Στη Κίνα μια ιδιοκτήτρια ενός Tesla Model X έχει καταθέσει μήνυση κατά της Tesla, ζητώντας από αυτή ως αποζημίωση το ποσό των 8 εκατομμυρίων γιουάν (περίπου 1,07 εκατ. ευρώ), μιας και όπως ισχυρίζεται, μετά από ατύχημα, δεν λειτουργούσαν οι falcon πόρτες του μοντέλου.

H Lee Tada, η ιδιοκτήτρια του Model X, καθόταν στη δεύτερη σειρά των καθισμάτων με τον φίλο της, με τον σοφέρ της να οδηγεί το αυτοκίνητο. Σύμφωνα με την Tada, ενώ κινούνταν περίπου με 75 χλμ/ώρα, ο οδηγός έχασε τον έλεγχο του οχήματος και χτύπησε το τσιμεντένιο στηθαίο, περιστράφηκε 180 μοίρες και πάνω του έπεσε ο οδηγός ενός Ford Focus. Από το ατύχημα προκλήθηκε πυρκαγιά, με την Tada να δηλώνει πως οι falcon πίσω πόρτες του αυτοκινήτου δεν λειτουργούσαν μετά το ατύχημα, με την ίδια και τον φίλο της να αναγκάζονται να βγούνε από το αυτοκίνητο μέσω των μπροστινών πορτών, ενώ άκουσαν τις μπαταρίες του αυτοκινήτου να εκρήγνυνται.

Ο οδηγός από το ατύχημα τραυματίστηκε και θα χρειαστεί να καθίσει 40 ημέρες στο νοσοκομείο, ενώ η Tada έσπασε την μύτη της και έκοψε το κάτω χείλος της. Η Tesla Κίνας αρνείται να πληρώσει το ποσό που ζητά η Tada, υποστηρίζοντας πως το ατύχημα έγινε με μεγαλύτερη ταχύτητα από τα 75 χλμ/ώρα που υποστηρίζει η Tada. Η Tesla συμπλήρωσε πως βρίσκεται σε στενή συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες της Κίνας, προκειμένου να διαπιστώσουν τις πραγματικές αιτίες του ατυχήματος, λέγοντας πως σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία, το ατύχημα έγινε με μεγαλύτερη ταχύτητα από τα 75 χλμ/ώρα, ενώ φωτιά δεν πήρε μόνο το ηλεκτρικό μοντέλο της, αλλά και το βενζινοκίνητο Focus.

  • Anonymous

    Διαβαζοντας τον τιτλο σκεφτηκα οτι παλι καμια ηλιθια μυνηση θα ειναι για να παρουν λεφτα οι κινεζοι..
    Αλλα βλεποντας φωτο μετα, μαλλον εχουν δικιο..
    Η φωτια εχει ξεκινησει απο το tesla. Οι πισω πορτες ειναι αθικτες, αρα θα επρεπε να ανοιξουν, που σημαινει οτι κατι εγινε με το ηλεκτρικο συστημα του αυτοκινητου κατα το τρακαρισμα

    https://electrek.co/2017/04/23/tesla-model-x-fire-crash-falcon-wing-doors-stuck/

  • LJ

    Δλδ αν πηγαινε με λιγοτερα θα ανοιγαν οι πορτες? Αν ειναι ετσι και ξερουν το προβλημα απο την Tesla τοτε γτ δεν του περιοριζουν την ταχυτητα? Μαλλον γτ δεν θα το επαιρνε κανει! Κατα τη γνωμη μου, οι πορτες επρεπε να ανοιγουν ειδικα οι πισω σε περιπτωση μετωπικης προσκρουσης.

  • a_f_a

    εγω ήξερα οτι για το άνοιγμα της πόρτας υπάρχουν προδιαγραφές από την ΕΕ τουλάχιστον, πχ τη δυναμη για να ανοιξει η πόρτα όπως και το σχήμα των χειρολαβών ωστε για απεγγλοβισμο να μπορει καποιος από εξω να την ανοιξει σχετικά εύκολα.
    ερχεται η Τεσλα και τα ακυρώνει όλα αυτά, περιέργως για εμένα παιρνει και άδεια κυκλοφορίας στην ΕΕ για τα οχήματά της. οι χειρολαβές της “βγαινουν” ηλεκτρονικά για να λειτουργήσουν, κάτι που σε ενα σοβαρό ατυχημα, ίσως να μη συμβει….
    πολύ λογικό να συμβουν τέτοια πράγματα. νομίζει η τεσλα οτι ειναι ηλίθιες οι αυτ/μηχανίες τόσα χρόνια που σε μαζικής παραγωγής αυτοκίνητα ειναι τόσο ‘συντηριτικές”. δεν ειναι σοφτουγουεαρ που να με πάρει ενα αντικείμενο να βγαζει beta εκδόσεις.

    εδω βλέπετε οτι όλες οι εταιρειες ηλεκτρονικών βγαζουν μαυρα καλώδια με χαζομαυρες απολήξεις στο τέλος για τη πριζα (εκτος apple / dyson ). υπαρχει λόγος που δε μπαινουν στην διαδικασία αν βγαλουν καστομ καλώδια και πρίζες και παιρνουν έτοιμα πιστοποιημένα. γιατι αν κατι δε παει καλά θα έχουν πληρωσει ενα σκασμο χρηματα σε πιστοποιήσεις και μετά θα τρέχουν.