Aναρωτιόμασταν τις προάλλες αν η Alfa Romeo μπορεί να πιάσει τους στόχους πωλήσεων που έχει θέσει. Κεντρικός πυλώνας αποτελεί η πολυδιαφημισμένη επιστροφή στην αγορά των ΗΠΑ. Τι δείχνουν όμως οι επίσημες πωλήσεις; Ας ρίξουμε μια ματιά στις πωλήσεις της Giulia.

Σύμφωνα με το GoodCarBadCar.net, από 1η Γενάρη μέχρι 31 Μάη είχαν πουληθεί 2.482 Giulia στις 51 πολιτείες της Αμερικής. Κατά το ίδιο διάστημα, 15.379 Audi A4, 22.584 ΒΜW 3-Series και 35.436 Mercedes C-Class έζησαν το αμερικάνικο όνειρο. Η Cadillac ATS θεωρείται εμπορική αποτυχία, με την αμερικανική εταιρία να παλεύει το boost-άρισμα της εικόνας του μοντέλου με νύχια και δόντια. 6.024 από δαύτες βρήκαν αγοραστή. Το Lexus CT200h δεν ανήκει στην κατηγορία της Giulia, αλλά είναι τόσο δυσκοίλιο εμπορικά που αποχαιρετά τις ΗΠΑ στο τέλος του χρόνου. Παρόλα αυτά, 3.311 απέδρασαν από τις αντιπροσωπείες της Lexus. Τρίτο, το Acura ILX. Αλλιώς, Ηonda Civic Sedan με κοστούμι και σκαρπίνι, το οποίο η Acura κοστολογεί κοντά στις 30.000 δολάρια. Ήτοι 8.000 κάτω από τη βασική Giulia, αλλά αρκετές περισσότερες σε επίπεδο πρεστίζ και γενικότερου πακέτου. Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι προσέλκυσε 3.958 άτομα, οι Αμερικανοί έχουν σε εκτίμηση τα Acura.

Ένα αίτιο για τις πωλήσεις της Giulia θα μπορούσε να αποδοθεί στην έλλειψη στοκ και την μεγάλη λίστα αναμονής που ενδεχομένως να δημιουργεί. Κάτι τέτοιο δεν υφίσταται, τουλάχιστον σύμφωνα με το Cars.com όπου καταγράφονται 2.209 “ετοιμοπόλεμες” Giulia στις αντιπροσωπείες της Alfa Romeo. To ίδιο το δίκτυο διανομής ίσως να αποτελεί καλύτερη εξήγηση, καθώς υπάρχουν αρκετά παράπονα για τις αποστάσεις που πρέπει να καλύψουν οι υποψήφιοι αγοραστές, ώστε να δουν το αυτοκίνητο από κοντά. Προκειμένου να τονώσει το ενδιαφέρον, η Alfa Romeo προσφέρει έκπτωση 2.750 δολαρίων γενικά και επιπλέον 750 δολάρια για την πολιτεία της Καλιφόρνια. Το πιθανότερο, ωστόσο, είναι πως η Giulia έχει πέσει θύμα του ιστορικού της εταιρίας και της μακρόχρονης απουσίας από τα αμερικανικά δρώμενα. Η στροφή του καταναλωτικού κοινού στα crossovers, κάνουν την Stelvio να είναι το μοντέλο εκείνο που θα αναλάβει να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην επίτευξη των στόχων πωλήσεων.

Στην Ευρώπη από την άλλη, η Alfa Romeo τον Μάιο πούλησε σχεδόν 8.200 αυτοκίνητα, αύξηση 47,8% σε σχέση με πέρυσι. Το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε κατά 0,6%, με τις πωλήσεις της Ιταλικής φίρμας να αυξάνονται στην Ιταλία κατά 31,9%, στη Γερμανία 42,3%, στην Ισπανία 121,1% και στη Γαλλία 58,4%. Τους πρώτους μήνες του 2017 οι πωλήσεις της Alfa Romeo παρουσιάζουν αύξηση 40,5%, με το μερίδιο αγοράς να αυξάνεται κατά 0,5%. Οι πωλήσεις της Stelvio κατά τον πρώτο μήνα ανήλθαν στις σχεδόν 1.800 μονάδες (50% εκτός Ιταλικής αγοράς), ενώ η Giulia τον Μάιο πούλησε περισσότερες από 2.500 μονάδες.

Οι αυξημένες πωλήσεις στην Ευρώπη δείχνουν πως πρέπει να δοθεί χρόνος στην Alfa Romeo προκειμένου η εταιρία να βγάλει στην αγορά και τα 9 μοντέλα που έχει υποσχεθεί ο Marchionne, προκειμένου να ολοκληρωθεί η επένδυση των 5 δισ. ευρώ, με τον ισχυρό άνδρα της FCA να θέλει η Alfa Romeo να πουλά 400.000 αυτοκίνητα κάθε χρόνο μέχρι το 2020.

  • πως το ελεγαν μερικοι……την χαντακωνουν τα μεγαλα μοτερ………
    τι εννοεις πως μιλαμε για την αμερικανικη αγορα ??? :-P

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Ε πας Αμερικα και δεν εχεις V8 μοτερ.

    • Mika

      Ουτε καν τη τετραφυλλη!!!!
      :-)

    • ναι αλλα ειναι η πιο γρηγορη και η πιο καλη…τι εννοεις οτι αυτες οι λεπτομεριες δεν παιζουν ρολο στην αγορα ?????

    • Mika

      Για τους Αμερικανους ειδικα, ισως και να παιζουν…
      Αλλωστε μονο η C class AMG εχει “μεγαλους” V8, που αρεσουν..

  • Mika

    Πως ανοιγεις ετσι ευκολα βραδυατικα τους ασκους του Αιολου!!!!
    :P

    • Renesis1

      Μην ανησυχείς, υπάρχει αρκετό για όλους… :)))

      https://images.gr-assets.com/hostedimages/1493998144ra/22674742.gif

    • Mika

      τρελλαινομαι, με βουτυρο ομως για μενα ετσι?
      Οχι κατι φλωρικα, καραμελα κι ετσι!!!!
      :p

    • manowar

      γιατι ρε εχουνε βγαλει και με καραμελα;;η τεχνολογια προχωραει σε ολα τελικα

    • Mika

      Ναι ρε, τα λενε toffee,!!!! Tι σικ!!!
      :p

  • Giannisk

    Μισό παιδιά, να πάρω ποπ κορν!!

    Στα νούμερα των πωλήσεων να προσθέσω το γερασμένο και υπό αντικατάσταση S60, το οποίο πούλησε 5.000 κομμάτια στις ΗΠΑ το 2017.

  • Bon Viveur

    1ον για την Αμερική και Καναδά Alfa Romeo = Spider.
    2ον Νο V8, No Party
    3ον χωρίς έτοιμο brand name, απλώς δεν…
    4ον θεωρείται καλό νούμερο τα 20.000 σεντάν που πούλησαν οι Γερμανικές μάρκες σε μία χώρα 350.000.000 κατοίκων??
    5ον με λιγότερα λεφτά παίρνεις αμαξάρες

    • mb190rules

      Σε ότι αφορά το 4ο, στα Premium Mid-sized η Μερκ και η bmw είναι πρώτες. Τώρα το αν πάει καλά η συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων στο USA είναι άλλο θέμα.

    • Bon Viveur

      Τί σχέση έχει η παρατήρηση με αυτό που έγραψα;

    • οχι και η bmw εχει μεγαλη πτωση …

    • Δημητρης Μαρκοπουλος

      σκεφτειτε το εξης απλο στις μετρησεις δεν εχουν καταχωρησει την 4gran coupe η οποια κλεβει πωλησεις απο την 3αρα

    • manowar

      δεν συμφωνω με αυτο που λες με τα V8 αλλα τελος παντων

  • SAMURAI-66

    Τιποτα δεν εχει κριθει με το αποτελεσμα να δειχνει σαφη εικονα προς στο τελος του χρονου οπου θα δουμε πως τα πανε οι ιταλοι.
    Γεγονος ειναι οτι εχουν δυσκολο εργο να προχωρησουν απεναντι σε αντιπαλους με εντονη παρουσια χρονων και αυτο κανει την μεγαλη διαφορα και την προσπαθεια τους δυσκολοτερη.
    Ισως με επιπλεον τονωτικες ενεσεις τιμολογιακα και στον χωρο της διαφημισεις να δουν καλυτερη αποδοση,αν και χρειαζεται χρονος και υπομονη για το επιθυμητο αποτελεσμα σε μια τοση σκληρη αγορα οπως αυτη των αμερικανων.
    Υ.γ…Το lexus ct δεν ειναι ο αμεσως ανταγωνιστης της giulia και των υπολοιπων καθως ειναι 1.8 λιτρων υβριδικο αλλα τα αμεσως μεγαλυτερα απο 2 λιτρα και πανω lexus is και es που στον τομεα των πωλησεων εχoυν αριθμους 10.225 και 17.134 μοναδων αντιστοιχα σε πωλησεις στην απεναντι πλευρα του ατλαντικου για τους πρωτους μηνες του ετους.

    • Ψυχίατρος

      Αδερφε μου!! Περιμενα την αναλυση σου και νομιζω πως με επεισες, θα συμφωνησω απουλητα, εεε απολυτα ηθελα να πω!

    • Mika

      Το γραφει καθαρα πως το CT200h ΔΕΝ ειναι ανταγωνιστης της,αλλα το αναφερει σαν ενα παραδειγμα μοντελου που δεν πουλαει ιδιαιτερα, κι ομως αξιωνει περισσοτερες πωλησεις απο τη πολυδιαφησμενη και glamorous Ιουλια..
      Ακομα κι αυτα που εβαλες εσυ, ως ανταγωνιστικα,ειναι σε αλλο επιπεδο…

    • manowar

      οτι και να ηταν το λεξους δεν τιθεται θεμα ανταγωνισμου με την τζουλια..η τζουλια ειναι ενα αυτοκινητο με σχεδιαστικο χαρακτηρα και μια φινετσα χρονων οπως και ο γερμανικος πισωκινητος ανταγωνισμος..

  • MikeLamar

    Θα περιμένω πολύ ακόμη για να αγοράσω Alfa σε MQB πλατφόρμα;

  • stemi

    Είναι ολίγον παράλογο να προσπαθείς να πεις ότι ένα μοντέλο ήδη απέτυχε (“άκλαφτο”) σε μια νέα αγορά μετά από τους 5 πρώτους μήνες πωλήσεων. Η συγκεκριμένη αγορά έχει πάρα πολλές ιδιαιτερότητες, με μηδενικές εταιρικές πωλήσεις ακόμα, με το δίκτυο της Alfa να είναι σε εξέλιξη και την εικόνα της να δομήται τώρα. Οι αγοραστές στις ΗΠΑ επιλέγουν απευθείας από το στοκ και στην προκειμένη περίπτωση μια παραγγελία θα κάνει μήνες να έρθει από την Ιταλία. Τον Απρίλιο το μέσο στοκ στις αντιπροσωπείες της Alfa ήταν 6 Giulia και τον Μάιο ανέβηκε στις 9 (με στόχο τις 20). Η BMW 3 έχει (σε προφανώς πολλαπλάσιες αντιπροσωπείες) κατά μέσο όρο 25 αυτοκίνητα στοκ, και η C-class 35. Είναι χαρακτηριστικό ότι τον Φεβρουάριο από τα 500 αυτοκίνητα στοκ πουλήθηκαν τα 412, τον Μάρτιο από τα 600 τα 484 και τον Μάιο από τα 1500 πουλήθηκαν τα 883. Ο στόχος των 2500 – 3000 Giulia τον μήνα αναμένεται να επιτευχθεί σε περίπου 10 μήνες. Δεν βλέπω κανένα “άκλαφτο” λοιπόν (τουλάχιστον ακόμα). Παρακάτω παραθέτω και τις πωλήσεις της Jaguar XE στις ΗΠΑ (γιατί ποτέ δεν είδα αντίστοιχο άρθρο).
    Όσο για μια εκτίμηση σε προηγούμενο άρθρο των πωλήσεων της Alfa, βλέποντας τις πωλήσεις στην Ευρώπη τον Μάιο, αναθεωρώ κάπως προς τα πάνω:
    Giulietta + Mito = 50.000 (σχεδόνο όλες Ευρώπη)
    Giulia = 45.000 (οι 30.000 στην Ευρώπη).
    Stelvio = 50.000 (οι 30.000 στην Ευρώπη).

    Σύνολο 145.000 https://uploads.disquscdn.com/images/27ad79e6f624ba42d790e3bebf3395ce66683187d579a0871b3929aa3cc4bb5e.jpg

    • mb190rules

      Τόσο ωραίο αμάξι και αυτή η XE. Την πήρε όμως γνωστός με μόλις 3000 μίλια και τα προβλήματα πάρα πολλά.

    • Mika

      Σαν αλλος κυβερνητικος εκπροσωπος, αναθεωρεις με βαση τις νεες διαταξεις!!!
      :p
      Στο ειχα πει και τοτε, και τα μισα να πουλησει απο τα υποσχομενα, αυτα που εβαλες κι εσυ τωρα, θα ειναι τεραστια επιτυχια..Δεν ξερω ποτε θα πιασει φουλ δυναμικη,αλλα και το καλο σεναριο που θετεις σε 10 μηνες, ειναι 3000×12=36000 το χρονο????? Στις ΗΠΑ,μονο? Και παλι δυσκολα βγαινουν τα νουμερα…

    • stemi

      Το 2500-3000 είναι μόνο για τις ΗΠΑ σε 10 μήνες. Για την Ευρώπη βλέπω ότι για τη Giulia οι 2700 πωλήσεις τον μήνα είναι πλέον εφικτές. Άρα 21600 έως το τέλος συν 8600 μέχρι τον Απρίλιο βγάζει 30000 Giulia μέχρι το τέλος του έτους το 2017 για την Ευρώπη. Βάζω 10.000 πωλήσεις σε ΗΠΑ και άλλες 10.000 σε όλον τον υπόλοιπο κόσμο, άρα 50.000 συνολικά.
      Η Stelvio θα πάει αρκετά καλύτερα, παρότι πουλάει ακόμα λιγότερο και παρότι θα αργήσει να πάει στις ΗΠΑ (2 μήνες τουλάχιστον ακόμα).
      Κατά τα άλλα ο τίτλος του άρθρου ήταν απαράδεκτος και προφανώς δυνητικά εκθέτει το blog σε μελλοντικές καλές πωλήσεις. Και επειδή το άρθρο είναι σε μεγάλο βαθμό αντιγραφή από άλλο του εξωτερικού, ο τίτλος ήταν η μόνη “πινελιά” του συντάκτη. Και ήταν αποτυχημένη, αλλά μάλλον το κατάλαβε …

    • Mika

      Ο υπολοιπος κοσμος προσμετραται σαν Κινα και λοιπη Ασια? Γιατι κι εκει νομιζω ειχες γραψει πως θα αργησει να παρει τα πανω της, σε σχεση με Ευρωπη κι Ηπα…
      Για το αρθρο και τον τιτλο,ειναι υπευθυνος ο εκαστοτε αρθρογραφος..Για μενα, οταν εχεις την αποψη σου, πρεπει να την υπερασπιστεις, οποτε κακως αλλαξε,αν οντως αυτη ηταν…

    • stemi

      O υπόλοιπος κόσμος είναι Κίνα, Μέση Ανατολή, Άπω Ανατολή (Σιγκαπούρη, Ταιβάν κλπ), Ιαπωνία, Ν. Κορέα, Καναδάς, Ν. Αφρική, Αυστραλία, Μεξικό, Ν. Αμερική, Β. Αφρική. Τα έβαλα με σειρά πωλήσεων ίσως. Και εκεί λοιπόν αργεί, αφού για παράδειγμα σε πολλές από τις παραπάνω δεν έχει ακόμα λανσαριστεί η Giulia. Αλλά νομίζω τις 10.000 θα τις πιάσει συνολικά στις παραπάνω.
      Όσο για τον τίτλο, ήταν: η Alfa Romeo Giulia πάει άκλαφτη στις ΗΠΑ ή κάτι παρόμοιο (φαίνεται άλλωστε ακόμα στη διεύθυνση της ιστοσελίδας – δες πάνω). Επειδή λοιπόν κατάλαβε ότι αυτό δεν ήταν σοβαρό, το άλλαξε.

    • mixalhs7

      Ο (αρχικός) τίτλος ήταν εκλαικευμενος και αρκετά παρεξηγήσιμος.
      Ο σωστός τίτλος είναι αυτός που έδωσε το έγκυρο Jalopnik ”No One Wants To Buy An Alfa Romeo Giulia” και σ ενα 6μηνο απο τώρα θα ξέρουμε αν είναι 100% ακριβές.
      Όπως και να’χει ο αριθμός των πωλήσεων ενός μοντέλου δεν αντιπροσωπευει την αξία του σαν κατασκευή και στην προκείμενη περίπτωση η μονή αναφορά σε αυτές έχει να κάνει την επιτυχία του 5ετους που θα έχει ως αποτέλεσμα την επιβίωση της ιστορικής φιρμας!

    • Mika

      Hθελα κι εγω να το αναφερω το Jalopnik, εκει το πρωτοδιαβασα.

    • manowar

      ειστε τερμα φανατισμενοι μονο με μια φιρμα δεν μπορειται πλεον να κοιταξετε παραπερα και αυτο μονο καλο δεν ειναι για να βγαλεις μια πιο ολοκληρωμενη αποψη..τελος παντων ομως το θεμα ειναι οτι αυτα που λενε κατι καγουρες δικοι σας περι κουβαδων και αλλες τετοιες αηδιες ειναι φλορικα λογια στο μαντιλι και κλαψα [δεν λεω εσενα] για σενα θα πω πως κοιτας μονοπλευρα και εμενα μαρεσει η bmw αλλα οχι μονο..δεν θα αγοραζες αυτοκινητο αλλης φιρμας προκειται περι τυφλης λατρειας

    • stemi

      Είσαι λάθος και εριστικός. Δεν έχω Alfa, έχω μια Βclass και ένα C4 cactus. Παλαιόερα είχα Clio, Fiat Coupe και 3 compact. Η τελευταία σου πρόταση λοιπόν είναι λάθος και λάθος είναι όλο το σκεπτικό σου. Ανάξιο λόγου λοιπόν να απαντήσω στο αν κοιτώ μονόπλευρα.

    • manowar

      δεν πιστευω λεξη οποτε δεν μπορουμε να συναιχισουμε

    • stemi

      Δεν ξέρω την αξιοπιστία των ατόμων που συναδιαλέγεσαι, αλλά εγώ ψέματα δεν λέω. Δες τις εικόνες παρακάτω που μόλις έβγαλα έξω από το σπίτι μου. Η πινακίδα της Bclass αρχίζει από Ρ γιατί είμαι από Ρόδο. Για συνέχισε λοιπόν … https://uploads.disquscdn.com/images/970ad31ab2d2499233458398e623da95e23cc36dd6a67a810ea07fe940feed87.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/01b3445cb8a8a78044573c326983aeda271591e9e3899d454b9a2d269db12e97.jpg

    • manowar

      Ότι είσαι άρρωστος αλφιστι και οπαδός ενεργός παντού σε όλους τους τομείς

    • παντως να γιατι δεν του βγαινει του σερτζιο το πλανο με τις πωλησεις….οταν και οι ”φανατισμενοι” δεν του τα σκανε…….κατι παει στραβα !!!! :-P

      @st@stemi:disqus πιστευω να το παρεις μονο σαν πλακα !!! :-D

    • stemi

      Προφανώς στις αγορές μου όλα έχουν την εξήγησή τους. Δεν είχε και μοντέλα τότε η Alfa, είναι και η γυναίκα …
      Πάντως σήμερα είδα μια Stelvio στην Ρόδο. Άρα η Stelvio για να έρθει τόσο νωρίς, θα πετάξει στις πωλήσεις.

    • manowar

      Τι να συναιχισω μπήκα στον 8c στο φβ δεν έχει καμία επαφή με το περιβάλλον το παλικάρι οι φίλοι μου οι αλφιστι αγαπάνε την άλφα αλλά αγαπάνε όλες τις πετροχεντδικες φίρμες αυτά δεν έχει άλλη συναινεχεια

    • stemi

      Δεν γνωρίζω για την αξιοπιστία των ατόμων που συνδιαλέγεσαι, αλλά εγώ ψέματα δεν λέω. Να λοιπόν τα αυτοκίνητα μου έξω από την αυλή μου, σημερινές φωτογραφίες. Το Ρ στην πινακίδα του Βclass είναι από Ρόδο. Για συνέχισε λοιπόν τώρα…
      https://uploads.disquscdn.com/images/970ad31ab2d2499233458398e623da95e23cc36dd6a67a810ea07fe940feed87.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/01b3445cb8a8a78044573c326983aeda271591e9e3899d454b9a2d269db12e97.jpg

    • stemi

      Τι έγινε; Βάζω φωτογραφίες από τα αυτοκίνητά μου αλλά δεν τις κρατάει.

  • RanTanPlan88

    Αναρωτιέμαι πως ειναι δυνατον να πέφτουν συνεχως τόσο εξω στις προβλεψεις τους στο FCA. Λογικα οι βαρύγδουπες δηλωσεις και οι πολυ υψηλοι στοχοι που θετονται καθε φορα ειναι παιχνιδια τακτικης και πολιτικης.

    • καμια φορα οι δηλωσεις γινοντε για τις μετοχες !!! ;-)

  • xtra

    …το εχει το ονομα : ΤΖΟΥΛΙΑ !
    Καταραμενο , σαν την Αλεξανδρατου…να ειναι μια κουκλα και να μην πουλαει αυτο που πρεπει και οσο πρεπει…

    • αμα οι mercedes/bmw/audi ηταν απο νιγηρια μερια…τοτε θα μιλουσαμε οτι την πανε γαμι@ντας !!!! :-P

  • sergio360

    Οτι να ναι αρθρο.Το Mini test drive απο την ”μαμα” BMW μηπως ειχε και τιποτα ορους μεσα? :P :P :P

    • ναι … ειχε σαν ορο να διαμορφωσει το αυτομπλογκ αρνητική εικονα για την τζουλια σε ολοι την αμερικη και το πετυχε …

    • sergio360

      Μπαααα….Αρκει μια ”απλη” παρουσιαση καποιων δεδομενων,σαν να σου λενε κοιταξτε,στην Αμερικη δεν πουλαει,αρα ουτε εδω θα πουλησει,αρα θα χασετε λεφτα αν το παρετε,παρτε BMW. ;-)

      Υ.Γ. Δεν ξερω αν το παρατηρησες,αλλα ως δια μαγειας εφυγε το ”ακλαφτη” απο τον τιτλο…..

    • μπορει να εκανε παράπονα η φιατ … ολα ειναι πιθανα .. παιζονται τετοια στα περιοδικα και site αυτοκινητου για να τα εχουν καλα με εταιριες και να περνουν αυτοκινητα και διαφημισεις … απο εκει και περα εγω δεν μενω στον τιτλο αλλα στην ουσια … ειναι δεδομενο οτι οι τιτλοι μπορει να εξυπερετουν και αλλους σκοπους που δεν με νοιαζει … κοιτα την ουσια …

    • sergio360

      Η ουσια ειναι οτι ειναι 5 μηνων αυτοκινητο και ηδη-παρ’ολα τα στραβα με το ελαχιστο στοκ κλπ-εχει πουλησει τοσα αμαξια.Κατσε να ”κυλισει” το πραμα και μετα πες οτι την δοκιμασαν και δεν τους αρεσε και δεν πουλησε.Εδω εγινε αναπαραγωγη(?)μιας οτι να ναι ειδησης απο ενα Χ Αμερικανικο μεσο το οποιο βεβαια δεν ξερουμε αν λογιζουν σαν πουλημενα τα πινακιδωμενα στοκ των BMW και Mercedes που εχουν οι dealers στην διαθεση τους και τα οποια ειναι ουκ ολιγα.Ευτυχως αλλαξαν τον τιτλο και το μαζεψαν καπως αλλα εγω σου ειπα.Μιζα μυριζομαι απο Γερμανια μερια…Εχει απηχηση το autoblog.gr και λογικο ειναι να τα σκασουν μπας και σωσουν τιποτα…Αυτη την τακτικη την ειχε/εχει το Group VAG εδω και ποσα χρονια…Αλλα εδω το εκαναν μαλλον ακομψα :-P

    • manowar

      χαχαχαχαχαχαχα

  • GOGOS

    Το πραγματικά πολύ καλό μοντέλο των Ιταλών αξίζει πολλές περισσότερες πωλήσεις από αυτά τα πολυ ασχημα νούμερα…
    Δυστυχώς η Alfa πληρώνει την πολύ κακή εικόνα των αυτοκινήτων της τις προηγούμενες 10ετιες σε Ευρωπη και την ανυπαρξια της στην αγορά της Αμερικής. ..
    Το όνομα που έχουν χτίσει οι Γερμανοί και οι Ιαπωνες χρόνια τώρα στην Αμερικη είναι δύσκολο να το κάνουν οι Ιταλοι με ένα μοντέλο σε λίγα χρόνια … θέλει αρκετο χρόνο κ πολυ καλα ποιοτικα προϊόντα… ειναι νωρίς ακόμα

  • Mrdesperado32

    ωρε και τιποτα να μη πουλησει ειναι εργαλειο και η κορυφη στην κατηγορια της και αυτο δεν αλλαζει και σιγουρα θα περασει στην ιστορια.το μονο σιγουρο ειναι οτι δε φταιει το αμαξι για τις χαμηλες πωλησεις.η εταιρεια το καθηκον της το εκανε και με το παραπανω.τωρα ειναι στα χερια του καταναλωτη που ψαχνει το κορυφαιο.ε αυτο ειναι παρτε το…… οι υπολοιποι ας βολευτουμε με κατι φθηνοτερο

    • μα σε σχεση με τους αλλους 3 δεν ειναι και το φθηνοτερο ????

    • sergio360

      Φθηνοτερο ποιοτικα εννοει

    • δηλαδη ???

    • sergio360

      H να μην παρεις καν σ’αυτη την κατηγορια,αλλα και αν παρεις να μην επιλεξεις giulia.Κανενα απο τα αλλα δεν εχει πχ καρμπον αξονα μεταδοσης,με τα ιδια λεφτα παιρνεις τελειως γυμνα τα αλλα κλπ κλπ….

    • αμα πας σε αλλη κατηγορια οκ…..
      αλλα εδω ξερουμε πως ειναι το ποιοτικοτερο..το γρηγοροτερο και το φθηνοτερο….εστω και στην λεπτομερια…..
      που στην πραξη βλεπουμε πως για τον αγοραστη καταναλωτη ειναι αδιαφορο αυτο !!!

    • mixalhs7

      Ο νέος είναι ωραίος,ο παλιός είναι αλλιώς λέει η παροιμία ;)

    • Mika

      Παντα!

    • Δημητρης Μαρκοπουλος

      δεν εχει ρε γαμωτο στις επιλογες χαχα οπως στο FB ανακαλυψε λεει η αλφα τον καρμπον αξονα χαχαχαχαχα

    • sergio360

      Στον προσφερει καποιος αλλος στην κατηγορια μηπως και δεν το ξερω?Για πες μου,γιατι φαινεσαι πιο ψαγμενος απο μενα…

    • sergio360

      Θα ακουστω γραφικος,αλλα για τον παπατζοκαταναλωτη ειναι το σωστο….

    • manowar

      ο καταναλωτης σερχιε βλεπει τις συνεχης επιτυχιες στο περασμα των χρονων και απο την αλλη βλεπει μια τεραστια ασταθεια..δεν τα λετε ολα τα λετε ολα μονο απο την ιταλικη πλευρα..η φεραρρι παραδειγμα δεν υπηρξε εποχη που να μην ειχε κορυφαια ποιοτητα ενω η αλφα εβγαζε αυτοκινητα που ηταν κουβαδομπρικια με καλο τιμονι και καλλο μπροστα συστημα 3 τον πτσο κλαιγανε..αυτο πληρωνει τωρα..μεγαλοι ανθρωποι ειμαστε να λεμε αυτο που βλεπουμε και οχι αυτο που μας αρεσει να βλεπουμε.

    • sergio360

      Ε ναι,βοηθαει και το ”μην παρετε αλφα γιατι θα χασετε λεφτα απο μεταπωλητικη αξια” που ειπα παραπανω.Προσωπικα,μετα την πατατα που εχουμε φαει απο Γερμανικο χρυσοπληρωμενο αμαξι και απο τα Γερμανικα του περιγυρου,ουτε εξω απο την αντιπροσωπεια δεν προκειται να περασω ποτε στην ζωη μου.Ολα τα αλλα τα ακουω βερεσε.Παρτε εσεις που ”ξερετε” Γερμανικα(εντωμεταξυ η πλειοψηφια εχει το πολυ Polo TSI η Golf και δεν εχει οδηγησει πανω απο 180 αλογα απο τους εδω σχολιαστες οπως το κοβω).

    • manowar

      καρμπον αξονα ξε καρμπον αξονα το bmw εδειξε οτι ειναι πιο στημενο διοτι με λιγοτερα αλογα εφερε τον ιδιο χρονο..διορθωσε με αν κανω λαθος..οταν μιλαμε για πιστα μιλαμε για bmw δεν την κοντραρει κανεις εχει τα κομφορτ μοντελα της εχει τα γρηγορα και εχει και τα εξτρημ διοτι ειναι μια τεραστια φιρμα με πολυ μπατζετ και μπραντ και μπορει να το κανει δεν μπορεις να συγκρινεις bmw με αλφα και ας οδηγουσε αλφα ο ιδιος ο ενζο

    • manowar

      τα πλαστικα εννοει μπαμπινο και την συναρμογη τους..δεν μπορω να καταλαβω τι δεν καταΛλαβαινεις..η αλφα εχει τεραστια ποιοτητα αφου μειναμε ολοι παγωτο στις εκθεσεις με την ποιοτητα αυτη….τι ψαρια πουλαμε;

    • Mrdesperado32

      Δε συγκρινω αυτα τα τρια.λεω γενικα για πιο φτηνα αμαξια απ αυτα τα 3 γενικα.φαντασου ειναι καλυτερη φτηνοτερη και παλι δε την αγοραζουν τοσο.

    • μα αυτο λεω…….αρα μηπως αυτη η μικρη διαφορα υπερ της μηπως δεν ειναι το μονο που μπορει να κανει τη διαφορα ??

    • Mrdesperado32

      εδω δε διαφωνω.η ταμπελολατρεια και το μαρκετινγκ παιζουν παραπανω ρολο.αυτο ομως ειναι αποδεκτο απο εναν petrolhead?

    • ο petrolhead παντα κρινει με τα θελω του..και του ειναι αδιαφορη η μαζα η γενικα τι κανει ο διπλανος του…κανει αυτο που του αρεσει !!!
      οποτε πιστευω οτι ο petrolhead ειναι αδιαφορος σε κατι τετοιο !!!!

      πχ εγω..ενω γουσταρω τα ηλεκτρικα και αυτονομα…..απο αυτα τα 4 θα επαιρνα ενα RS..ενω αμα ειχα φραγκα θα αγοραζα μια ave και ας μην ειναι το καλυτερο……..ενω απο τα coupe…πιθανον θα αγοραζα το huyndai genesis coupe…..

      κοινως..μιας και με θεωρω petrolhead…σου δειχνω οτι μου ειναι αδιαφορω τι πιστευι ο καθενας για τις επιλογες μου…απλα θελω αυτα που με κανουν εμενα χαρουμενο !!! :-)

  • gv

    περα απο τη καταθλιπτικη εικονα της αλφα που με απογοητευει παρατηρω οτι το Α4 πλεον δε μπορει να κοντραρει τα αλλα 2..
    οποιος θελει πολυτελεια και ιματζ παει στη c-class και οποιος θελει σπορ παιρνει 3αρα..
    για μενα τα Α4 και Α6 ειναι παρα πολυ καλα αυτοκινητα αλλα εφοσον δε θελουν να το παιζουν χαλαρουιτα οπως συνειδητα κανουν τα βολβο πρεπει να περασουν σε πισωκινητες πλατφορμες..
    βεβαια υπαρχει η θεωρια οτι οι αγοραστες αυτης της κατηγοριας δε ξερουν η δε τους νοιαζει που μεταδιδεται η κινηση αλλα για μενα ειναι πολλοι που μπορει να μη στριψουν ποτε αλλα και μονο που ξερουν οτι οδηγαν πισωκινητο φτιαχνονται!
    ειναι premium στοιχειο αλλα η audi που θελει να λεγεται premium δε το προσφερει και κανει λαθος..
    εξαλλου υπαρχουν πισωκινητες πλατφορμες ελεος οι αλλοι πως τα καταφερνουν με μικροτερο ογκο πωλησεων?

  • το ειχα πει απο την αρχη το ειχα προβλεψει … μπορει να ειναι τελεια οπως λεει ο πουλοβερακιας αλλα για να πουλησει πρεπει να διαφερει … και δεν διαφερει ειναι η ιδια συνταγη με την μερκ την bmw και την audi ..και φυσικα η πισω κινηση δεν συγκινει οσο νομιζουμε εμεις οι ψαχμενοι που δεν ειμαστε και πολλοι.. αυτο θα επρεπε να τζιμανια του παρκετινγκ της φιατ να το ειχαν προβλεψει … και φυσικα κατι που ελεγα απο την αρχη ..αν εβγαινε πριν 10 χρονια θα ειχε αλλη τυχη …

  • mixalhs7

    Του χρόνου θα εχουμε μια πιο ώριμη εικόνα.
    Προς το παρόν το μόνο ασφαλές συμπέρασμα που μπορούμε να βγάλουμε είναι πως το μαρκετινιστικο buzz περί Νιρμπουργκρινγκ και το αδιαμφισβητητο γεγονός πως μετά απο 30 χρόνια η ιστορική Αλφα Ρομεο έβγαλε ένα μοντέλο αντάξιο του ονόματος της, δεν στάθηκαν απο μόνα τους ικανά να δημιουργησουν ”ουρές” αγοραστών έξω απ’τις αντιπροσωπειες.
    Και ως γνωστό η αρχή είναι το ήμισυ του παντός.
    Αυτό ας το ερμηνεύσει ο καθένας όπως θέλει.

    • Mika

      Noμιζω πως τις ουρες τις περιμεναν μονο οι φανατικα προσκειμενοι, αυτοι που την ειχαν βαφτισει πως θα λιωσει τον ανταγωνισμο, πως θα κανει τους Γερμανους να κρυφτουν στα καβουκι τους, κι αλλα τετοια γραφικα..Τωρα η αληθεια χαλαει το μαγικο συννεφακι στον μικροκοσμο τους,αλλα that’s life…

    • stemi

      Κατηγορείς κάποιους που μάλλον δεν υπάρχουν τριγύρω. Είναι εύκολο να κατηγορείς φανταστικά άτομα αφού αυτά δεν υπάρχουν για να υποστηρίξουν το αντίθετο. Η όλη συζήτηση είναι εάν η Alfa μπορεί να πιάσει τους στόχους που έβαλε η ίδια η εταιρεία. Ποιος είπε για ισοπέδωση ανταγωνισμού και μάλιστα στις πωλήσεις; Οι στόχοι για τη Giulia για παράδειγμα ήταν το 1/5 αυτών της 3άρας.

    • Mika

      Ποιοι δεν υπαρχουν τρυγυρω? Γενικα μιλαω, και μαλιστα ενας απο αυτους ηδη σχολιασε μετα απο χρονια!
      Υπηρχαν κι αλλοι, κι αν κανεις ενα search οταν παρουσιαστηκε η Ιουλια, στα πρωτα αρθρα θα βρεις πολλες περιπτωσεις απο αυτα που αναφερομαι.
      ;-)

    • sergio360

      Γενικα τον ελιωσε τον ανταγωνισμο σε ολες τις εκδοσεις που βγαινει,αλλα ειπανε να μην στο λεμε για να μην στεναχωρηθεις :-P

    • Mika

      Kαλα, δεν το συζητω αυτο! Εννοειται!!! Eχω πεσει στα πατωματα!
      :-)
      Ποιος θα δικαιολογηθει ομως στο αφεντικο δεν μου ειπες, οταν παει στο τελος του χρονου και του ζητησει τα νουμερα, κι αυτος αρχισει τα σουπα και τα μουπες…Απο μια μερια να βλεπω και να ακουω, θελω!!!
      :p

    • sergio360

      Εσυ τωρα δηλαδη προσπαθεις να μας πεισεις-να πεισεις τον εαυτο σου βασικα-οτι ολοκληρη Alfa Romeo,με τοσους μηχανικους,τεχνογνωσια και προσωπικο Ferrari δεν μπορει να βγαλει καλυτερο αμαξι απο ενα μοντελο 4ετιας?Και υποστηριζεις οτι το μοντελο 4ετιας ειναι καλυτερο απο την Giulia που οπως ειδαμε ολοι εχει αποσπασει τις καλυτερες κριτικες και εχει γραψει τους καλυτερους χρονους?Χμμμμμμμμ…..Συνεχισε,μπορει και να πετυχει η αυθυποβολη :P

    • sergio360

      Εσυ τωρα δηλαδη προσπαθεις να μας πεισεις-να πεισεις τον εαυτο σου βασικα-οτι ολοκληρη Alfa Romeo,με τοσους μηχανικους,τεχνογνωσια και προσωπικο Ferrari δεν μπορει να βγαλει καλυτερο αμαξι απο ενα μοντελο 4ετιας?Και υποστηριζεις οτι το μοντελο 4ετιας ειναι καλυτερο απο την Giulia που οπως ειδαμε ολοι εχει αποσπασει τις καλυτερες κριτικες και εχει γραψει τους καλυτερους χρονους?Χμμμμμμμμ…..Συνεχισε,μπορει και να πετυχει η αυθυποβολη :P

    • Mika

      Ποιο μοντελο 4ετιας λες? Τι σχεση εχει αυτο με τη κουβεντα μας και το αρθρο? Γιατι παντα πατε την κουβεντα οπου να ναι???
      Tι σχεση εχουν οι χρονοι κι οι καλες κριτικες, με τις πωλησεις? Οπως βλεπεις, ελαχιστη!

      :-)

  • Giorgos Papaspyros

    Εκ των πραγμάτων οι πωλήσεις αντανακλούν τη συνολική εικόνα ενός προϊόντος
    που με τη σειρά της συνοψίζει όλες τις πααμέτρους που σε ένα αυτοκίνητο μετράνε για να πουλήσει.
    Η ομορφιά, το όνομα, η ποιότητα, η άνεση, οι χώροι, η τιμή, η αξιοπιστία,η πολυτέλεια, η οδηγική συμπεριφορά, οι επιδόσεις κλπ.

    Εκ των πραγμάτων κάτι φταίει.

  • Giannisk

    Αφού διάβασα όλα τα σχόλια και ως (κατά το δυνατόν) αντικειμενικός κριτής μιας και εχουν περάσει από τα χεράκια μου μπόλικα αυτοκίνητα θα πω τα παρακάτω.
    Ειδικά για την αγορά τη Αμερικής, η AR έπρεπε να ελπίζει σε χαμηλότερα νούμερα. Πότε ήταν το τελευταίο αυτοκίνητο της. που με αξιώσεις πωλήθηκε στην εκεί αγορά? Έφτιαξες (απ’ότι λένε) ένα ωραίο αυτοκίνητο (για εμένα δεν είναι german killer) και το τιμολογείς σε επίπεδα bmw, merc. Μέγα λάθος, κάνε μία τιμολογιακή πολιτική που να βάλει τον αγοραστή σε σκέψεις και να εκτιμήσει τα χιλιάδες $$ που θα γλιτώσει. Στο επόμενο μοντέλο και αφού έχεις αποκαταστήσει το όνομα σου και έχεις μπει στην συνείδηση του καταναλωτικού κοινού ως επιλογή στην κατηγορία, τότε θα αρχίσεις να βγάζεις λεφτά. Κακά τα ψέματα, αν θα δώσω ένα βουνό χρήματα δεν θα θελήσω να πειραματιστώ με κάτι νέο που ίσως να αποδειχθεί φούσκα. Επιπλέον, αν και δεν είμαι ειδικός, θα προτιμούσα να αρχίσει η αντεπίθεση της AR, από τις μικρές κατηγορίες στην Ευρώπη, εκεί που ήδη έχει ένα όνομα, ένα πιστό κοινό και καταναλωτές που περιμένουν χρόνια ένα καλό αυτοκίνητό της. Να κλέψει ποσοστά από το VAG, Να βγουν και κανα δυο άρθρα του τύπου “Πρώτη η alfa στην αγοράς της Ιταλίας” και τότε το marketing θα πάρει φωτιά.
    Το ίδιο θα ισχύσει και για την stelvio, ποιος θα την προτιμήσει απένατι σε macan ή Q5? Δοκιμασμένα αμφότερα, με prestige, κάτι που κάποιος το ψάχνει αφού θα σκάσει δεκάδες χιλιάδες δολλάρια. Ας περιμένουμε βέβαια τα ετήσια νούμερα τα οποία ίσως να είναι βελτιωμένα αλλά μην περιμένετε θαύματα.
    Όσο για τον τίτλο που άλλαξε, αν και πόνεσε τους απανταχού αλφίστι, δεν τον έλεγες και ανακριβή.

    • sergio360

      Στην Ελλαδα η top εκδοση diesel full extra της Αλφα βγαινει 44.000.Της 3αρας 84.000.Κρινε τι σε συμφερει.
      Υ.Γ.Σημειωτεον,καλυτερο αμαξι η Αλφα.

    • Giannisk

      https://uploads.disquscdn.com/images/b7f35f62c3a168dddde9d7b6997bf8a62973a99db64a57ffcf5dd83b05d59c85.png

      Είναι η ακριβή της έκδοση οπως είπες. Και αυτό χωρίς τα οποιαδήποτε έξτρα.

    • sergio360

      Πριν 2 μηνες περιπου ειχα παει και την ειχα δει απο κοντα.Για την 2.2 Diesel super 44.000 ηταν η τιμη.Αυτο που δειχνεις τωρα δεν ξερω τι ειναι…

    • Giannisk

      Αυτή είναι η ακριβή έκδοση και όχι η των 44.000€ που είδες. Η τιμή της είναι περίπου στα ίδια επίπεδα με την 320d και κυμάινονται στα 55+ χιλιαδες. Αυτό με ένα ψάξιμο δευτερολεπτων. Άρα το επιχείρημα της τιμής είναι άκυρο. Και Συνυπολόγισε ότι μπαίνεις για την 3άρα και οι επιλογές είναι 316,320, 325, 330 (ίσως να μου ξέφυγε και κάποια) με τιμές για διάφορα εισοδήματα. Μπαίνεις στην alfa και οι επιλογές είναι λίγες και συγκεκριμένες. Δεν λέω ότι δεν είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο αλλά ακόμη δεν μπορει να συγκριθεί με τους Γερμανούς διοτι αποτελεί την alternative επιλογή και όχι την maistream. Το ίδιο ισχύει και για άλλες εταιρίες με εξαιρετικά αυτοκίνητα (volvo, Γαλλικά, jaguar κλπ). Δυστυχώς η φανέλα των Γερμανών είναι βαριά και θα χρειαστεί χρόνια και πολλά δισεκατομύρια σε r&d για να αλλάξει αυτό.

    • Mika

      Συμφωνω απολυτα με το συνολο του σχολιου σου. Το ιδιο εχω αναφερει παμπολλες φορες. Εκεινοι ομως θεωρουν πως εχουν φτιαξει ενα κορυφαιο προιον, που πρεπει να το τιμολογησουν αναλογα, κι ας λειπουν τοσα χρονια απο την αγορα…Οποτε, ο καιρος θα δειξει….

    • Giannisk

      Επίσης μπήκαν σε μία κατηγορία που γενικά δεν “γράφει” τρελά νούμερα σε πωλήσεις. Αντιθέτως όμως αν έβγαζες ένα μοντέλο στο segment C και πετάς και ένα crossover μετά από έναν χρόνο, στην ίδια κατηγορία και μαζεύεις χρήμα με το τσουβάλι. Δες τι κάνουν οι υπόλοιποι? Η opel το γυρισε σε Xover, η volvo αντικαθιστά το V40 με Xover, η audi εβγαλε Q2, το psa το ίδιο με τα cactus και πάει λέγοντας. Εκεί είναι το χρήμα είτε μας αρέσει είτε όχι.Όπως έγραψε ένας φίλος πιο κάτω, τα sedan πεθαινουν.

    • Mika

      Tωρα τι τα ψαχνεις? Θα σε πουν κακο και προκατειλλημενο!
      :p

  • George McR

    ιστορία μου αμαρτία μου … μια ζωή too late … όταν οι Γερμανοί κάνουν χαμηλές πτήσεις χρόνια τώρα και επιβάλλουν “σχολές” σε όλα, οι άλλοι κοιτάνε ακόμα τον ουρανό και ονειρεύονται … περάσανε τα παλιά … με το που βγήκε οι Γερμανοί είχαν ήδη έτοιμα μοντέλα για το μέλλον… βγήκε να χτυπήσει τα φαντάσματα. … αναμενόμενο … τα ποσοστά δεν μας λένε τίποτα … Το δύο είναι το 100% του ένα … Αλλά και πάλι είναι δύο … Για το καλό όλων μακάρι να τους βγει … αλλά αναμενόμενα χλωμό …

  • cosacher

    Θα παρει χρονο για να πιασει μια μαρκα στην αμερικανικη αγορα. Πρωτο μοντελο στην αμερικη. Δεν νομιζω πως θα γινει χαμος εξω απο τις αντιπροσωπιες. Ομως μια αξιοπρεπης παρουσια θα βαλει τις βασεις για μια καλυτερη πορεια στο μελλον. Δεν αλλαζει συνηθειες ενα πελατειακο κοινο σε ενα χρονο. Ας το δουμε αντιστροφα. Ποσο ευκολο ειναι να πιασει η Corvette στην Ευρωπαικη αγορα οπου εχουν μαθει να αγοραζουν porshce? Αν ομως μια μαρκα οργανωσει καλα το δικτυο διανομης και κρατησει ενα αξιοπρεπες επιπεδο , θα ερθουν και οι πωλησεις. Οπως για παραδειγμα η Jeep που νομιζω παει αρκετα καλα. Απο την αλλη το group FCA εχει και τις αμερικανιες να πουλησει. Η Gulia κατσκευαζεται στην Ιταλια , δεν εγινε καποια επενδυση στις ΗΠΑ οποτε οσα και να εξαγει στην αμερικη κερδος θα ειναι. Αν κανω λαθος διορθωστε με. Απο την αλλη μαρκες οπως η opel που πουλουσαν σαν ζεστο ψωμι ξαφνικα χρεοκοπουν…οποτε τι να πει κανεις…

  • MPAMPIS

    άκλαυτο autoblog είσαι εσύ αν ρίξει κάποιος μια ματιά στο alexa.com ..και δει σε πια θέση βρίσκετε η σελίδα σας σε σχέση με άλλα sites του χώρου σας ! πριν λίγο καιρό λέγατε ότι κλείνει η maserati άλλα η πραγματικοτητα είναι ότι περνάει της καλύτερες μέρες της ιστορίας της σε πωλήσεις !!! όσο για το άρθρο σας είναι να γελάει κανείς !!!αλήθεια γιατί δεν λέτε ότι σε μόνο πέντε μηνες κυκλοφορίας κάθε μηνά διπλασιάζει της πωλήσεις της σε μια αγορά που δεν είχε παρουσία για 30 χρονιά !!! http://carsalesbase.com/us-car-sales-data/alfa-romeo/alfa-romeo-giulia/

    • stemi

      Σωστά: https://www.autoblog.gr/2017/03/27/pou-paei-h-maserati-wre/
      Τα γραφτά μένουν. Εκείνο το άρθρο τελείωνε με: “Η Maserati βρίσκεται στην πιο δύσκολη θέση. Χωρίς διακριτό ρόλο, όπως και η Lancia μέχρι που «χαιρέτησε», με μια γκάμα που κάνει την προσευχή της να «πιάσει» η Levante, αλλά ταυτόχρονα βλέπει την αντίστοιχη της Alfa Romeo να προμοτάρεται ασύστολα. … Κάτι που ίσως να συμβεί με την ιστορική «τρίαινα», αφήνοντάς μας με τη θύμηση και τα βίντεο περασμένων μεγαλείων. Μια προβολή του δράματος της Lancia, σε remake.”
      Μέχρι τον Μάιο στην Ευρώπη (+7,6%) η Maserati είχε πάνω από +70% και η Alfa +40,5%. 3η και 4η σε αύξηση από όλες τις μάρκες (Προηγούνται Aston Martin και Tesla). Εξαιρώντας τις μάρκες με πολύ μικρές πωλήσεις, η Alfa είναι και θα παραμείνει για το 2017 πρώτη.
      Και τούτο το άρθρο θα μείνει για μελλοντική αναφορά. Για να δούμε ποιος θα δικαιωθεί. Αυτό ισχύει και για τα σχόλια εδώ μέσα που μιλάνε από πώληση στην VAG, μέχρι άκλαφτους μικρόκοσμους.

    • Ψυχίατρος

      Αδερφέ γιατι το διαβαζεις και στενοχωριεσαι? κριμα ειναι να προσπαθω να σας κανω καλα ολους, κατσε στην ησυχια σου και στα αλλα sites και ολα θα ειναι καλα φιλε μου!

    • Σε ευχαριστώ που μου δίνεις την ευκαιρία να αναφερθώ σε αυτό! Το alexa μετράει επισκεψιμότητα με βάση τους χρήστες του alexa toolbar που επισκέπτονται ένα site. Ποιος από σας έχει alexa toolbar στο browser του; Μπράβο, αυτό φαντάστηκα κι εγώ! Και όλοι εσείς επισκέπτεστε και άλλα site αυτοκινήτου, σωστά; Μάλλον οι υπόλοιποι αναγνώστες τους έχουν alexa toolbar… δεν εξηγείτε αλλιώς, σωστά; Υπάρχουν τρόποι να αυξήσεις το ranking σου στο alexa απλά και εύκολα είτε πληρώνοντας κάτι ψιλά είτε κάνοντας άλλα τερτίπια! Εμάς δε μας ενδιαφέρει! Όποιος θέλει να δει ποιον ενδιαφέρει ας κοιτάξει γραφήματα ανόδου των site και πόσο γρήγορα ανεβαίνουν σε σύντομα χρονικά διαστήματα! Ειδικά αν υπάρχει κατακόρυφη άνοδο! Και όσο κοιτάτε τα γραφήματα, ρίξτε και μια ματιά στα bounce rate να δείτε ποιος έχεις πραγματική επισκεψιμότητα και ποιος χρησιμοποιεί bots. Το alexa δε το κοιτάει κανείς και δε του δίνει κανένας σημασία! Όλος ο σοβαρός ο κόσμος κοιτάει google analytics! Είμαστε #1 site αυτοκινήτου στην Ελλάδα σύμφωνα με όλα τα media agencies που έχουν τα επίσημα στατιστικά μας! Και πάλι σε ευχαριστώ για την ευκαιρία!

  • Tony T

    για μένα τα πράγματα είναι λίγο πιο απλά….

    μπαίνεις στην αντιπροσωπεία της ALFA για μια GUILIA….
    δύο, το πολύ τρεις επιλογές σε αμάξωμα,κινητήρα και μετάδοση….

    μπαίνεις στην BMW για 3αρα…..
    Ο κακός χαμός…
    δικίνητα ή τετρακίνητα, βενζίνη,πετρέλαιο ή υβριδικό, sedan,touring ή GT…
    και να μη θες κάτι θα βρεις που να σε καλύπτει… και αν δε σου κάνει η τριάρα πάς ή κάτω (σειρά 2) ή πάνω(σειρά 4 ή 5) ή ακόμα και σε πολυμορφικό ή SUV..
    Το ίδιο ισχύει και στην AUDI και τη MERC….

    πώς να την παλέψει ο κακομοίρης ο πωλητής της ALFA με ένα όπλο όταν οι συνάδελφοί του κατεβάζουν ολόκληρο στρατό;;;;;;

  • Βελισσάριος

    Το καλυτερο σενταν στην ιστορια της alfa γεννηθηκε οταν η κατηγορια των σενταν πεθαινει..

  • stemi

    Οι πρώτες Stelvio στις ΗΠΑ θα είναι από την επόμενη εβδομάδα στις αντιπροσωπείες.
    Ακολουθεί ένα review από τον Clarkson για την Stelvio. Στην εισαγωγή “θάβει” το Q5!!
    The Clarkson Review: Alfa Romeo Stelvio.
    I have driven the latest Audi Q5 and can think of absolutely nothing interesting to say about it. It’s a well-made box that costs some money and produces some emissions and, frankly, I’d rather use Uber.
    No, really. Who’s going to wake up in the morning, sweating like a dyslexic in a spelling test, because their new Q5 is arriving that day? What child is going to stick a poster of a car such as this on its bedroom wall? Who’s going to think how hard they’ll have to work to pay for the damn thing and reckon it’s worth the sweat? No one is. You buy a car like this in the way you buy washing-up liquid. And who wants to read 1,200 words about a mildly updated bottle of Fairy Liquid?
    What I can tell you before I move on is that I hated its engine. Volkswagen’s post-Dieselgate2-litre turbo is possibly the most boring power unit fitted to any car at any time. It’s about as exciting as the motor in your washing machine. By which I mean, you only really notice it if it goes wrong. Which you hope it will in the Audi, because then you can call an Uber. At least that’ll smell interesting. And come with some unusual opinions.
    I’ll be honest with you. I loathe all the current crop of so-called SUVs, except those I dislike intensely. I cannot see the point of driving around in a car that’s slower, more expensive and thirstier than a normal saloon or estate. It just seems idiotic.
    But then I had to make a brief trip to Tuscany recently, and once I’d negotiated a path through Alan Yentob and Polly Toynbee and Melvyn Bragg and emerged into Pisa airport’s car park, I found a man offering me the keys to Alfa Romeo’s new Stelvio.
    Named after a remote Alpine pass in northern Italy, this is a direct rival of the Q5 and all the other mid-range jacked-up estates whose names I can’t be bothered to remember. In short, it’s a Giulia saloon on stilts, and I was determined to hate every bit of it.
    The man was very keen to have his photograph taken with me and to say how much he enjoyed a programme called Top Gear, but I wasn’t listening. I was thinking: “What in the name of all that’s holy was Alfa Romeo thinking of?”
    If you have a heritage as glamorous and as achingly cool as Alfa’s, why would you want to make a bloody school-run car? That is like Armani deciding to make carrier bags.
    Alfa’s engineers are at pains to explain that, while it may look like an SUV, it doesn’t feel like one to drive. They say all the power from the engine is sent to the rear wheels, but then, if traction is lost, up to half the power is sent instantly to the front. They also speak about carbon-fibre prop shafts and much lightweight aluminium in the body, and I stood there thinking: “Yes, but it’s still a bloody carrier bag.”
    I had much the same sense of teeth-gnashing rage when I first encountered Maserati’s Levante, and that turned out to be just as bad as I’d feared. But as the man brought over more friends for more selfies, I started to gaze more carefully at the Stelvio, and there was no getting round the fact that, actually, it’s quite good-looking.
    Eventually, after I’d posed with all the police force, everyone in border security and 3,000 taxi drivers, all of whom loved Top Gear, it was time to step into the Stelvio, and there was also no getting round the fact it was a nice place to sit. Way, way nicer than the Audi.
    methode%2Fsundaytimes%2Fprod%2Fweb%2Fbin
    There’s some genuine sculpture in there. You get the impression in a Q5 that the dash was built with all the care of a kitchen worktop. It’s just a housing for the dials and the switches. Alfa has made its one something worth looking at. I suppose it’s an Italian thing. It’s why Siena is a better place to sit and people-watch than Dortmund.
    Setting the sat nav, however, was a challenge. This is because every town in Italy has 5,000 letters in its name, and then, when you finally manage to type it in, the sat nav asks which Santa Lucia del Menolata di Christoponte you would like to set as the destination. And it turns out there are 5,000 towns with that name.
    Eventually, though, as Alan and Melvyn and Polly were returning to the airport from their week of brainstorming, I had the right town and fired up the engine. The diesel engine. Oh, dear Lord. A diesel Alfa Romeo SUV.
    The funny thing is, though, that because everyone in Italy has a diesel-powered car, it didn’t feel all that weird to be clattering out of the car park. And then it felt fine, because soon I was on the racetrack known as an autostrada, where it felt very powerful. The figures say it’ll go from 0 to 62mph in 6.6 seconds, which is good, but it’s the mid-range surge that impresses most of all. It’s a surge you just don’t get from Audi’s Q5. And it means you can always break free from the walnut-faced peasant who has affixed his aged Fiat Ritmo to your back bumper at 100mph.
    And it’s not as if you’re leaving a trail of death in your wake because, despite the power and the torque, this engine is considerably cleaner than the diesel Porsche puts in its Macan. And Alfa says it’ll do almost 60mpg.
    So it’s as fast as the badge would suggest, but does it handle as well as Alfa promises? Well, obviously, as it’s more than 7in higher than the saloon and has longer springs, it’s squidgier, which would be fine if Alfa hadn’t given it the same superfast steering setup.
    The tiniest movement of the wheel causes a big change of direction, which is great when you are on a track in a low-riding “car”, but when you are on the autostrada, on stilts, with a Ritmo up your chuff and a lorry up front that has suddenly decided to wander into your lane because the driver is watching pornography on his phone rather than the road ahead, it can be a bit alarming.
    It takes time to learn to think your way round corners, but when you get there, I must say this is a genuinely exciting car to drive. It doesn’t feel as cumbersome as all the other SUVs, and you get the impression it was engineered by people who were involved because they wanted to be. Not because they’d done something wrong.
    And because of that — because it’s a big, practical car with a huge boot and folding seats and lots of cubbyholes that’s also an Alfa Romeo — it’s the only SUV that’s quite tempting. It may even be irresistible when Alfa launches the version with the 500-horsepower petrol engine. https://uploads.disquscdn.com/images/cf12b2379d8e3fca776fab3256ad814951f8dcb815b504f6af95d97723f57570.jpg