Από τις λίγες πίστες στις οποίες ο Sebastian Vettel δεν έχει κατακτήσει την pole position είναι το Circuit de Barcelona-Catalunya. Ο Γερμανός είχε μια πολύ καλή ευκαιρία σήμερα, αλλά τελικά ήταν 51 χιλιοστά πιο αργός από τον Lewis Hamilton. Ο γύρος του ήταν πολύ καλός, αλλά έκανε λάθος στο τελευταίο κομμάτι, χάνοντας αρκετά χρόνο.

Αυτό ήταν αρκετό για να τον φέρει στη δεύτερη θέση, αφού το δυνατό κομμάτι της Mercedes είναι το τελευταίο. Ο Vettel δεν είναι ικανοποιημένος από αυτό, όμως δεν ξεχνά να δώσει τα εύσημα στους μηχανικούς του, διότι πρόλαβαν να του αλλάξουν power unit μετά το τέλος του FP3, έχοντας τη βοήθεια των μηχανικών και του Kimi Raikkonen, ώστε το μονοθέσιο να είναι έτοιμο στην ώρα του.

Τρέχω καιρό εδώ, έχω κάνει τόσους πολλούς γύρους και το τελευταίο κομμάτι εξακολουθεί να είναι δύσκολο για ‘μένα. Δεν ήμουν εντελώς χαρούμενος με τον πρώτο γύρο στο Q3, ήξερα ότι είχα κι άλλο. Ο δεύτερος ήταν πραγματικά καλός, μέχρι το τελευταίο chicane, ήταν πραγματικά κοντά. Συγχαρητήρια στον Lewis.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα, επειδή έπρεπε να αλλάξουμε τον κινητήρα την τελευταία στιγμή και το μονοθέσιο έπρεπε να τελειώσει, έτσι η σημερινή ημέρα είναι για τους μηχανικούς. Βοήθησαν και αυτοί από το μονοθέσιο του Kimi, οπότε τους ευχαριστώ. Άλλαξαν κινητήρα σε δύο ώρες. Αν δείτε ποτέ το μονοθέσιο διαλυμένο, υπάρχουν πολλά κομμάτια που πρέπει να ενωθούν. Είναι ένα θαύμα που τα καταφέραμε. Θα ήταν ωραίο να πάρουμε την pole, αλλά ελπίζω ότι θα το κάνουμε αύριο.

Όπως όλες οι ομάδες, έτσι και η Scuderia έχει αναβαθμίσεις στο μονοθέσιό της. Σίγουρα, αυτές δεν είναι τόσο ορατές όσο της Mercedes ή της Red Bull, αλλά ο 29χρονος δηλώνει ότι κάνουν τη δουλειά τους, κάτι που φάνηκε περισσότερο σήμερα.

Έχουμε κι εμείς αναβαθμίσεις, κάποιες μπορείτε να τις δείτε και κάποιες όχι. Μερικές φορές, οι αναβαθμίσεις είναι πιο ορατές από άλλες, αλλά το μονοθέσιο είναι καλό. Το ένιωσα χθες. Σήμερα, ίσως μπορέσαμε και το δείξαμε λίγο παραπάνω και ίσως να υπάρχει ακόμα περισσότερο. Η αίσθηση ήταν πολύ καλύτερη σήμερα.

  • LJ

    Πολυ φοβομουν οτι η Ferrari θα μεινει πισω στον αγωνα των αναβαθμησεων. Το φοβομουν απο πλευρας θεαματος γτ θελω να βλεπω ενα ενδιαφερον πρωταθλημα και οχι το καραγκιοζιλικι που ειδαμε τα 3 τελευταια χρονια.

    Παρολο που η Merc εφερε “καλυτερες” αναβαθμησεις μπορω να πω οτι η Ferrari περασε το τεστ των αναβαθμισεων με flying colors και παμε για ενα πολυ δυνατο πρωταθλημα!

    Για αυριο, πιστευω οτι εχει καλες πιθανοτητες για νικη με καλη δαχειριση ελαστικων.

  • δειχνει δυνατη οντως … αν και πιστευω οτι και στα ισα να ειναι τα μονοθεσια ο φεττελ μπορει να παρει τον χαμ που δειχνει φετος να ειναι στον κοσμο του … σιγουρα παντως οι διαφορες ειναι μικροτερες απο την διαφορα που μπορει να δωσουν δυο διαφορετικοι οδηγοί με το ιδιο μονοθεσιο τωρα αν οφείλετε στην ανωτεροτητα του ενος ή του αλλου, δυσκολο ακομα να το πουμε …
    φυσικα οταν λεω διαφορα οδηγων με ιδιο αυτοκινητο δεν εννοω την διαφορα του τυπου αλονσο βαντον ή στρολ μασσα …