Ανανέωση: Επίσημο πλέον.

Σε λίγες ώρες θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια του Project One, από την Mercedes-AMG, με το hypercar να κάνει ντεμπούτο στην έκθεση της Φρανκφούρτης, και από εκεί διέρρευσαν οι πρώτες φωτογραφίες της. Το αυτοκίνητο διαθέτει κεντρική απόληξη εξάτμισης, μεγάλη εισαγωγή αέρα στην οροφή, αεραγωγούς στο καπάκι του χώρου του κινητήρα και LED φωτιστικά σώματα.

Στο εσωτερικό υπάρχει ένα σαφές στενό cockpit, άφθονο carbon, και ένα τιμόνι που παραπέμπει σε αντίστοιχο της F1. Αυτό διαθέτει λαμπάκια για καλύτερες αλλαγές, με τον συνολικό σχεδιασμό να δείχνει λιτός, έχοντας δύο ψηφιακές οθόνες.

Η ειδική αυτή κατασκευή, όπως ξέρεις θα αντλεί την τεχνογνωσία που έχει αποκομίσει η εταιρία από την F1. Γι’αυτό θα κινείται από τον υβριδικό 1.600αρη turbo V6 κινητήρα του μονοθεσίου W06, που έτρεχε ο Lewis Hamilton και ο Nico Rosberg το 2015. Αυτός θα έχει θερμοδυναμική απόδοση 43%, και σε σχέση με τον κινητήρα της F1, αυτός του αυτοκινήτου παραγωγής θα έχει νέο στρόφαλο, νέα πιστόνια, και νέο σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης, προσαρμοσμένα στις ανάγκες της καθημερινής χρήσης.

Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, με τον πρώτο (MGU-H) να αποδίδει 107 ίππους έχοντας ως στόχο τη διαρκή ενεργοποίηση των τούρμπο και τον δεύτερο (MGU-K), ο οποίος θα είναι ενσωματωμένος στο στρόφαλο, να αποδίδει 161 άλογα. Εκτός αυτών, θα υπάρχουν δύο ακόμα ανεξάρτητοι ηλεκτροκινητήρες -ένας για κάθε άξονα- παρέχοντας αυτονομία κοντά στα 25 χλμ. Ο 1.600αρης turbo V6 κινητήρας εσωτερικής καύσης αποδίδει 759 άλογα, και θα δίνει κίνηση στον πίσω άξονα, με τους ηλεκτροκινητήρες να δίνουν κίνηση στους μπροστά τροχούς, κάνοντας έτσι το μοντέλο τετρακίνητο, με την συνολική απόδοση να φτάνει τα 1.000 άλογα.

Ο κόφτης φτάνει τις 11.000 σ.α.λ., ενώ το ρελαντί θα είναι στις 1.100 σ.α.λ., με τον επικεφαλής της AMG, Tobias Moers, να έχει δηλώσει ότι ο κινητήρας θα έχει προσδόκιμο ζωής περίπου 50.000 χλμ, προτού χρειαστεί ανακατασκευή ή αντικατάσταση. Ο κινητήρας θα συνεργάζεται με ένα κιβώτιο μονού συμπλέκτη 8-σχέσεων.

Ακολούθως, το βάρος των μπαταριών θα φτάνει τα 100 κιλά, ενώ το power unit (μαζί με τους συσσωρευτές ενέργειας) δεν θα ξεπερνά τα 420 κιλά. Προς το παρόν άγνωστο παραμένει το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου, με τις μέχρι σήμερα πληροφορίες να αναφέρουν ότι το Project One δεν θα ζυγίζει περισσότερα από 1.315 κιλά, κάτι που σημαίνει ότι δεν θα έχει αναλογία 1 ίππο ανά κιλό.

Το σασί θα είναι monocoque carbon σασί, ενώ από carbon θα είναι κατασκευασμένο και το σώμα του αυτοκινήτου, έτσι ώστε να είναι σε θέση να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 11,8 δευτερόλεπτα (πιο αργά από την Koenigsegg Regera), με την τελική ταχύτητα να είναι μεγαλύτερη από τα τα 350 χλμ/ώρα.

Σύμφωνα με τον Moers το hothatch της Mercedes-AMG ολοκληρώνει έναν γύρο στην θρυλική πίστα σε λιγότερο από τα 7 λεπτά, κάτι που σημαίνει ότι το Project One είναι πάρα πολύ πιθανό να σπάσει τον χρόνο-ρεκόρ της Lamborghini Huracan Perfomante, της McLaren P1 LM.

Το γερμανικό hypercar θα αναπτυχθεί εξ’ολοκλήρου από την AMG, και θα βγει στην παραγωγή σε μόλις 275 αυτοκίνητα (όλα αριστεροτίμονα), με την τιμή του να ανέρχεται στα €2.275.0000 (χωρίς φόρους), και είναι ήδη sold out. Η Mercedes αναφέρει ότι όλα θα έχουν παραδοθεί στους τυχερούς ιδιοκτήτες τους το αργότερο έως τα τέλη του 2020. Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως το Project One θα είναι νόμιμο για κίνηση στους δημόσιους δρόμους όλου του πλανήτη μας, εκτός της Κίνας.