1Κατατακτήριες

Την έβδομη φετινή pole position και την 68η στην καριέρα του πανηγύρισε πριν από λίγο ο Lewis Hamilton. Ο Βρετανός ήταν πολύ γρήγορος σήμερα, ισοφαρίζοντας το ρεκόρ του Michael Schumacher. Ο οδηγός της Mercedes θα ξεκινήσει από την καλύτερη θέση αύριο, ελπίζοντας ότι θα ξεκινήσει με νίκη το δεύτερο μισό της σεζόν.

Ο Sebastian Vettel θα βρεθεί δίπλα του, με τον Γερμανό να τα δίνει όλα στο τέλος και να περνάει στη δεύτερη θέση, αλλά δίχως να είναι ικανός για κάτι καλύτερο. Ο Valtteri Bottas ήταν ο τρίτος ταχύτερος, με τον Kimi Raikkonen να περιορίζεται στην τέταρτη θέση. Ακολούθησαν οι Max Verstappen, Daniel Ricciardo, Nico Hulkenberg, Sergio Perez, Esteban Ocon και ο Jolyon Palmer, ο οποίος ολοκληρώνει την πρώτη δεκάδα. Ας δούμε πώς κύλισαν οι κατατακτήριες:

2Q1

Ο καιρός ήταν καλός, με αρκετή λιακάδα και τα θερμόμετρα να δείχνουν τους 23°C στον αέρα και τους 34°C στην άσφαλτο. Αρκετοί ήταν οι οδηγοί που βγήκαν αμέσως έξω, αλλά η σεζόν δεν ξεκίνησε ιδανικά για τον Raikkonen, καθώς ο Φινλανδός ανέφερε πως είχε έντονες δονήσεις στην SF70H. Ο πρώτος ταχύτερος χρόνος ανήκε στον Hamilton, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:44.3, πατώντας σε πολύ μαλακά ελαστικά. Ο Raikkonen ήταν τέσσερα δέκατα αργότερος στην πρώτη προσπάθεια, όμως ο Vettel κατάφερε να βρει ακόμα 41 χιλιοστά και να περάσει πρώτος.

Ο Vandoorne είχε μετακινηθεί στην πέμπτη θέση, με τα υπέρ-μαλακά, όσο εμείς ακούγαμε τον Raikkonen να λέει ότι οι δονήσεις παραμένουν, επιστρέφοντας στα pits. Τα υπέρ-μαλακά είχαν και οι δύο Red Bull, με αποτέλεσμα ο Verstappen να ανέβει στην τρίτη θέση. Ο Hamilton κινήθηκε ακόμα ταχύτερα, κατεβαίνοντας στο 1:44.1, αφήνοντας πίσω του τον Vettel.

Γρήγορες οι δύο Force India με τα υπέρ-μαλακά, σημειώνοντας τα καλύτερα περάσματα στο πρώτο και το τελευταίο κομμάτι, εκεί που η αεροδυναμική δεν είναι τόσο σημαντική. Ο Palmer εξακολουθούσε να είναι γρήγορος, όπως μαρτυρά και η όγδοη θέση του Βρετανού, όντας ταχύτερος από τον team-mate του, που βρισκόταν στην ενδέκατη θέση.

Έξι λεπτά έμεναν για το τέλος της περιόδου και ο Massa ήταν στην 15η θέση. Ο Βραζιλιάνος δέχτηκε ποινή πέντε θέσεων στην αυριανή εκκίνηση, επειδή αγνόησε διπλές κίτρινες σημαίες στο FP3. Τα περισσότερα μονοθέσια βρισκόταν στα pits, με τους αργότερους συνδυασμούς να φορούν φρέσκα υπέρ-μαλακά ελαστικά για νέες προσπάθειες.

Οι οχτώ πρώτοι παρέμειναν στα γκαράζ τους και οι υπόλοιποι βγήκαν για να βελτιώσουν τους χρόνους τους. Για την πρόκριση πάλευαν οι Toro Rosso, όπως και ο Massa. Ο Sainz τα κατάφερε, εν αντιθέσει με τον team-mate του . Έτσι, εκτός έμειναν οι Massa, Kvyat, Stroll, Ericsson και Wehrlein.

3Q2

Ο Hamilton έγινε ο πρώτος οδηγός που βγήκε, ωστόσο γρήγορα τον ακολούθησαν όλοι οι υπόλοιποι. Ο Βρετανός ήταν ταχύτερος , με 1:43.5, έχοντας πίσω του τον Raikkonen, που ανέφερε για μία ακόμα φορά δονήσεις, μόνο που τώρα ήταν σε μικρότερο βαθμό. Ο Bottas πήρε την τρίτη θέση, όσο ο Verstappen ήταν πίσω του και μπροστά από τον Vettel.

Ο Ricciardo ήταν 2,5 δέκατα μακριά από τον πρώην team-mate του, στην έκτη θέση, την ώρα που ο Palmer συνέχιζε να εντυπωσιάζει, παίρνοντας την έβδομη θέση, μπροστά από τις δύο Force India. Ο Alonso ήταν οριακά εντός της δεκάδας, όσο ο Vandoorne δεν ήταν όσο γρήγορος ήταν στο Q1. Το μισό της περιόδου είχε παρέλθει και όλοι επέστρεψαν στα γκαράζ τους, για τις τελευταίες προετοιμασίες. Ο Hulkenberg ήταν στην ενδέκατη θέση και ο Vandoorne στην 15η, κάτι που δεν είχε σημασία, αφού ο Βέλγος θα εκκινήσει από την τελευταία θέση.

Στα πέντε λεπτά για το τέλος, ξεκίνησαν να βγαίνουν τα μονοθέσια, μεταξύ των οποίων ήταν και οι δύο Mercedes. Πρόβλημα για την R.S.17 του Palmer, με τους μηχανικούς του να τραβούν τον Βρετανό πίσω στο γκαράζ, λόγω προβλήματος με τον συμπλέκτη. Το πρόβλημα λύθηκε και μάλιστα ο Palmer πρόλαβε να περάσει τη γραμμή για να ξεκινήσει νέο γύρο.

Ο Hamilton ήταν ακόμα πιο γρήγορος, γράφοντας το 1:42.9, έχοντας πίσω του τον Bottas, όμως ο Φινλανδός ήταν τρία δέκατα πιο αργός. Ο Hulkenberg βελτίωσε και μπήκε στην δεκάδα. Ο Alonso επέστρεψε εξοργισμένος στα pits, φωνάζοντας χαρακτηριστικά «no power, no power!» Μαζί με τον Ισπανό, εκτός έμειναν οι Grosjean, Magnussen, Sainz και Vandoorne.

4Q3

Εκτός από τους Perez και Hulkenberg, οι οδηγοί δεν έχασαν χρόνο και άρχισαν να γράφουν γρήγορα περάσματα. Εξαιρετικά άτυχος ο Palmer, που είδε καπνό στο πίσω μέρος του μονοθεσίου του, με αποτέλεσμα να παρκάρει εκτός πίστας την R.S.17. Ο Raikkonen έγραψε πρώτος ταχύτερο πέρασμα, με 1:43.2, αλλά ο Hamilton ήρθε για το 1:42.9, με καλύτερο χρόνο στο πρώτο και το τρίτο κομμάτι. Ο Bottas ήταν ένα δέκατο πίσω από τον Raikkonen και ο Vettel δεν μπορούσε για την ώρα να ανταγωνιστεί ούτε τον Raikkonen.

Ο Verstappen στην πέμπτη θέση, μπροστά από τον Ricciardo. Μετά από τον μοναδικό γρήγορο γύρο, τα έξι αυτά μονοθέσια γύρισαν στα pits. Κανείς άλλος δεν είχε σημειώσει χρόνο, παρόλο που έμεναν κάτι λιγότερο από πέντε λεπτά για τη λήξη. Νέο σετ υπέρ-μαλακής γόμας σε όλα τα μονοθέσια, με τις δύο Mercedes να βγαίνουν πάλι πρώτες έξω.

Στα δύο λεπτά για το τέλος, όλοι ζέσταναν ελαστικά για την τελευταία τους προσπάθεια. Ο Hamilton δεν κατάφερε να κερδίσει χρόνο στο πρώτο κομμάτι, αλλά ήταν ακόμα ταχύτερος στο μεσαίο, αλλά και στο τρίτο, με αποτέλεσμα να σημειώσει 1:42.5, εξαφανίζοντας τον ανταγωνισμό. Ο Bottas βελτίωσε και ανέβηκε στη δεύτερη θέση, αλλά ο Vettel τα άφησε όλα για το τέλος, χωρίς, όμως, να μπορεί να απειλήσει τον Hamilton.

Ο Bottas έπεσε στην τρίτη θέση και ο Raikkonen στην τέταρτη, με τον Verstappen να είναι σημαντικά ταχύτερος από τον Ricciardo, τη στιγμή που ο Hulkenberg κατάφερε να βρεθεί ξανά πίσω από τις δύο Red Bull.

Ο αυριανός αγώνας θα ξεκινήσει στις 15:00 ώρα Ελλάδας.

5Ο γύρος του Hamilton

6Τα καλύτερα των κατατακτήριων

7Αποτελέσματα

  • Maleas George

    Αναμενόμενα δυνατός ο Hamilton και η Merc, η Ferrari σχετικά κοντά, δυστυχώς οι δονήσεις στον Kimi από την αρχή του Quali δεν βοήθησαν, και στο τέλος έδωσε και slipstream στον Vettel. Λογικά θα είναι ενδιαφέρων αγώνας, μακάρι να ρίξει και λίγη βροχή να γίνει χαμούλης. Verstappen 5ος μπορεί πάντα να δημιουργήσει προβλήματα

  • Πάνος

    Ωραία μάχη θα έχουμε αύριο στη διάσημη στροφή! Ελπίζω μη γίνουν αχταρμας μόνο…

    ΥΓ. Ο Χαμ την έχει δει λίγο Ξερξης από τους 300 στην εμφάνιση;…

  • Mitsos Ribopaido

    11 +1 (11+) χαρτογραφήσεις της μέρκ.. Μουαχαχα.. Μπράβο στον χαμιλτον του άξιζε, ο σεμπ στο πρώτο παρκ πέταγε κ@λιδια , με σεταπ κυρίως για αγώνα οπως λένε τωρα στο sky. Ράικκο δικιά σου ήταν η πολ με δονήσεις και ήταν στα ίδια με χαμ.. Κρίμα ρε κιμι.. Πάμε αύριο σε περίεργο αγώνα
    Υ,Γ Mάγκες στην μερκ όλοι κλείνουν κινητήρα στο παρκ φερμέ και εσείς το έχετε ρελαντί κανα λεπτό πριν σβήσει.. Χμμ τι μου θυμίζει

    • Fαν1ς

      Αυτό το κουμπάκι δεν παίζεται…. 340 τελική σπαστος σχεδόν από τα μισά της ευθείας…..! Πάντως μου άρεσε η Ferrari! Έχει κάνει πολύ καλή δουλειά και δεν θα τους αφήσει σε ησυχία αύριο! Πλέον είμαι πεπεισμένος πως θα το κυνηγήσουμε ως το τέλος το πρωτάθλημα…..

    • Mitsos Ribopaido

      Ναι οι γερμανοί θέλουν πολλα μπράβο φιλε που βρήκαν τέτοια μαγκια. Δεν λεω τι και πως η βρωμιά ειναι στο αίμα τους εξάλλου.
      Για την φερράρι ακριβώς όπως τα λές , η αεροδυναμική της ειναι κορυφαία..Νομίζω πάντως οτι αν στην μοντσα φέρει οτι φαίνεται να φέρνει…Θα κλάψουν μάνες..
      Ο κίμι μπορούσε την πολ αλλα τον φάγανε και ελπίζω να μην ειναι θεμα αναρτησης

    • Akis-F1 FAN

      Έκανε λάθος στο 2ο sector…το θέμα με τους κραδασμούς είχε λυθεί από το Q2….ο Ted είπε ότι είχε να κάνει με το πως τοποθετούσαν τον τροχό.

    • Mitsos Ribopaido

      Thanx δεν το άκουσα αυτό.. Κρίμα ο μόρτης

    • Maleas George

      Διαμαρτυρήθηκε για δονήσεις και στον τελευταίο γύρο του Q3, μάλλον δεν είχε λυθεί τελικά…

    • Fαν1ς

      Κοίτα και στην μοντσα πιστεύω πως θα υστερούμε πάλι σε δύναμη…. Γενικά έχω αποδεχτεί πως φέτος ότι και αν κανουμε θα είμαστε πίσω στο θέμα κινητήριας μοναδας….. Και μόνο όμως που μειωσαμε τόσο πολύ την υστέρηση μας σε σχέση με πέρσι είναι ένας άθλος! Το θέμα είναι τι θα κάνουμε απο εδώ και πέρα… Και εγώ βλέπω πως έχει γίνει τρομερή δουλειά στα υπόλοιπα κομμάτια (αεροδυναμική, ελαστικα, αναρτήσεις) που με έναν ισάξιο κινητήρα από του χρόνου νομιζω θα τρέχουμε μόνοι μας! Πάντως το είπα και πριν η σημερινή εμφάνιση μας μου έδωσε τρομερή αισιοδοξία για το υπόλοιπο της σεζόν! Μην ξεχνάμε πως η Mercedes έχει ήδη τοποθετησει τον τέταρτο κινητήρα της και δεν έχει περιθώρια για αστοχίες! Επίσης δεν βλέπω να μπορεί να βγάλει με αυτόν τον κινητήρα σπα, μοντσα, σουζουκα, οστιν οπότε ίσως να επιστρέψει στον τρίτο πάλι κάποια στιγμή η να βάλει και 5ο κινητήρα…. Θα δούμε

    • Mitsos Ribopaido

      Και γω της ιδια άποψης ειμαι..Τωρα υστερούμε και λογω mgu -H δές πόσο γρήγορα έκανε ανάκτηση ενέργειας η μερκ σήμερα.. Αν έρθουν φίλε τα 3d πιστονια θα πέσει γελιο

    • Fαν1ς

      Κοίτα αν έρθει η μέρα που θα έχουμε φτάσει στο ίδιο επίπεδο δύναμης πιστεύω θα το γιορτάσεις τρελά….. Από την αρχή της χρόνια σε βλέπω τρελαμένο με το συγκεκριμένο θέμα Χαχαχαχα! Το πιστεύεις ακόμα πως θα τους φτάσουμε από φέτος οπότε θα σου βγάλω το καπέλο αν γίνει!

    • Mitsos Ribopaido

      Ξέρεις τι σημαίνει 400bar πίεση στο κύλινδρο? το άκουσα και έμεινα..? αν γίνει αυτό θα τους περνάμε με φραπεδιά και μαρλμπορο μαλακό! Μακάρι να γίνει , αν οχι τώρα έστω αρχές του χρόνου

    • Spider

      Αν και πίνω φραπέ εντούτοις είναι ντεμοντέ. Κάπνιζα 25 χρόνια και δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω την διαφορά του μαλακού από το σκληρό Marlboro….
      Αν και φανατικός της Ferrari μην ξεγράφεις την Mercedes. Είναι αφελές να πιστεύεις ότι η αρχαιότερη εταιρεία αυτοκινήτων του πλανήτη θα κάτσει με σταυρωμένα τα χέρια.

    • Mitsos Ribopaido

      Ντεμοντέ ή οχι έτσι πάει.. Για το marlboro φαίνεται μετά στην αξονικη :P
      Συμφωνώ περι μερσεντες αλλα ειναι τρελά τα οφέλη που αναφέρω

    • Πάνος

      Η μέρκ είναι αρχαιότερη;

    • Akis-F1 FAN

      Νομίζω είσαι υπερβολικά αισιόδοξος…είναι καλύτερο να είμαστε συγκρατημένοι παρά να φάμε μετά τα μούτρα μας. 4η χρονιά που έχουμε τους V6 και η φερράρι είναι ακόμα πίσω καθαρά. Δε θα ανακαλύψει ξανά τον τροχό με τα 3d πιστόνια ( αν όντως είναι αυτή η αναβάθμιση ) ούτε οι γερμανοί είναι χαζοί να μην έχουν σκεφτεί κάτι τέτοιο, όταν 3 χρόνια γαζώνουν. Και για την αναβάθμιση στο Σιλβερστον έτσι λέγαμε και θυμάσαι τι έγινε…

    • Mitsos Ribopaido

      Βιάζεσαι Ακη να κρίνεις.. Σου πα κάτι δυνατό έρχεται , δεν ανακάλυψε το τροχό η φερράρι, αλλα τα στοιχεία που ακούγονται έως τώρα ειναι αδιανόητα… Απλη θερμοδυναμική δεν λέω κάτι εγώ.. Τα βιβλία μου κοιτάω. Δεν είπα θα γαζώσουμε στο πρωτάθλημα.. ΚΑΙ αν παρατήρησες σήμερα πρώτος φώναξα οτι ειδικά με την νέα δυάδα turbo- mgu-h τους βλέπουμε με ανοιχτά μάτια πλέον.. Ξεφύγανε.. Αλλα σήμερα και το φώναζω ειναι εμφανές το oil-burn ειδικά στο parc ferme.. Οποιος θέλει με πιστεύει
      Υ.Γ Ο ραικκο την είχε την Pοle σήμερα

    • Akis-F1 FAN

      Δεν αντιλέγω ότι μπορεί να έρχεται κάτι δυνατό, αλλά δε θα αλλάξει τόσο τις ισορροπίες. Μπορεί με αυτη την αναβάθμιση να τους πλησιάσουμε ή και να τους φτάσουμε αλλά να τους περνάμε με το φραπέ στο χέρι στην ευθεία δεν παίζει γιατί προς το παρόν το κάνουν αυτοί. Τα μοτέρ αυτά είναι ήδη τόσο πιεσμένα που δε γίνεται μια αναβάθμιση να ταράξει ξαφνικά τα νερά…ότι νούμερα ακούμε για το μοτέρ και μας φαίνοται τρελά τα ίδια μπορεί να ισχύουν και για τη Μερκ και απλώς να μην φτάνουν στ αυτιά μας. Για pole δεν ξέρω αν την είχε ο Κιμι γιατί η φερράρι δεν ήταν για pole σήμερα…ο Σεμπ δεν άφησε τίποτα και έμεινε 2μιση δέκατα πίσω…μέχρι εκεί ήταν φερράρι σήμερα.

    • Mitsos Ribopaido

      Διαφωνώ φίλε όταν μιλάμε για πιέσεις κυλίνδρου , αντιστάθμιση Θ.Ι στο τούρμπο και λοιπά νομίζω οτι έρχεται κατι δυνατό.. Η μερκ θα φέρει και άλλα και θα φάει ποινές..
      Υ.Γ O κίμι με τρακτερ και χωρίς πίεση ήταν στον ίδιο χρόνο με μερκ. Δεν βιάζομαι όσο και αν φαίνεται το ίδιο αλλα περιμένω πράγματα..αν τα δώ τότε θα πείς αυτό π πρέπει..
      χαίρομαι που η ομάδα μου δεν βάζει μινέρβα..
      Τι να κάνουμε γερμανοι ειναι άλλοι

    • Akis-F1 FAN

      Μακάρι να ναι όπως τα λες αλλά κρατάω μικρό καλάθι, γιατί προτιμώ να να ενθουσιαστώ μετά παρά να περιμένω κάτι ουάου και να απογοητευτώ ;-P ….για τον Κιμι γιατί τρακτερ ; Αν λες για τους κραδασμούς μόνος του είπε ότι δεν τον επηρεάσαν ουσιαστικά…το λάθος του στέρησε κάτι καλύτερο…και μπράβο του κιόλας γιατί θα ήταν εύκολο να το παίξει θύμα και να κλαίγεται όπως ο Χαμ στην Ουγαρία.

    • Mitsos Ribopaido

      Καλά κάνεις και κρατάς, αλλά στο συγκεκριμένο αν είναι όπως πρέπει εκεί ξεφεύγει από ενθουσιασμό…
      Εγώ στην συνέντευξη άκουσα να λέει ότι είναι μαλακια να σε πάει καλά και στο σημείο π θες να πηγαίνει έτσι… Ίσως λάθος πραγματικά όπως μιλάει κ Φινλανδικα είναι mpougiaa..:p
      Άστον χαμ με διάστημοπλοιο δεν γ…Σε κάνεις..:p
      Καλό αγώνα να δούμε εξάλλου νομίζω δεν περιμένουμε νίκη πόσο μάλλον εύκολη… Αλλά έχω μια ελπιδα λόγω δυνατού race pace και ανάρτησης που βοηθά τα ελαστικά

  • Nerazzuro21

    Εντυπωσιακός ο Ham, που έφτασε στις pole τον Schumi. Ο Vettel έκανε ότι μπορούσε. Αναμενόμενα τρίτος ο Bottas, άτυχος ο Kimi. Ευχάριστη έκπληξη ο Palmer, δυσάρεστη οι 2 Williams. Καμία έκπληξη από τους υπόλοιπους.
    Όταν εμφανίζονται προβλήματα αξιοπιστίας σε αναβάθμιση που αφορά την αξιοπιστία σε τι ακριβώς μπορείς να ελπίζεις; Για ακόμα μία φορά η Honda απογοητεύει οικτρά.

    Μακάρι να έχουμε ωραίο αγώνα αύριο. Η βροχή σίγουρα θα βοηθούσε.

    • Dim203

      Stress test σε κομμάτια του spec 4 έκαναν λογικά μετά την Ιαπωνία θα τρέξει

    • Nerazzuro21

      Μακάρι.

  • Akis-F1 FAN

    Ωραίες κατατακτήριες ! Χαμ και Σεμπ πραγματικά δείχνουν πόσο θέλουν τον τίτλο απίστευτος γύρος και από τους 2 στο τέλος, αλλά η Μερκ είχε το κάτι παραπάνω. Μποττας φαινόταν να δυσκολεύεται αλλά δεν τον χαλάει η 3η θέση, Κιμι αναμενόμνα δυνατός στην καλύτερή του πίστα αλλά όπως είπε και ίδιος στον 2ο γύρο “I fucked up”….Μαξ μισό sec στον Ρικι…ο Παλμερ σεληνιασμένος !! Πολύ άτυχος νομίζω θα ήταν best of the rest αν δεν έμενε αλλά στο τέλος το έκανε ο Χουλκ. Η Μακλαρεν για μια πίστα που δεν της πάει νομίζω τα πήγε καλά..ο Βαντουρν αν δεν είχε την ποινή ίσως έμπαινε Q3. Williams πολύ άσχημα…που να μην είχαν και τον κινητήρα της Μερκ στην πλάτη…

    Υ.Γ. Στο Σπα η 2η θέση είναι σχεδόν καλύτερη από την pole γιατί παίρνεις το slipstream, ελπίζω να γίνει ότι και το 2013 που παίχτηκε προσπέρασμα στην Kemmel…

    • Mitsos Ribopaido

      Με καλύτερο λάστιχο που στο q2 δεν το πίεσε πολύ έχει ενα πλεονέκτημα αλλα στην ευθεία μετά με τα μινέρβα θα κρατηθεί μπροστά?

    • Akis-F1 FAN

      Δεν ξέρω…θα δείξει…και το 2013 η Μερκ ήτα πιο γρήγορη στην ευθεία αλλά τον πέρασε. Αν τα καταφέρει και φέτος νομίζω θα πάει για νίκη γιατί στα Long runs είχε πολύ καλό ρυθμό.

    • Mitsos Ribopaido

      1.49 μέσο – 1.50 χαμηλό έκανε 7-8 συνεχόμενους γύρους με ούλτρα. και με σοφτ ο ραικκο 1.50-1.51 .
      Νομίζω με μια νίκη εκεί μέσα τους ΚΟΒΕΙΣ το τσαμπουκά

  • gronholm89

    Eν τω μεταξυ η Williams εκανε προταση στον Alonso για το 2018…

    • LJ

      Χαχαχαχα 😂🤣😂🤣

  • Πλεον οι διαφορες των μερκ φερραρι μπορει να ειναι μικροτερες απο τις διαφορες των οδηγων η των μικρο λαθων οποτε δυσκολα να βγαλεις συμπερασμα .. Η ρενο μου φανηκε βελτιομενη κ στον κινητηρα .. Η χοντα οπως ελεγαν βριξε δυναμη αλλα ολοι οι αλλοι περισσοτερη

  • F1fan

    Απιαστoς ο Hamilton σμρ,κι ισοφαρισε τον Schumi.Αυριο περιμενω σφαγη αναμεσα στους 5 πρωτους στον 1ο γυρο.Ο Palmer πολυ καλα παραδοξως πριν το θεμα,F.I & Renault φαινονται πως θα μαχονται στο Q3.Εντυπωσιακος ο λογος που εμεινε ο Alonso,αφου το συστημα της Honda “κομπλαρε” & σταματησε να παρεχει ενεργεια,επειδη ο Ισπανος πηρε flat out την Pouhon!!!!H Williams κακιστα,αλλα θα ξεκινησουν πανω απο εκει που κατεταγησαν…

    • Mitsos Ribopaido

      Αύριο κάποιον θα φάει ο φερστάπεν, εκτός αν γλιστρίσει στο…. https://uploads.disquscdn.com/images/98e741a0253d089583b9888df4339b667d78b6a7a7d73e75686c75ec4e9ce3af.jpg
      Νομίζω αύριο ο αγώνας θα έχει πολύ ενδιαφέρον. ειδικα αν βρέξει..

    • F1fan

      Kimi,Vettel,Verstappen απο περυσι κ ο Bottas που ειναι πολυ cautious στα φρενα,δημιουργουν καλο κλιμα για την εκκινηση☺Μακαρι να ερθει η βροχη,να δουμε αγωνα αλα 2008!!

    • Mitsos Ribopaido

      Nαι ρε γμτ! Να γίνει πανικός

  • Mitsos Ribopaido

    https://www.youtube.com/watch?v=PUFO3rnnVsc
    ”Ο ραικκόνεν βοήθησε τον σεμπ! ” .. Ντροπή

    • Akis-F1 FAN

      Εγώ το κόβω για 1 δέκατο και αν ;-P Ο Αλόνσο που ήταν κολλημένος στον Βαντουρν από την στροφή 1 μέχρι το τέλος της kemmel κέρδιζε περίπου 5 δέκατα….εδώ δεν φαίνεται καν ο Κιμι από το onboard.

    • Mitsos Ribopaido

      Συμφωνώ Άκη! 2 ώρες ακόμα ρειι!