Πριν από μερικές ημέρες η Audi και η Porsche ανακοίνωσαν πως θα συνεργαστούν σε πολλούς τομείς προκειμένου να βοηθήσουν το VW Group να κάνει περικοπές λόγω του σκανδάλου Dieselgate.
Η Porsche είναι σταθερά η πιο κερδοφόρα εταιρία του VW Group, με την γερμανική εταιρία να μέσω του CEO της Oliver Blume, να δηλώνει πως θα συνεργαστούν με την Bentley και την Bugatti σε ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων, προκειμένου να εξοικονομηθούν 100 εκατομμύρια ευρώ από το επόμενο έτος.
Οι απτές αποδείξεις των συνεργιών αυτών θα φανούν στην επόμενη γενιά της Continental GT που θα παρουσιαστεί ενός του 2018. Το μοντέλο θα χρησιμοποιεί την MSB πλατφόρμα της Porsche που ήδη έχει τοποθετηθεί στην 2η γενιά της Panamera.
Η Bentley θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιήσει την ηλεκτρική τεχνολογία που αναπτύσσει η Porsche για το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο, το Mission E. Η Bentley στην έκθεση της Γενεύης τον περασμένο μήνα, παρουσίασε το EXP12 Speed 6e concept, το οποίο θα μπορούσε να περάσει στη παραγωγή ως ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο.
Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν σημαντικά ποσά για την ανάπτυξη ηλεκτρικών μοντέλων, με την GM δαπανά 3,8 δισ. δολάρια ώστε να αναπτύξει 10 ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα από το 2020. Η Mercedes επενδύει 10,7 δισ. δολάρια για 10 ηλεκτρικά μοντέλα που ετοιμάζει, με την Ford να βγάζει στην αγορά ένα plug-in υβριδικό μοντέλο το 2018, με ένα πλήρως ηλεκτρικό crossover να παρουσιάζεται μέσα στα επόμενα χρόνια. Η Volkswagen από την άλλη, θέλει να παρουσιάζει 15 ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα μέσα στα επόμενα 3-4 χρόνια.