Στην ετήσια έρευνας ποιότητας της J.D. Power and Associates, που δημοσιεύτηκε τις προηγούμενες ημέρες και για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της λίστας βρίσκεται η Kia, υπήρχε και άλλη μια κατηγορία που έδειχνε τι δεν αρέσει στους Αμερικάνους καταναλωτές.
Και αυτό είναι τα συστήματα ημι-αυτόνομης τεχνολογίας, δηλαδή το adaptive cruise control, τα συστήματα αποφυγής σύγκρουσης, τα συστήματα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, τα συστήματα ειδοποίησης νεκρής γωνίας, κλπ.
Η “αυτόνομη τεχνολογία” ήταν στην πραγματικότητα η μόνη κατηγορία όπου τα παράπονα των χρηστών αυξήθηκαν – αν και για πολύ λίγο – το 2017, από το 2016. Πιο συγκεκριμένα, από το σύνολο των ζητημάτων που έθιξαν οι καταναλωτές, το 34% είχε να κάνει με το adaptive cruise control, με τους οδηγούς να προτιμούν να αγοράζουν αυτοκίνητα με λιγότερα αυτόνομα συστήματα, ή προτιμούν να οδηγούν με αυτά απενεργοποιημένα.
Επίσης, τα ζητήματα με τα υπάρχοντα έξυπνα συστήματα οδήγησης, θα μπορούσαν επίσης να προκαλέσουν αρνητική αίσθηση του κοινού, προς το αυτόνομο μέλλον, που πλησιάζει ταχέως. Και αυτό γιατί είναι εύκολο οι καταναλωτές να σκέφτονται ότι, αν οι κατασκευαστές δεν μπορούν να τα κάνουν να δουλεύουν σωστά και να διατηρούν το αυτοκίνητο στην λωρίδα κυκλοφορίας, ποια είναι η πιθανότητα να κατασκευάσουν ένα αυτοκίνητο που να μπορεί να σκεφτεί και να οδηγήσει μόνο του;