Σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα πληροφορίες, η BMW στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο θα παρουσιάσει την ανανεωμένη γενιά του i3, που μεταξύ άλλων θα αποκτήσει και S έκδοση που θα αποδίδει 20 περισσότερα άλογα από την απλή έκδοση (190 από 170). Το i3 S θα έχει φαρδύτερο μπροστά μετατρόχιο κατά 40 mm και χαμηλότερη ανάρτηση κατά 10 mm, προκειμένου να βελτιωθεί η οδική του συμπεριφορά.

Φαίνεται, όμως, ότι μετά την τοποθέτηση της νέας μπαταρίας, που πραγματοποιήθηκε πέρσι το καλοκαίρι – με την αυξημένη χωρητικότητα υψηλής τάσης (94 Ah) να είναι υπεύθυνη για την αύξηση των πωλήσεων του μοντέλου κατά 70% – η γερμανική εταιρία ετοιμάζει άλλη μια αναβάθμιση των στοιχείων αποθήκευσης της ενέργειας.

Διάβασε επίσης: Δοκιμάζουμε για 1.100 χλμ το BMW i3 (94 Ah)

Με την σημερινή μπαταρία η θεωρητική αυτονομία ανέρχεται στα 300 χλμ., με την πραγματική να κυμαίνεται από τα 200 μέχρι τα 240 χλμ. Σύμφωνα με το BMW Blog η εταιρία ετοιμάζεται να τοποθετήσει μια ακόμα μεγαλύτερη μπαταρία, 120 Ah, που μπορεί να αυξήσει την ηλεκτρική αυτονομία κατά περίπου 60%.

Είναι άγνωστο αν η συγκεκριμένη μπαταρία θα διατίθεται με επιπλέον χρέωση, ή θα γίνει στάνταρ στο ανανεωμένο μοντέλο, αλλά αν πραγματικά τοποθετηθεί μια τέτοια μπαταρία και το i3 έχει μια πραγματική αυτονομία 350 με 400 χλμ., τότε θα γίνει πραγματικά ενδιαφέρουσα η αγορά του του αυτοκίνητου.

  • Mitsos Ribopaido

    Yaris hybrid και ήσυχος κοιμαμαι

    • δεν εισαι ομως καθαρα ηλεκτρικος !!

    • Mitsos Ribopaido

      Αυτό έρχεται σε λίγο… Με το smart

    • θα παρεις ηλεκτρικο smart η καταλαβα λαθος ???

    • Mitsos Ribopaido

      ελα babino! ναι φιλε η κοπελια θα πάρει μέσω elpedison (πατέρας της δουλευει στα ελπε και και ) ..Αλλα θα το κάνω μοντα με φωτοβολταικα 1kw σε χώρο -> inverter -> και ΝΥΥ καλώδιο ενισχυμένο σε εξωτερική πρίζα μονοφασική ασφαλείας στο γκαράζ πίσω

    • ναι αλλα ποσο παει κανονικα ενα smart ηλεκτρικο ????

      παντως αμα κανεις τετοια μοντα…….σε βλεπω το να αφηνεις το yaris να σαπιζει στο γκαραζ και να το κυκλοφορεις μονο οταν θα θελεις χωρους !!!!! :-P

    • Mitsos Ribopaido

      Μπα φιλε δικο της..Η μόντα θα μ πάρει για τα υλικά + φ/β σύνολο 800 ευρω.. γιατι ειναι και η μπαταρια…αλλα θα γινει αποσβεση αμεσα… Η γυναικα κανει αρκετα χλμ την μερα.. εγω με τους υπολογισμους μ εθεσα σαν κατωτατο όριο ανα 2 μέρες να έχω ενα φορτισμα απο τα φβ .Το έκανα τελικα ανα 1 μέρα.. πιστεύω θα πάει καλα ..αλλα το υβριδικο φιλε με 300 ευρώ 3450 χλμ δεν το αλλάζω

    • περιμενω εντυπωσεις απο την πραξη χρηση !!!!!!!! :-D

    • Mitsos Ribopaido

      Άμεσα όταν τ φτιάξω θα έχεις φώτο

    • τραβα και κανα βιντεο οσο το φτιαχνεις…και ανεβασε το στο youtube !!!!να δουμε πως γινοντε οι σωστες δουλειες!!!
      και φραγκα θα βγαλεις…..και θα δωσεις και ιδεες !!! :-)

    • Mitsos Ribopaido

      Xεχε έχεις δικιο! Περιμενα την μετακόμιση στην μονοκατοικία της κοπελιας ( την έκανα ανακαίνηση και ειδικά ηλεκτρολογικά , επάυξηση σε τριφασικά και τετοια ) .. Βολεύει και τρομερά η θέση του σπιτιού για το project αυτό.. Θα τα βάλω στην ταράτσα στην γωνία και μετα βάζω και αυτορυθμιζόμενες θέσεις για μέγιστη απόδοση ..Ε ναι θα παιχτεί τέτοιο σκηνικό με βίντεο δεν το σκέφτηκα σωστός.. Αλλα η σκέψη μου ειναι οτι βγάζει 130χλμ αυτονομία πραγματικά ..( εως 150).. οι μπαταρίες του ειναι 17,6 kwh.. Εγώ αυτή την παραγωγή θα την έχω σε μια μέρα.. (αντε 1 μέρα και κάτι).. Το χειμώνα ίσως καλύπτομαι και λίγο απο δεη.. Αλλα να κάνεις 130χλμ την μέρα τσάμπα.. 17000 το αμάξι στο χέρι ( για 5 χρόνια μια διαφήμιση μόνο ) ,18 με το σύστημα αυτό.. σέρβις καθε 2 χρόνια.. και και και.. νομίζω θα γίνει τόσο οικονομικό ωστε να το αποσβέσεις σε 4-5 χρόνια και μετα απλα να κινείσαι Τζάμπα

    • ναι ειδικα αυτα τα βιντεο τυπου time lapse τα σπανε !!!
      και κατα τη διαρκεια του να βαζεις απο κατω μικρα κειμενακια που να εξηγουν τι και πως !!!! :-D

      πραγματικα αν η αποσταση δουλεια σπιτι..δεν ειναι μεγαλυτερη απο αυτην της αυτονομιας…..θα εισαι πιο καλα και απο σουπερ !!!

      μιας και το κατεχεις….σε περιπτωση που η δικια σου ειχε TESLA MODEL S…..τι κοστος θα ηθελες για την πατεντα ???

    • Mitsos Ribopaido

      Η απόστατη δουλεια σπίτι που κάνει ειναι 30χλμ και αλλα 20 που πάει καθε μερα σε άλλες δουλειες.. δηλαδή κάνει περίπου 50-60χλμ καθημερινά.. Καμια φορά και 100.. γιαυτο ήθελα να καλύψω το ενδεχόμενο να φορτίζει κάθε μέρα.. Για το βίντεο θα πώ του αδερφού μου να το κάνει στο premiera ή στο cut pro φάση τρέλα..
      Για το tesla S θές να δώ μπαταρίες και αυτά να σου πω?

    • Mitsos Ribopaido

      Για να καταλάβεις η πρίζα θα ειναι δίπλα σε πινακάκι με κιλοβατόμετρο ράγας με πολλές μετρήσεις για να ξέρω τι γίνεται και διακόπτη ασφάλεια… Θέλω να ναι όλα στην εντέλεια

    • darede

      Επειδη ενδιαφέρομαι και εγώ για φβ, εισαι σίγουρος οτι με 1kw συστημα ,θα φορτίζεις το smart σε μια μέρα; Ανέφικτο μου ακούγεται

    • Mitsos Ribopaido

      Σύστημα 1 kwh οχι rms αλλα μέσης απόδοσης…Δηλαδή το 1kwh την ώρα εγώ θα το πάρω , μπορεί να πέρνω και 1,5kwh (μέγιστο) αλλα το χειμώνα γιαυτό λέω σε δύσκολη μέρα ίσως πέρνω και απο δεη , γιαυτό θα έχω πινακάκι με διακόπτη μεταγωγής , να πέρνω είτε απο φ/β είτε απο ΔΕΗ.
      Καλυμμένος θα είμαι πέρα εξαιρετικά δύσκολων συνθηκών.. Αλλιως στο νυχτερινό είναι 1 ευρώ η φόρτιση ( 17,5 kwh * 6cent/kwh)
      Oτι απορία- αμφιβολία έχεις πες μου

    • darede

      ok τωρα καταλαβα, σε ευχαριστώ. Εγω θα περιμένω λίγο ακόμη για ηλεκτρικό και θέλω να δω τι θα βγει το 2018, για να αποφασισω για φβ. Πάντως περιμένουμε με αγωνία το βίντεο.

    • Mitsos Ribopaido

      Καλά κάνεις εμένα η ευκαιρία παρουσιάστηκε τώρα οπότε γιατι όχι

    • Mitsos Ribopaido

      Μακάρι να είχα δυνατότητα χώρου να βάλω μεγαλύτερα.. Βαζω μονοκρυσταλλικό να φανταστείς γιαυτο παίζω ψηλα και σταθερά σε απόδοση.Αλλα αν είχα βάσεις αυτορυθμιζόμενες για κάθε ώρα στο ηλιο θα έπαιρνα 2 kwh Pav απο το φ/β.
      Και το πυριτιο έχει μεγάλη δυνατότητα βελτίωσης αλλα το εργαστηριακό 35% που πετύχαμε στο Τει πειραιά ειναι ακομα σε δοκιμές

    • xtra

      το πολυ πολυ να χρειαστει αντικατασταση μπαταρια πιο συντομα , με τοση χρηση ομως !

    • Mitsos Ribopaido

      Σίγουρα , αλλα το ινβέρτερ ειναι κάτι που κοιτάω τώρα ,πόσο τραβάει απο την μπαταρία σε ρυθμό αποφόρτισης.. Αν ο αντιστροφέας ειναι ομαλός , με μεγάλη μπαταρία να μην παίζω στα όρια θα μαι άρχοντας..Ολο αυτο ηθελε ενα powerpack 3kwh νομίζω βγαίνει απο τεσλα..εκει ξενοιάζεις και τραβάς το 30% αρα παρατείνεις το χρόνο ζωής

    • xtra

      πραγματικα παντως , ξερεις τι κανεις !

    • Mitsos Ribopaido

      Tα περισσότερα τα θυμάμαι απο την Σχολή (Ασπαιτε- Ηλεκτρολόγων Μηχανικών) τα υπόλοιπα ειναι manual και λοιπα αν και υπάρχουν πολλά έτοιμα..Απλα θελω να τα δω και μόνος ξέρεις να πω οτι για 10 χρόνια θα δουλεύει με άνεση.. και με δυνατότητα επέκτασης ή βάλε βγάλε..Νομίζω χωρίς τελη- καύσιμο και τοσο λιγότερα έξοδα θα γίνει γρήγορα απόσβεση

    • xtra

      βασικα στειλε στο autoblog να το κανουν θεμα !

    • Mitsos Ribopaido

      Βεβαίως αναλυτικά ολα,

  • Christos Dimou

    Μικρά βήματα κάθε φορά για την εταιρεία του Μονάχου.

  • Christos Dimou

    Μικρά βήματα κάθε φορά για την εταιρεία του Μονάχου.

    • ναι αλλα σταθερα !!! η μηπως οχι ?

    • Christos Dimou

      Αρκετά σταθερά θα έλεγα. Ήδη το επόμενο i3 θα επιστρέψει στο τυπικό σασί αλουμινίου. Καθώς η παραγωγή εκτιμάται οτι θα είναι τέτοια που θα αξίζει να φτιάξεις τις σταμπες που απαιτούνται.

  • Mika

    Αυτο σημαινει μαλλον οτι τα πρωτα i3 με τη μικρη μπαταρια θα απαξιωθουν αρκετα, κι ισως γινουν πιο προσιτα σαν μτχ….