Τάδε έφη ο επικεφαλής της ιταλικής μάρκας, Reid Bigland, καθώς μέχρι στιγμής το – αν μη τι άλλο εκπληκτικό – μοντέλο της έχει καταφέρει να πείσει μόλις 2.482 Αμερικάνους, και 19.123 Ευρωπαίους (εκ των οποίων 31 Έλληνες). Νούμερα πολύ μακριά από τα ανάλογα των Audi A4, BMW 3 Series, και Mercedes-Benz C-Class.

Χαρακτηριστικά ο Bigland τόνισε:

Δεν πρόκειται να πουλήσω 4.000 Giulia τον μήνα. Είναι πάρα πολύ νωρίς.

Και αυτό γιατί είναι ακόμα νεοεισερχόμενοι στην Αμερικάνικη αγορά, γι’αυτό και δεν ανησυχούν, και συνεχίζει λέγοντας:

Θα είμαι ο πρώτος που θα το πω. Στην Alfa Romeo, δεν είμαστε πραγματικά εδώ για να κερδίσουμε το στέμμα των πωλήσεων. Έχουμε ξεκινήσει να αποκαθιστούμε μια θρυλική μάρκα σε όλο τον κόσμο, και εξετάζουμε έναν αριθμό δεικτών για να μετρήσουμε την επιτυχία μας και να μετρήσουμε την πρόοδό μας. Νιώθουμε ότι είμαστε σε πάρα πολύ καλή θέση αυτή τη στιγμή, όχι μόνο στην Βόρεια Αμερική, αλλά και παγκοσμίως.

Σύμφωνα με τον Bigland αυτοί οι δείκτες είναι η online αναζήτηση και το ενδιαφέρον που δείχνει ο κόσμος, και οι δείκτες των leasing πωλήσεις. Μέχρι στιγμής, μόνο το 42% των πωλήσεων της Giulia είναι με leasing, όταν στην κατηγορία της αυτό φτάνει το 69%. Τέλος, τα μέχρι στιγμής δεδομένα δείχνουν ότι η Giulia θα έχει μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία μετά από τρία χρόνια, σε σχέση με την Σειρά 3 ή την C-Class.

Και συνέχισε:

Το ενδιαφέρον για την μάρκα έχει ξεπεράσει πραγματικά τις προσδοκίες μου. Είναι απολύτως αδιανόητο πόσο πολλοί άνθρωποι ενδιαφέρονται για την επιστροφή της Alfa Romeo στη Βόρεια Αμερική.

Ένα ακόμα στοιχείο που έδωσε ο ο επικεφαλής της Alfa Romeo είναι ότι τον Μάιο η Giulia πούλησε περισσότερα αυτοκίνητα από την Jaguar XE, ένα επίσης νέο μοντέλο στην premium κατηγορία. Τέλος ο Bigland είπε πως η Alfa Romeo θα αυξήσει τις αντιπροσωπείες της στις ΗΠΑ από τις 184 στις 215 μέχρι το τέλος του 2017, με ορισμένες από αυτές να συστεγάζονται με τις αντιπροσωπείες της Maserati.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Bγάλτε εκεί πέρα μια βασική έκδοση με 1,6-1,8 λίτρα να μπορεί να την πάρει περισσότερος κόσμος και ειδικά στη χώρα μας!

    • xtra

      με τουρμπακι και τιμη μεχρι 27000!

    • μηπως θες να στην δωσουν και σε 1000 δοσεις των 30 ευρω ;;;

    • xtra

      αμεεεεε! θα τρεξουμε ολοι να παρουμεεεεεεε!
      :-)

    • xtra

      αμεεεεε! θα τρεξουμε ολοι να παρουμεεεεεεε!
      :-)

  • PrunΟ)))

    Κυκλοφορει μια τζουλια στην Καβαλα χρωματος κοκκινο . Την χαζευα περισσοτερη ωρα απο μια Bentley Continental 4θυρη που εσκασε σε γνωστο ξενοδοχειο

  • Bon Viveur

    “Alfa Romeo: Δεν ανησυχούμε για τις κακές πωλήσεις τις Giulia”
    – Οι ανταγωνιστές της να δεις…

  • rous

    Μεταπωλιτικη αξια θα εχει λεει καλυτερη απο Mercedes χαχαχαχα

    • Mika

      Γελαει η μανα του Πελε!
      ????

    • Dimitris

      αυτο ειναι σιγουρο….ειναι ηδη συλλεκτικη!

  • Giannisk

    Πρώτη παραδοχή αποτυχίας. Άλλοι ήταν οι στόχοι. Έγινε αναθεώρηση προς τα κάτω. Τα έλεγα και στο προηγούμενο σχετικό άρθρο.

    • Mika

      Δεν ξερω αν ειναι παραδοχης αποτυχιας, η υπερβολικης εμπιστοσυνης στο προιον κι οverestimation to please the shareholders!
      ;-)
      Οπως και να εχει, νομιζω ηταν σχεδον δεδομενο, πως τα αρχικα νουμερα πολυ δυσκολα θα τα πετυχαιναν..

    • Giannisk

      Τα είπαμε και στο προηγούμενο σχετικό άρθρο. Έπεσαν κατευθείαν στα βαθιά. Είχαν μεγάλη εμπιστοσύνη στο προιόν (πολύ σωστά το είπες) και έβαλαν ψηλά τον πήχη. Τώρα που τρώνε σιγά σιγά τα μούτρα τους λένε άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Και όλη αυτή η συζήτηση περί πωλήσεων ΜΟΝΟ κακό κάνει στο prestige και κατ’επέκταση στις πωλήσεις.

    • Mika

      Και παρολα αυτα δεν θελουν να κανουν εκπτωσεις η προσφορες, γιατι αυτο δεν δειχνει premium and it’s bad for business!

  • τα ελεγε ο ντοτσικας….επεσαν να τον φανε !!!!!

  • SAMURAI-66

    Στην αμερικανικη αγορα θελει δουλεια και επιμονη γιατι εχει σκληρους αντιπαλους και καθιερωμενους χρονια που της κοβουν τον δρομο.
    Μικροτερες κατηγοριες κυβικων θα ηταν η λυση και θα βοηθουσαν τα μεγιστα την πορεια της.
    Στην ευρωπη παλι εχει να αντιμετωπιση το κατεστημενο των γερμανων της γνωστης τριαδας που στηριζουν με νυχια και με δοντια site και περιοδικα αυτοκινητου ανακοπτοντας την πορεια της alfa με πικροχοιλα σχολια παντως μορφης,ακριβως οπως συμβαινει και με την lexus που την εχουν στην απεξω ελεω γερμανων και παλευει με τα λιονταρια να επιβιωση εχοντας τον δικο της δρομο.
    Εχουν χοντρα κολλητιλικια οι γερμανοι και ριχνουν χρημα αφθονο στην περι το αυτοκινητου κομπανια των δημοσιογραφων…μια βολτα στον ελληνικο ιντερνετικο χωρο του αυτοκινητου και οχι μονο φτανει για να βγαλεις συμπερασματα…για να εχουν τον πρωτο λογο και το καταφερνουν πολυ καλα εδω και χρονια!

    • στην αμερικανικη αγορα θελει δουλεια και επιμονη γιατι εχει σκληρους και καθιερωμενους αντιπαλους…..
      αντιθετα στην ευρωπη εχει να αντιμετωπισει το κατεστημενο των κακων γερμανων……

      μα και στην αμερικη αυτο το κατεστημενο δεν εχει να αντιμετωπισει που αποκαλεις σκληρο και καθιερωμενο ???

  • MPAMPIS

    το άρθρο του.bloomberg. και ο τίτλος του autoblog.gr… ( Δεν ανησυχούμε για τις κακές πωλήσεις τις Giulia ) αχχααχ γελάει ο κόσμος !!!! Alfa Romeo’s global brand chief says he won’t cut prices to meet lofty U.S. sales goals, because he insists Fiat Chrysler Automobiles NV isn’t setting such targets in the first place.

    The absence of set objectives is a rarity for Reid Bigland, who’s also head of U.S. sales for all of Fiat Chrysler. His focus is on building out Alfa Romeo’s dealer network and reestablishing the brand in the U.S. as a true luxury name, with the Stelvio sport utility vehicle about to join Giulia sedans in showrooms.

    “Really no volume projections,” Bigland told reporters this week at a Stelvio drive event in Nashville, Tennessee. “We’re going to work the long-term game with Giulia as well as with Stelvio and we’ll see how it goes as to how many we’re going to sell.”

    Fiat Chrysler Chief Executive Officer Sergio Marchionne’s deputies are accustomed to taking aim at ambitious forecasts the boss has made public over the years at regularly held releases of five-year plans. With Alfa Romeo, the company has to balance the opportunity for expanding volume with the need to keep consumers thinking its models are worthy of fatter sticker prices than the Dodges or Chryslers elsewhere on dealer lots.

    “It’s a completely different game, with the two games really not to be confused,” Bigland said.

    With the Stelvio reaching dealerships next month and joining the Giulia and the 4C coupe, Alfa Romeo will have just three models for U.S. customers. Audi has that many SUV lines alone. Luxury leaders Mercedes-Benz, BMW and Lexus have even more.

    Tall Order

    Gaining ground against these established giants won’t come easy, said Joe Phillippi, a Short Hills, New Jersey-based auto industry consultant.

    “Sergio’s got his own set of expectations which usually don’t come to pass and then the poor guy that was assigned to manage it gets the boot,” Phillippi said in a phone interview.

    Alfa Romeo intends to challenge German and Japanese brands with Italian design, a deep racing heritage and powerful engines. The first Stelvio models will be powered by a 2.0-liter, aluminum engine that delivers 280 horsepower and 306 pound-feet of torque. Coming later will be the faster Quadrifoglio version with a 505-horsepower, 2.9-liter engine. “I don’t think anything will touch it,” Bigland said.

    The Giulia and Stelvio are built on the same platform, called Giorgio. It makes extensive use of lightweight materials, including magnesium and carbon fiber, helping maintain a 50-50 distribution of weight from front to back.

    “We have to give the customers content to conquest,” said Pieter Hogeveen, Alfa Romeo’s North America chief, while highlighting standard leather interiors, bi-xenon headlamps, genuine wood and aluminum accents and painted brake calipers.

    Dealer Network

    Alfa Romeo should have about 215 dealers in North America by the end of the year, up from the current 184, Bigland said. That compares with about 2,400 mainstream Chrysler, Dodge, Jeep and Ram dealers.

    Travel with us, drive with us, eat with us.
    Get our weekly Pursuits newsletter.

    Enter your email
    Sign Up
    About 60 of the Alfa Romeo stores in North America are housed with Maserati outlets. Bigland said the pairing of the two high-end Italian sports-car brands makes some markets viable where neither could support a single-brand store. The two brands may combine for a total of 230,000 vehicle sales worldwide this year and Alfa Romeo may deliver profits as soon as the fourth quarter, Marchionne said in April.

    With the expansion of the dealer network and lineup, Alfa Romeo is starting to increase sales. After selling 1,106 cars in North America in the first quarter, Bigland sees that figure topping 3,000 in the three months that end next week.

    Fiat Chrysler has been bold in its assessment that consumer tastes have permanently shifted from sedans to SUVs. The company killed off mainstream sedan models in the U.S. to free up more capacity for pickups and Jeeps. Now, the Stelvio is entering a midsize SUV segment that makes up a quarter of the 2.1 million premium vehicles sold in the U.S. last year.

    “We feel we’ve got the right product for the right time,” Bigland said.

    • Mika

      Η πηγη υπαρχει ηδη κατω, κι ο λογος που το εκανες copy paste ειναι?????

    • Giannisk

      Το παιδί μπορεί να έχει μετοχές στην AR. Στο μεταξύ ο τίτλος του Autoblog είναι πιο επιεικής από αυτά που γράφει στο copy paste. Μόνο οι φράσεις “Really no volume projections,” και “we’ll see how it goes as to how many we’re going to sell.” δείχνουν πόσο αστεία είναι τα πράγματα. Βγάζεις ένα προιόν και δεν θέτεις στόχους πωλήσεων? Πως κρίνεται ότι είναι επιτυχημενο? Από τους αναγνώστες του autoblog που δεν θα το οδηγήσουν ποτέ?
      Εδώ η apple δεν ποιανει τους στόχους του iphone για 5% και η μετοχή κάνει βουτιά (που έχει και 300δις αποθεματικό).

    • Mika

      Tι συγκρινεις τωρα κι εσυ!!
      :p
      Συμφωνω σε ολα παντως….Ετσι γινομουν κι εγω χαλαρα CEO!!!
      :-)

    • MPAMPIS

      ο τίτλος του Autoblog είναι τοσο επιεικής που τελικά αλλαξε τίτλο σήμερα σε σχέση με τον χτεσινό .!

    • MPAMPIS

      την απαντήσει στην έδωσε το ίδιο το autoblog που αλλαξε τον τίτλο .. ( Δεν ανησυχούμε για τις κακές πωλήσεις τις Giulia } σε Δεν ανησυχούμε για τις πωλήσεις τις Giulia..

    • Mika

      Οι κακες πωλησεις ειναι μια ακριβης μεταφραση του poor sales , νομιζω

  • xtra

    γενικα , οσα δεν φτανει η αλεπου κτλ.
    Η αλεπου βεβαια ειναι ενα πανεμορφο και αξιολατρευτο ζωο!
    Αλλα θελει προσοχη , να μην γινει υπο εξαφανιση..

    το αυτοκινητο ειναι κουκλι , αλλα δυσπροσιτο για τον κοσμακη που το γουσταρει και χωρις στατους , στα λεφτα που ζητα.
    Εχει ιστορικη αξια και ομορφια , καλες επιδοσεις και πολυτελεια , αλλα αυτα αρκουν αραγε για να πεισουν , οχι μονο τους μερακληδες αλφιστι – μα και τους υπολοιπους ?

  • sotirisb

    Πανεμορφη αλλα το γεγονος οτι η FCA βρισκεται στον πατο οσον αφορα την αξιοπιστια ειναι ενα τεραστιο μειον. Ξερει κανεις τι εγγυηση εχει?

  • gv

    εγω παντως σκεφτομαι οτι αν μεσα στο 2016 πουλησαν καπου 70 χιλιαδες αυτοκινητα χωρις giulia και stelvio τοτε φετος δεν ειναι απιθανο να πιασουν και τις 100 χιλιάδες..
    βεβαια καμια σχεση με τις 170 χιλιαδες που ονειρευονται αλλα ειναι μια αρχη,ενα θετικο προσημο!
    γενικα ας πουμε οτι ειπε καποια λογικα πραγματα αυτος με το αστειο ονομα αλλα αυτο με τη μεταπωλητικη αξια ηταν τρελη μπουρδα ρε φιλε αν ειναι δυνατον!χαχαχα :P
    γενικα εχουν θεμα εκει στην αλφα αλλα η κακια που βγαζουν μερικοι εδω ειναι λιγο κομπλεξικη και παιδιαστικη και δε χρειάζεται..

  • stemi

    Πριν 3 μέρες παρείχθει η Giulia νούμερο 50.000 και Stelvio νούμερο 20.000. Αν σκεφτείς ότι πέρυσι πουλήθηκαν 15.000 Giulia παγκοσμίως, σημαίνει ότι εφέτος και τους 1-2 επόμενους μήνες οι πωλήσεις και το στοκ θα είναι 35.000.
    Η Giulia θα ανέβει στις πωλήσεις. Η όποια κριτική και ιδιαίτερα στις ΗΠΑ είναι πολύ πρόημη και ως ένα βαθμό κακόβουλη. Είναι δυνατόν να την κρίνεις από τους 5 πρώτους μήνες πωλήσεων σε μια αγορά που δεν είχε παρουσία; Στην Ευρώπη πέρυσι στους πρώτους 6 μήνες της, μόνο στον 1 είχε περάσει τις 1000 πωλήσεις! Και εφέτος πουλά πάνω από 2000 και σε λίγο 2500 αυτοκίνητα μηνιαίως. Και σε μια αγορά που είναι έστω γνωστή.
    Η Stelvio από την άλλη ξεκίνησε νομίζω πάρα πολύ καλά στις πωλήσεις (3 από τους πρώτους 4 μήνες είναι πάνω από 1000 στην Ευρώπη – έχοντας εισάγει μόνο τις ακριβές εκδόσεις). Εϊναι ενδεικτικό ότι δεν τις βρίσκεις εύκολα ούτε στις Ιταλικές αντιπροσωπείες, ούτε σε αγγελίες site ως καινούρια.

  • Gmph fast

    Μόνο 31 πουλήθηκαν σε όλη την Ελλάδα;; Εγώ έχω δει πάνω από 5-6 στον δρόμο. πως γενεν ατό;

  • ak156

    Δεν ειμαι ουτε πωλητης της alfa και ουτε θα κατσω να κανω αναλυση οικονομικων μεγεθων.Αλλά σχολιαζω τα εξης:
    1) Το μοντελο giulia δεν εχει κλεισει ούτε χρόνο πωλήσεων
    2) Η κατηγορια των sedan ειναι ηδη πεσμενη λογω των crossovers
    3) Μου συγκρινεται Α4 και 3αρα σε πωλησεις?? ειναι 10+ χρονια στην αγορα.
    4) Αληθεια η Jaguar που ειναι?? Δεν ειναι αντισοιχη περιπτωση με την alfa romeo και προφανως αμεσα συγκρισιμα μεγεθη?… Για πηγαιντε να δειτε πωλησεις και μετα συζηταμε.

    • DJ_D

      Η Jaguar το 2016 πούλησε 2041 οχήματα περισσότερα από την Alfa Romeo. (66659 vs 64618), ενώ για το 2017 Ιανουάριος-Μάιος πούλησε 2371 οχήματα λιγότερα (33259 vs 35630). Οπότε είναι στα ίδια.

    • ak156

      Δεν ξερω αν ειναι ακριβως στα ιδια γιατι δεν πουλησε ολο το 16 την giulia η alfa romeo…και ποσο μαλλον στην αμερικη (τα νουμερα που αναφερεις δεν ξερω αν ειναι παγκοσμιας εμβελειας) που τα σημεια πωλησης ειναι λιγα.

    • DJ_D

      Τα νούμερα είναι για Ευρώπη (ACEA).

    • mb190rules

      Η jaguar ευτυχώς που είναι με την land rover μαζί

  • Dentdim

    Audi A4 1.4tfsi 150hp , BMW 1.6 170jp και MERCEDES c class 1.6 129hp τα βασικα μοντέλα των Γερμανών ενώ η giulia ξεκινά με 2.0l και 200hp.Η έλλειψη βασικου μοντέλου με χαμηλά κυβικά σε συνδυασμό με την δυνόητη πολλές φορές για μένα τρελα του κόσμου για 2κινητα crossovers ειναι η αιτία για το σχετικά “χλωμό” ξεκινημα της giulia.Πάντως σαν αμάξι είναι πανέμορφο.

    • sargus

      Μια διόρθωση: Η BMW 3 series έχει σα βασικό τον τρικίλυνδρο 1.5 cc 136 άλογα.

  • Mika

    Aπο τη μια αυτος δειχνει πιο σοβαρος και μετρημενος σε σχεση με τον Μαρκιονε, κι αυτο ειναι καλο..Οταν δεν θετεις ψηλα τον πυχη, οτι και να σου κατσει εισαι ευχαριστημενος…Βεβαια δεν απεφυγε τις υπερβολες,μαλλον απο τον ενθουσιασμο του…Μεγαλυτερη μεταπωλητικη αξια η Giulia, μετα απο 3 χρονια???Οπως συνεβαινε παντα δηλαδη με τις AR εως τωρα…I think not…
    Aπο την αλλη, πρεπει να καταλαβουν ολοι πως η αναζητηση στο ιντερνετ και το ενδιαφερον δεν μεταφραζεται αναγκαστικα σε πωλησεις..Ο κοσμος την ψαχνει, γιατι εχει γινει buzz με τα βιντεος στο youtube, διαβαζει τα συγκριτικα κλπ, αλλα η πραγματικη επιτυχια ειναι να τον κανεις να περασει το κατωφλι της αντιπροσωπειας και να τη βαλει στη shortlist του. Εκει εχεις κανει το μεγαλο βημα..
    Ειναι οντως πολυ νωρις ακομα για προβλεψεις, οπως εχω ξαναπει ο πρωτος χρονος ειναι ενδεικτικος αλλα ο δευτερος θα δειξει την προθεση στο αγοραστικο κοινο, πως θα κινηθει, πανω η κατω, και κατα ποσο!
    Μεχρι τοτε η αυξηση σε πωλησεις κατα 60, 70, 100,200% δεν λεει πολλα οταν 2 χρονια πριν δεν υπηρχε τιποτα….

  • Φωτόνιον

    Ο φτωχός κόσμος αγοράζει crossovers και οι λεφτάδες αγοράζουν Tesla (που έχει κοψεί και πολύ ψωμί απ τους γερμανούς). Τόσο απλά.

  • sargus

    Αυτό με τη μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία προφανώς αναφέρεται στις ΗΠΑ και μόνο. Δεν ξέρω αν ισχύσει αλλά δεν είναι παράλογο διότι οι Αμερικανοί ξέρουν την Alfa Romeo σαν ψιλοεξωτική κατασκευάστρια των spider της δεκαετίας του 60, της 4c σήμερα κτλ. Δεν εχουν δει εκεί πέρα 33, 145, 146 κτλ.