Τα δύο πιο απόλυτα και σκληροπυρηνικά hothatches της αγοράς. Και τα δύο μπροστοκίνητα, και τα δύο περιορισμένης παραγωγής, και στα δύο λείπουν τα πίσω καθίσματα.

Το Renault Megane R.S. 275 Trophy-R βασίζεται πάνω στο Megane R.S. 275 Trophy αλλά χάρη στις τεχνικές μείωσης βάρους, ζυγίζει 100 ολόκληρα κιλά λιγότερο. Φορά τον 2,0-λιτρο turbo κινητήρα απόδοσης 275 ίππων με 360 Nm ροπής, διαθέτει το Cup Chassis, μπλοκέ διαφορικό, σύστημα εξάτμισης της Akrapovic, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Ohlins και Michelin Pilot Sport Cup 2 ελαστικά, ειδικά προσαρμοσμένα για το αυτοκίνητο.

Δεν διαθέτει πίσω καθίσματα, ενώ μπροστά έχουν τοποθετηθεί δύο monocoque Recaro Pole Position καθίσματα από πολυκαρβονικό υλικό, τα οποία προσφέρουν 42 κιλά εξοικονόμηση βάρους. Υπάρχουν ζώνες ασφαλείας τριών σημείων, με ένα δίχτυ συγκράτησης και ασφαλείας να προστατεύει τους επιβάτες από τη μετακίνηση των αποσκευών. Επίσης η νέα μικρότερη μπαταρία ιόντων-λιθίου αφαιρεί 16 κιλά από το αυτοκίνητο, με τους αλουμινένιους δίσκους 350×28 mm της Brembo (-3 κιλά) να φρενάρουν το αυτοκίνητο με ασφάλεια και τις κόκκινες ζώνες ασφαλείας έξι σημείων, να βρίσκονται στο πακέτο Record Kit το οποίο βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό.

Εξωτερικό το Megane R.S. 275 Trophy-R είναι βαμμένο σε λευκό και μαύρο χρώμα, έχοντας κόκκινες λεπτομέρειες και ειδικά διακοσμητικά. Οι ζάντες 19″ είναι και αυτές βαμμένες στο ίδιο κόκκινο χρώμα με την Renault να τοποθετεί παράλληλα τιμόνι και χειρόφρενο επενδυμένα με Alcantara και δερμάτινο επιλογέα ταχυτήτων.

Από την άλλη, το 3-θυρο γερμανικό hothatch φορά ένα αρκετά επιθετικό bodykit, που ολοκληρώνεται με τις 19άρες Pretoria ζάντες αλουμινίου, με ημισλικ ελαστικά Michelin Sport Cup 2 διαστάσεων 235/35.

Μηχανικά, το αυτοκίνητο φοράει το ίδιο σύνολο που υπάρχει και στο Audi TTS, με τον 2.0-λιτρο turbo κινητήρα να δυναμώνει από τα 265 άλογα και να αποδίδει 310 άλογα, με τη ροπή να φτάνει τα 380 Nm, κάτι που το κάνει πιο δυνατό κατά 10 άλογα και από το τετρακίνητο Golf R. Η κίνηση στέλνεται στον εμπρός άξονα μέσω ενός 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, κάνοντας τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5,8 δευτ., με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 260 χλμ/ώρα και περισσότερα μπορείς να διαβάσεις εδώ.