1Κατατακτήριες

Χρειάστηκε να περάσουν 128 αγώνες για να βρεθεί ο Kimi Raikkonen ξανά στην pole position! Ναι, ο «Iceman» ήταν ο ταχύτερος οδηγός σήμερα, παίρνοντας έτσι την 17η pole position στην καριέρα του, μετά από το Γαλλικό Grand Prix του 2008! Δίπλα του θα βρεθεί ο Sebastian Vettel, με τον Valtteri Bottas να είναι ο τρίτος ταχύτερος, για μόλις 2 χιλιοστά από τον Vettel.

Ακολουθούν οι Max Verstappen, Daniel Ricciardo, Carlos Sainz, Sergio Perez, Romain Grosjean, Jenson Button και ο Stoffel Vandoorne. Ο Lewis Hamilton είχε μια πολύ κακή περίοδο, αδυνατώντας να βρει πρόσφυση στην W08, ενώ δεν κατάφερε να βελτιώσει στο τέλος, λόγω ατυχήματος του Vandoorne, έτσι θα ξεκινήσει από την 13η θέση, καθώς ο Button θα πέσει στο πίσω μέρος του grid. Ας δούμε πώς εξελίχθηκαν οι κατατακτήριες:

2Q1

Αμετάβλητες οι συνθήκες στο Μόντε Κάρλο, με τη διαφορά ότι ο ήλιος ανέβασε τη θερμοκρασία οδοστρώματος στους 53°C. Δίχως να χάνουν χρόνο, οι οδηγοί βγήκαν έξω για να ξεκινήσουν τις προσπάθειές τους. Οι δύο Ferrari πήραν αρχικά τις δυο πρώτες θέσεις, όντας σημαντικά πιο γρήγορες από τους υπόλοιπους, με τους περισσότερους οδηγούς να χρειάζονται τουλάχιστον δύο γύρους για να φέρουν τα ελαστικά στη σωστή θερμοκρασία.

Η Mercedes βρέθηκε πίσω από τη Scuderia, όμως ο τρίτος Bottas απείχε 3,5 δέκατα από τον δεύτερο Raikkonen. Ο Verstappen ήρθε για το ταχύτερο πέρασμα, βελτιώνοντας κατά 11 χιλιοστά την επίδοση του Vettel, δείχνοντας ότι η Red Bull μπορεί να ανταγωνιστεί τουλάχιστον τη Mercedes. Ακόμα πιο γρήγορος ο Ricciardo, που με δύο ταχύτερα όλων περάσματα στο δεύτερο και τρίτο κομμάτι, έπιασε κορυφή.

Μάχη μεταξύ των Ferrari και Red Bull, καθώς ο Raikkonen, πήρε προσωρινά την πρωτιά, ο Verstappen απάντησε και ήταν ταχύτερος, με τον Vettel να ανεβαίνει στη δεύτερη θέση, έχοντας διαφορά μόλις 12 χιλιοστών από τον Ολλανδό. Η Mercedes ήταν ανίκανη να συμμετάσχει σε αυτή τη μάχη, με τα πίσω ελαστικά του Hamilton να έχουν υπερθερμανθεί.

Στο 5λεπτο για το τέλος, ο Grosjean έκανε τετ-α-κε στην Mirabeau, επαναφέροντας μόνος του την VF-17 στην πορεία της, αλλά παραλίγο να υπάρξει επαφή με τον Sainz. Πάνω από τους μισούς οδηγούς έξω για τη βελτίωση των χρόνων τους, στην προσπάθεια να προκριθούν στο Q2. Ο Hamilton είχε πέσει στην 10η θέση, αλλά δεν υπήρχε πραγματική απειλή, έτσι δεν βγήκε για μια καλύτερη επίδοση.

Η McLaren ήταν αρκετά καλή, αφού ο Vandoorne ανέβηκε στην 6η θέση και ο Button στην 11η. Λίγοι οδηγοί βελτίωσαν, έτσι εκτός έμειναν οι Ocon, Palmer, Stroll, Wehrlein και Ericsson, ο οποίος πλήγωσε την C36 στην τελευταία του προσπάθεια.

3Q2

Και πάλι γρήγορα έξω όλοι οι οδηγοί, προσπαθώντας να βρουν ικανοποιητικό κενό ανάμεσα στα υπόλοιπα μονοθέσια. Ο Raikkonen ήταν αμέσως ταχύτερος, με 1:12.7, με τον Vettel να είναι ένα δέκατο πιο αργός. Παραλίγο ατύχημα για τον Hamilton, που είδε το πίσω μέρος της W08 να γλιστρά στην Casino, αλλά κατάφερε να διορθώσει όσο έπρεπε για να μην υπάρξει επαφή με τις μπαριέρες.

Η μάχη για τις πρώτες θέσεις ήδη είχε φουντώσει, καθώς ο πρώτος Raikkonen απείχε 2 δέκατα από τον πέμπτο Ricciardo. Ο Hamilton συνέχιζε να μην είναι ικανοποιημένος από το μονοθέσιό του, λέγοντας ότι κάτι δεν πάει καλά. Ο Βρετανός γύρισε στο γκαράζ της ομάδας του, με τους μηχανικούς του να ψάχνουν μία γρήγορη λύση, μιας και βρισκόταν στην 14η θέση, με 7 λεπτά να μένουν για το τέλος.

Raikkonen, Vettel, Bottas και Hamilton ήταν ξανά έξω, με τον Πρωταθλητή του 2007 να πιέζει την SF70H για το 1:12.2, τον καλύτερο χρόνο που έχει σημειωθεί ποτέ στο Μονακό. Ο Vettel βελτίωσε επίσης τον χρόνο του, αλλά ήταν δύο δέκατα πιο αργός από τον team-mate του, όσο ο Hamilton έκανε και δεύτερο γύρο για να ζεστάνει τα ελαστικά, παρά τους 52°C στην άσφαλτο.

Πλην των Ferrari, όλοι οι άλλοι οδηγοί έξω για την τελευταία τους γρήγορη προσπάθεια. Ατύχημα για τον Vandoorne στα τελευταία δευτερόλεπτα, χάνοντας τον έλεγχο στην έξοδο της Πισίνας, πέφτοντας στις μπαριέρες. Αυτό σήμαινε πως οι προσπάθειες των υπόλοιπων οδηγών έπεφταν στο κενό, έτσι ο Hamilton δεν βελτίωσε τον χρόνο του.

Από το Q3 αποκλείστηκαν οι Kvyat, Hulkenberg, Magnussen, Hamilton και Massa.

4Q3

Ο Button επέλεξε να παραμείνει στα pits, εν αντιθέσει με τους υπόλοιπους 8. Ο Raikkonen ήταν για μία ακόμα φορά ο ταχύτερος οδηγός, 7 δέκατα ταχύτερος από τον Ricciardo. Ο Vettel βρέθηκε στην τρίτη θέση, αλλά σίγουρα ο Γερμανός είχε κι άλλη ταχύτητα. Ελάχιστα πίσω ο Bottas, με τον Verstappen να ακολουθεί στην πέμπτη θέση, μπροστά από τους Perez, Sainz, Grosjean και Button.

Μετά από την πρώτη τους γρήγορη προσπάθεια, οι οδηγοί επέστρεψαν στα pits, προκειμένου να φορέσουν νέα ελαστικά. Η κινητικότητα στην πίστα αυξήθηκε κατακόρυφα στα 3 τελευταία λεπτά, όταν όλοι πλην του Ricciardo βγήκαν να ζεστάνουν αρχικά τα ελαστικά τους και στη συνέχεια να πιέσουν για τον καλύτερο δυνατό γύρο.

Ο Bottas πέρασε στη δεύτερη θέση, με 1:12.5, όμως ο Φινλανδός δεν ήταν ικανός να απειλήσει τον συμπατριώτη του, που είχε κι άλλη ταχύτητα! 1.12.1 από τον «Iceman», αλλά τίποτα δεν είχε κριθεί. Ο Vettel ερχόταν πολύ δυνατά για την τελευταία τους προσπάθεια, αλλά δεν κατάφερε να ρίξει τον Raikkonen από την κορυφή!

Η pole ανήκει στον Φινλανδό, με τον Bottas να βελτιώνει, αλλά για μόλις 2 χιλιοστά να μην καταφέρνει να πάρει τη δεύτερη θέση από τον Vettel. Ο Verstappen ήταν σχεδόν τρία δέκατα πίσω από τον Bottas, με τον Ricciardo να περιορίζεται στην πέμπτη θέση, μπροστά από τους Sainz, Perez, Grosjean, Button και Vandoorne.

Ο αυριανός αγώνας θα ξεκινήσει στις 15:00 ώρα Ελλάδας.

5Αποτελέσματα

  • Neos

    ωραιος ο Κιμαρος!!!!

  • georgekaras

    Ακριβως οπως πρεπει ,βρηκε τελευταια στιγμη ταχυτητα η Μερκ και κοντεψε να σπασει το διπολο .Για να δουμε αυριο ,θα κριθουν πολλα σε εκκινηση και Safety car

  • Κούκος

    Pole position στο Monaco μετά από 12 χρόνια !!! Θα σέβεστε!!!!!

  • LJ

    ΚΙΜΑΡΟΣ!!!!!

    Το χάρηκα πολυ!!!!

  • quattroliebe

    Θα προλάβει να ξεσουρωσει μέχρι αύριο ο τρελός ; :P

  • Κούκος

    Όνειρο ΖΩ ΜΗ ΜΕ ΞΥΠΝΑΤΕ!!!!!!!!

  • Βασιλης

    Super Kimi απο τα παλια….πολυ καλος seb και ο bottas το εσωσε στο τελος…..το ερωτημα που εχω ειναι αλλο…αραγε ο αλονσο τι χρονο θα εκανε εαν ηταν στο μονακο???χμμμμμ

    Υ.Γ BWOAH

    • gronholm89

      Ο xρονος του Vandoorne στο Q2 Τον εφερνε 7ο στο Q3… Λογικα θα τον κατεβαζε κ αλλο… Ε τωρα μπες σε σκεψεις…..!!!!!

    • πιστευω πισω ή μπροστα απο τον ρικιαρντο …

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Άξιος ο Kimi, την άξιζε αυτή την pole.
    Μια ανάσα οι Vettel-Bottas.
    2 Φινλανδοί στις 3 πρώτες θέσεις.

    • μια προβλεψη, στο τελος θα ακουστει ή γερμανικος υμνος ή ο φιλανδικος

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Χαχα, έτσι κατά 99/100 είσαι μέσα.

  • Maleas George

    Ναιιιιιιιιιι, Kimiiiiii !!!!! Τι έκανες ρε τρελέ?? Φοβερός γύρος, όσο σε αμφισβητούν κλείνε στόματα… Πάμε μια καλή εκκίνηση αύριο και παραπάνω από τη μισή δουλειά θα έχει τελειώσει. Μη διανοηθεί η Ferrari διάφορα σενάρια team orders… Forzaaaaaa

  • kostas

    Κιμι απο τα παλια, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Μακαρι να εχουμε καθαρη εκκινηση και να γλιτωσουν και τα 2 αυτοκινητα γτ με μποτας και Βερσταπεν πισω προβλεπω ασχημα ξεμπερδεματα, ειδικα για τον Βεττελ!

  • F1fan

    Woh!!!!!!!Kimi on pole μετα απο 9 χρονια!!Αποστομωτικοι οι 2 Φινλανδοι με παρα πολυ καλες εμφανισεις!O Vettel θαρρω πως εχασε την pοle μονος του :/ 0.045 ο πρωτος απο τον 3ο!!Σουπερ McLaren,κριμα με τις ποινες κ την στουκα.Ο Hamilton θα εχει γολγοθα για να παρει βαθμους,κι η αλλοκοτη στρατηγικη θα παιζει τεραστιο ρολο!

    • LJ

      Αν δεν τρακάρει θα παρει άνετα βαθμούς ο 44.

      Πολυ ευγενικός είσαι με τις McLaren. Σίγουρα το σασί δείχνει καλο αλλά σε ολα…

    • F1fan

      Απλως με την ultra soft να βγαζει ολο τον αγωνα,ισως δοκιμασουν κατι ακραιο στον Νο44 που δεν πετυχει…Η Macca ηταν πολυ καλη,αλλα ο ενας στουκαρε,κι ο αλλος δεν βρηκε τα ορια του μονοθεσιου..Με Alonso θα ηταν στο Top 6

    • LJ

      Ναι ομως ολοι το ξέρουν αυτο (ότι ο αγώνας βγαίνει και με την ultra και θα δοκιμάσουν άκρες στρατηγικές. Κρίμα που δεν εχει καμία βροχή.

      Η McLaren ειναι σκέτη πίκρα…

    • F1fan

      Σε αυτον το ΣΚ ηταν ατυχη με τις ποινες κι την απουσια του Alonso :-/ Αυριο να δουμε τ θα γινει,γιατι κατι Grosjean,Kvyat,Magnussen μπορουν να αλλαξουν τον αγωνα με καμια “ομορφια”

    • rantaplan

      Εμένα τα μάτια μου θα είναι σε Palmer, Stroll, και Max για καμιά “ομορφιά”.

    • F1fan

      Palmer-Stroll ξεκινανε διπλα διπλα…Ευκολα χτυπανε,κι βγαζουν SC που δημιουργει ενα στρατηγικο χαος!Ιδωμεν

    • rantaplan

      Πάντως πιο πολύ από τους 3 φοβάμαι τον τελευταίο που αναφέρω γιατί είναι και κοντά στα μονοθέσια της ομάδας μου και έχει αποδείξει πως δεν το έχει σε τίποτα να κάνει τη ζημιά.

    • F1fan

      Λιγο δυσκολα μεν,οχι απιθανα δε.Η αποσταση μεχρι την Saint Devote ειναι μονο 110 m,θα πρεπει να κανει τελεια εκκινηση κ κακιστη η Ferrari για να γινει κατι :-/

  • edurakias

    iceman rules!!

  • να κερδίζει η Ferrari…και ας είναι όποιος οδηγός θέλει, δεν μας ενδιαφέρει!

    • Βασιλης

      Μολις ειπες το ποιο σωστο πραγμα FORZA FERRARI

    • Red Flag

      Διαφωνώ, εχουν και οι οδηγοί τους οπαδούς τους..

    • δεν παραγνωρίζω ότι και οι οδηγοί έχουν οπαδούς, αλλά στο τέλος της ημέρας είναι “υπάλληλοι”…η ομάδα είναι που μένει στο βάθος των χρόνων, και αυτή που δημιουργεί πρωταθλητές!

    • Red Flag

      Πριν διαφωνούσα… τώρα το παρακανες! Υπαλληλοι? πολυ ασχημο αυτο που ειπες και οχι φιλε μ.. οι οδηγοί και σίγουρα οι πρωταθλητές δεν είναι απλοί υπαλληλοι.. Ειναι μελη της ομάδας. Προσφέρουν σε αυτή και ωφελούνται από αυτη.

    • τι να κάνουμε, είμαι της συλλογικής προσπάθειας, και όχι του ενός! γι’αυτό έπαιζα σε ομαδικό άθλημα!
      το υπάλληλοι είναι σε εισαγωγικά, αλλά και πάλι, πάνω απ’όλα και απ’όλους είναι η ομάδα, χωρίς αυτή κανένας οδηγός δεν θα μπορούσε να γίνει που έγινε!
      αν χτίζονται όλα γύρω από κάποιον (οδηγό ή αθλητή), προφανώς αξίζει, αλλά και πάλι η νίκη είναι αποτέλεσμα ομάδας!

    • Red Flag

      Ισχυει οτι πανω απο ολα ειναι η ομαδα,αν το δεις απο τη μερια της ομαδας μονο, αλλα αφου ησουν αθλητης θα επρεπε να ξερεις καλυτερα οτι ο καθε αθλητης ως μοναδα και ειδικα σε αυτο το κορυφαίο επίπεδο εχει την καριέρα του, τους προσωπικούς του στόχους, τον “λαό” του.. και για εναν φανατικό οπαδό του Κίμι σήμερα ηταν μια μεγάλη στιγμή μετα απο τοσα χρόνια και τόση κριτική που εχει δεχτεί τα τελευταία χρονια. Ηταν μια μεγαλη στιγμή του πρωταθλητή ΚΙΜΙ RAIKKONEN, όχι μονο της Ferrari..

    • Spider

      Εγώ θα το έλεγα αλλιώς. Για να παίρνει ο Κimi pole στο Monaco, φαντάσου πόσο καλή ήτανε σήμερα η Ferrari…

  • GiorisFullThrottle

    Kimi απ τα παλια αψογος!!!!!
    Δυνατο 1-2 για την ομαδα μας!!!!

  • Ba’adur Subutai

    Ζήσαμε να το δούμε κι αυτό.

    • Κούκος

      Θα σεβεστε!!

    • Βασιλης

      Χαχαχαχα μιλα μας για αυτο

    • Neos

      χαχαχαχα μπηκα για να διαβασω το σχολιο σου

    • LJ

      Αν πω ότι δεν περίμενα το σχόλιό σου θα πω ψέμματα!

    • Renesis1

      Θέλω οπωσδήποτε σχόλιό σου αύριο, αν τερματίσει 1ος.. :)))

    • Ba’adur Subutai

      Ας τερματίσει πρώτος και ας αποχωρήσει με το κεφάλι ψηλά για να έρθει στη μέση της χρονιάς ο Φερστάπεν που πετάει.

    • LJ

      Btw το έχουμε ξαναζήσει. Εγω τουλάχιστον, δεν ξερω για εσενα :Ρ

      https://youtu.be/q0mcQ3h9eVg

    • LJ

      Btw το έχουμε ξαναζήσει. Εγω τουλάχιστον, δεν ξερω για εσενα :Ρ

      https://youtu.be/q0mcQ3h9eVg

  • ScuderiaFan

    Όπως και να χει,το 1-2 να γίνει και όλα καλα! Forza Scuderia!!!

  • LJ

    Στα της ομαδάρα μου. Πάνω που πήγαινα να πω ενα καλο λόγο για τον Βέλγο, αυτός πάει και στουκαρει.

    Για την αλλαγή του κίνητρα ούτε λόγος. Ο Button έλεγε την Τετάρτη/Πέμπτη ότι ο κινητήρες εχει λίγα χιλιόμετρα και ότι ειναι οκ. Φαντάσου δλδ!!!

    Μόνο η επιστροφή Button και η απόδοση του ήταν το θετικό για την McLaren τπτ αλλο.

    Για τον αγώνα, δε θα ηθελα να ήμουν στην θέση του Arrivabene. Πως λες στον Kimi να κανει άκρη για να περάσει ο 4ακης;

    • Maleas George

      Όντως κρίμα για τον Stoffel, πήγαινε πολύ καλά επιτέλους αλλά την έκανε την πατάτα τελικά…

    • Akis-F1 FAN

      Θα ρωτήσει τον Τοτό ο Αριβαμπενε;-P

    • Red Flag

      Θεική απάντηση!

    • LJ

      Καλύτερα όχι…

      https://youtu.be/gCzkaX2DL7w

    • Akis-F1 FAN

      Αυτά είναι περσινά….φέτος τα team orders ο Τοτός τα έχει για πρωινό…

    • LJ

      Καλα, τα team orders του Τοτου ειναι ανέκδοτα μπροστά σε αυτά του Jean. Όποτε αυτόν να ρωτήσει ο Μαουριτσιο.

    • Red Flag

      Ενταξει , εδω δεν υπαρχει αντίλογος… :p

    • georgekaras

      επος

    • δεν χρειαζετε να του πει κατι ..απλος σημερα το βραδυ θα τον βγαλει εξω για ποτακι …

    • δεν χρειαζετε να του πει κατι ..απλος σημερα το βραδυ θα τον βγαλει εξω για ποτακι …

    • Mika

      “Κοιμαται” λιγο στην εκκινηση, η το κανεις με πιο μαεστρια στα πιτς…Βαζεις πρωτα μεσα τον Κιμι, παταει για κανα δυο γυρους ο Μπιμπερ, και ιδου…

  • georgekaras
  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Στα 38 ο γερόλυκος το έχει ακόμα.
    Εύχομαι αύριο να κερδίσει. https://uploads.disquscdn.com/images/c3a5eb758ae9fca3ad852fa4eea6f06f72778d7b62f854300aeb1ad98cf5052a.jpg

    • LJ

      Τον κανεις άνετα για 25 πάντως.

    • Mika

      Να τον αφησουν να κερδισει, θα συμπληρωνα!!!

  • Mitsos Ribopaido

    Τρομέρο q3 μπραβο και σε φερσταπεν και μακλαρεν…
    Χαμ ο ίδιος που έβγαλε VSC και πήρες την νίκη στο προηγούμενο αγώνα τώρα σου στέρησε κατι καλύτερο… Life is a bitch bro
    Μπότας σε ρασκας έβαλε το καλό το ηλιέλαιο αλλα και πάλι δεν..
    Η εκκίνηση θα παίξει ρόλο και ελπίζω εδν θα χουμε κανα τρελο sc( Με γκροζιαν και βαντουρν να πηγαίνουν έτσι δεν το βλέπω) …

    • ασε μας ρε φιλε με τα ηλιελαια … εδω ολοι περιμεναν οτι η φερραι θα ειναι ανετα μπροστα απο την μερκ και οπως βλεπεις παντα κατα την γνωμη μου η μερκ ειναι ποιο ισχυρη ακομα και εδω, αλλα η φερραρι ειναι μπροστα λογο καλυτερων οδηγων για 1 χιλιστο του δευτερολεπτου αν πιστευεις φυσικα οτι αυτη ειναι η διαφορα του φεττελ απο τον μποττας σαν οδηγοι ;;; … καλα ο χαμ δεν μετραει ειναι χαμενος στην μεταφραση ..

    • Mitsos Ribopaido

      Ο χαμ αύριο αν το δείς τριάδα μην απορήσεις.. πριγκιπάτο ειναι αυτό. Ο μπότας ότι μέσο και αν χρησιμοποιεί , οσο γατάκι και να ναι δεν διαφωνώ οτι ειναι πολυ καλός οδηγός…

      Επέτρεψε μου να βλέπω αυτα που λέω…τα πίστευεις ή οχι προσωπικα δεν με απασχολεί… αυτό βεβαια δεν σ δινει το δικαίωμα να μου λες να σε αφήσω , προσωπικά εσυ σχολιάζεις κάτω απο τα πόστ μου.. αιντε

    • δεν το ειπα για να παρεξηγηθεις .. εκφραση ειναι …ισως εβαλα λαθος εκφραση ..δεν εχω προβλημα μαζι σου ουτε με αυτα που λες …συζητηση κανουμε και διαλογο ..

    • Mitsos Ribopaido

      Ζητώ συγνώμη τότε..Απλα είχαμε μαλωσει και την άλλη φορά αλλα λάθς μου σαν αντίδραση γιώργο.. Και πάλι συγνώμη.. Νιώθω άσχημα τωρα γ@@ το μυαλό μου μέσα
      Πες μου για αύριο πώς το βλέπεις.. Λες να πάει μπροστα ο χαμ με κανα sc?μονακο για μενα ειναι όλα ρευστα

    • μην ζητας συγνωμη δεν τρεχει τιποτα … αποψεις ανταλασουμε ..εγω δεν ειμαι υπερ κανενος απλος μου αρεσει η φ1 θα ελεγα ισως περισσοτερο συμπαθω τον αλονσο και την μερκ αλλα οχι τους οδηγους της μερκ ..απο εκει και περα αν καποιος το αξιζει πρεπει να νικαει .. αυτην την στιγμη πιστευω την διαφορα την κανει ο φεττελ και οχι η φερραρι ..βρισκονται βεβαια πολυ κοντα φερραρι και μερκ αλλα πιστευω οτι το δυδιμο της φερραρι αν συνεχισει ετσι ο κιμι θα τις δωσει το πρωταθλημα … ο μποττας δειχνει καλα στοιχεια ..ο χαμ απογοητευει σε ορισμενους αγωνες αν φυσικα δεν τρεχει κατι αλλο …

    • Mitsos Ribopaido

      Εχουμε πολλά να δούμε και νομίζω και το πριγκιπάτο σήμερα θα δώσει δυνατό αγώνα

  • Red Flag

    Και κάπως έτσι ο Kimi απαντά σε όλους τους άπιστους…! Μακάρι να γίνει ενας καθαρός αγώνας (δυσκολο) και ας κερδίσει ο ταχύτερος! (Σχετικά με την καταταξη Χαμ… τι αλλο θα δούμε φέτος;;;;;) Κρίμα για τον Button, ας κανει ο,τι καλυτερο μπορεί.

  • Akis-F1 FAN

    Πολύ ωραίες κατατακτήριες !! Φοβερός ο Κιμι βρήκε ρυθμό στις κατατακτήριες και του αξίζει καθαρά η πολ. Ο Σεμπ από το Q1 φαινόταν ότι κάτι δεν πήγαινε τόσο καλά όσο στα free practice αλλά στο τέλος κατάφερε να κάνει και αυτός ένα πολύ καλό γύρο και κάνει το 1-2 για τη φερραρι. Η Μερκ τελικά ήταν πιο γρήγορη από τις rb, εξαιρετική δουλειά από τον Μποττας, ο Χαμ πολύ χάλια…ήταν άτυχος στο τέλος αλλά και πάλι με το ζόρι αν θα παίρναγε στο Q3….πολύ γρήγορος κα ο Βαντουρν αλλά έκανε το λάθος στο τέλος, ο Μπαττον φοβερός για one off come back που έκανε αυτό το ΣΚ, κρίμα που έχει 15 θέσεις ποινή…θα είχε την ευκαιρία και η Μακλαρεν να πάρει διπλούς βαθμούς. Αύριο θα έχει πολύ ενδιαφέρον τι θα κάνει ο Χαμ από τόσο πίσω και τι θα κάνει η φερραρι με το “ανάποδο” 1-2 που έχει….θέλει πολύ προσοχή και ο Μποττας γιατί δε θα φοβηθεί την επαφή με την νούμερο 5 φερραρι αν έρθουν κοντά…

  • Nerazzuro21

    Πολύ ωραίες οι κατατακτήριες.
    Εκπληκτικός Kimi. Θύμισε ημέρες 2005. Αναμενόμενα δυνατή η Scuderia.
    Εξαιρετικός ο Bottas,πολλά προβλήματα για Ham. Αναμενόμενα βελτιωμένες οι δύο RBR.
    Έκπληξη για μένα η επίδοση του Perez. Δεν περίμενα τη Force India τόσο δυνατή στο Monaco. Palmer, Magnussen και rookies απογοήτευσαν για ακόμα μία φορά.

    Ενθαρρυντική η εικόνα του σασί της Macca. Αισθητά βελτιωμένος ο Van, που τα χάλασε όλα στο τέλος. Απορώ με ποιο σκεπτικό έδωσαν εντολή στον JB να κάνει προσπάθεια στο Q3, από τη στιγμή που έχει ποινή 15 θέσεων. Το μόνο που κατάφεραν είναι ο Van να ξεκινήσει 13ος αντί 12ος.

    • LJ

      Εχει και ο Van ποινή; ΕΛΕΟΣ!!!!

    • Nerazzuro21

      Ναι. Αλλά όχι λόγω Honda. Είχε δειχτεί ποινή 3 θέσεων για το χτύπημα στον Massa στο Montmelo.

    • LJ

      Α ναι…

      Καλα λες, το δουλειά είχε ο Button να βγει να κανει γύρο;

      Είμαστε ικανοί να χάσουμε ενώ τρέχουμε μονοι μας.

    • Mika

      Eγω ουτε το Grosjean περιμενα!!
      Πρωτα φορα που περνανε και οι δυο Mclaren στο Q3!!!Και ο ενας στουκαρει και δεν κανει καν προσπαθεια κι ο αλλος εχει ποινη 15 θεσεων!!!!Δεν παυει να με εκπλησσει ποτε αυτη η ομαδα!!!

    • LJ

      Ο Γάλλος ειναι μια του ύψους μια του βάθους. Άνετα δεν έμπαινε Q2, του έκατσε καλός γύρος και τελικά έφτασε εκει που έφτασε.

      Όσο για εμάς, είμαστε η ομάδα των (αρνητικών) θαυμάτων!

    • LJ

      Νίκο (αν θυμάμαι σωστά το όνομα σου) το 2005 ο Kimαρος απλά τους έκανε πλάκα!

    • Nerazzuro21

      Καλά θυμάσαι. Ο Kimi εκείνη τη χρονιά ήταν απλά συγκλονιστικός. Αλλά δυστυχώς τον κατέστρεψε η αξιοπιστία της Mercedes. Όπως και το 2003. Και το χειρότερο είναι ότι εκείνο τον Kimi δεν τον ξαναείδαμε ποτέ.

    • LJ

      Αυτη ειναι η αλήθεια και άσε κάποιους να κοροϊδεύουν τον Kimi. Εμείς που τα ζήσαμε και τα θυμόμαστε ξέρουμε. Στο λέω και πιο κάτω γτ τωρα ειδα την απάντηση σου.

      Πριν φύγει για την Ferrari έπρεπε να είχε παρει τουλάχιστον 1-2 πρωταθλήματα.

      Εμείς πι φίλοι της McLaren πρέπει να είμαστε πι πιο πονεμένοι απ όλους. Εκτως που ότι βλέπουμε αυτο το χαλί σε καθε αγωνιστικό σκ, βλέπουμε της Merc να κανει πάρτι τα τελευταία χρόνια κυρίως λόγω κινητήρα ενώ έχουμε ζήσει τις απανωτές απογοητεύσεις με τους κινητήρες τις να σκάνε ο ένας μετα τον αλλο στα μονοθέσια της ομάδας μας που ήταν άξια για πρωταθλήματα. :(

    • Nerazzuro21

      Ναι ρε φίλε. Αυτό με τσαντίζει περισσότερο απ’όλα τα άλλα. Είναι χειρότερο ακόμα και από την παντοδυναμία των κόκκινων στα 00’s. Να έχουν χάσει πρωτάθλημα ο Mika το 2000, ο Kimi το 2003 και το 2005 και οι Ham/But το 2012 και τους βλέπεις τα τελευταία χρόνια να κάνουν πλάκα λόγω κινητήρα. Έλεος!

  • Ahilleas Tsikelis

    Η Φερραρι πολυ δυνατη,ο Κιμι πως και το παθε,ο Μποττας πολυυυ καλος και ο Χαμ απλα στα χαμμενα.Το καλο ειναι οτι ο Χαμ απο τις πισω θεσεις θα μοιρασει πονο απο προσπερασεις ή θα βαρεσει με κανεναν απο τα νευρα του.

    • Βασιλης

      Προσπερασεις???Μονο με κανα sc αλλιως δεν νομιζω….ειναι πολυ στενα τα πραγματα μαλλον το δευτερο ειναι ποιο σωστο χαχαχ

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Στο Μονακό είσαι, οι προσπεράσεις είναι πολύ δύσκολες, ειδικά τώρα που τα μονοθέσια έχουν φαρδύνει σε σχέση με πέρυσι.

    • Ahilleas Tsikelis

      2-3 θα τις ριξει εχει πολλους αργους μπροστα του,το θεμα ειναι οτι μετα οντως θα κολλησει και θα στουκαρει με καποιον

  • George Liverpool

    Τι γινεται εδω??

    • Mika

      Πρωτα φορα που περνανε και οι δυο Mclaren στο Q3!!!Και τι γινεται??
      Ο ενας στουκαρει και δεν κανει καν προσπαθεια κι ο αλλος εχει ποινη 15 θεσεων!!!!Ταναπου!!!!!
      :p :p

    • George Liverpool

      Ωραια πραγματα!

    • LJ

      @Mika

      Δεν μπορώ να καταλάβω γτ γκρινιάζετε. Τι θέλατε, να είστε οπαδοί της Ferrari για παράδειγμα; Να κατατάσσονταν οι οδηγοί της ομάδας σας 1-2 και να ξεκινούσαν απο εκει τον αγώνα, ποιο το ενδιαφέρον μετα;

      Ενώ σε εμάς στην McLaren, βλέπεις ότι κατατάχθηκαν 9-10 αλλά δεν ξέρεις απο που θα ξεκινήσουν τον αγώνα αυριο! How thrilling is that?!?!?!?

    • George Liverpool

      Ελα ντε,ποιος θελει νικες και βαθρα??Το να μετρας τις θεσεις των ποινων,ακονιζει το μυαλο και σε κρατα σε εγρηγορση.

  • stadi

    Ο alonso θα ήταν ανάμεσα στις redbull μπορεί και μπροστά τους

    • Βασιλης

      δεν νομιζω τοσο πολυ αλλα σιγουρα θα ηταν αναμεσα σε sainz και ricciardo

    • stadi

      Ναι τον verstappen δύσκολο τώρα που ξαναβλέπω τους χρόνους

    • Red Flag

      Μη σου πω θα επαιρνε και τον αγωνα αυριο… χαχαχαχ

    • LJ

      Χιούμορ…

      FYI ο Panis το πήρε απο την 14η θέση. Όποτε ποτέ δεν ξέρεις ειδικά στο Μονακό.

    • Red Flag

      Τι να κανουμε.. οταν βλέπω υπερμετρο θαυμασμό για τον Αλονσο.. χάνω το χιούμορ μου!
      Η όποια ειρωνία στο σχόλιό μου βεβαιa δε στοχεύει τον οπαδό, αλλα τον Αλονσο.

      (για τον Panis..αλλες εποχες τοτε, αλλες τωρα.. αλλα φυσικά ποτέ δεν ξέρεις)

    • LJ

      Άλλες εποχές απο θέμα καιρου θες να πεις γτ αν έβρεχε ολα ήταν πιθανά.

      Να σε ρωτήσω, ποσο χρόνων είσαι; Αν δε θες να μου πεις, πες μου απο ποτέ βλέπεις F1.

    • Red Flag

      Οχι δεν εννοω μονο απο θεμα καιρού. αλλα τεσπα ειναι μεγαλη συζήτηση.

      Εχεις ξαναρωτήσει για την ηλικία μου, σε ενα σχολιο που εσβησες…δεν ξέρω γιατί σε απασχολεί τόσο πολύ. Δεν εχω θεμα να σου πω, οπως και το ποσα χρονια παρακολουθω, αν και φαίνεται απο τα σχόλιά μου. Αλλα πρώτα πρεπει να ξερω γιατί ρωτας. Σε προκαλεί κατι στα σχόλια μου, ή κανεις καποιου είδους έρευνα? :)

    • LJ

      Ξερω ότι δεν εννοείς απο θέμα καιρού αλλά σκέψου ότι τα χρόνια περνάνε και η διαδρομή μένει η ίδια (πάνω κάτω). Όποτε το μόνο που αλλάζει τα δεδομένα σημαντικά ειναι ο καιρός. Ακόμα σκέψου ότι τα σημερινά μονοθέσια ειναι πιο πλατιά που κανει τις πιθανότητες ατυχημάτων μεγαλύτερες.

      Ρωτάω για σε ενα σχόλιο σου έβαλες τις φωτό του 4ακης και του 44 και είπες ότι ειναι οι καλύτεροι της γενιάς τους (!!!).

      Διαφωνώ όσο δεν πάει με αυτο το σχόλιο και με κανει να αναρωτιέμαι αν είδες τους Kimi, Alo ακόμα και Montoya στα καλα τους.

      Γτ δεν μου λένε τπτ οι τίτλοι τους. Το θέμα ειναι τι κάνουν μη ανταγωνίστηκα μονοθέσια. Ο 44 σίγουρα εχει κανει πολυ καλές εμφανίσεις με μονοθέσια που δεν ήταν κορυφαία. Αλλά ο 4ακης δεν μου εχει δείξει ποτέ ότι μπορεί να κανει το κατι παραπάνω με μονοθέσιο που δεν ειναι κορυφαίο!

      Χτες έχασε απο έναν 38χρονο ενώ είχε το καλύτερο μονοθέσιο απο τα 20 που έτρεξαν χτες. Ο Alonso δεν θα έχανε ποτέ, ούτε και ο Κίμι ποσο μαλλον στα καλα τους. Το ίδιο και ο Montoya.

      Κατάλαβες τωρα γτ ρωτώ;

    • Red Flag

      χχαχαχ! μακροσκελής απάντηση!

      Οκ, καταλαβα γιατί ρωτάς. Διαφωνώ βεβαια σε αυτά που είπες, ειδικά για τον Seb. Αλλα απλα εχουμε αλλη αποψη.

      Επιμένω οτι ο Χαμ και ο Seb είναι oi δύο κορυφαίοι οδηγοί της γενιάς τους. Και για τον Kimi το ίδιο, τον εχω υποστηρίξει κατεπαναληψη και εδω, αν διαβαζεις τα σχόλια, ακομα και οταν οι ιδιοι οι tifosi τον εθαβαν. Απλά ίσως ενα κατιτίς πιο κατω απο τους παραπανω 2 που ανέφερα. Υπαρχουν πολλοί οδηγοί που είναι σε παρα πολύ υψηλό επιπεδο και οι διαφορες μεταξύ τους σχετικά μικρές. Ειναι πολύ λεπτες οι διαχωριστικές γραμμες δηλαδη. Και δεν κρίνω από τους τίτλους.

      Σε σχεση με τον Αλονσο, οπως εχω γραψει και σε αλλα σχόλιά μου, εννοείται οτι αναγνωρίζω την αξία του ως οδηγός, αλλα δεν ενστερνίζομαι τον φανατισμό κάποιον που τον θεωρούν ΤΟΝ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΟΔΗΓΟ μεταξύ όλων. Αποψή μου είναι αυτό. Οπως επίσης οσο καλός και να είναι το θεωρώ τραγικό να δηλώνει σε καθε ευκαιρία οτι ειναι ο καλύτερος. Ασε τους αλλους να το λενε, μην το λες μονος σου. Το μεγαλύτερο μου πρόβλημα με τον Αλονσο είναι πολυ απλά οτι είναι ενα μεγάλο κ@%#λόπαιδο για λόγους που όλοι ξερουμε, μην τα ξαναλέμε. Δεν τον χώνεψα και δε θα τον χωνέψω ποτε. Και θεωρω παρα πολύ σημαντικό τον χαρακτήρα και την προσωπικότητα για τους οδηγούς της F1 που όλα και όλοι παίζουν στα όρια.

      Και τέλος. Ειμαι 31, νιώθω 21 και παρακολουθώ Formula 1 από το 1999.

    • LJ

      Συμφωνώ μαζί σου για ότι λες για τον Αλονσο. Και για τον χαρακτήρα του και για το ότι πολλοί τον λένε ότι ειναι ο καλύτερος.

      Για εμένα υπάρχει μια 3αδα κορυφαίων κ στους λέω ανεξαρτήτως σειράς γτ ολοι για εμένα ειναι ισάξιοι: 44 – Alo – Kimi. Τους έβαλα βάση πρωταθλημάτων όπως είδες :Ρ

      Ο 4ακης δεν μου εχει δείξει το κατι παραπάνω σε βάθος μιας χρονιάς όπως ο Kimi το 2003 ο Alo το 2010 κ 2012 που με υποδεέστερα μονοθέσια κυνηγούσαν τίτλους. Αυτο έχω μόνο να του προσάψω τπτ παραβώ, δεν έχω κατι μαζί του. Και δεν το λέω επειδή ειναι τωρα στην Ferrari, απο την RBR τον έλεγα Bieber.

      Ευχαριστω που μου απάντησες. Είστε συνομήλικοι, εγω ξεκίνησα απο το 1997 αλλά φανατικά απο το 2000.

    • Akis-F1 FAN

      Το θέμα είναι όμως ότι βλέπεις μόνο ότι σε συμφέρει…το 2009 πρώτη του χρονιά σε κορυφαία ομάδα έφτασε να διεκδικεί πρωτάθλημα απέναντι στην κυρίαρχη Brawn…το 2015 με τη φερραρι επίσης έκανε παπάδες…μέχρι και νίκη με τορο ροσο έχει….ο Χαμ είναι ο μοναδικός οδηγός που είχε το προνόμιο να είναι ΠΑΝΤΑ στην καριέρα του σε κορυφαία ομάδα. Και μετά λες και ότι έχασε χτες από τον Κιμι ( πρώτη φορά φέτος ) ενώ ο Αλο ή ο Κιμι δεν θα έχαναν….το πιστεύεις αυτό σοβαρά ;; Ο Κιμι ή Αλο δεν είχαν χάσει ποτέ στα καλά τους ;;; ούτε σε έναν αγώνα, ούτε σε ένα qualy ;;; Τον Χαμ φέτος ο ροοκιε νο2 τον έχει 3-3 σε κατατακτήριες να πούμε…δεν είναι σοβαρά αυτά που λες στο τέλος….φιλικά στα λέω ;-D

    • LJ

      Η Brawn είχε ξεμείνει απο λεφτά στο μέσω της χρονιάς και πήγαινε με όση φορά είχε απο την αρχη, δεν ήταν κυρίαρχη.

      Για την νίκη με την STR τον βόλεψαν η περιστάσεις. Την νίκη την πήρε αξία κ στα ίσα αλλά τον βόλεψαν οι περιστάσεις του καιρού κ της πίστας. Γτ δεν επανέλαβε κατι τετοιο εκείνη την χρόνια;

      Ναι πιστεύω σοβαρά ότι ο Κίμι στα καλα του κ ο Alo ακόμα κ τωρα δε θα έχαναν όπως έχασε ο Vet χτες. Το ειπε κ μόνος του άλλωστε ότι ήταν απογοητευμένος απο τον εαυτό του. Οταν μετρούσε 44 – Alo – Kimi δεν έχαναν απο κατώτερους team mates, κ ναι λέω τον Kimi τωρα κατώτερο μόνο λόγω ηλικίας. Ξερω ότι δεν ειναι στο peak της καριέρας του.

      Rookie ο 77;;;;;;;;;;;;;;;;; Κ περίμενε να δεις οταν μετράει πως θα οδηγήσει ο 44. Ακόμα κ ο μεγάλος Mika την είχε πατήσει στο Μονακό το 2000 ή 2001 στο qualyfing και τότε ειχαν 60 λεπτα όχι 12-13 που έχουν τωρα. Γίνονται αυτά στο Μονακό.

      Για τα υπόλοιπα δες τι λέω κ στον φίλο Red Flag γτ γράφω με το ενα χέρι στο κινητό γτ το αλλο ειναι με όρο.

      Και εγω φιλικά τα λέω.

    • Akis-F1 FAN

      Μα δεν κατάλαβες τι εννοώ…ο Σεμπ χθες έχασε 1η φορά σε κατατακτήριες φέτος….έγινε ΜΙΑ φορά…μέχρι τότε ήταν 5-0 και σε αγώνες και σε κατατακτήριες ….δηλαδή σκούπα….δεν εννοώ να χάσει σε χρονιά ολόκληρη γιατί αυτό δεν έχει γίνει με τον Κιμι…..Κιμι, Αλο και Χαμ που λες και αυτοί έχανα κάποιες φορές από τεαμ ματες σε καποιους αγώνες ή κάποιες κατατακτήριες, άρα αυτό που λες δεν ισχύει. Ο Αλο το 2012 στους τελευταιους αγωνες που εβραζε το πρωταθλημα εχανε από τον μασσα σε κατατακτήριες και του αλλαζαν κιβωτια για να περασει μπροστά ο Ισπανος στο γκριντ…..ο Χαμ εχασε ολοκληρο πρωταθλημα απο τον νικολακη που με αυτα που λες, οτι δεν εχαναν απο κατωτερους τεαμ ματες επρεπε να τον εχει βγαλει παρθενα ολη τη χρονια και τις προηγουμενες…..οποτε τι λες ότι δεν εχαναν οταν μετραγε ;;; Τελος τι εννοείς όταν μετράει ;;; Το πρωτάθλημα είναι φουλ σφιχτό φέτος ΚΑΘΕ αγώνας μετράει και ο Χαμ 2 στα 6 ΣΚ ήταν πολύ κατώτερος των περιστάσεων και του τεαμ ματε που λες ότι δεν χάνει ποτέ όταν μετράει.

  • asd

    Πολυ ενδιαφερουσες κατακτηριες, δειχνει οτι στην F1 δεν αρκει να εισαι καλος οδηγος πρεπει να δουλευεις κιολας…

    Κιμι, φοβερος!!! φαινεται οτι η δουλεια που κανει και με την ομαδα αποδιδει…
    Φετελ, τρομακτικα σταθερος… 6 αγωνες και δειχνει αξιοπροσεκτη σταθεροτητα
    Βοττας, πολλα μπραβο δειχνει οτι δουλευει σωστα με την ομαδα και εσωσε την τιμη της Mercedes.
    Red Bull ανοδικη πορεία…
    McLaren, εδειξε αυτο που ξεραμε, οτι το θεμα της ειναι ο κινητηρας και οτι το σασι ειναι αρκετα καλο…
    Ηamliton, μαλλον πρεπει να αφησει την dolce vita και να δουλεψει λιγο παραπανω με την ομαδα, γιατι δεν εξηγειται η αδυναμια του να κανει ενα καλο γυρο σε 5 προσπαθειες, την στιγμη που ο μποτας να ειναι μια ανασα απο τις Ferrari

    Αυριο δυσκολος αγωνας για τον Αrrivabene, πως θα μπορεσει αθορυβα να φερει τον Vettel πρωτο… (για να μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας…)

    • Mitsos Ribopaido

      Θα το κάνει όμορφα στα πιτ.. θα δείς..Αλλα πρεπει να δώσει μια νικη στο ραικκο για μενα αν ο χαμ ειναι πολυ πίσω πχ 6ος..για να τονώσει τον εγωισμό του..θα τον χρειαστεί στο πρωταθλημα..Ειναι λαθος αν του πουν κανε πισω οι μλκς

    • asd

      Η Ferrari ποτε δε δουλευε με ισαξιους οδηγους και παει για ενα οριακο πρωταθλημα με τον Vettel. Αρα με τον Lewis τοσο πισω δε θα χαρισει ευκολα βαθμους. Τωρα το αν ειναι σωστο ή οχι αυτο ειναι μεγαλη κουβεντα…
      Μακαρι να διαψευστω, γιατι οντως ο Κιμι αξιζει μια νικη… Αν και πιστευω οτι ειχε ηδη μια στο τσεπακι του (στο Spa…xaxaxa)

    • Mitsos Ribopaido

      Δεν διαφωνώ , περιμένω να δώ

    • Akis-F1 FAN

      Το θέμα είναι ότι με τον Χαμ τόσο πίσω είναι η καλύτερη ευκαιρία να νικήσει ο Σεμπ και να ανοίξει βαθμολογική διαφορά γιατί μέσα στη χρονιά σίγουρα θα φάει ποινές από χρήση 5ου εξαρτήματος. Κακά τα ψέματα η μερκ έδειξε ότι θα χρησιμοποιήσει τον Μποττας με οποιονδήποτε τρόπο για να βοηθήσει τον Χαμ, οπότε το συνετό για τη φερραρι είναι να δώσει εντολή για αλλαγή θέσης….εξάλλουν η μερκ το έχει κάνει ήδη πολλές φορές φέτος. Ως οπαδός του Σεμπ ξέρω ότι αν δε γίνει κάτι στην εκκίνηση σε πίστα όπως το Μονακό δε γίνεται να νικήσει τον Κιμι στα ίσα, αλλά από την άλλη δε θα ήθελα να πάρει τη νίκη με εντολή της ομάδας. Θα δούμε τι θα γίνει αύριο…

    • Maleas George

      Το πρωτάθλημα είναι 4-way ακόμα… 1-2 DNFs να έχουν (χτύπα ξύλο) ο Seb και ο Ham και μπαίνουν και οι Bot – Rai στο παιχνίδι (που έχουν ήδη 1 DNF…) Γι’ αυτό είναι νωρίς ακόμα να κάνουν σενάρια πρωταθλήματος, το πλεονέκτημα στρατηγικής πρέπει να το έχει αυτός που προηγείται στο τέλος του 1ου γύρου… Αν είναι ο Seb ο Seb, αν είναι ο Kimi ο Kimi…

    • Akis-F1 FAN

      Δε νομίζω ότι το πρωτάθλημα είναι 4-way….στη μερκ έχουν ήδη βγάλει τον Μποττας εκτός ( ο Λαουντα το είπε μόνος του ) οπότε μένει μόνο ο Κιμι και η διαφορά στους βαθμούς είναι αρκετά μεγάλη…ακόμα και να κλείσει με μερικά dnf δε νομίζω ότι στη διάρκεια της χρονιάς θα μπορέσει να κρατήσει τον ρυθμό του Χαμ και του Σεμπ….το δίκαιο για αύριο είναι αυτό που λες, όποιος είναι πρώτος παίρνει και την καλύτερη στρατηγική, αλλά το συνετό για τη φερραρι είναι το ανάποδο. Αν και ξαναλέω, προσωπικά δε θα ήθελα να το δω.

    • Maleas George

      Συμφωνούμε, απλά θέλω να δω τι θα λέει ο Lauda αν κάνει μια νίκη ο Bottas και ένα DNF ο Lewis, οπότε και θα είναι σχεδόν ισόβαθμοι… Δεν γίνεται να αλλάζουν τα σχέδια των ομάδων για το πρωτάθλημα οδηγών αγώνα με αγώνα… Για αυτό πιστεύω είναι λάθος να κάνουν τέτοιο σχεδιασμό από τόσο νωρίς. Σκέψου π.χ. ένα σενάριο όπου (χτύπα ξύλο πάλι) έχει αρκετά DNFs o Vettel προς το τέλος της χρονιάς και παίρνει το πρωτάθλημα ο Ham επειδή θα έχουν χαντακώσει τον Kimi στη στρατηγική…

    • Akis-F1 FAN

      Ναι καταλαβαίνω τι εννοείς, αλλά υπάρχει και το ανάποδο ρίσκο να σκεφτούν στη φερραρι οκ ανοιχτό είναι το πρωτάθλημα και να πάνε με το δίκαιο, να νικήσει ο Κιμι και στο τέλος της χρονιάς να χάσει ο Σεμπ το πρωτάθλημα για κάτω από 10 βαθμούς πχ με τον Κιμι πιο πίσω και να λένε αν είχαμε δώσει team orders σε 1-2 περιπτώσεις στην αρχή της χρονιάς, τώρα θα είχαμε το πρωτάθλημα των οδηγών. Είναι πολύ λεπτό το θέμα πρέπει να το σκεφτούν καλά τι θα κάνουν. Για τη Μερκ μη νομίζεις ότι θα αλλάξει κάτι όσο και αν πλησιάσει ο Μποττας σε βαθμούς….μετά τη Ρωσία είχε πλησιάσει στους 10 βαθμούς τον Χαμ και όλοι είδαμε τι του έκαναν στον αγώνα.

    • Red Flag

      Συμφωνω απολυτα. Αν και οπαδος του Seb, δε θελω να δω team order αυριο αν ο αγωνας εξελιχθεί ομαλά. Την αξίζει τη νίκη ο Kimi, θα είναι απο τις τελευταιες της καριερας του. Και για να σκάσουν οι εξυπνάκηδες που τον κράζουν τοσα χρόνια. Τωρα αν θεωρησουν ότι είναι τοσο κρίσιμο για το πρωταθλημα… τι να κανουμε.

    • Ahilleas Tsikelis

      Καποιος θα κοιμηθει στην εκκινηση απλο

  • Gestione Sportiv@

    Μπράβο στη Ferrari, μπράβο στον Kimi, μπράβο στον Seb!!!!!!
    Μετά το 2008, η ιταλική ομάδα ξαναπαίρνει pole στο Monaco με τον Iceman.
    Αύριο πάμε μόνο για τη νίκη…………
    Η Mercedes πήρε την τρίτη θέση με τον Bottas.
    Και 4 μονοθέσια των “Ταύρων” πολύ καλά.

    Υ.Γ. -Καμία παραγγελία?????
    -Τρεις βότκες για τον Vettel τον Bottas και εμένα……………. https://uploads.disquscdn.com/images/9d4e7dfbb3d209f424be1d98edba8941bb72fda5e652bd10482074eec03b2e00.jpg χαχαχαχαχα

    • Βασιλης

      Οχι οχι οχι δεν καταλαβες…..οι 3 βοτκες ειναι ΜΟΝΟ για τον κιμι οι αλλοι πινουν πορτοκαλαδα :P ποσο θελω να νικησει αυριο μονο και μονο για να του τονοθει η ψυχολογια

  • stemi

    Ο γύρος του Κίμι (full screen). Ο ρυθμός με τις μπαριέρες να γλείφουν τους τροχούς είναι ιλιγγιώδης …
    https://drive.google.com/file/d/0B3T4VRBZ9fdKeE50WkZYVG16YWc/view

  • Costas

    Ισχυει οτι ενδεχομενως η Merc να ζητησει να κανει αλλαγες στο αυτοκινητο του Lewis για λογους ασφαλειας? Παντως για αυριο ισως το καλυτερο για τον Lewis θα ηταν να ξεκινησει με την supersoft και να αλλαξει στον πρωτο γυρο με την ultrasoft και να περιμενει μετα αυτοκινητο ασφαλειας.

    • Ahilleas Tsikelis

      Ακουσες κτ για αλαλγη σετ απ?Αυριο με φορτιο καυσιμου λογικα θα τα ζεστανει τα λαστιχα.Το ιδανικο θα ηταν με τα κοκκινα με τα κοκκινα να προσπερασει καποιους(ειναι πολυ πισω η δυναμικη ειναι χαοτικη σε σχεση με αυτα τα μονοθεσια) και μετα να βαλει τα ουλτρα.Και αυτο που λες δν ειναι ασχημο αλλα εξαρταται απο τη χρονικη στιγμη κ το σημειο που ειναι οι αλλοι

    • Costas

      Στο Sky ακουσα εναν σχολιαστη να λεει οτι μπορει η Merc να ζητησει να ελεγξει το αυτοκινητο και να αλλαξει καποια εξαρτηματα αν συντρεχουν λογοι ασφαλειας. Ολα αυτα φανταζομαι με την προυποθεση οτι φταει κατι στο αυτοκινητο και δεν ειναι απλα θεμα σεταπ.

    • Mika

      Δεν εχεις αδικο για τη στρατηγικη που αναφερεις στα λαστιχα..Χανει ελαχιστα μ αυτον τον τροπο!

  • Πάνος

    Τελικα ο Κιμαρος δεν εχει πει την τελευταια του λεξη αποδεικνυοντας το σε μια πιστα που θελει κοτσια!!!!Παμε και για ενα ιστορικο 1-2 αυριο…..

  • Anestis Genk

    Νίκη στον Κίμι, εγκατάληψη σε όσους είναι από πάνω του στην βαθμολογία.

  • Anestis Genk

    Νίκη στον Κίμι, εγκατάληψη σε όσους είναι από πάνω του στην βαθμολογία.

  • LJ

    ΚΙΜΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ!!!

  • LJ

    Ο Kimi εχει μόνο ενα πρωτάθλημα (και αυτά στα χαρτιά) και κάποιοι άλλοι έχουν 3 και 4… Α ρε πουτ@ν@ Mercedes!

    • georgekaras

      δεν ειναι κανενα χαρτι ας μην καναν την μαλακια οι αλλοι που κανονικα επρεπε να αποβληθουν ,το αξιζε και το πηρε τοτε και κερδισε την ρεπλικα ,τετοια εποχη ειχε ξεσπασει κιολας

    • LJ

      Δεν το άξιζε καθόλου δυστυχώς αλλά το άξιζε άλλες χρονιές.

      Δεν πειράζει, ειναι ο Kimi της καρδιάς μας και το παραβλέπουμε.

    • georgekaras

      Διαφωνω αλλα δεν πειραζει οταν τρεχεις σε μια χρονια με 4 μονοθεσια χαιρονται και αλλοι

    • LJ

      οταν μηδέν ήσαν την McLaren μηδέν ήσαν και τους οδηγούς της. Απλά δεν μπορούσαν να το κάνουν επίσημα και το έκαναν κατι απο το τραπέζι. Δες τι έγινε με τον 44 στην Κίνα.

      Το ειχα ζήσει πολυ έντονα εκείνο το πρωτάθλημα και θυαμαι καλα χωρίς να ψάξω καν σε YouTube ή άρθρα στο internet. Μετα απο μια μεγάλη νίκη στο πλημμυρισμένο Fuji οι πιθανότητες να το χάσει ο 44 ήταν ελάχιστες και ειδικά απο τον Kimi μόνο μαθηματικές. Και ομως στους αγώνες που απέμεναν έγινε ότι χρειαζόταν για να ισοσταθμίσουν οι 44 κ Alo και να το παρει ο Kimi.

  • FORZA KIMI !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • στα ισα μερκ και φερραρι… σε μια πιστα που νομιζαν ολοι οτι η φερραρι θα ηταν ποιο μπροστα .. φυσικα δεν μπορουμε να κρινουμε ποιο μονοθεσιο ειναι ποιο γρηγορο εδω .. οι 3 πρωτοι ειναι στα ισα με τον κιμι να εχει πλεονεκτημα για την νικη .. ο χαμ για αλλον εναν αγωνα εκτος τοπου και χρονου ..τουλαχιστον ετσι φαινεται εκτος και αν παιζει κατι αλλο .. φυσικα προβλεπω ο χαμ να μπαινει μεσα στον πρωτο γυρο και μετα να πηγαινει μεχρι τελους .. η μακ δειχνει οτι εχει ενα αξιολογο σασι αλλα η χοντα μπαζει … απο εκει και περα μια απο τα ιδια με τους οδηγους να κανουν την οποια διαφορα …ελπιζω αυρο να δουμε κατι καλο και ας βγει πρωτος οποιος νανε …

  • Κούκος

    Θα ήθελα πραγματικά αύριο να νικήσει ο γεροθεουλης, απλά φοβάμαι πολύ ότι θα γίνει λαλακια στην Ferrari και θα την δώσουν την νίκη στον Φετελακο. Πάντως αν το σκεφτούν σωστά, από την στιγμή που ο φετελ και από την δεύτερη θέση θα μεγαλώσει το προβάδισμα του, ελέω θέσης Χαμ, καλό είναι να αφήσουν το Κιμι να νικήσει διότι η ομάδα θα χρειαστεί την καλή του ψυχολογία για το κυνήγι του τίτλου (οδηγών φετελ και κατασκευαστων)

    • georgekaras

      γουρι γουρι ο μικρος βρε λες να ειναι κανενα ξωγαμο του Κιμι ?

    • ααχαχχαχαχαχα δεν τον εχω τον ΚΙΜΙ για ξεπεταχτουλη !!!!

    • LJ

      Εγω τον έχω… άνετα (μετα απο μεθύσι).

    • σιγα μην βρισκει τρυπα αυτος μετα την σουρα !!!! αχχαχααχαααχ

    • LJ

      Κοίτα, αν το πας με βάση πιθανοτήτων κάποια στιγμή πρέπει να βρήκε δεν μπορεί!

      https://youtu.be/-VW2oAkjcJ4

    • to NOKIA 3310 πιο καλο βιντεο θα τραβουσε παντως !!!! αχχαχαχαχααχ

    • LJ

      Αν είχε κάμερα μπορεί και να έβγαζε!

      Θυαμαι το πρώτο κινητό που ειχα με κάμερα ήταν ενα Sony Ericsson και η κάμερα ήταν αποσπώμενη! Εποχές 2003-2004 μιλάμε

    • αυτο θελω να πω…πως το 3310 μιας και τα εκανε ολα τελεια…και χωρις καμερα θα το εκανε καλυτερα !!! :-P
      εγω το πρωτο που ειχα ..ηταν ενα SHARP ..δεν θυμαμαι ονομα…με πορτακι…..και ηταν απο τα πρωτα με 1mpixel !!!!! :-P

    • Mitsos Ribopaido

      ΠΕΣΤΑ πρεπει να νικήσει ο ραικκο , ο χαμ θα κανει μαλακια και μονο sc τον σωζει
      Επίσης ο ”καημένος” ο χαμ εχει μπροστα του grosjean, kvyat και vandoorne
      OMG :p

  • Αστραπόγιαννος

    Όνειρο ζω,μην με ξυπνάτε πριν τις 15:00 αύριο!!!
    Ο Μπάτον στη δεκάδα!Δε βλέπω επιστροφή από το Αμέρικα για τον..άλλον :pppp

    • Red Flag

      Είσαι δικός μου εσύ. Εύγε!

  • Nikpap

    Σε κατι τετοιες πιστες φαινονται οι οδηγαρες, οσο και αν μου την δινει γενικα σαν αγωνας λογω των αδυνατων προσπερασεων. Ο κιμι δεν το εχασε ποτε, ασχετως τι πιστευουν πολλοι που τον εχουνε παρει στο ψιλο. Ετσι και πεσουν team orders αμφιβαλλω αν θα υπακουσει…

    για να θυμουνται οι νεοτεροι
    https://youtu.be/Va4rbre9h9Q

    • Mika

      Αυτος ειναι ο Κιμι που αγαπησα….Στη Μακλαρεν..

    • Nerazzuro21

      Μέχρι και ο Rosberg ήταν οπαδός εκείνου του Kimi(1:38 στο video)

      https://www.youtube.com/watch?v=V9UU0b8m7Us

    • LJ

      Για καποιο λόγο, ο Kimi έπαιρνε την πρώτη στροφή καλύτερα απ όλους.

      Ήταν κρίμα που ο Kimi και εκείνο το μονοθέσιο δεν πήραν πρωτάθλημα (να ναι καλα ο γ@μημ£Ν0σ ο FO110R).

      Αυτη η λεπτομερια που βρήκες για τον Σερβιετα με ξεπέρασε!!!

    • Nerazzuro21

      Επειδή η ομαδάρα μας δεν βλέπεται με τίποτα τα τελευταία χρόνια συχνά βλέπω video στο youtube από τις εποχές της φυσιολογικής McLaren. Έτσι πέτυχα και αυτό. Μόλις το είδα για πρώτη φορά σκέφτομαι δεν είναι αυτός, απλά του μοιάζει. Αλλά μόλις πρόσεξα τη Φινλανδική σημαία και το 6 του Keke λέω εντάξει. Αυτός είναι σίγουρα.

    • LJ

      Είσαι θεουλης, και γι αυτο που λες για τα βίντεο (γτ εγω αν κάτσω να τα δω θα τσαντιστω με το πως χάσαμε τότε πρωτάθληματα αλλά και το πως είμαστε τωρα) αλλά και για το ότι πέτυχες τον Ros!!!

      Πάντως δεν νομίζω ο σερβιετας να ήταν πραγματικός οπαδός τους Kimi, απλά θα του χορηγούσε χρήμα η Merc και θα ήταν καλεσμένος στα garage της ομάδας.

      Όπως και να εχει, αρχές μέχρι μέσα της δεκαετίας των 00s ήταν για εμένα η περίοδος που έζησα έντονα, δεν έχανα αγώνα και στα διαφημίστηκα διάλειμμα πήγαινα πάνω κάτω απο το άγχος μου (για τους κωλο-κινητήρες της Merc κυρίως) μέχρι να ξανα αρχίσει η μετάδοση.

      ΥΓ: Δε θα ξεχάσουμε ποτέ τις αλητείες της Ferrari εκείνη την εποχή. Τωρα τους χαίρομαι γτ φαίνεται ότι ότι έχουν καταφέρει το έχουν καταφέρει με την αξία τους, αλλά τότε ΟΧΙ!

  • Mika

    Καταπληκτικος ο Κιμι σημερα!!! Το χαρηκα παρα πολυ, κι ας μην υποστηριζω την ομαδα του….Μακαρι να τον “αφησουν” να κερδισει αυριο, αν κι ο πειρασμος θα ειναι μεγαλος, με τον Χαμιλτον τοσο πισω….Μια στραβη στην εκκινηση, η μια αλλαγη οταν μπουν στα πιτς θα παιξει το ρολο της..Οπως και να εχει, ειμαστε οι πιο πολλοι με τον Κιμι αυριο!!!!
    Ο Μποτας λιγο ελειψε να κλεψει τη δευτερη θεση απο το Vettel στο τελος, θα εδινε πιο μεγαλο ενδιαφερον στον αγωνα αν το εκανε,αλλα ποτε δεν ξερεις τι γινεται στην εκκινηση..Μπορει καποιος, αυτος η ο Μαξ να πεταχτουν πιο μπροστα και να εχουμε αγωνα….
    Ο Χαμιλτον ηταν τραγικος,και σημερα, και μαλλον ολο το ΣΚ..Δεν περιμενε κανεις τετοιο χαλι..Κι ηρθε η στουκα του Βελγου και του διαλυσε τα ονειρα, αν και δεν μπορεις να πεις με σιγουρια, αν θα περναγε στο Q3..Toσο αλλου ηταν..
    Απο εκει πισω δεν νομιζω πως μπορει να περιμενει πολλα, περα απο ατυχια των πρωτων κι εκεινος να μπει οσο πιο ψηλα γινεται στους βαθμους…
    Για τη Μακλαρεν, χαρμολυπη η κατασταση…..Μπηκαν και τα δυο παλικαρια στο Q3 αλλα κανεις δεν θα ξεκινησει στη δεκαδα….Οτι να ναι….

    • Red Flag

      Χαρμολύπη και για τον Alo που θα τα εβλεπε απο μακρυα και απ’τη μια θα δαγκωνόταν απτην αλλη θα γελουσε!
      Νομίζω, ναι. Οι περισσοτεροι,εφοσον δεν υπαρχουν σημαντικες ανατροπες στον αγωνα με ατυχήματα και SC θελουμε νίκη Kimi, εκτος αν για καποιο λόγο ο Seb είναι σε άλλο ρυθμό.
      Δε νομίζω οτι αυτή ηταν εικόνα Χαμιλτον. Κατι αλλο παίζει. Ευτυχως που ο Bottas εσωσε την κατάσταση. Παντως δεν πιστευω οτι θα παραιτηθεί ετσι απλα ο Lewis σήμερα!

    • Mika

      Ο Αλονσο πιστευω θα μπορουσε να χτυπησει την 6η θεση σ αυτες τις συνθηκες, κι απο εκει θα ελπιζε για το καλυτερο..
      Ειλικρινα, θελω ο Κιμι να κερδισει..Για παρα πολλους λογους…Ελπιζω να μη το σκηνοθετησουν αλλιως…Με “υποπτη” εκκινηση, η να το κανουν με αλλαγη στα πιτς….Μακαρι να φανει ανταξιος του ταλεντου του και να μην ενδωσει σε αλλες πρακτικες..
      Για το Lewis, δεν ξερω, αλλα κατι δεν μου παει καλα..Δευτερη φορα φετος που ειναι αλλου γι αλλου στις ρυθμισεις….Δεν το εχουμε συνηθισει απο αυτον….Αλλου παταει κι αλλου βρισκεται…Σιγουρα δεν θα το παρατησει, αλλα ειναι πολυ δυσκολο για Μονακο, αν δεν γινει κατι, να ανεβει πανω απο την 5η-6η θεση πχ….Θα δουμε…
      Αλλα συμφωνω μαζι σου, δευτερη φορα φετος, κατι δεν μου παει καλα..

  • stemi

    Πως γίνεται ο Bottas στο Q2 να είναι 600+ χιλιοστά (το ίδιο και στα 3α δοκιμαστικά) και στους τελευταίους γύρους να το ρίχνει στα 45; Είναι το κάψιμο λαδιού όπως υποστηρίζουν πολλοί, ή έγινε κάτι άλλο;

    • Ahilleas Tsikelis

      Απο χαρτογραφηση(οχι μονο ωμη δυναμη,αλλα και πως αποδιδεται αυτην οπου παιζει τεραστιο ρολο σε μια τετοια πιστα )