1FP2

Μετά το «1-2» της Red Bull στο βρεγμένο, ήρθε το «1-2» της Ferrari στο στεγνό. Η ιταλική ομάδα έδειξε πως έχει για την ώρα το ταχύτερο μονοθέσιο στην πίστα της Sepang, με τον Sebastian Vettel να είναι άνετα μπροστά. Ο Kimi Raikkonen σημείωσε τη δεύτερη καλύτερη επίδοση, όντας οι μοναδικοί οδηγοί με τον Γερμανό που σπάνε το 1:32.

Στην τρίτη θέση ο Daniel Ricciardo, που ήταν ελάχιστα ταχύτερος από τον Max Verstappen. Ο Fernando Alonso έκανε την «έκπληξη» γράφοντας τον πέμπτο καλύτερο χρόνο, μπροστά από τους Lewis Hamilton, Valtteri Bottas, Sergio Perez, Nico Hulkenberg και Esteban Ocon να συμπληρώνει την πρώτη δεκάδα.

Η σεζόν δεν ολοκληρώθηκε με τον καθιερωμένο τρόπο, καθώς ένα κομμάτι από το kerb της στροφής 13 αποκολλήθηκε, με αποτέλεσμα ο Romain Grosjean να βγει εκτός πίστας. Φυσικά και υπήρξε κόκκινη σημαία, η οποία κράτησε μέχρι το τέλος. Ας δούμε τι συνέβη στα δεύτερα ελεύθερα δοκιμαστικά.

Οι συνθήκες ήταν αισθητά βελτιωμένες συγκριτικά με τα πρώτα δοκιμαστικά: η βροχή είχε σταματήσει και η πίστα ήταν στεγνή, επομένως οι οδηγοί φορούσαν τα slicks ελαστικά. Τα θερμόμετρα έδειχναν τους 29°C στον αέρα και τους 42°C στην αρχή, και οι μισοί οδηγοί βγήκαν εντός των πρώτων δύο λεπτών για να ξεκινήσουν τα προγράμματά τους, την ώρα που κι άλλοι οδηγοί εγκατέλειπαν τα pits.

Ο Raikkonen ανέβηκε στην κορυφή με το 1:33.4, έχοντας πίσω του τον Vettel. Αναμέναμε σημαντική βελτίωση της πίστας, αφού αυτή θα στρωνόταν με γόμα όσο κυλούσαν τα λεπτά. Αυτό έδειξε άμεσα ο Raikkonen, όταν βελτίωσε σε 1:32.8, αλλά ο Verstappen ήταν κατά ένα δέκατο ταχύτερος από τον Φινλανδό. Ο Vettel πίεσε ακόμα περισσότερο, αλλά για πολύ λίγο παρέμεινε στην τρίτη θέση.

Ήταν η σειρά των Ricciardo και Hamilton για τα πρώτα τους περάσματα: ο Αυστραλός πήρε την τέταρτη θέση, με 1:33.3, και ο Βρετανός την έβδομη, πίσω από τον Massa. Ο Vettel πίεσε ακόμα περισσότερο, για να περάσει στην πρώτη θέση και να σημειώσει νέο ρεκόρ γύρου στη Μαλαισία, με 1:32.566. Ο Hamilton ανέβηκε πέμπτος, αλλά δίχως να κατέβει το 1:33, την ώρα που ο Vettel βγήκε ακόμα ένα δέκατο.

Λίγο πριν συμπληρωθεί το πρώτο 20λεπτο, ο Bottas βγήκε εκτός πίστας, πατώντας άτσαλα στα kerbs της στροφής 10. Παρ’ όλα αυτά, ο οδηγός της Mercedes δεν είχε κάποια δυσάρεστη έκπληξη, ωστόσο επέστρεψε στα pits, προκειμένου να διαπιστωθεί αν υπήρξε καμία ζημιά από την αμμοπαγίδα, η οποία του μείωσε κατά πολύ την ταχύτητα και τον γλίτωσε από τα δυσάρεστα.

Λίγα λεπτά αργότερα, το «παράδειγμα» του Φινλανδού ακολούθησε ο Hamilton. Αυτή τη φορά, η έξοδος συνέβη στη στροφή 7, όταν ο Βρετανός μπήκε με πολλά κι έχασε το πίσω μέρος, αλλά η W08 δεν είχε ούτε στη δική του περίπτωση κάποια δυσάρεστη επαφή. Ο Sainz βρισκόταν στην 10η θέση, πίσω από τις δύο Williams, και ο Ισπανός ήταν φανερά απογοητευμένος από τη συμπεριφορά της STR12.

Αμέσως μετά το πρώτο μισάωρο, ο Hulkenberg έβαλε την πολύ μαλακή γόμα και μετακινήθηκε στην πέμπτη θέση, μπροστά από τον Hamilton. Οι δύο Red Bull έκαναν το ίδιο και το αποτέλεσμα ήταν η πρωτιά του Ricciardo. Ο Verstappen έκανε επίσης έναν πολύ καλό γύρο, αν εξαιρέσουμε το τελευταίο κομμάτι, εκεί που έχασε χρόνο.

Η Ferrari έβαλε τα πολύ μαλακά στους οδηγούς της, σημειώνοντας το «1-2», με τον Vettel να γράφει 1:31.2 και να είναι πάνω από 8 δέκατα μπροστά από τον τρίτο Ricciardo. Ο Bottas φόρεσε την πολύ μαλακή γόμα, αλλά δεν μπόρεσε κάτι καλύτερο από την πέμπτη θέση. Στην άλλη πλευρά του γκαράζ, οι μηχανικοί της Mercedes εργαζόταν πάνω στην W08, η οποία πιθανότατα είχε πληγωθεί από την αμμοπαγίδα.

Έμεναν 43 λεπτά για το τέλος όταν ο Hamilton βρήκε με τα πολύ μαλακά. Ο οδηγός της Mercedes πίεσε για έναν καλό χρόνο, αλλά η υποστροφή ήταν εμφανής και δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την πέμπτη θέση, με τη Mercedes να είναι σήμερα η τρίτη δύναμη, πίσω από τη Ferrari και τη Red Bull.

Δευτερόλεπτα αργότερα, ο Alonso πραγματοποίησε έναν εξαιρετικό γύρο με τα πολύ μαλακά, περνώντας στην πέμπτη θέση. Ο Perez είδε το όνομά του στην όγδοη θέση, πίσω από τις δύο Mercedes και μπροστά από τον Hulkenberg. Οι περισσότεροι οδηγοί βρισκόταν στα pits, κάνοντας τις τελευταίες προετοιμασίες για την προσομοίωση αγώνα που λαμβάνει παραδοσιακά χώρα το τελευταίο μισάωρο.

Τα μονοθέσια φορτώθηκαν με πολύ καύσιμο, έβαλαν κατά κύριο λόγο την πολύ μαλακή γόμα και προχώρησαν σε αξιολόγηση των γυρολογίων και της φθοράς, η οποία ήταν μικρή. Κόκκινη σημαία στα 20 λεπτά πριν από το τέλος. Υπαίτιος ο Grosjean, ο οποίος βγήκε εκτός στη στροφή 13. Υπεύθυνο είναι το kerb της στροφής, καθώς ένα κομμάτι έφυγε, ο Γάλλος πέρασε πάνω από το κενό, με αποτέλεσμα να διαλυθεί το πίσω δεξί ελαστικό και να καταλήξει εκτός πίστας.

Ο Charlie Whiting έφτασε στο σημείο, προκειμένου να δει από κοντά το κενό που είχε δημιουργηθεί στο kerb. Ο Bottas ήταν ο πρώτος που ξεκίνησε την αποκόλληση, ο Raikkonen έκανε τα πράγματα χειρότερα και ο Grosjean ήταν αυτός που την πλήρωσε. Η σεζόν ολοκληρώθηκε πρόωρα, καθώς ανακοινώθηκε ότι δε θα υπάρξει πράσινη σημαία μέχρι το τέλος.

Το αυριανό FP3 θα ξεκινήσει στις 09:00 ώρα Ελλάδας.

2Αποτελέσματα

  • Mika

    Ακομα ειναι early days οπως φαινεται για τη Mercedes…
    Xαμος με το καπακι, πολυ τυχερος ο Γαλλος που γλυτωσε τα χειροτερα…

  • Gestione Sportiv@

    Η Ferrari στο FP2 έδειξε πολύ καλό πρόσωπο και με τους 2 οδηγούς της.
    Η RBR σε μία πίστα που σίγουρα δεν την λες “κατάλληλη” για την RB13 συνέχισε τους καλούς χρόνους όπως και στο FP1 (αν και ήταν βρόχινο)
    H McLaren με τον Alonso συνεχίζει να κάνει καλούς χρόνους.
    Η Mercedes ΜΑΛΛΟΝ τρέχει με κάποιους παλιούς κινητήρες, οι οποίοι έχουν γράψει πολλά χιλιόμετρα και εκεί οφείλεται η διαφορά από την ομάδα του Maranello.
    Από εκεί και πέρα, F.I., Renault, και Williams δείχνουν καλά στοιχεία.
    Τέλος, STR, Haas και Sauber φαίνεται να ακολουθούν και να συμπληρώνουν το grid.

    Υ.Γ. O Gasly ήδη ξεκίνησε να βγάζει “καπνούς” αγχωμένος για την ανταγωνιστικότητα και την αξιοπιστία των PU της Honda του 2018………………… https://uploads.disquscdn.com/images/aa789ddfc8b20ff845e49754ef7b6bef1cf74751b7a7e8eb04351a540a265ec7.jpg

  • Mitsos Ribopaido

    Τρομερή φερραρι…
    Η μερκ τρέχει με κινητήρες από τους πρώτους οπότε μην ψάχνετε πολλά.. Πάντως θα έχει αγωνία αύριο..
    Ο φετελ πήγαινε τέρματα νομίζω το πιστεύει..
    Grosjean τυχερός… Γέλασα με το σκηνικό μπαλαντεζας..
    Μάστορα πιάσε το πιστόλι

    Φερνάντο τρελεεε

  • Gestione Sportiv@

    Στα paddock της πίστας της Μαλαισίας υπάρχει μεγάλη αναστάτωση μετά την παραίτηση του Marcin Budkowski από επικεφαλής του τεχνικού τμήματος της FIA.
    Για το λόγο αυτό, ο Christian Horner της RBR έκανε συνάντηση με του αφεντικά της Ferrari και της Mercedes και να συζητήσουν πιθανή ένταξη του Πολωνού αεροδυναμιστή σε κάποια ομάδα της F1, κάτι το οποίο μπορεί να αλλάξει άρδην τους συσχετισμούς στις δυναμικές του grid.

    • Nerazzuro21

      Ακούγεται ότι πάει στη Renault.

  • F1fan

    H Ferrari πολυ δυνατη,πανε να επανορθωσουν για την Σιγκαπουρη.H Mercedes θεματα,πολυ αργη κι το μονοθεσιο φαινεται πολυ δυστροπο.Αμαν αυτο το πραγμα με τα καπακια…

    • manowar

      Αυτο με την σιγκαπουρη δεν χωνεύεται ουτε με ποτασα.. Μεγαλη μλκια θα ειχαν πολυ σασπενς τα πράγματα ακομα πιστεύω για φεραρρι αλλα δεν ηθελα να γίνει η μλκια αυτη γρουσουζιά ηταν

    • F1fan

      Ακομη σωζεται.Με εναν κακο αγωνα για την Merc εδω κ ενα 1-2 για την Ferrari αλλαζει το πρωταθλημα.Κι ο Hamilton δεν εχει ακομη DNF!

    • Yiannis P

      Αυτό, πρέπει ο Χάμιλτον να κάνει DNF, 6 αγώνες είναι..

  • Emmanouil Laios

    Εδώ δεν υποτίθεται οτι θα έφερνε το νέο μοτέρ η Ferrari?

    • Mitsos Ribopaido

      Ναι αλλα μάλλον για ιαπωνία τώρα

    • Emmanouil Laios

      …μάλλον για την Αυστραλία το κόβω!

    • Mitsos Ribopaido

      Χαχαχα