Η Waymo, η εταιρία της Google που ασχολείται με τα αυτόνομα αυτοκίνητα, ζήτησε από την Uber το ποσό των 2,6 δισ. δολαρίων λόγω των ζημιών που προκάλεσε η κλοπή 14.000 εγγράφων της από τον Anthony Levandowski.

O Levandowski που τελικά απολύθηκε από την Uber, είχε προσληφθεί σε αυτή, μιας και η δεύτερη του είχε δώσει το ποσό των 680 εκατ. δολαρίων για να εξαγοράσει την εταιρία Otto που είχε ιδρύσει. Η Waymo κατηγορεί την Uber πως βασιζόμενη πάνω στα δικά της σχέδια ευρεσιτεχνίας, είχε αναπτύξει τη δική της συσκευή LiDAR. Οι δύο εταιρίες συμφώνησαν ώστε η Uber να εγκαταλείψει την ανάπτυξη της συσκευής LiDAR που είχε δημιουργήσει ο Levandowski κατά το διάστημα που εργαζόταν για λογαριασμό της και να εργαστεί πάνω στη συσκευή που είχε αναπτυχθεί προ Levandowski εποχής.

Η Uber αναγκάστηκε να απολύσει τον Levandowski μιας και αυτός αρνήθηκε να επιστρέψει τα κλεμμένα αρχεία στην Google, όπως αποφάσισε το δικαστήριο, με τον πρώην CEO της Uber να γνώριζε πως ο Levandowski είχε κλέψει τα αρχεία της Google, ζητώντας του να μην τα πάει στα γραφεία της Uber. Η Uber ισχυρίζεται πως δεν χρησιμοποίησε τα κλεμμένα αρχεία της Google προκειμένου να εξελίξει την αυτόνομη τεχνολογίας της, ενώ παράλληλα δηλώνει πως η ίδια δεν είχε καμία ανάμιξη με την κλοπή τους, μιας δεν ζήτησε ποτέ από τον Levandowski να προβεί στη πράξη αυτή.

Η Uber υποστηρίζει πως ο Levandowski έκλεψε τα αρχεία προκειμένου να εξασφαλίσει μια αναμενόμενη καταβολή μπόνους ύψους 120 εκατομμυρίων δολαρίων, με την Google να μην του είχε καταβάλει τη περίοδο εκείνη την πρώτη δόση ύψους 50 εκατομμυρίων. Τελικά η Google πλήρωσε την πρώτη δόση τον Δεκέμβριο του 2015, αντί για τον Οκτώβριο του ίδιου έτους όπως ήταν αρχικά προγραμματισμένη, ενώ η δόση των 70 εκατομμυρίων δολαρίων καταβλήθηκε τον Αύγουστο του 2016. Η Waymo, η εταιρία της Google που ασχολείται με το αυτόνομο πρόγραμμα, υποστηρίζει στο δικαστήριο πως Uber γνώριζε πως ο Levandowski είχε κλέψει τα αρχεία της, αλλά δεν πήρε κανένα μέτρο προκειμένου να τον απαγορεύσει να τα χρησιμοποιήσει στην ανάπτυξη της αυτόνομης τεχνολογίας της Uber.