Σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα πληροφορίες, η BMW στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο θα παρουσιάσει την ανανεωμένη γενιά του i3, που μεταξύ άλλων θα αποκτήσει και S έκδοση που θα αποδίδει 20 περισσότερα άλογα από την απλή έκδοση (190 από 170). Το i3 S θα έχει φαρδύτερο μπροστά μετατρόχιο κατά 40 mm και χαμηλότερη ανάρτηση κατά 10 mm, προκειμένου να βελτιωθεί η οδική του συμπεριφορά.

Φαίνεται, όμως, ότι μετά την τοποθέτηση της νέας μπαταρίας, που πραγματοποιήθηκε πέρσι το καλοκαίρι – με την αυξημένη χωρητικότητα υψηλής τάσης (94 Ah) να είναι υπεύθυνη για την αύξηση των πωλήσεων του μοντέλου κατά 70% – η γερμανική εταιρία ετοιμάζει άλλη μια αναβάθμιση των στοιχείων αποθήκευσης της ενέργειας.

Διάβασε επίσης: Δοκιμάζουμε για 1.100 χλμ το BMW i3 (94 Ah)

Με την σημερινή μπαταρία η θεωρητική αυτονομία ανέρχεται στα 300 χλμ., με την πραγματική να κυμαίνεται από τα 200 μέχρι τα 240 χλμ. Σύμφωνα με το BMW Blog η εταιρία ετοιμάζεται να τοποθετήσει μια ακόμα μεγαλύτερη μπαταρία, 120 Ah, που μπορεί να αυξήσει την ηλεκτρική αυτονομία κατά περίπου 60%.

Είναι άγνωστο αν η συγκεκριμένη μπαταρία θα διατίθεται με επιπλέον χρέωση, ή θα γίνει στάνταρ στο ανανεωμένο μοντέλο, αλλά αν πραγματικά τοποθετηθεί μια τέτοια μπαταρία και το i3 έχει μια πραγματική αυτονομία 350 με 400 χλμ., τότε θα γίνει πραγματικά ενδιαφέρουσα η αγορά του του αυτοκίνητου.