Τάδε έφη ο επικεφαλής της ιταλικής μάρκας, Reid Bigland, καθώς μέχρι στιγμής το – αν μη τι άλλο εκπληκτικό – μοντέλο της έχει καταφέρει να πείσει μόλις 2.482 Αμερικάνους, και 19.123 Ευρωπαίους (εκ των οποίων 31 Έλληνες). Νούμερα πολύ μακριά από τα ανάλογα των Audi A4, BMW 3 Series, και Mercedes-Benz C-Class.

Χαρακτηριστικά ο Bigland τόνισε:

Δεν πρόκειται να πουλήσω 4.000 Giulia τον μήνα. Είναι πάρα πολύ νωρίς.

Και αυτό γιατί είναι ακόμα νεοεισερχόμενοι στην Αμερικάνικη αγορά, γι’αυτό και δεν ανησυχούν, και συνεχίζει λέγοντας:

Θα είμαι ο πρώτος που θα το πω. Στην Alfa Romeo, δεν είμαστε πραγματικά εδώ για να κερδίσουμε το στέμμα των πωλήσεων. Έχουμε ξεκινήσει να αποκαθιστούμε μια θρυλική μάρκα σε όλο τον κόσμο, και εξετάζουμε έναν αριθμό δεικτών για να μετρήσουμε την επιτυχία μας και να μετρήσουμε την πρόοδό μας. Νιώθουμε ότι είμαστε σε πάρα πολύ καλή θέση αυτή τη στιγμή, όχι μόνο στην Βόρεια Αμερική, αλλά και παγκοσμίως.

Σύμφωνα με τον Bigland αυτοί οι δείκτες είναι η online αναζήτηση και το ενδιαφέρον που δείχνει ο κόσμος, και οι δείκτες των leasing πωλήσεις. Μέχρι στιγμής, μόνο το 42% των πωλήσεων της Giulia είναι με leasing, όταν στην κατηγορία της αυτό φτάνει το 69%. Τέλος, τα μέχρι στιγμής δεδομένα δείχνουν ότι η Giulia θα έχει μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία μετά από τρία χρόνια, σε σχέση με την Σειρά 3 ή την C-Class.

Και συνέχισε:

Το ενδιαφέρον για την μάρκα έχει ξεπεράσει πραγματικά τις προσδοκίες μου. Είναι απολύτως αδιανόητο πόσο πολλοί άνθρωποι ενδιαφέρονται για την επιστροφή της Alfa Romeo στη Βόρεια Αμερική.

Ένα ακόμα στοιχείο που έδωσε ο ο επικεφαλής της Alfa Romeo είναι ότι τον Μάιο η Giulia πούλησε περισσότερα αυτοκίνητα από την Jaguar XE, ένα επίσης νέο μοντέλο στην premium κατηγορία. Τέλος ο Bigland είπε πως η Alfa Romeo θα αυξήσει τις αντιπροσωπείες της στις ΗΠΑ από τις 184 στις 215 μέχρι το τέλος του 2017, με ορισμένες από αυτές να συστεγάζονται με τις αντιπροσωπείες της Maserati.