Η Volkswagen παρουσίασε το ανανεωμένο Golf R στα τέλη του περασμένου έτους, με την γερμανική εταιρία να προσφέρει το πακέτο Performance, που προσθέτει στο αυτοκίνητο εξάτμιση τιτανίου της Akrapovic. Η χρήση του ευγενούς μετάλλου μειώνει το βάρος σε σύγκριση με το κανονικό σύστημα εξάτμισης κατά επτά κιλά, ενώ παράλληλα δίνει στο Golf R εντελώς νέα ακουστική, η οποία εκτείνεται, ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης. Ειδικά σε υψηλές στροφές και κατά την διάρκεια της αλλαγής σχέσης, παράγεται ένας ήχος που είναι χαρακτηριστικός των συστημάτων της Akrapovič.

Έπειτα, υπάρχει το R-Performance σύστημα φρένων, το οποίο είναι κατά δύο κιλά ελαφρύτερο από τα standard φρένα, μειώνοντας έτσι το μη αναρτώμενο βάρος. Οπτικά, το σύστημα μπορεί να αναγνωριστεί από το ασημένιο λογότυπο R στις δαγκάνες των φρένων, με αυτές των εμπρός τροχών να φοράνε ειδικά τακάκια για καλύτερη αίσθηση.

 

Τέλος, υπάρχουν ζάντες αλουμινίου 19″ με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 και στο εσωτερικό υπάρχουν carbon διακοσμητικά. Επίσης έχει ελαφρώς διαφορετικό bodykit που βελτιώνει την αεροδυναμική, με νέα πίσω αεροτομή, αλλά και νέες ρυθμίσεις στο σύστημα διεύθυνσης και στο σύστημα ανάρτησης.

Να θυμίσω ότι το Golf R φορά τον 2-λιτρο TSI κινητήρα απόδοσης 310 ίππων με 400 Nm ροπής. Συνδυάζεται είτε με 6αρι μηχανικό, είτε με DSG, με την κίνηση να περνά στον δρόμο από όλους τους τροχούς, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει στο εντυπωσιακό νούμερο για hatchback των 4,6 δευτερόλεπτων, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 267 χλμ/ώρα.