Στην έκθεση της Σαγκάη, μια εταιρία με όνομα Humvee Export παρουσίασε το Humvee C-Series, με σκοπό την παραγωγή του αυτοκινήτου και την πώληση του στην Αφρική, την Ευρώπη, την Μέση Ανατολή και την Κίνα.

Ο λόγος που επιλέχτηκε αυτό το όνομα είναι γιατί η General Motors κατέχει ακόμα τα πνευματικά δικαιώματα του Hummer με την συγκεκριμένη πρωτοβουλία να είναι αποτέλεσμα πέντε ανθρώπων από το Michigan, που λατρεύουν το πρώην στρατιωτικό όχημα των Η.Π.Α. Ένας εξ αυτών είναι και ο Paul Chedid, που κάποτε ήταν ο διανομέας του Hummer H1 στην Γαλλία.

Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται σε μικρές ποσότητες στο εργοστάσιο της VLF Automotive, στο Auburn Hills, του Michigan, την εταιρία του Bob Lutz και του Henrik Fisker. Το πλάνο είναι να κατασκευάσουν 100 C-Series μέσα στο 2017, με την εμφάνιση του να μην αλλάζει από το αυθεντικό H1, όμοιο με αυτό που έχουμε οδηγήσει.

Μηχανικά, το Humvee C-Series κινείται από έναν 6,5-λίτρων V8 πετρελαιοκινητήρα, απόδοσης 190, 205 και 250 ίππων, με 522 και 596, Nm ροπής. Ακόμα, υπάρχει και ο LS3 6,2-λίτρων V8 βενζινοκινητήρας, απόδοσης 430 λίτρων και 575 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με ένα 4-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο (4L85-E four).

  • georgekaras

    Στον στρατο νομιζω τα λενε ετσι και αυτα τουλαχιστον εχουν πολυ καλες δυνατοτητες εκτος δρομου σε σχεση με τα H1

  • gv

    αυτο μπορει να φτανει και τους 3 τονους οποτε ισως επρεπε να εξασφαλισουν πιο δυνατα μοτερ αν και τα 400+ αλογα της βενζινης ειναι αρκετα καλα..
    κατα τα αλλα φοβερο αμαξι γουσταρω πολυ!

    • τα 200 αλογα με αυτην την ροπη ειναι υπεραεκρτα !!!! σκεψου οτι φορτηγα εχουν τετοια ροπη και αποδοση !!!!
      απλα δεν θα ειναι γρηγορα σαν τα κλασικα πλεον SUV !!!

    • gv

      ρε μπαμπη ωρες ωρες..
      χαιρω πολυ αλλα ειναι δυνατον να συγκρινεις επιβατικα με φορτηγα?
      πανισχυρα ειναι αλλα δε πανε βημα τι να το κανω σε ενα επιβατικο?
      για ποιο λογο να μην εχει πιο πολυ δυναμη δηλαδη για να ταξιδευει πιο ανετα,για να προσπερναει πιο ανετα για να το γκαζωνεις οποτε θες που λεει ο λογος?
      το diesel ειδικα εχει πολυ λιγα αλογα..

    • νομιζω πως και το πρωτο χαμερ ειχε κοφτη στα 130…..
      με αυτες τις ροπες και αυτα τα αλογα μια χαρα πας…..απλα δεν θα μπορεις να κοντραρεις τα καγιεν….που τα χαμερ ποτε δεν ειχαν αυτον το σκοπο !!!
      παντως μπορεις να κινηθεις αξιοπρεπως !!!και ανετα !!

    • gv

      το να εχεις επιλογη για παραπανω ομως πραγματικα δε χαλαει κανεναν οποτε μη το ψαχνεις χαζομαρα ειναι..

    • μα σου δινει την επιλογη με τον βενζιονοκινητηρα και τα 430ps…..

  • Γιάννης

    Γκαζιά και 5ευρο…