Ο οδηγός του συγκεκριμένου οχήματος βρισκόταν σε έναν αυτοκινητόδρομο, κάπου στην Αμερική, και έτρεχε με 120 χλμ/ώρα, έχοντας ανοιχτό το παράθυρο του αυτοκινήτου. Κάποια στιγμή, ένα χαρτί που είχε στα πίσω καθίσματα”πέταξε” και βρέθηκε στο πρόσωπο του.

Το αποτέλεσμα ήταν να μην μπορεί να δει για ελάχιστα δευτερόλεπτα, ικανά, όμως, να χάσει την πορεία του και να πέσει με όσα χλμ/ώρα πήγαινε στο πίσω μέρος ενός κινούμενου φορτηγού. Ευτυχώς κανείς δεν τραυματίστηκε από το συγκεκριμένο συμβάν, ενώ ούτε κάποιο άλλο όχημα ενεπλάκη στο ατύχημα.

Επί τη ευκαιρία, το περιστατικό είναι τρανή απόδειξη ότι συστήματα ασφαλείας, όπως το σύστημα προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας ή το σύστημα προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης, που εξοπλίζονται τα νέα οχήματα θα μπορούσαν να αποτρέψουν την σύγκρουση.

  • αμα θελουμε τον πιστευουμε !!!! εγω θα το ελεγα σαν δικαιολογια για την ασφαλιστικη..και αν με πιστευε καλως……γιατι αν τους ελεγα οτι επαιζα με το κινητο…..θα μου εδιναν μπαλιτσες !!!!!

    υ.γ οχι οτι ειναι απιθανο να συμβει….αλλα νομιζω ειχε πολυ χρονο για να αντιδρασει….

  • Rory

    Τουλάχιστον έχει καλό γούστο στη μουσική!
    Τρακάρισμα και σούζα τα μεταλλικό καπό.. UP THE IRONS!!
    https://youtu.be/IWw-ZlPeeV8

  • Nikolas Karampelas

    μάγκες το νου σας, παραλίγο να την πάθω και εγώ στην Θηβών έτσι μια φορά.
    Είχα ένα χαρτί στην θέση του συνοδηγού και έκανε να το πάρει ο αέρας. 1 δεύτερο πήρα τα μάτια μου από το δρόμο να το πιάσω με το δεξί χέρι και έσκασα πάνω στο κράσπεδο, χωρίς ευτυχώς να χάσω τον έλεγχο ή να πάθω κάποια ζημιά.
    (μέχρι το επόμενο φανάρι όλοι οι άλλοι κρατούσαν αποστάσεις 5 μέτρα γύρο μου :P )

  • Pandal

    Πρώτον γιατί να είσαι σε αυτοκίνητοδρόμο με ανοιχτό παραθυρο;; αυξάνεις κατανάλωση κινδυνεύεις να μπει οποιοδήποτε ζωηφιο μέσα και από υπταμενα χαρτιά όπως το συγκεκριμένο απ ότι λέει το άρθρο.
    Αν ερχόταν καποιο χαρτί όπως λέει το άρθρο θα υπήρχε κάποια νευρική αντίδραση από τον ξαφνιασμο πράγμα που δεν υπάρχει… οπότε κάπου αλλού είχε τον νου του

    • με ανοιχτο παραθυρο…αν εχεις και πλουσια κομμη…..ανεμιζει ωραια !!!
      με ανοιχτο παραθυρο μπορεις να κρεμασεις το χερι με το κομπολοι…η να παιξεις και με τον αερα !!!!
      μπορεις να εχεις καθαρισει το ”δικανο” και να θελεις να πεταξεις αυτα που βρηκες….
      στην τελικη μπορει να μην εχεις ερ κοντισιον….η να ειναι χαλασμενο !!! :-P

    • John Vsld

      Απλά respect! :-)

    • John Vsld

      Απλά respect! :-)

    • Pandal

      Για κατι τετοιο υποθετω εννοαεις 😜😜😜https://uploads.disquscdn.com/images/9d4de631da21964faa045e2f397cfd753b52ea84f1a848a0370fda7094c7f732.jpg

    • Nikolas Karampelas

      το αρκουδίσιον καίει περισσότερο από το ανοιχτό παράθυρο :P

    • Yiannis P

      Αναλόγως την ταχύτητα. Νομίζω κοντά στα 120 τα ανοιχτά παράθυρα δημιουργούν μεγάλη αντίσταση οπότε για να διατηρηθεί η ταχύτητα αυξάνεται η κατανάλωση.
      Υ.Γ. Το κλιματιστικό δεν καίει βενζίνη, αλλά χρησιμοποιεί τον κινητήρα οπότε χρειάζεται να πατήσεις περισσότερο γκάζι για να πας με την ίδια ταχύτητα, οπότε μεγαλύτερη κατανάλωση.

    • Nikolas Karampelas

      δεν ξέρω για τα νεότερα, αλλά στο δικό μου αν ανοίξω a/c και πάω με την συνηθισμένη ταχύτητα μου 100-110 σε αυτοκινητόδρομο, η κατανάλωσή μου διπλασιάζεται.
      Δεν ξέρω πως λειτουργεί, αλλά φαντάζομαι επιβαρύνει τον κινητήρα όπως τον επιβαρύνει το να είσαι φορτωμένος ή το να έχεις μεγάλη αντίσταση από τον αέρα.

      Με τα παράθυρα από την άλλη η επιβάρυνσή μου σε κόστος βενζίνης δεν είναι αισθητή.
      Βέβαια μιλάω για δικό μου αμάξι που είναι του 2001, δεν ξέρω αν αλλάζει κάτι σε νεότερα και όπως πάμε μάλλον δεν θα το μάθω ποτέ :P

    • Yiannis P

      Πάντως σίγουρα σε κάποια ταχύτητα και πάνω είναι προτιμότερο το κλιμα. Ίσως στα 130, δεν θυμάμαι.

    • enigma
    • Pandal

      Φίλε προφανώς εξαρτάται από αυτοκίνητο με αυτοκίνητο. … το δικό μου celica του 2003 μετά τα 100-110 είναι πιο οικονομικό, σε ένα audi Q7 e-tron (όπως τέλος πα λεγεται) που έτυχε να μπω στα 60 αν θυμάμαι καλά έβγαλε ενδειξη να κλείσουμε τα παράθυρα.