Στην ετήσια έρευνας ποιότητας της J.D. Power and Associates, που δημοσιεύτηκε τις προηγούμενες ημέρες και για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της λίστας βρίσκεται η Kia, υπήρχε και άλλη μια κατηγορία που έδειχνε τι δεν αρέσει στους Αμερικάνους καταναλωτές.

Και αυτό είναι τα συστήματα ημι-αυτόνομης τεχνολογίας, δηλαδή το adaptive cruise control, τα συστήματα αποφυγής σύγκρουσης, τα συστήματα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, τα συστήματα ειδοποίησης νεκρής γωνίας, κλπ.

Η “αυτόνομη τεχνολογία” ήταν στην πραγματικότητα η μόνη κατηγορία όπου τα παράπονα των χρηστών αυξήθηκαν – αν και για πολύ λίγο – το 2017, από το 2016. Πιο συγκεκριμένα, από το σύνολο των ζητημάτων που έθιξαν οι καταναλωτές, το 34% είχε να κάνει με το adaptive cruise control, με τους οδηγούς να προτιμούν να αγοράζουν αυτοκίνητα με λιγότερα αυτόνομα συστήματα, ή προτιμούν να οδηγούν με αυτά απενεργοποιημένα.

Επίσης, τα ζητήματα με τα υπάρχοντα έξυπνα συστήματα οδήγησης, θα μπορούσαν επίσης να προκαλέσουν αρνητική αίσθηση του κοινού, προς το αυτόνομο μέλλον, που πλησιάζει ταχέως. Και αυτό γιατί είναι εύκολο οι καταναλωτές να σκέφτονται ότι, αν οι κατασκευαστές δεν μπορούν να τα κάνουν να δουλεύουν σωστά και να διατηρούν το αυτοκίνητο στην λωρίδα κυκλοφορίας, ποια είναι η πιθανότητα να κατασκευάσουν ένα αυτοκίνητο που να μπορεί να σκεφτεί και να οδηγήσει μόνο του;

  • λογικο….και γω που ειμαι υπερ του αυτονομου οχηματος…αυτα τα ημιμετρα δεν μαρεσουν !!!!
    η θελω να μην κανω τιποτα….η να οδηγω !!!

  • Anestis Genk

    Σε ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο το πιο κουραστικό είναι το γκάζι, εκτός κι αν το πατάς βαθειά ή είναι πολύ βαρύ γενικώς. Δλδ ή αν έχεις κάναν τάφο και πας τέρμα γκάζι για να προχωρήσει ή αν πας παρανόμως γρήγορα.

    Οπότε ένα καλό cruise control σε γλιτώνει από το μεγαλύτερο ποσοστό κούρασης.

  • a_f_a

    σε αυτοκίνητα με κρουζ κοντρολι που οδηγούσα, δε ξέρω ΚΑΝ πως χρησιμοποιείται. προσωπικά χρησιμοποιώ μόνο ότι ηλεκτρονικό ειναι απολύτως αυτόματο και δε μου δίνει επιλογή πχ λειτουργία φώτων (χχεχεχεχ)… σε α1 που οδηγώ προσωρινά τώρα, ακόμα και το σταρτ/στοπ το απενεργοποιώ με τη μια μιας και με εκνευρίζει αφάνταστα.

    • George Liverpool

      Το start&stop ειναι πραγματι εκνευριστικο και ταλαιπωρει τα μηχανικα μερη αρκετα,μιζες κλπ.Αλλο το adaptive cruise control ομως και αλλο το απλο.Το 1ο προσαρμοζει τη ταχυτητα του αυτοκινητου σου,σε αυτο που προπορευεται, και στο 2ο απλα κλειδωνεις την ταχυτητα που θες στον αυτοκινητοδρομο και πας πιο ανετα.

    • George Liverpool

      Το start&stop ειναι πραγματι εκνευριστικο και ταλαιπωρει τα μηχανικα μερη αρκετα,μιζες κλπ.Αλλο το adaptive cruise control ομως και αλλο το απλο.Το 1ο προσαρμοζει τη ταχυτητα του αυτοκινητου σου,σε αυτο που προπορευεται, και στο 2ο απλα κλειδωνεις την ταχυτητα που θες στον αυτοκινητοδρομο και πας πιο ανετα.

    • a_f_a

      κανένα από 2 είδη κρουζ κοντρολ δεν έχω σκοπό να μάθω να χρησιμοποιώ. ακόμα και οι εθνικοί δρόμοι με λίγες εξαιρεσεις πια, δεν έχουν δα και τόσο ατέλειωτες ευθέιες…

    • George Liverpool

      Καλοριζικο.Το απλο cruise control παντως,βοηθαει.Μονο αν το δοκιμασεις σε μεγαλο ταξιδι το καταλαβαινεις.Βαζεις μια ταχυτητα νορμαλ γι’ αυτοκινητοδρομο(110-120)και πας ανετα.

    • a_f_a

      ευχαριστώ. απλά, στην ελλάδα δεν έτυχε να κάνω κτηνώδη ταξίδια στην εθνικη… αυτα των 4αρων ορών μια χαρά παλευουνται με το γκαζάκι. αμα απλα γυρναμε τιμονι θα κοιμηθούμε. άρα ή αυτόνομο ή τίποτα για εμένα.