Το Passport ήταν το πρώτο SUV της Honda, με την ιαπωνική εταιρία να κατοχυρώνει ξανά το όνομα στο γραφείο ευρεσιτεχνίας και εμπορικών σημάτων των ΗΠΑ.

Για την ώρα παραμένει άγνωστο το κατά πόσο η Honda θέλει να επαναφέρει το όνομα Passport στην αγορά μιας και είναι σύνηθες, εταιρίες να προχωρούν στην κατοχύρωση ονομάτων προκειμένου να τα δεσμεύσουν ώστε να μην χρησιμοποιηθούν από ανταγωνιστές τους.

Ίσως το όνομα να χρησιμοποιηθεί στην έκδοση του Pilot με το κοντό μεταξόνιο, που αναμένεται στην αγορά μέσα στο 2018.

  • γιατι το ΞΑΝΑ κατοχυρωνει ??? δηλαδη πριν δεν το ειχε κατοχυρωσει ???

    • thymios tsilimparis

      Η κατοχύρωση των ονομάτων δεν είναι μόνιμη, έχει συγκεκριμένη διάρκεια, νομίζω 25 χρόνια.

  • thymios tsilimparis

    Εδώ φυσικά βλέπουμε ένα Isuzu MU, με σήματα της Χόντα. Χαρακτηριστικά η Wiki λέει οτι η πρώτη γενιά κυκλοφόρησε με τα εξής ονόματα:
    Isuzu Amigo

    Isuzu MU Wizard

    Isuzu Cameo (Thailand only)

    Isuzu Rodeo

    Isuzu Vega (Thailand only)

    Chevrolet Frontera

    Chevrolet Rodeo

    Holden Frontera

    Honda Jazz

    Honda Passport

    Opel Frontera

    Vauxhall Frontera

    Καθόλου άσχημα…
    Επίσης δεν αναφέρεται ο κινέζος κλώνος του Frontera, το όνομα του οποίου μου διαφεύγει, που είχε πατώσει μεγαλοπρεπώς στο Euro-NCAP.
    Φυσικά αν υπολογίσει κανείς τις εκδόσεις (3θυρο, 5θυρο, βανάκι, διπλοκάμπινο, ελαφρύ φορτηγό κτλ), μιλάμε για αναρίθμητη ποικιλία αμαξωμάτων και σήματος!

    • Μάνος Μαμαλάκης

      Tο παλιόLandwind SUV λες… βγήκε το 2006 και το λέω παλιό γιατί ήταν πολύ κακό στην ασφάλεια όπως ήταν και όλα τα rebadged… Πάτωσε στο EuroNCAP αμέσως… και το μίσησα αυτό το αμάξι κατευθείαν. http://www.ridelust.com/wp-content/uploads/landwind_x-pedition.jpg https://www.youtube.com/watch?v=tI61KeZ9T6M Ως Opel Frontera μου άρεσε λίγο ως design SUV…
      Το τερμάτισαν πάντως τόσα σήματα εταιρειών είχε, δεν ήξερα ότι και η Honda είχε κι εκείνη αυτό.

    • thymios tsilimparis

      Ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι ήταν Landwind, αλλά δεν ήξερα μοντέλο. Και μένα μου άρεσε πάντα αυτό το αυτοκίνητο. Είχε κάτι αθλητικό και κλασικό. Έτυχε μάλιστα να οδηγήσω κάποτε ένα 5θυρο Isuzu με έναν μεγαλούτσικο κινητήρα (3.2 παρακαλώ). Ήταν το όνειρο των επαρχιοαναθρεμένων, μεταξύ των οποίων και εγώ ο ίδιος φυσικά: Ένα δυνατό αγροτικό που χωρούσε μια ολόκληρη οικογένεια, πήγαινε παντού και μετά με ένα πλύσιμο ήταν ΟΚ! Αυτό και το στρογγυλοφάναρο Pajero ήταν τότε τα αγαπημένα μου!
      Πάντως στο θέμα του της Landwind, το αμάξωμα κατέρρευσε και οι διαφορές με τις δοκιμές των Opel αποδόθηκαν στο γεγονός οτι οι Κινέζοι είχαν επιλέξει διαφορετικά κράματα σκελετού, που έδιναν σαφώς χαμηλότερη δομική αντοχή.

    • Μάνος Μαμαλάκης

      Από εμφάνιση ως ίδιο με τα άλλα ουσιαστικά είχε ένα σκληροτράχηλο χαρακτήρα… μόνο αυτό μ’ άρεσε λίγο. Στην ασφάλεια και ποιότητα βέβαια ως κινεζιά όπως όλα τα κινέζικα ήταν χάλια τελείως… μοντέλο 25-30ετίας εν έτει 2006… Γενικά ένα κακό αυτοκίνητο για εκείνη τη χρονιά, μόνο για 4×4 περιπέτειες, αλλά από ποιότητα τελείως μάπα με ατέλειες, και προβλήματα αξιοπιστίας και μηδαμινή ασφάλεια. Καλά κάνανε φίλε και το τερματίσανε… απορώ πώς κάποιοι δώσανε τόσα πεταμένα λεφτά για αυτό το πράμα που υπήρχαν συγχρονα και ασφαλέστερα μοντέλα.

    • thymios tsilimparis

      Όταν αντιμετωπίζεις το αυτοκίνητο σαν “πίτσα με το μέτρφίλε μου, θα σου φανεί και το 20ετες rebadged ως ευκαιρία…
      Εδώ κάποιοι αγόρασαν (την ίδια εποχη) τον κλώνο της Χ5 με εμπρός φωτιστικά σώματα και εσωτερικό αντιγραφή Landcruiser…

    • Μάνος Μαμαλάκης

      Ακριβώς συμφωνώ… Το SH CH CEO κάπως έτσι λεγόταν. Η BMW τότε αλλά και η Mercedes μήνυσαν τους Κινέζους επειδή αντέγραψαν την Χ5 και το Smart Fortwo. (Noble)… http://www.schwimmerlegal.com/bmw%20ceo.jpg
      https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/b2/38/f2/b238f2bfcce6a45b77d9e63a55c442f8.jpg