Στις αρχές του μήνα διέρρευσαν από το γραφείο ευρεσιτεχνίας οι πρώτες φωτογραφίες της BMW X2, οι οποίες αποκαλύπτουν τον σχεδιασμό της. Θα την δούμε στην έκθεση της Φρανκφούρτης, σε ενάμιση μήνα, και αυτή φαίνεται να διατηρεί σχεδόν αυτούσια τα περισσότερα στοιχεία του X2 Concept, όπως οι σπορ λεπτομέρειες, με την μεγάλη μπροστινή μάσκα, αν και όπως είναι φυσικό η έκδοση παραγωγής φορά μικρότερες ζάντες αλουμινίου, συμβατικούς πλαϊνούς καθρέφτες και πιο στιλάτα φώτα. Η πλαϊνή γραμμή περνά αυτούσια στην παραγωγή και στο πίσω μέρος υπάρχει μια αεροτομή οροφής και μια μεγάλη γραμμή που θα δείχνει σαν να ενώνει τα πίσω φωτιστικά σώματα.


Η X2, με κωδική ονομασία F39, θα κατασκευαστεί πάνω στην μπροστοκίνητη UKL1 πλατφόρμα και μηχανικά δεν αναμένονται εκπλήξεις. Η X2 θα τοποθετηθεί ανάμεσα στην X1 και X3 και σήμερα μαθαίνουμε όλους τους κινητήρες – 12 στο σύνολο μαζί με τις εκδόσεις τετρακίνησης – με τους οποίους θα είναι διαθέσιμο το αυτοκίνητο. Όπως είναι φυσικό θα δανειστεί τους τρικύλινδρους και τους τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου από την X1, που σημαίνει ότι θα είναι όλοι υπερτροφοδοτούμενοι.

Η ισχύς τους θα κυμαίνεται από 116 άλογα μέχρι 231, με το κερασάκι της τούρτας να είναι η X2 M35i xDrive έκδοση, με έναν νέο 2-λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 300 ίππων, ο οποίος αν ισχύει θα μπει μελλοντικά και σε υπόλοιπα μοντέλα. Οι εκδόσεις X2 xDrive 25i (βενζίνη) και X2 xDrive 25d (πετρέλαιο) θα κινούνται με 2-λιτρο κινητήρα, όπου και στις δύο περιπτώσεις θα αποδίδουν 231 άλογα.

Οι εκδόσεις 20i (βενζίνης) και 20d (πετρελαίου) της X2 θα είναι επίσης 2-λιτροι, με απόδοση 192 και 190 άλογα, οι οποίες θα είναι διαθέσιμες και με το σύστημα xDrive. Πιο κάτω υπάρχουν οι εκδόσεις 18i (βενζίνη) και 18d (πετρέλαιο), με κίνηση μόνο στους μπροστινούς τροχούς, με την πρώτη να διαθέτει έναν 1.500άρη 3-κύλινδρο κινητήρα, απόδοσης 136 ίππων, και τη δεύτερη με έναν 2-λιτρο 4-κυλινδρο, απόδοσης 150 ίππων. Στην βάση θα υπάρχει η πετρελαιοκίνητη έκδοση sDrive16d, απόδοση 116 ίππων.

Οι κινητήρες θα συνδυάζονται με μηχανικά και αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων με το σύστημα τετρακίνησης xDrive να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό. Αργότερα θα υπάρχει και plug-in υβριδική έκδοση.

  • Nikos Schinas

    θυμίζει Stelvio