Το 2020 η Volkswagen θα βγάλει στην αγορά το I.D hatchback και όπως καταλαβαίνεις, το e-Golf πλέον δεν θα έχει κανένα απολύτως λόγο ύπαρξης.
Το I.D θα κατασκευάζεται πάνω στη νέα πλατφόρμα της VW, την MED και θα έχει αυτονομία μεταξύ 400 και 600 χλμ. Ο Jurgen Stackman, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της VW, αλλά και επικεφαλής του τμήματος πωλήσεων και μάρκετινγκ, δήλωσε:
Δεν θα υπάρξει νέα γενιά του e-Golf. Η 8η γενιά του Golf θα προσφέρεται με κινητήρες εσωτερικής καύσης και σε μια plug-in υβριδική έκδοση.
Η VW έχει δηλώσει πως το I.Dθα είναι φθηνότερο από το Tesla Model 3 κατά περίπου 7.000 με 8.000 δολάρια στις ΗΠΑ, κάτι που σημαίνει πως θα κοστίζει λιγότερο από 27.000 – 28.000 δολάρια χωρίς τις κρατικές επιχορηγήσεις, ενώ στην Ευρώπη το μοντέλο θα κοστίζει κάτω από τις 30.000 ευρώ. Ο Sedran προβλέπει επίσης πως στα επόμενα χρόνια το κόστος των μπαταριών θα μειωθεί περίπου στα 100 ευρώ ανά kWh, όταν σήμερα η τιμή αυτή ανέρχεται στα 150-200 ευρώ ανά kWh.
Το VW Group θα βγάλει στην αγορά περισσότερα από 30 ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2025, ώστε να πουλά 2-3 εκατ. αυτοκίνητα, νούμερο που θα ισοδυναμεί με περίπου 20-25% των συνολικών πωλήσεών της ετησίως, με τον γερμανικό κολοσσό να συνεχίζει να επενδύει στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, μιας και όπως υπολογίζει, έως το 2030, τα 2/3 των πωλήσεών του θα είναι από μοντέλα που θα φορούν συμβατικούς κινητήρες.