γνωρίζουμε όσα θα θέλαμε για τα ελαστικά. Για παράδειγμα, πόσο θα κρατήσουν και ποιες είναι οι διαφορές ανάμεσα στις γόμες, και αυτά τα δεδομένα είναι βασικά για τη στρατηγική του αγώνα. Θα χάσουμε χρόνο για το set-up, ώστε να βρούμε την ιδανική ισορροπία επίσης, αλλά πλέον, όταν φτάνεις στην πίστα, έχεις αρκετά καλή ισορροπία, έτσι δεν είναι μεγάλο πρόβλημα.

Αυτή είναι η φύση της σύγχρονης Formula 1: ακόμα κι αν βρέχει, είμαστε περιορισμένοι, επειδή δε θέλεις να πληγώσεις το μονοθέσιο, και θέλεις να φυλαχτείς για το Σαββατοκύριακο. Έτσι, κάθε φορά που ένας οδηγός τρέχει με τα βρόχινα ελαστικά, είναι ένα ταξίδι που ανακαλύπτεις περισσότερα γι’ αυτά. Είμαστε τυχεροί διότι, σε τέτοιες συνθήκες, οι οδηγοί μας μπορούν να περιορίζουν οποιοδήποτε μειονέκτημα. Το Σάββατο θα πρέπει να είναι η καλύτερη από αυτές τις μέρες όσον αφορά το καιρό, αλλά την Κυριακή θα υπάρξουν μπελάδες.