H Lexus παρουσίασε διαδικτυακά τον Απρίλιο και τον Ιούνιο τις ανανεωμένες εκδόσεις του NX και του CT200h, με τα δύο μοντέλα της ιαπωνικής εταιρίας να κάνουν το ευρωπαϊκό τους ντεμπούτο στην έκθεση της Φρανκφούρτης, σε περίπου 3 εβδομάδες.

Το SUV μοντέλο βρίσκεται στην αγορά εδώ και 3 χρόνια και η ανανέωση του κρίθηκε επιβεβλημένη προκειμένου να μείνει φρέσκο στην αγορά. Αυτό έχει αποκτήσει νέους προφυλακτήρες, νέα γρίλια, νέους LED AHS προβολείς, νέα φώτα ομίχλης, νέο διαχύτη που ενσωματώνει τις απολήξεις των εξατμίσεων, με το υβριδικό NX να έχει σατινέ χρωμιομένα διακοσμητικά, ενώ τέλος υπάρχουν και νέες ζάντες 18″. Η έκδοση F Sport αποκτά μια ακόμη πιο επιθετική μάσκα, νέες ζάντες και μαύρες λεπτομέρειες. Στο εσωτερικό του υπάρχουν αλουμινένια διακοσμητικά και ασπρόμαυρες δερμάτινες επενδύσεις.

Στο εσωτερικό της καμπίνας την εντύπωση κλέβει η μεγάλη 10,3″ οθόνη στο κέντρο της κονσόλας που αντικαθιστά την 7″. Το σύστημα HVAC έχει βελτιωθεί, με τα μικρά κουμπιά να δίνουν την θέση τους σε τέσσερις, εύκολους στον χειρισμό, διακόπτες, με όλους τους διακόπτες στο εσωτερικό να έχουν πλέον μεταλλικό σατινέ φινίρισμα.

Η έκδοση NX 200t αντικαθίσταται από την ΝΧ 300, συνεχίζοντας να φορά τον turbo 2,0-λιτρο κινητήρα, με το υβριδικό NX 300h να συνεχίζει να φορά τον 2,5-λίτρο κινητήρα με τους δύο ηλεκτροκινητήρες. Η Lexus αναφέρει πως η ανάρτηση του NX έχει βελτιωθεί, με το μοντέλο να προσφέρεται και με το σύστημα Adaptive Variable Suspension (AVS) που πρωτοείδαμε στο LC 500.

Από την άλλη, το premium hatchback βρίσκεται στην αγορά από τον Δεκέμβριο του 2010, και στην τελευταία του ανανέωση έχει αποκτήσει νέα γρίλια με χρωμιομένα μέρη, ενώ υπάρχουν και νέα LED φώτα ημέρας, με τα πίσω LED φωτιστικά σώματα να έχουν νέα γραφικά.

Στο εσωτερικό, η οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας πλέον έχει διαγώνια 10,3 ιντσών, αντί για 7 ίντσες που είχε μέχρι σήμερα, με την Lexus να προσφέρει νέες επενδύσεις και χρωματισμούς στην καμπίνα.

Μηχανικά δεν αλλάζει τίποτα και κίνηση παίρνει από τον 1.800αρη τετρακύλινδρο κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα, παράγοντας συνδυαστικά 136 άλογα. Τέλος, το CT200h διαθέτει το Lexus Safety System+, το οποίο διαθέτει τα συστήματα Pre-Collision System (PCS), Dynamic Radar Cruise Control, Lane Departure Alert (LDA) και το Automatic High Beam (AHB) headlights.

  • SAMURAI-66

    Λιρα εκατο στης παγκοσμιες αγορες το ΝΧ δεν σταματα την καλπαζουσα πορεια του σε αριθμους πωλησεων,ειναι και μοναδικο στην γραμμες του διεγειρωντας ευχαριστα το ματι σε καθε του θεαση που το ξεχωριζει απο τα υπολοιπα suv.
    Αν και ζει της τελευταιες του στιγμες πριν την αποκαθηλωση του εξακολουθει να ειναι αξιοπρεπεστατο και με στανταρ ποιοτητας μοναδικα το υβριδικο ct….εχει και προσεγμενο εσωτερικο.

    • manowar

      Προσεγμενο εσωτερικό Με οθονη-ταμπλετα κλεψημεικη απο 3αρα που καποιοι το κραζατε.. Τωρα ειναι προσεγμένη.. Οτι σας βόλευει ε;;