Από τη Red Bull Racing περιμέναμε το μεγαλύτερο πακέτο αναβάθμισης στην Ισπανίας, αλλά και η Mercedes δεν πήγε πίσω. Οι τεχνικοί στο Brackley ετοίμασαν ένα μεγάλο πακέτο, με νέο και πιο ελαφρύ κιβώτιο, νέα ανάρτηση, αλλά και πολλά νέα αεροδυναμικά στοιχεία στην φανερά αδυνατισμένη και πιο ισορροπημένη πλέον W08.

Τόσο στο FP1 όσο και στο FP2, οι Lewis Hamilton και Valtteri Bottas βρέθηκαν στις δύο πρώτες θέσεις, αφήνοντας πίσω τη Ferrari, δείχνοντας ότι οι αναβαθμίσεις αποδίδουν καλά. Παρά τους χρόνους και τις πρώτες θέσεις, ο Hamilton παραμένει προσγειωμένος, υπογραμμίζοντας πως το βήμα που πέτυχαν είναι πάνω-κάτω ίδιο με αυτό της Scuderia, συνεπώς δεν έχει αλλάξει κάτι δραματικά στη μεταξύ τους μάχη.

Είναι σίγουρα ένα βήμα προς τα εμπρός. Όλοι δούλεψαν πολύ σκληρά για να έχουμε αυτή την αναβάθμιση εδώ, όπως έκανε κάθε ομάδα. Έχουν κάνει σπουδαία δουλειά με το πακέτο για να προχωρήσουμε σε αυτή τη μάχη και να μας κάνουν πιο δυνατούς. Όλα έχουν μετακινηθεί προς τα εμπρός. Στην πραγματικότητα δεν έχει αλλάξει τίποτα, η διαφορά με τη Ferrari φαίνεται πως είναι στο ένα δέκατο, όπως ήταν και στον τελευταίο αγώνα. Και οι δύο έχουμε κάνει πανομοιότυπο βήμα. Βασικά, είναι ένα δείγμα χρόνου, το βάζεις στο μονοθέσιο και παίρνεις ένα ή δύο δέκατα, ό,τι κι αν είναι συνήθως, και αυτό είδαμε σήμερα.

Έχει γίνει πολλή δουλειά γι’ αυτή την αναβάθμιση. Φανταστική δουλειά από όλους στο εργοστάσιο. Ενώ είναι ένα τεράστιο πακέτο, όταν οδηγείς το μονοθέσιο -η διαφορά συγκριτικά με τις δοκιμές είναι η μέρα με τη νύχτα- φαίνεται πως είναι ένα μικρό βήμα σε παγκόσμια κλίμακα. Αλλά, είναι μια βελτίωση και αυτό που θέλαμε.

Και ο Bottas επαινεί τη δουλειά των μηχανικών του, λέγοντας πως το αυτοκίνητο έχει βελτιωθεί, αλλά θεωρεί ότι η Ferrari είναι εκεί για μια κλειστή μάχη.

Είναι ένα καλύτερο μονοθέσιο σε σχέση με αυτό που είχαμε στην Ρωσία. Αυτό είναι το βασικό. Μπορείτε να δείτε τη σκληρή δουλειά που έγινε από την ομάδα, αλλά είμαι σίγουρος ότι όλοι βελτιώθηκαν. Ίσως οι βελτιώσεις μας να είναι πιο ορατές απ’ ό,τι στους άλλους, αλλά είμαι σίγουρος ότι η μάχη θα είναι πολύ κλειστή για άλλη μια φορά.

  • γερμανοι και ιταλοι πιστευω παραδιδουν μαθηματα αεροδυναμικης σχεδιασης σε πολυ υψηλο επιπεδο ισως αυτη την στιγμη πιστευω ειναι στο ανωτερο επιπεδο αεροδυναμικης σχεδιασης που ειχαμε ποτε στην F1 .. πιστευω ακολουθουν οι γαλλοι της ρενο και η redbull που μαλλον εχει μεινει λιγο πισω … απο εκει και περα οι χονταιοι παραδιδουν μαθηματα αποτυχιας …

  • Mitsos Ribopaido

    Τώρα μας κοροιδεύει ο χαμ..? ειδε κάτι που δεν γνωρίζουμε? Κατάλαβε με τόση αντιγραφή τι μαγκια΄ειχε κανει η φερράρι? θα δείξει αύριο

    • Ahilleas Tsikelis

      Την λεξη αντιγραφη την ειδα σε πολλα σχολια,αρχικα επιφυλακτικα να εκφρασω αποψη.Η Φερραρι εκανε κλοπι πειστ το σαρκ φιν της Μερκ και η Μερκ προσθεσε αεροδυναμικα βοηθηματα δουλεμενα στο μεσον του μονοθεσιου της τα οποια δεν βλεπω να εχουνομοιοτητα με της Φερραρι.

    • Mitsos Ribopaido

      Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες φίλε Αχιλλέα… Εγώ βλέπω αλλά και δεν περίμενα το κοπι παστε να ναι κ ίδιο φαινομενικά… Τσίτ

  • Gestione Sportiv@

    Μπράβο στην ομάδα της Mercedes, γιατί όντως έφερε το καλύτερο αεροδυναμικό πακέτο, αλλά ταυτόχρονα και η “δίαιτα” που έκαναν οι μηχανικοί του Brackley στην W08 ήταν δραστική.
    Πάντως, αυτά διαβάζει και μια ψυχή στο Brackley και αντιδράει απλά με ένα νεύμα…………. https://uploads.disquscdn.com/images/82c3d2f970aa9b96f922bcdd47d049621dbb0dd554fa0bad4bf5aba4240246a1.jpg

  • Akis-F1 FAN

    Ναι Χαμ μη σου πω ότι είστε στο ίδιο επίπεδο με τη μακλαρεν…κάθε δήλωση που κάνει μου φαίνεται λες και προετοιμάζει το έδαφος σε περίπτωση που χάσει το πρωτάθλημα με καλύτερο μονοθέσιο.