Η Renault ετοιμάζει το νέο Megane RS, με την εταιρία να μας έχει ήδη δείξει το πρώτο teaser video του. Σύμφωνα με τον Stephane Janin, τον επικεφαλής σχεδιασμού της γαλλικής εταιρίας, το νέο Megane RS δεν θα έχει κραυγαλέο επιθετικό σχεδιασμό, αλλά έναν πιο ήπιο, περισσότερο εκλεπτυσμένο. Όπως τόνισε:

Η μάρκας μας δεν έχει να κάνει με επιθετικότητα. Προσπαθούμε να έχουμε ένα ισχυρό προϊόν αλλά με απλό και αισθησιακό σχεδιασμό. Αυτό προσπαθήσαμε να κάνουμε με το επόμενο RS που στην πραγματικότητα νομίζω είναι δυσκολότερο από το να διαλέγαμε επιθετική σχεδίαση. Για να βρούμε τη σωστή ισορροπία είναι πιο δύσκολο, αλλά νομίζω πως το κάναμε.

Αναφορές θέλουν το μοντέλο να εξοπλίζεται με τον ολοκαίνουργιο 1.800αρη turbo κινητήρα που φορά το Alpine A110, που στη περίπτωσή του αποδίδει 252 άλογα. Στο Megane RS ο κινητήρας αναμένεται να αποδίδει 300+ άλογα και να συνδυάζεται είτε με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο με rev-matching τεχνολογία, που παρουσίασε η Nissan στο 370Z, είτε με ένα 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Επίσης υπάρχουν φήμες πως αντί για τον 1.800αρη κινητήρα, κάτω από το καπό του νέου Megane RS θα βρίσκεται ένας 2,0-λιτρος turbo.

Το νέο Renault Megane RS θα εξοπλίζεται με σύστημα τετραδιεύθυνσης, όπως το Megane GT, προκειμένου να εξασφαλίσει την κινητικότητα σε χαμηλές αλλά και την σταθερότητα σε υψηλότερες ταχύτητες, με τους μηχανικούς της Renault να πιστεύουν ότι τα προτερήματα του συγκεκριμένου συστήματος πρόκειται να αντισταθμιστούν με το επιπλέον βάρος των περίπου 40 κιλών. Η κίνηση θα περνά στον δρόμο από τον μπροστά άξονα, με το συνολικό βάρος να είναι σημαντικός προβληματισμός της Renault Sport για το νέο Megane RS, καθώς αυτό όχι μόνο είναι μεγαλύτερο σε σχέση με το προκάτοχο του, αλλά θα προσφέρεται αποκλειστικά σε 5-θυρη έκδοση, κάτι που αυξάνει σημαντικά το βάρος. Οι μηχανικοί προσπαθούν να καταλήξουν σε λύσεις για να αντισταθμίσουν το επιπλέον βάρος, με τη χρήση ελαφριών υλικών να είναι μια λύση ώστε να κρατηθεί χαμηλά το βάρος, κάτι που δεν σημαίνει, όμως, απαραίτητα ότι το νέο Megane RS θα χρησιμοποιεί carbon.

Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα κοντά στα 270 χλμ/ώρα. Το αφεντικό της Renaultsport, Patrice Ratti, σε παλαιότερη συνέντευξή του απέκλεισε το ενδεχόμενο προσπάθειας κατάρριψης του ρεκόρ ταχύτερου γύρου για προσθιοκίνητα οχήματα στο Nurburgring.

  • Anestis Genk

    Κρίμα, εμένα μ’αρέσουν τα τουμπανιασμένα, αλλά χωρίς ευαίσθητα σποϊλεράκια.

    • Christos F4

      παντως κανα δυο απλα megane τελευταιας γενιας που εχω δει στο δρομο ειναι καπως too much. τωρα ποσο ηπιο σχεδιασμο θα εχει αυτο, δεν ξερω…

    • Anestis Genk

      Ναι τα απλά ίσως είναι, αλλά εδώ μιλάμε για RS, θα ήθελα να φωνάζει αγωνιάρικη έκδοση.

  • Mika

    Iσχυει ακομα η παρουσιαση για Μονακο??