1FP2

Ως κυρίαρχη ολοκλήρωσε η Ferrari την πρώτη από τις τρεις ημέρες του Ρωσικού Grand Prix. Μετά από την πρώτη θέση του Kimi Raikkonen στο FP1, ο Sebastian Vettel ήταν ο ταχύτερος οδηγός το απόγευμα, έχοντας τον team-mate του στη δεύτερη θέση, την ώρα που η Mercedes ήταν αρκετά μακριά.

Ο Valtteri Bottas έγραψε τον τρίτο καλύτερο χρόνο, με τον Lewis Hamilton να είναι τέταρτος, μπροστά από τους Max Verstappen, Daniel Ricciardo, Felipe Massa, Nico Hulkenberg, Kevin Magnussen και τον Sergio Perez που συμπληρώνει την πρώτη 10άδα. Ας δούμε τι συνέβη στα 90 λεπτά του FP2:

Οι συνθήκες παρέμεναν εξαιρετικές, με τον ήλιο να ανεβάζει τις θερμοκρασίες στους 22°C στον αέρα και τους 40°C στο οδόστρωμα. Δίχως να χάνουν χρόνο, οι οδηγοί βγήκαν γρήγορα για να ξεκινήσουν τα προγράμματά τους, και ο Vettel πήρε την πρώτη θέση αρχικά, με 1:36.5, 3 δέκατα μπροστά από τον team-mate του, όταν ο Bottas έβγαινε στην πίστα.

Ο Raikkonen βρέθηκε στην κορυφή, έχοντας πίσω του τον Bottas, αλλά ήρθε ο Hamilton για το 1:35.7, όντας έτσι δύο δέκατα πιο γρήγορος από τον «Iceman». Ο Ocon πήρε την πέμπτη θέση, αλλά στη συνέχεια οι Massa και Perez έστειλαν τον Γάλλο στην 7η θέση, μπροστά από τον Hulkenberg. Όλα αυτά χωρίς τον Ricciardo, μιας και ο Αυστραλός έβαλε τα πολύ μαλακά και ανέβηκε στην πέμπτη θέση.

Ο Hamilton πίεσε ακόμα περισσότερο, σημειώνοντας το ταχύτερο όλων πέρασμα στο τελευταίο κομμάτι, και το αποτέλεσμα ήταν να βελτιώσει κατά 42 χιλιοστά την επίδοσή του. Ο Vandoorne βγήκε για πρώτη φορά μετά το 20λεπτο, ωστόσο υπήρχε λόγος γι’ αυτό, καθώς οι μηχανικοί του τοποθέτησαν ένα νέο power unit στην MCL32, γεγονός που σημαίνει ότι θα πάρει ποινή, διότι είναι είναι η πέμπτη MGU-H και το πέμπτη turbo.

Πριν καν συμπληρωθεί το πρώτο μισάωρο, ο Raikkonen βγήκε με την υπέρ-μαλακή γόμα, βρήκε ελεύθερη πίστα και το αποτέλεσμα ήταν 1:34.7, χρόνος κατά ένα δευτερόλεπτο καλύτερος από αυτόν του Hamilton. Ο Φινλανδός ήταν άλλα 3 δέκατα ταχύτερος στη συνέχεια, την ώρα που ο Vettel έπαιρνε τη δεύτερη θέση, διότι ήταν 1 δέκατο πιο αργός από τον team-mate του.

Το παράδειγμα των δύο Ferrari ακολούθησαν κι άλλοι οδηγοί. Ο Massa πήρε την έκτη θέση, αλλά μπροστά ο Vettel αποφάσισε να πατήσει κι άλλο το γκάζι, προκειμένου να περάσει στην κορυφή, με 1:34.1. Υπέρ-μαλακή γόμα και για τα Mercedes, όμως οι πρώτοι γρήγοροι γύροι δεν ήταν καλοί, γι’ αυτό και προσπάθησαν ξανά.

Η βελτίωση των χρόνων δεν ήταν αυτοί που θα ήθελαν, παίρνοντας τις θέσεις 3 και 4, πίσω από τις δύο Ferrari. Ο Ricciardo διατηρήθηκε στην πέμπτη θέση, μα ο Αυστραλός απείχε 1,1 δευτερόλεπτα από τον τέταρτο Hamilton και 1,8 δευτερόλεπτα από την κορυφή. Ο Verstappen κινήθηκε πιο γρήγορα από τον Ricciardo, γι’ αυτό και πήρε την πέμπτη θέση, στα 40 λεπτά για τη λήξη της περιόδου.

Η πλειοψηφία γύρισε μέσα, ώστε να προετοιμαστεί για την προσομοίωση αγώνα στο τελευταίο μισάωρο, αξιολογώντας αρχικά την υπέρ-μαλακή γόμα, αφού το πρώτο stint του κυριακάτικου αγώνα θα γίνει με τη μαλακότερη γόμα. Κάποιοι έτρεχαν και με τα πολύ μαλακά, ανάμεσα στους οποίους ήταν και ο Raikkonen, γόμα που ίσως ο Φινλανδός να χρησιμοποιήσει την Κυριακή.

Στα 20 λεπτά πριν από το τέλος, ο Verstappen ακινητοποίησε την RB13, λέγοντας στην ενδοεπικοινωνία πως δεν έχει δύναμη. Πολλά παράπονα για υποστροφή από τον Grosjean, τον οποίο οι κάμερες έδειχναν να βγαίνει εκτός πίστας.

Το αυριανό FP3 θα ξεκινήσει στις 12:00 ώρα Ελλάδας.

2Τα hightlights

3Οι τελικές ταχύτητες

4Αποτελέσματα

  • Christos Protopapas

    Αν και.δεν.το.περιμενα σε.αυτην την πιστα ….η.φεραρι.δειχνει παλι πολυ.δυνατη και μαλιστα δουλευει.την ουλτρα.σοφτ γομα εξαιρετικα ….ισως ηρθε η ωρα της πολ στην.ρωσια

    • stemi

      Δεν ξέρω πόσο επιτρέπεται να μιλάμε για στοίχημα, αλλά για νίκη στα προκριματικά 1,65 Χάμιλτον και 2,80 Φέτελ είναι προκλητικό να παίξεις υπέρ Φέτελ σύμφωνα με τη σημερινή εικόνα νομίζω.

  • Nerazzuro21

    Ο Vandoorne θα λάβει στον αγώνα ποινή 15 θέσεων καθώς θα χρησιμοποιήσει τον 5ο κινητήρα στη σεζόν. Και βρισκόμαστε μόλις στον 4ο(!) αγώνα. Συγχαρητήρια στην ομάδα McLaren-Honda για ακόμη ένα ρεκόρ που σπάει.

    • asd

      Και η Ferrari θα χρησιμοποιησει το 3ο turbo της. Ολοι θα φανε ποινες…, Οι 4 κινητηρες αγωνεσ στο οριο δεν βγαινουν…

    • sergio360

      Διαχειρηση ανα αγωνα κανουν και κρατανε τα ”χρησιμοποιημενα” για αγωνες που δεν παιζει τοσο μεγαλο ρολο ο κινητηρας,οπως πχ το Monaco.Ασε που το κανουν αυτο γιατι φοβουνται μηπως μεινουν πισω στην εξελιξη στο καλοκαιρινο διαλλειμα,οποτε σου λεει ας μαζεψουμε τωρα οσους περισσοτερους βαθμους μπορουμε.Δεν εχουν την ανεση που ειχε η Mercedes τα προηγουμενα 3 χρονια….Ασε που αυτο το σ/κ για πρωτη φορα η Ferrari θα τρεξει απο οτι λενε με το μοτερ στο 100% σε κατατακτηριες και αγωνα,οποτε θελουν φρεσκα μερη για να δουνε διιαφορες με πριν.Σιγουρα ομως,τα 4 μοτερ για ολη την σεζον ειναι λιγα….

    • Akis-F1 FAN

      Αυτό που λες ότι θα τρέξουν πρώτη φορά με το 100% σε κατατακτήριες ( αν όντως ισχύουν οι φήμες ) είναι πολύ ενθαρυντικό…πάντως όπως και να το κάνουμε όταν έχεις χρησιμοποιήσει 3 εξαρτήματα σε 4 αγώνες και έχεις 4 για 20 αγώνες είναι λίγο ανησυχητικό…και ειδικά αν πχ μετά θέλουν να φέρουν μια αναβάθμιση στο turbo αναγκαστικά θα χρησιμοποιήσουν καινούριο αν μέχρι τότε έχουν χρησιμοποιήσει και το 4ο…που σημαίνει ποινές.

    • sergio360

      Δεν εχει ακουστει πουθενα οτι η Ferrari θα φερει αναβαθμιση στο Turbo,μαλλον γιατι ειναι αρκετα αποδοτικο.Στον θαλαμο καυσης,στο συστημα τροφοδοσιας καυσιμου και στα ηλεκτρικα εχουν επικεντρωθει φετος απο οτι λενε.Ακομα και ετσι να ειναι,στις Haas που εχουν το ιδιο μοτερ,μια χαρα ειναι τα Turbo τους και δεν τα εχουν αλλαξει.

    • Mitsos Ribopaido

      ΦΤΙΑΞΕ μας sergio!! το παιζω POLE Vettel

    • Πάνος

      τις διαβασες καπου επισημα αυτες τις πληροφοριες φιλε μου….γιατι αν καταριφθει και Σοτσι που ειναι το αντρο της Μερκ να παω να παιξω τη φερραρι στοιχημα για πρωταθλημα…:Ρ:Ρ:Ρ

    • sergio360

      Ρε συ μην σε παρω στον λαιμο μου,αλλα ολοι εχουν φαγωθει…

    • Βασιλης

      Ερχονται και αλλα μην βιαζεσαι χαχαχαχ…πραγματικα δεν γινεται να εχουν τοοοοοσα πολλα προβληματα…θα επρεπε να ντρεπονται

    • Mika

      Kι αντιγραφει τον Αλονσο στα team radios!!! :p
      Ακουσες τι ειπε λιγο πριν το τελος?? Αυτη η Force India ηρθε απο το πουθενα, ηταν τοσο πισω μου οταν μπηκα στην ευθεια!!!!

    • LJ

      Link?

    • Mika

      Το ειδα live και το ακουσα!
      :p

    • LJ

      :(

  • thymios tsilimparis

    Δείχνει δυνατή η Φερραρι. Συνήθως τα FP δείχνουν ρυθμό αγώνα, οπότε είμαι αισιόδοξος. Για ΡΡ δεν είμαι τόσο θετικός, ο Χαμιλτον ήταν πίσω και από τον Μποτας…

  • Βασιλης

    Σχετικα ζεστες συνθηκες οποτε ευνοειται η φερραρι…..ενδιαφερον η αυριανη μερα

    • mj

      Ναι, δειχνει ότι θα ειναι ενδιαφέρουσα

    • Red Flag

      χαχαχαχ

  • Mika

    O Hamilton πρεπει να κανει κανα μαγικο αυριο για την pole.

    • Akis-F1 FAN

      Ε καλά πόσα μαγικά χρειάζονται για να πατήσει το κουμπάκι με την ακραία χαρτογράφηση ?? ;-P

    • Mitsos Ribopaido

      Ετσι ακριβώς. Ακραία και τα μυαλά στα κάγκελα
      https://uploads.disquscdn.com/images/d168aa0d4235e1a00d7fb63566d63a434e5ebaef5139b0b42322e03f09064e18.jpg

    • Mika

      7 /10 ειναι πολλα, ακομα και μ αυτη τη χαρτογραφηση που λες….
      Θελει κι αλλες αλλαγες, προφανως στο set up..

    • Akis-F1 FAN

      Ε καλά Παρασκευή πολλές φορές το παίζουν ψόφιες οι Μερκ…στην χειρότερη να είναι στα ίδια με τη φερραρι.

    • Mika

      Aυτο αναμενουμε (??) να δουμε…

    • kostas

      Ποιο μαγικο; Ενα κουμπι (στην κυριολεξια) πατανε οι Merc και παιρνουν μισο δευτερο στον γυρο!!!

    • Mika

      Θα πρεπει να ξερουμε ποσο παταγε η οχι ο Χαμιλτον σημερα….Αν αναλογιστουμε οτι οι χρονοι θα πεσουν κι αλλο αυριο, στο FP3 και μετα στο qualιfying, κι οτι μαλλον θα ριξει κι αλλο το χρονο κι ο Vettel, το μισο δευτερο, εστω κι αν ερθει με την ακραια χαρτογραφηση , δεν φτανει….
      Εκτος κι αν δεν πηγαινε οσο μπορουσε, σημερα….

    • kostas

      Μα ποτε δεν πανε οσο μπορουνε οι Merc στα practice χρονια τωρα! Στο Q3 παντα βλεπουμε την πραγματικη τους δυναμη.

    • Mika

      Σωστα, αλλα συνηθως ηταν πιο κοντα….
      Θα δουμε αυριο…Παντως, εγω, πρωτη φορα φετος, δινω υποψηφιοτητα στη Ferrari, για pole…Αυτο το feeling εχω….Αυριο, τα σπουδαια…

  • Mitsos Ribopaido

    Μην σκάτε για Pole , τα χουμε πει.. Bottas Pole με 2ο raikko
    Γιατι μπότας? Σταθερός.. Γιατι μερκ? 1ος θερμοδυναμικός νόμος..

  • georgekaras

    Aυριο θελω μια pole επιτελους να τρελαθουνε στις μπατσες τα Μερκ .Για να δουμε αυριο

  • Ahilleas Tsikelis

    Η Φερραρι ακομα και αν ακολουθησει στην εξελιξη την Μερκ θα αρχισει να σκεφτεται μετα απο ενα σημειο αν αξιζει να φερει αναβαθμιση στον κινητηρα τρωγοντας ποινη θεσεων……Πιστευω οτι θα ξεφουσκωσει μετα το καλοκαιρι.

    • Mitsos Ribopaido

      Μπα μην το λες ολοι θα χρειαστούνε 5η αλλαγή..θα πέσουν πολλές ποινές..Δυσκολα βγαίνει με 4
      Επίσης μην ξεχνας οτι το σημερινό αλλάχτηκε προληπτικά.. Δεν σημαινει οτι δεν θα ξαναχρησιμοποιηθει

    • Ahilleas Tsikelis

      Ναι θα ξαναχρησιμοποιηθει αλλα τοτε ο ανταγωνισμος βλεπε μερσεντες θα εχει φερει αναβαθμισμενο το εν λογω εξαρτημα και δεν θα ξαναχρησιμοποιει κατι παλιο.Ή εχουν θεμα με την αξιοπιστια ή αναιτια τα σκ@τωσαν.

    • Mitsos Ribopaido

      Ισχύει μένει να το δουμε..Τρελη χρονιά έρχεται

  • Ba’adur Subutai

    Συνήθως αν το αυτοκίνητο δεν ταιριάζει με τα ελαστικά, αλλάζεις τα ελαστικά όχι το αυτοκίνητο. Δεν θα λύσει η Μερσεντες εύκολα τα προβλήματά της.