Λίγες μέρες μετά την επίσημη ανακοίνωση ότι το πολυαναμενόμενο SUV της ιταλικής εταιρίας θα κινείται από έναν ολοκαίνουριο twin-turbo V8 με χωρητικότητα 4 λίτρων, με απόδοση 650 άλογα, το αυτοκίνητο πιάστηκε να κάνει τις απαραίτητες δοκιμές εξέλιξης στην γερμανική πίστα.

Η κίνηση θα μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός κιβωτίου με μετατροπέα ροπής, και όχι διπλοσύμπλεκτο, με την Urus να παρουσιάζεται στα τέλη του χρόνου, με τα πρώτα αυτοκίνητα να κυκλοφορήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2018.

Για την Lamborghini, η Urus δεν είναι σημαντική για την βιωσιμότητα της, αλλά έχει μεγάλες προσδοκίες από αυτήν, καθώς το 2018 αναμένει να κατασκευάσει 1.000 αυτοκίνητα, έτσι ώστε να αγγίξει τις 3.500 αυτοκίνητα το 2019, τότε που θα παρουσιαστεί και η υβριδική της έκδοση.

Η Lamborghini πλέον δεν κατέχει το ρεκόρ του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στο Nurburgring με την Huracan Performante (χάνοντας το από το ηλεκτρικό Nio EP9), και με την Urus δεν ενδιαφέρεται να πάρει το αντίστοιχο του ταχύτερου SUV στη Πράσινη Κόλαση. Και αυτό γιατί το ιταλικό SUV θα μπορεί να καλύπτει ένα ευρύτερο φάσμα καθηκόντων, όχι απλώς να είναι το ταχύτερο SUV στο Nurburgring. Ίσως γι’αυτό το λόγο το μουλάρι φαίνεται στις φωτογραφίες να παίρνει τέτοιες κλίσεις στις στροφές.

  • στην προτελευταια φωτογραφια του αρθρου…..μπαινει λιγο το περιπτερο με τα ολα ε ????????

    • Mika

      Το πανε λιγο ταπα μαλλον!!!

    • μπαίνει, αλλά γέρνει πολύ…και δεν είναι καθόλου ωραίο αυτό!
      όπως επίσης, και εμφανισιακά μου βγάζει λίγο άσχημο!

    • αυτο λεω…..γερνει πολυ το ατιμο…..λιγο ακομα λες και θα φερει τουμπα !!!!
      παντως στο εμφανισιακο κομματι…ακομα δεν μπορω να πω πολλα !!!