DTM: Περισσότεροι αγώνες εκτός Γερμανίας για την προσέλκυση νέων κατασκευαστών;

Σχετικά άρθρα

Πριν μερικές μέρες, είχαμε δει τις δηλώσεις του αγωνιστικού διευθυντή της BWM, Jens Marquardt, σχετικά με την εύρεση κινήτρων από μεριάς του DTM για την προσέλκυση νέων κατασκευαστών και πώς θα μπορούσε να τροποποιηθεί το Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού για να συνεχίσει και μετά το 2018, χρονιά κατά την οποία αποσύρεται ένας από τους τρεις “παίκτες” του DTM και σημαντικός στυλοβάτης του, η Mercedes.

Στο πλαίσιο του τελευταίου γύρου πρωταθλήματος στην ολλανδική πίστα του Zandvoort, o επικεφαλής του DTM, Gerhard Berger, πρότεινε μια ενδιαφέρουσα προοπτική για την συνέχεια του πρωταθλήματος. Η επέκταση του αγωνιστικού ημερολογίου με την παρουσία αγώνων εκτός Γερμανίας θα μπορούσε να αποτελέσει το “δέλεαρ” για όποιον κατασκευαστή θα ήθελε να συμμετάσχει στο DTM.

David Coulthard, Brands Hatch

Στην ουσία, δεν πρόκειται για εντελώς νέα κατάσταση, καθώς, μετά την επανέναρξη του πρωταθλήματος το 2000, το DTM έχει επισκεφτεί ουκ ολίγες πίστες εκτός Γερμανίας. Η λίστα με τις πίστες περιλαμβάνει: Donington Park και Brands Hatch (Ηνωμένο Βασίλειο), Adria και Mugello (Ιταλία), Barcelona και Valencia (Ισπανία), Spa και Zolder (Βέλγιο), Le Mans και Dijon (Γαλλία), Εstoril (Πορτογαλία), Brno (Τσεχία), Instanbul Park (Τουρκία).

Ακόμη, το DTM βρέθηκε δύο φορές στην πίστα της Σαγκάη, το 2004 (μη πρωταθληματικός αγώνας) και το 2010, όπου και ο αγώνας εκείνος προσμετρούσε κανονικά στο πρωτάθλημα και ήταν και η τελευταία φορά που διοργανώθηκε αγώνας του εκτός Ευρώπης.

Timo Scheider, Shanghai 2010

Είμαστε Γερμανοί, αλλά την ίδια ώρα, η Γερμανία έχει πολύ μεγάλη παράδοση στα πρωταθλήματα τουρισμού και το DTM έχει το δικό του fan club. Oι πιο πετυχημένοι αγώνες είναι στη Γερμανία, αλλά στην Μόσχα βρέθηκαν 25.000 θεατές στην πίστα.

Έχουμε τη Μόσχα, την Ολλανδία, την Αυστρία, τη Γερμανία, την Ουγγαρία και ίσως στο μέλλον να έχουμε μία ή δύο ακόμη πίστες (σ.σ. εκτός Γερμανίας). Αυτό θα βοηθήσει κι άλλους κατασκευαστές.

Ωστόσο, με τις παραπάνω δηλώσεις του Αυστριακού φαίνεται να μην συμφωνεί απολύτα ο Jens Marquardt. O Γερμανός τονίζει τον κίνδυνο που θα διατρέχει το DTM σχετικά με μελλοντικές, δραστικές αλλαγές, ενώ, κάθε αλλαγή θα πρέπει να έχει νόημα προπάντων από οικονομικής απόψεως:

Νομίζω ότι μιλάμε για ένα premium πρωτάθλημα, ένα γερμανικό πρωτάθλημα στην Ευρώπη. Αυτή είναι η βάση του DTM και αυτή θα πρέπει να είναι η προτεραιότητά μας.

Εξαρτάται ποιος ενδιαφέρεται. Έχουμε εννέα γύρους πρωταθλήματος, τέσσερις εκτός Γερμανίας, έτσι, είναι σχεδόν 50-50 οι αγώνες. Οικονομικά μένει να δούμε αν ευσταθεί το εγχείρημα, αλλά και ποιος θα δείξει ενδιαφέρον. Πρέπει να αγωνιζόμαστε σε πίστες που οι φίλαθλοι θέλουν πραγματικά το DTM. Δεν υπάρχει νόημα το να αγωνιζόμαστε σε άδειες κερκίδες.

Τέλος, ο ομόλογος του Marquardt στην Audi, Dieter Gass, ερωτηθείς για το ενδεχόμενο λιγότερων αγώνων στην Γερμανία, απάντησε:

Είναι λίγο νωρίς για να το συζητάμε, αλλά, θεωρητικά, γιατί όχι;

ΠηγήMotorsport

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Porsche 911 GT4 R

Από το 2016, η Porsche αγωνίζεται στην κατηγορία GT4 με την Cayman αλλά αυτό θα αλλάξει από το 2027, αφού η Porsche παρουσίασε σήμερα...

Το Ford Super Mustang Mach-E νικητής στο φετινό Pikes Peak

Ο Romain Dumas και η Ford Racing κατέκτησαν τη νίκη στο φετινό Pikes Peak International Hill Climb, με το Super Mustang Mach-E να σημειώνει...

Ο Kalle Rovanpera πήρε το “οκ” να επιστρέψει στην αγωνιστική δράση μετά το πρόβλημα υγείας

Ο Kalle Rovanpera έλαβε το ιατρικό "πράσινο φως" για να συνεχίσει την αγωνιστική του καριέρα, μετά το πρόβλημα υγείας που τον είχε αναγκάσει να...

HybridV10: Σε φάση ανάπτυξης το νέο πρωτάθλημα

Το έργο HybridV10, η νέα αγωνιστική κατηγορία που συνδέεται με τον Anthony Hamilton, πατέρα του επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή της Formula 1, Lewis Hamilton,...