Λίγες ημέρες μετά την διαρροή των μηχανικών συνόλων που θα κινούν τη νέα Supra, βλέπουμε σήμερα νέες κατασκοπευτικές φωτογραφίες του μοντέλου, με την Toyota να συνεχίζει να το δοκιμάζει στην πίστα του Nurburgring.
Το ιαπωνικό sportscar αναμένεται να παρουσιαστεί σε πρωτότυπη μορφή στην έκθεση του Τόκιο τον ερχόμενο Οκτώβρη, με το concept να είναι πολύ κοντά στο τελικό μοντέλο παραγωγής. Η νέα Supra θα πωλείται κάτω από την ομπρέλα του ονόματος Gazoo, και σχεδιαστικά θα αντλεί στοιχεία από το πρωτότυπο FT-1 που παρουσιάστηκε το 2014, και θα προσφέρεται αποκλειστικά σε coupe έκδοση.
Το νέο ιαπωνικό σπορ μοντέλο, το οποίο όπως γνωρίζεις, αναπτύσσεται σε συνεργασία με την BMW Ζ4. Παρ’ ότι τα δύο μοντέλα θα έχουν κοινές ρίζες, θα αποτελούν δύο διαφορετικές προσεγγίσεις του θέματος, με πολύ διαφορετικό χαρακτήρα. Ο επικεφαλής μηχανικός της Τοyota, Tetsuya Tada σε παλαιότερες δηλώσεις του, είχε πει πως τα δύο μοντέλα θα διατηρήσουν τη ταυτότητά τους, κάτι που συμπεραίνεται ότι θα μοιράζονται κι άλλα πράγματα εκτός από τη πλατφόρμα και την γραμμή παραγωγής.
Το γερμανικό όχημα θα κατατάσσεται σε μια πιο πολυτελή κατηγορία με στοιχεία grand-tourer, ενώ η ιαπωνική πρόταση θα αποτελεί μια πιο σπορ κατασκευή που θα χαρακτηριστεί ως η ναυαρχίδα επιδόσεων της εταιρίας. Το ιαπωνικό αυτοκίνητο θα βρίσκεται πάνω από το GT-86 και θα αποτελεί τον συνεχιστή του Supra.
Η νέα Supra θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2018, κάτι που θα σηματοδοτεί 16 χρόνια από τη στιγμή που βγήκε από το εργοστάσιο η τελευταία Supra. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται μονάχα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, επιβεβαιώνοντας τις αναφορές των περασμένων μηνών, και κίνηση θα παίρνει από τρεις κινητήρες, έναν 2,0-λιτρο turbo απόδοσης 255 ίππων, έναν V6 turbo 3,0-λίτρων απόδοσης 340 ίππων και έναν υβριδικό 2,5-λίτρων που θα φέρει την υβριδική τεχνολογία του TS050 LMP1 μονοθεσίου της Toyota στο Le Mans, με την κίνηση να περνά αποκλειστικά στον πίσω άξονα.