Αυτό έδειξε η έρευνα της εταιρίας Dalia Research, που ρώτησε 43.000 ανθρώπους σε 52 χώρες ποια είναι η γνώμη τους για τα ηλεκτρικά και αν θα αγόραζαν ένα τέτοιο στο κοντινό μέλλον

Από την έρευνα βγαίνει το συμπέρασμα ότι στις ΗΠΑ και στον Καναδά, το 31% των κατοίκων είναι πιθανό ή πολύ πιθανό να ανταλλάξουν τα πετρελαιοκίνητα ή βενζινοκίνητα οχήματα τους, με ένα ηλεκτρικό μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.

Στο Μεξικό, ο αριθμός αυτός έφτασε στο 39%, ενώ η Ταϊλάνδη ήταν η χώρα με την μεγαλύτερη προδιάθεση για ηλεκτρικά, καθώς απάντησαν καταφατικά το 66% των ερωτηθέντων, λέγοντας ότι μπορεί να στραφούν στην ηλεκτροκίνηση αρκετά σύντομα. Ομοίως, οι Κινέζοι είναι ιδιαίτερα πρόθυμοι να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό, με το 58% των ερωτηθέντων να ανταποκρίνονται θετικά, στη Σαουδική Αραβία το 45%, και στην Γερμανία το 22%.

Από την άλλη, η έρευνα έδειξε ότι μόλις το 16% των Ιαπώνων θα έκανε την αλλαγή από κινητήρα εσωτερικής καύσης, σε ηλεκτροκινητήρα.

  • gv

    πολυ με παραξενεψε η απαντηση των ιαπωνων,πιστευα θα εχουν απο τα υψηλοτερα ποσοστα σε αυτο το θεμα!

  • Gmph fast

    Για να έχει κάποιος ηλεκτρικό, σε αυτό το στάδιο της τεχνολογίας, εγώ θεωρώ απαραίτητο να έχει γκαράζ και άλλο ένα αυτοκίνητο για τα ταξίδια, ώστε να χρησιμοποιεί το ηλεκτρικό μόνο μέσα στην πόλη και να μην κάθετε πέντε μέρες πριν το ταξίδι να σκέφτεται που έχει φορτιστές κτλ.

    • Diagrafeas

      Όχι μόνο μέσα στην πόλη…και στην δουλειά κάθε μέρα φτάνει…
      Και νοικιάζεις ένα αυτοκίνητο για τις διακοπές σου και είσαι άρχοντας…
      Ούτε τέλη κυκλοφορίας,ασφάλειες,service,λάστιχα,τεκμήρια…για μια εβδομάδα διακοπών…
      Οι πόλεις με την μορφή που έχουν πρέπει να τελειώσουν…
      Σε κάθε οικοδομή στο μέλλον πρέπει να υπάρχουν υπόγειοι χώροι στάθμευσης για όλα τα αυτοκίνητα των ενοίκων…
      Αλλιώς ελάτε επαρχία σε μονοκατοικίες και διπλοκατοικίες…

  • και 40% σημερα που ακομα τα ηλεκτροκινητα δεν ειναι στα πανω τους……..το 2022 αμα γινει η ερευνα…..σιγουρα το ποσοστο θα ειναι πολυ μεγαλυτερο αφου θα υπαρχουν τα μοντελα περισσοτερο στην αγορα !!!

  • Anestis Genk

    Μαγειρέματα μπας και πάρουν καμιά κρατική επιχορήγηση και συνεχίσει ρολάρει το πράμα.

    • anagnwsths

      Εκεί είναι το μυστικό φίλε. Αλήθεια ποιο το συνολικό ενεργειακό κόστος των ηλεκτρικών (αναφέρομαι στην διαχείριση κατασκευής – απόσυρσης των μπαταριών)? Απο που θα παίρνουν τον “καθαρό” ηλεκτρισμό ? Απο Φουκουσίμες ή λιγνίτες? Μήπως απο φωτοβολταϊκά με 10 cent την κιλοβατώρα που στην πρίζα φτάνει δεν φτάνει το 80% ? Μήπως απο τις ανεμογεννήτριες που χρειάζονται διπλάσια ισχύ σε συμβατική ηλεκτροπαραγωγή για εξισορρόπηση δικτύου? Μήπως απο το φυσικό αέριο που με βαθμό απόδοσης 40% μεκ και 80% γεννήτριας και 20% απώλεις μετατροπής θα φτάνει στην πρίζα ένα 20-25% ? Τι θα γίνει με τους μετασχηματιστές όταν 30-40 αυτοκίνητα μιας πολυκατοικίας μπουν ταυτόχρονα στις πρίζες ? Ποιός θα διαχειρίζεται τις μπαταρίες και με τι κόστος και σε ποιόν θα τα χρεώνει ?

      Για να μην κουράζω , μέχρι να έρθει το υδρογόνο που πραγματικά μειώνει στο ελάχιστο δυνατό τα παραπάνω προβλήματα ας συμβιβαστούμε με λύσεις diesel και βενζίνης και ας κρατήσουν τα κράτη τα κεφάλαια των επιδοτήσεων για επενδύσεις σε δίκτυα υδρογόνου και έρευνες για την γρηγορότερη είσοδο του υδρογόνου στις μεταφορές

    • Anestis Genk

      Για μένα μια χαρά είναι η μπετζίνα(όχι το diesel), αντί να πέφτουν πακτωλοί σε γκατζετάκια/κινεζιές, ας πέσουν στην ποιοτικότερη ζωή. Δλδ να μην χρειάζεται να κάνω χλμ μέσα σε πόλη, να μην υπάρχει μποτιλιάρισμα, να έχω πάρκινγκ, να έχω καλά ΜΜΜ. Να μπορώ να μένω κοντά στην δουλειά χωρίς να είναι “υποβαθμισμένη περιοχή”.

      +Τα καύσιμα στο διυλιστήριο μπορούν να καθαρίσουν αρκετά και αν η μπετζίνα είναι βρώμικη τότε υγραέριο.

      Τις κυψέλες υδρογόνου…χρειαζόμαστε ρεύμα ή και ακριβούς καταλύτες για να φτιάξουμε υδρογόνο.

    • anagnwsths

      Το υδρογόνο μπορεί να παράγεται απο ανανεώσιμες πηγές αφού αδιαφορούμε για τις αυξομειώσεις του δυναμικού. Άλλο με τις ανανεώσιμες να φορτίζει κανείς το αμάξι του και άλλο ένας κεντρικός σταθμός που παράγει υδρογόνο.

  • Mika

    Μονο αν φτηνυνουν σε πολυ μεγαλο βαθμο, κατι που μπορει να γινει σε 5 χρονια..

    • αρα ο λογος που δεν τα θελεις….δεν ειναι οτι δεν σαρεσουν…..ειναι οτι ειναι ακριβα ???? :-D

    • Mika

      Δεν με τρελλαινουν, αλλα τωρα ουτως η αλλως τα αποκλειω ως πανακριβα..Αν γινουν πιο προσιτα, μπορω να μπω σε σκεψεις…

    • εστω οτι μεθαυριο ενα Α3 TSI με 150ps κοστιζει 27.000 ευρω…και το ιδιο σε ηλεκτρικο με παραπλησια ιπποδυναμη και αυτονομια 350+χιλιομετρων…..αλλα σου κοζστιζε 31.000…θα το προτιμουσες ???