Για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα, ο Lewis Hamilton βρέθηκε εκτός βάθρου, στο Αυστριακό Grand Prix, κάτι που σίγουρα δε θέλεις όταν μάχεσαι για το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Ο Βρετανός άλλαξε το κιβώτιο ταχυτήτων πριν την ολοκλήρωση των έξι συνεχόμενων Grands Prix, λαμβάνοντας ποινή πέντε θέσεων στην εκκίνηση. Τελικά, ξεκίνησε από την όγδοη θέση, τερματίζοντας τον αγώνα τέταρτος.

Μετά από μόλις μία εβδομάδα, οι μηχανικοί της Mercedes θα αλλάξουν ξανά κιβώτιο πριν να περάσουν έξι συνεχόμενα Grands Prix. Αυτή τη φορά, πρόκειται για την W08 του Valtteri Bottas, έτσι θα λάβει ποινή πέντε θέσεων στην εκκίνηση της Κυριακής, γεγονός που σημαίνει ότι, στην καλύτερη περίπτωση, θα ξεκινήσει από την έκτη θέση.

Η πίστα του Silverstone ευνοεί περισσότερο τα προσπεράσματα απ’ ό,τι το Red Bull Ring, οπότε ο Φινλανδός ίσως καταφέρει να φτάσει μέχρι το βάθρο, ιδιαίτερα αν η ανταγωνιστικότητα του μονοθεσίου του είναι ανώτερη συγκριτικά με τον περασμένο αγώνα.

  • Mitsos Ribopaido

    Ξεκινήσαμε με Λαδακια, τώρα παθητικο σύστημα ανάρτησης με ζέσταμα λαδιού… Βάλτε αντί για μπουζί κάνα tazer με υπερυψηλη τάση να το κάνετε τούρμπο να ούμε…

    • Christos Protopapas

      Με. Αυτο το θεμα.των αναρτησεων τι εγινε; εκανε ενσταση η φεραρι;

    • sergio360

      Καναν ενσταση και το ”αλλαξανε”…Απλα τωρα μαλλον(κανενας δεν ξερει με σιγουρια)ο μηχανισμος για τις ενεργες αναρτησεις ειναι μεσα στο κιβωτιο και για να ενεργοποιηθει θελει μεγαλυτερες θερμοκρασιες λαδιου και σπανε τα κιβωτια….

    • Mitsos Ribopaido

      Ακριβώς, το κάνανε στο κιβώτιο οι μάγκες που δέχεται πιέσεις και έχεις συγκεκριμένες μηχανικες αντοχές… Απορώ τόσοι μηχανικοί δεν..?

    • sergio360

      To packaging ειναι πολυ ”σφιχτο” σε ενα μονοθεσιο F1…Δεν εχεις πολλες επιλογες…

    • Mitsos Ribopaido

      Ναι αλλά όχι στο κιβώτιο Serg