Νέο Renault Megane RS. Με 300+ άλογα και ήπιο σχεδιασμό

Σχετικά άρθρα

Η Renault ετοιμάζει το νέο Megane RS, με την εταιρία να μας έχει ήδη δείξει το πρώτο teaser video του. Σύμφωνα με τον Stephane Janin, τον επικεφαλής σχεδιασμού της γαλλικής εταιρίας, το νέο Megane RS δεν θα έχει κραυγαλέο επιθετικό σχεδιασμό, αλλά έναν πιο ήπιο, περισσότερο εκλεπτυσμένο. Όπως τόνισε:

Η μάρκας μας δεν έχει να κάνει με επιθετικότητα. Προσπαθούμε να έχουμε ένα ισχυρό προϊόν αλλά με απλό και αισθησιακό σχεδιασμό. Αυτό προσπαθήσαμε να κάνουμε με το επόμενο RS που στην πραγματικότητα νομίζω είναι δυσκολότερο από το να διαλέγαμε επιθετική σχεδίαση. Για να βρούμε τη σωστή ισορροπία είναι πιο δύσκολο, αλλά νομίζω πως το κάναμε.

Αναφορές θέλουν το μοντέλο να εξοπλίζεται με τον ολοκαίνουργιο 1.800αρη turbo κινητήρα που φορά το Alpine A110, που στη περίπτωσή του αποδίδει 252 άλογα. Στο Megane RS ο κινητήρας αναμένεται να αποδίδει 300+ άλογα και να συνδυάζεται είτε με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο με rev-matching τεχνολογία, που παρουσίασε η Nissan στο 370Z, είτε με ένα 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Επίσης υπάρχουν φήμες πως αντί για τον 1.800αρη κινητήρα, κάτω από το καπό του νέου Megane RS θα βρίσκεται ένας 2,0-λιτρος turbo.

Το νέο Renault Megane RS θα εξοπλίζεται με σύστημα τετραδιεύθυνσης, όπως το Megane GT, προκειμένου να εξασφαλίσει την κινητικότητα σε χαμηλές αλλά και την σταθερότητα σε υψηλότερες ταχύτητες, με τους μηχανικούς της Renault να πιστεύουν ότι τα προτερήματα του συγκεκριμένου συστήματος πρόκειται να αντισταθμιστούν με το επιπλέον βάρος των περίπου 40 κιλών. Η κίνηση θα περνά στον δρόμο από τον μπροστά άξονα, με το συνολικό βάρος να είναι σημαντικός προβληματισμός της Renault Sport για το νέο Megane RS, καθώς αυτό όχι μόνο είναι μεγαλύτερο σε σχέση με το προκάτοχο του, αλλά θα προσφέρεται αποκλειστικά σε 5-θυρη έκδοση, κάτι που αυξάνει σημαντικά το βάρος. Οι μηχανικοί προσπαθούν να καταλήξουν σε λύσεις για να αντισταθμίσουν το επιπλέον βάρος, με τη χρήση ελαφριών υλικών να είναι μια λύση ώστε να κρατηθεί χαμηλά το βάρος, κάτι που δεν σημαίνει, όμως, απαραίτητα ότι το νέο Megane RS θα χρησιμοποιεί carbon.

Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα κοντά στα 270 χλμ/ώρα. Το αφεντικό της Renaultsport, Patrice Ratti, σε παλαιότερη συνέντευξή του απέκλεισε το ενδεχόμενο προσπάθειας κατάρριψης του ρεκόρ ταχύτερου γύρου για προσθιοκίνητα οχήματα στο Nurburgring.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Renault πούλησε 99.132.100 μετοχές της στη Nissan, αξίας €358 εκατ.

Μετά την πρώτη πώληση μετοχών της Nissan στις 13 Δεκεμβρίου 2023, ο όμιλος της Renault ολοκλήρωσε σήμερα μια δεύτερη συναλλαγή, και πούλησε στη Nissan...

Στις 4 Απριλίου τα αποκαλυπτήρια του Renault Captur facelift

Έχουν περάσει 4,5 χρόνια από τη στιγμή που η Renault αποκάλυψε τη δεύτερη γενιά του Captur, με τη γαλλική εταιρία να ετοιμάζει το facelift...

Επίσημο: Κοινοπραξία Renault και Volvo για ηλεκτρικά βαν

Στα μέσα του περσινού καλοκαιριού, ο Όμιλος της Renault και ο αντίστοιχος της Geely ίδρυσαν κοινοπραξία για την ανάπτυξη υβριδικών και κινητήρων εσωτερικής καύσης. Επιπλέον,...
Autoblog.gr