Σύμφωνα με το απόλυτα έγκυρο Motorsport.com, ο Carlos Sainz Jr. υπέγραψε με την γαλλική ομάδα για το 2018, μια κίνηση που θα ξεκινήσει ένα μεγάλο ντόμινο ενεργειών. Παράλληλα υποδηλώνει με μεγάλη βεβαιότητα ότι η συνεργασία μεταξύ McLaren και Honda έφτασε στο τέλος της, με την βρετανική ομάδα να έχει power units της Renault για το 2018.

Όλα ξεκίνησαν στον αγώνα της Monza, όπου οι συζητήσεις μεταξύ McLaren-Honda ήταν έντονες, όταν προέκυψε ότι ο Sainz έγινε βασικό μέρος της εξίσωσης. Πιο συγκεκριμένα, η Renault δήλωσε ότι επιθυμούσε κάποιο κίνητρο για να αλλάξει την προσφορά των πελατειακών της κινητήρων από την Toro Rosso στην McLaren, και με τον Sainz να είναι πολλά υποσχόμενος, δυνητικά μαζί με τον Nico Hulkenberg θα συμβάλλει ώστε να ανέβει η εργοστασιακή ομάδα των Γάλλων περισσότερο στο grid του 2018.

Από την ίδια πηγή γίνεται γνωστό ότι ο Sainz είναι αρκετά πιθανό να μετακομίσει από την τρέχουσα χρονιά στην Renault, για τους εναπομείναντες αγώνες. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει η γαλλική ομάδα να αποφασίσει να διακόψει τη συνεργασία της με τον Jolyon Palmer, ακόμα κι από τον επόμενο αγώνα, σε μια εβδομάδα.

Πηγές επιβεβαίωσαν ότι η συμφωνία της Sainz έχει οριστικοποιηθεί, ως μέρος να δελεαστεί η Renault να τερματίσει το συμβόλαιο της με την Toro Rosso. Αυτό σημαίνει ότι η η “αδερφή” ομάδα της Red Bull είναι ελεύθερη να δεχτεί τα power units της Honda, και ταυτόχρονα η McLaren να πάρει τα αντίστοιχα της Renault.

Με τον Sainz στην νέα του ομάδα, είναι πολύ πιθανό να δούμε τον Pierre Gasly στην θέση του, δίπλα στον Daniil Kvyat. Η ομάδα από την Faenza της Ιταλίας φαίνεται να έχει έρθει σε συμφωνία με την McLaren, ώστε να της παρέχει κιβώτια ταχυτήτων για τα power units της Honda.

  • Γιώργος Βαρδου

    Αναμένεται ενδιαφέρον! Και για την Toro Rosso Honda και για την McLaren Renault

  • Christos-

    Και βλέπουμε του χρόνου Gasly-Kvyat να κονταροχτυπιούνται για το πρωτάθλημα :P #KeepDreaming

  • Gestione Sportiv@

    Δύο πολύ σημαντικές ειδήσεις προκύπτουν από τον χώρο της F1!!!!
    Καταρχάς, η μετακίνηση του Sainz Jr. από την STR στην Renault και δεύτερον, η αλλαγή PU της McLaren, από Honda σε Renault.
    Για την την ένταξη του Ισπανού στο δυναμικό της ομάδας του Enstone είναι κάτι το οποίο λίγο πολύ το περίμεναν αρκετοί στον χώρο της F1.
    Η άρνηση του Ισπανού να μείνει και τέταρτη χρονιά στην STR οδήγησε την “μαμά” RBR να δεχθεί την ανταλλαγή Sainz Jr.-μείωση στην τιμή κινητήρων από το Viry Chatillon.
    Θεωρώ, πως μόνο καλό θα κάνει και στην Reanult και στον Ισπανό αυτή η συνεργασία, καθώς οι Γάλλοι θα έχουν από το 2018 ένα πολύ καλό οδηγικό δίδυμο (μένει να ανακοινωθεί και η παραμονή του Hulkenberg) και ο Ισπανός θα οδηγάει για μία η οποία κάνει σταθερά βήματα με ένα πολύ καλό δυναμικό τεχνικών, αλλά παράλληλα θα μπορέσει να είναι πιο απελευθερωμένος, διότι στην STR περίμενε την κατάλληλη του πότε θα άδειαζε θέση στο Milton Keynes για να φύγει από την Faenza, κάτι που τελικά δεν έγινε.
    Τώρα, για την αλλαγή προμηθευτή κινητήρων για την ομάδα του Woking ήταν κάτι αναμενόμενο και πλέον αναμένουμε την επικύρωση της συμφωνίας, αλλά και την επαλήθευση του ότι, η STR από την επόμενη χρονιά θα τρέχει με PU της Honda.
    Πάντως, πληροφορίες αναφέρουν ότι ήδη από τον GP της Monza ο Eric ρωτούσε στα paddock για το που είναι τα motorhome της Reanult………….. https://uploads.disquscdn.com/images/028aba64e049567cb4629ba44232fc9bcf0f173f5347c8591f61c90f2d935eed.jpg χαχαχαχαχαχα

  • Nerazzuro21

    Μάλιστα. Η Renault βρίσκει έναν εξελίξιμο οδηγό στο πρόσωπο του Sainz και ξεφορτώνεται, επιτέλους, τον Palmer. Η RBR παρκάρει στην STR τον κινητήρα της Honda και μπορεί να βρεθεί από το πουθενά με εργοστασιακό κινητήρα το 2019, αν η Honda φτιάξει ανταγωνιστικό κινητήρα το 2018. Και η McLaren παίρνει τη θέση της στο μέσο του grid και συμβιβάζεται με τη μετριότητα. Φύγαμε από τον πελατειακό μεν, κορυφαίο κινητήρα του grid δε, φάγαμε τρία χρόνια τα σκ@τ@, για να καταλήξουμε στον πελατειακό κινητήρα των Γάλλων. Και όλα αυτά για να μείνει ο Alonso. Πραγματικά δεν έχω λόγια. Τουλάχιστον θα δούμε επιτέλους πόσο “κορυφαίο” είναι το σασί της Macca.

    Υ.Γ.: Με την τύχη που έχει ο Alonso δεν θα μου προκαλέσει έκπληξη αν ο κινητήρας της Honda είναι καλύτερος από αυτόν της Renault το 2018.

    • -η Honda δεν έχει πλέον το “άγχος” και την πίεση της McLaren
      -αργά ή γρήγορα θα την βρουν την άκρη να φτιάξουν έναν σωστό κινητήρα
      -πρέπει να αποδείξουν (πρώτα στον εαυτό τους και μετά σε όλους τους άλλους) ότι αξίζουν να βρίσκονται στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού…
      -να “την πουν” στην McLaren που τους παρατάει
      αυτοί οι παραπάνω λόγοι με κάνουν να πιστεύω ότι είναι αρκετά πιθανό να συμβεί αυτό που γράφεις στο υστερόγραφο σου…
      ;)

    • Christos-

      Δεν νομίζω πως έγινε για χατίρι του Αλονσο, η Μακκα αυτή την στιγμή είναι στο πουθενά, χωρίς χορηγούς χωρίς τίποτα, το μόνο σίγουρο είναι πως κάνεις δεν θέλει να δει την McLaren, να είναι στο έλεος του θεού για έναν ακόμη χρόνο.

    • Nerazzuro21

      Ήδη από φέτος η Renault έχει δείξει εντυπωσιακή πρόοδο. Σύντομα McLaren και RBR θα αντιμετωπίσουν το ίδιο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες της Mercedes. Η Macca θα είναι πιθανότατα 4-5η στους κατασκευαστές του χρόνου.Σίγουρα είναι πολύ καλύτερα απ’ότι είναι τώρα αλλά θα ξέρεις ότι αυτό είναι το ταβάνι. Δεν έχει παραπάνω. Δικαιολογεί αυτό να χάσεις τους δωρεάν κινητήρες της Honda και την 100 εκ.χορηγία των Ιαπώνων; Κατά την προσωπική μου άποψη, όχι..

    • Christos-

      Δεν γίνεται να βασιστείς στην Honda. Και 200 να δίνουν αυτό δεν έχει να λέει κάτι, γιατί αν γουστάρουν αύριο κιόλας σταματάνε τα πάντα και η McLaren θα βρεθεί στο πουθενά. Αυτό που πρέπει να κάνουν είναι, είτε να φτιάξουν δικό τους κινητήρα, η να αρκεστούν στην 4-5η που λες και εσύ. Γιατί η Honda ένα βήμα εμπρός κάνει, και 10 πίσω κάθε νέα χρόνια.

    • Gestione Sportiv@

      Νίκο, με την αλλαγή προμηθευτή PU θα κάνετε, θα αυξήσετε ακόμα περισσότερο τα ποσοστό ανεργίας, καθώς άνθρωποι οι οποίοι ήταν διαχειριστές γνωστής ιστοσελίδας θα αναγκαστούν να χάσουν τη δουλειά, γιατί θα κλείσουν τον συγκεκριμένο ιστότοπο………………….. https://uploads.disquscdn.com/images/7fce01be45446ac102cc0cabd5ac0adee291b74d5c770982668237a56b0c92ed.jpg χαχαχαχαχαχα

    • stadi

      Γιατί άραγε η McLaren να θέλει τόσο πολύ να διώξει τη Honda(Εκτός από το προφανές);Εδώ μιλάμε για απώλεια εκατομμυρίων.Σκεψου χάνουμε τους κινητήρες τσάμπα των Ιαπώνων,χάνουμε την πληρωμή του Alonso συν ότι θα πρέπει να πληρώσουμε για πελατειακό. Απορώ γιατί ή o Brown δεν ξέρει τι του γίνεται ή ειδαν απο μεσα οτι η Honda ΔΕΝ…μπορει και πηγαίνουν σε μια λύση ανάγκης για δύο τρία χρόνια με το σκεπτικό να φτιάξουν δικούς τους κινητήρες το 2021.
      Το αποτέλεσμα είναι ότι η ομάδα δεν θα κάνει πρωταθλητισμό τουλάχιστον για τα επόμενα πέντε χρόνια.
      Ο Ron την είχε μυριστει τη δουλειά ότι με πελατειακό δεν πας πουθενά και στράφηκε σε ένα κολοσσό αλλά που να ήξερε ότι οι άνθρωποι δεν το χουν.

    • greg-f1

      το μονο παρολι στο στηχημα

    • Red Flag

      To Υ.Γ. όλα τα λεφτά! και καθόλου απίθανο!

  • Akis-F1 FAN

    Μεγάλες εξελίξεις. Αν όντως ισχύουν και τα δύο η reanult θα έχει ένα πολύ δυνατό οδηγικό δίδυμο το 2018…και με την ανοδική πορεία που έχει νομίζω θα δούμε ωραία πράγματα από τη γαλλική ομάδα του χρόνου. Επίσης η Μακλαρεν νομίζω έκανε μεγάλο λάθος. Έφυγε από τον καλύτερο κινητήρα του γκριντ επειδή ήταν πελατειακός για να περάσει 3 χρόνια με το χρέπι της Χοντα, 3 χρόνια που η δεύτερη πιο ιστορική ομαδα της F1 ξεφτιλιζόταν, για να πάει τελικά στον 3ο καλύτερο κινητήρα του γκριντ και μάλιστα πάλι πελατειακό.

  • Spider

    2 παρατηρήσεις έχω:
    Α) Αν γίνουν πραγματικότητα αυτά που λέει το Motorsport, ο ποιό μεγάλος οφελημένος, θα είναι o ιδιοκτήτης της Red Bull. Αφενώς γιατί θα πετύχει μεγάλη μείωση τιμής για τα PU της Renault αφετέρου διότι μέσω της Toro Rosso βάζει στο χέρι τα μοτέρ της Honda που κάποια στιγμή θα γίνουν ανταγωνιστικά.
    Β) Η mclaren κινδυνεύει να μην ανακάμψει ποτέ με τους πελατειακούς της Renault,να αναγκαστεί να φτιάξει δικούς της παίρνοντας τεράστιο οικονομικό ρίσκο και χωρίς να υπάρχει εγγύηση επιτυχίας. Η εμμονή της να ανέχεται τον Αλόνσο δεν ξέρω αν θα της βγει σε καλό.
    Ξέρω πολλούς που ήδη αναπολούν τον Ron Dennis…

    • greg-f1

      με αλο η μκλ ειναι νεκρη.τα σκουπιδια παντου σκουπιδια ειναι

  • Κούκος

    Αναμενόμενη εξέλιξη, αν ξυπνήσουν κιόλας εκεί στο Woking και επιτέλους ότι μόνο με δικούς τους κινητήρες ίσως και καταφέρουν να φτάσουν εκεί που πρέπει να είναι δηλαδή στην κορυφή, διαφορετικά θα γίνουν δυστυχώς μια 2η Williams.
    Τώρα αναγκαστικά για τα επόμενα 3 χρόνια θα παλεύουν με την RedBull για την 4η θέση , η 3η λογικά θα είναι από την Renault εργοστασιακή ομάδα γαρ, αλλά ας πρόσεχαν. Στην σύγχρονη F1 μόνο με δικούς σου κινητήρες πας μπροστά, ας το εξέταζαν διαφορετικά το εγχείρημά τους. Θα μπορούσαν ας πούμε να εξέταζαν το ενδεχόμενο συμπαραγωγής ( μοιρασμένο κόστος εξέλιξης) με μια αυτοκινητοβιομηχανία κερδίζοντας τεχνογνωσία και χρόνο, σε αντίθεση με την λογική του έλα φτιάξε μου κινητήρα σκάσε μου ένα σορό λεφτά και εγώ απλά θα κάνω το σασί.
    Ας ελπίζουμε ότι θα μάθουν από τα λάθη τους.

  • manowar

    Γιοτομπαλαντο εγκαθετα…
    Δαχτυλαντο φαγαρε γατιεντο εε;; γιατι δεν σχολιασιεντο κανα τζαπονετο με πιτα σόδα τσιχλα μποτα γυαλι;;

    • Spider

      😂😂😂😂

  • gronholm89

    Αυτα ειναι νεα!!!!

  • George Liverpool

    Αν η Honda φτιαξει τελικα ανταγωνιστικο PU,θα κλαιω με μαυρο δακρυ,μα την αληθεια.Ισως καποια στιγμη γινει,αλλα ειναι αδυνατον να βλεπω την ομαδα που αγαπω,να διασυρεται με αυτο τον τροπο για 3 συνεχομενα χρονια.Ισως υπαρχει καποιο “ανοικτο παραθυρο” μεταξυ των 2,δεν πιστευω να μην το εχουν σκεφτει στο Woking.Καποιοι θα πουν,οποιος παει για τα πολλα(blepe fygh apo th Μercedes),χανει και τα λιγα.Εκ των υστερων προφητες γεμισαμε ομως.Οπως και να ΄χει,περιμενουμε να δουμε τι θα γινει.Φαγαμε το σαββατοβραδο μεσα,ας διαβασουμε και τιποτα ευχαριστο τουλαχιστον :P

  • Dim203

    Πολύ καλά νέα!! Πολύ καλό deal το 19 θα δούμε αποτέλεσμα πιστεύω

  • Giannisk

    Οι εξελίξεις είναι ωραίες και ας δούμε ποιοι είναι οι περισσότερο και ποιοι οι λιγότερο ωφελημένοι. Η γνώμη μου είναι ότι η Renault κέρδισε τα περισσότερα, πήρε ένα καλό και εξελίξιμο οδηγό και κέρδισε και την συνεργασία με την Mclaren που όπως και να έχει είναι πιο μεγάλο Brand από την STR. Κέρδισε ο Sainz Jr που επιτέλους θα έχει καλύτερο μονοθέσιο αλλά θα τύχει και της προσοχής από μία εργοστασιακή ομάδα. Δεν ξέρω αν κέρδισε η Mclaren, αν και θα έχει ένα καλύτερο PU, πιο αξιόπιστο και με την δίψα τον Γάλλων να γίνουν ανταγωνιστικοί. Το συμβόλαιο του Alonzo ποιος θα το καλύψει? Αν δεν κάνω λάθος ήταν από χρήματα της Honda. Πιστεύω πως του χρόνου με καλό σασί θα παίξουν για την 3η-5η θέση με την RBR και ενδεχομένως την Renault. Η STR πήρε μεγάλο ρίσκο. Έχασε έναν οδηγό με μέλλον, έχασε έναν καλό κατασκευαστή κινητήρων και είναι με ένα μεγάλο «?» για την επόμενη χρονιά. Είναι σχεδόν δεδομένο ότι θα παλεύει με την SAUBER η οποία όμως ως «θυγατρική» της Ferrari θα έχει κινητήρες 2018, τεχνογνωσία και οδηγούς από τα φυτώρια της (δεν ξέρω αν οριστικοποιήθηκε αυτό). Η RBR απο την άλλη βάζει χέρι σε δεύτερο κινητήρα όπου αν τελικά σε λίγα χρόνια γίνει «πρωταθλητής» θα είναι από τις πρώτες που θα τον αποκτήσουν.

    Υ.Γ. Η κατασκευή ενός κινητήρα από το μηδέν πέρα από τα άπειρα χρήματα που απαιτεί, χρειάζεται και 2-3 έτη για την εξέλιξή του. Για αυτό τα SPEC των PU του 2021 οριστικοποιούνται από τώρα. Παίρνοντας και το ρίσκο της μεγάλης αποτυχίας τους. ίσως η συνεργασία με την Renault να αποσκοπεί και σε απόκτηση τεχνογνωσίας και να δούμε, σε κάποια έτη, pu της Macca.

    • Mitsos Ribopaido

      Αυτό με την φερραρι περιμένουμε όλοι να τ δούμε.. Α ρε sauber

    • Giannisk

      Οι κινητήρες με spec 2018 έχουν επιβεβαιωθεί.

    • Mitsos Ribopaido

      Καλή φάση λογικα λόγω θυγατρικής .. Μια χαρα

  • να εισαι η μακλαρεν…και οι πιο χρυσες στιγμες τηε ιστοριας σου να εχουν τον ιδιο παρανομαστη με τις πιο μαυρες…την HONDA !!!!! μην σου τυχει !!!!

    πραγματικα πιστευω πως η HONDA θα ανεβει μια στιγμη…και η μακλαρεν θα χτυπαει το κεφαλι της !!!!
    αληθεια…τωρα που ο ισπανος θα παραμεινει…με τι μισθο θα ειναι ????

    • Κούκος

      5 μύρια και πολλά του είναι!!!

    • ”μονο” τοσα ????? πωωω παλι ισπανικη κλαψα θα εχουμε !!!! και να παλευει για τη δεκαδα……..και φτωχος ??? παει πολυ !!!!!

    • Κούκος

      Ο Βασιλάκης Καιλας της F1 :-P

  • Πάνος

    Πιστεύω κι εύχομαι παράλληλα ότι ο αλονσο θα τρώει προσπεράσεις απ τον βαντουρν του χρόνου…

  • nikos avramides

    Τι αλλαξοκολιες είναι αυτες

  • Anestis Genk

    Κάτι μου λέει πως η F1 μπορεί να βρεθεί με 3 κατασκευαστές κινητήρων, κάτι που δείχνει την κατάντια της φάσης.

    Τον Palmer ποτέ δεν τον γούσταρα, φαινόταν πως έτρωγε τρελό σπρώξιμο από τον μπαμπά. Θα μου πεις ο Sainz δεν είχε τα μέσα; Τουλάχιστον αυτός είναι και γρήγορος.

    Η Μάκα μετά την εποχή Marlboro Project 4 νομίζω είναι πολύ διαφορετική, αν όχι εντελώς άλλη ομάδα.

  • gv

    πηγε στη renault σαν αλλος αλονσο? ;)
    αυτο που λετε με το δελεασμα της ρενο που κολλαει?
    ποιος δελεασε τη ρενο δηλαδη?
    καλλιστα θα μπορουσε να παει ο saiz στη ρενο χωρις να αλλαξει κανεις κινητηρα..
    κατι λετε λαθος ή δε το λετε ολοκληρωμενα για να καταλαβουμε..

  • Nikpap

    Απο την αρχη η honda επρεπε να συνεργαστει με μια μικρομεσαια ομαδα αλλα θελανε μεγαλεια και υπερεκτιμησανε τις δυνατοτητες τους…και η mclaren ομως βολευτηκε πολυ με τον πακτωλο χρηματων και (λιγοτερο) με τον αλονζο. Στην ουσια η μονη πραγματικα ωφελημενη μακροπροθεσμα θα ειναι η redbull.

    Τωρα δεν καταλαβαινω τον ενθουσιασμο γυρω απο τον sainz, αρκετα καλος οδηγος αλλα οχι κλασης ricciardo, verstappen (τουλαχιστον οχι ακομα). Παει και το ονειρο του κουμπιτσα οπως φαινεται….

  • Mitsos Ribopaido

    Και να δεις κινητήρα Honda να πετάει του χρόνου στην str .. Α ρε αλονσο μαύρη γάτα που είσαι…
    Να δω sauber με κινητήρα φερραρι 2018 (αν ισχύει), με leclerc και το νέο σασί που τοιμαζουν πλέον να χτυπάει Macca…Χαχα
    Η ρενο και η φερραρι έχουν από το 16 ξεκινήσει την εξέλιξη του κινητήρα του 18.. Mηπως οι Γάλλοι μας τρελάνουν?

  • LJ

    ΑΝ ειναι αυτη η συμφωνία και ΑΝ η Honda κανει καλο κινητήρα του χρόνου, ελπίζω πως ο Zak θα εχει την ευθιξία να παραιτηθεί. Ξεκίνησε ενα πόλεμο χωρίς λόγο βάζοντας πιο πάνω έναν οδηγό απο το μακροπρόθεσμο μέλλον της ομάδας.

    Οι κερδισμένοι αυτής της συμφωνίας ειναι οι Sainz, Renault και RBR γτ δεν έχουν τίποτα να χάσουν.

  • LJ

    ΑΝ ειναι αυτη η συμφωνία και ΑΝ η Honda κανει καλο κινητήρα του χρόνου, ελπίζω πως ο Zak θα εχει την ευθιξία να παραιτηθεί. Ξεκίνησε ενα πόλεμο χωρίς λόγο βάζοντας πιο πάνω έναν οδηγό απο το μακροπρόθεσμο μέλλον της ομάδας.

    Οι κερδισμένοι αυτής της συμφωνίας ειναι οι Sainz, Renault και RBR γτ δεν έχουν τίποτα να χάσουν.

  • Red Flag

    Φτιάξτε εναν δικό σας κινητήρα βρε άχρηστοι τόσα χρόνιαααα…… Ελεος! τι τοσα χρόνια.. τοσες δεκατετίες.. Τετοια ιστορία, τοσα πρωταθλήματα και εναν κινητήρα δεν μπορέσατε να φτιάξετε… πελάτεεεεεεες!

  • Thanos

    Για τα καπρίτσια ενός οδηγού καταστρέφουν μια ομάδα οι κύριοι Boulier/ Brown.
    Θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος στο Woking αν το 2019 τρώνε κανένα ΛΟΥΤΣΟ από καμιά Red Bull – Honda .

    https://uploads.disquscdn.com/images/af118286790ea6a2bb78a671db393038dbe76a6c14c3a562893ebeb0aad862c7.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/f410043cf786a73e1f2a0825b947f3dc392210a1aa79c19fe8426b2ea2c625e3.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/a7ff453f932dae5cb9df91280582abc0565aec6074281b00a253b5341721fbdc.jpg