Στα τέλη Σεπτεμβρίου διάβασες για ένα υπερσπάσιο Renault 5 Turbo 2 Evo, το οποίο είχε σε βγει σε δημοπρασία από το Bring a Trailer. Η διαδικασία έληξε πριν λίγες ημέρες, με τα 95.000 δολάρια να ήταν η υψηλότερη τιμή που έφτασε, για να κάνει δικό του κάποιος το γαλλικό homologation special.


Η Turbo 2 έκδοση είναι μια πιο “φτωχή” του 5 Turbo, χρησιμοποιώντας πιο πολλά μέρη από το stock 5, όπως και ότι δε διέθετε ζάντες ελαφριού κράματος. Εντούτοις, οι επιδόσεις μόνο κακές δεν ήταν. Στα δύο χρόνια παραγωγής του, κατασκευάστηκαν 3.167 R5 Turbo 2, με την Evolution έκδοση του να κατασκευάζεται σε σε μόλις 200 μονάδες, με το συγκεκριμένο να είναι το 117ο.

Το Evo πακέτο διαθέτει αλουμινένια οροφή, και ελαφρώς αυξημένη χωρητικότητα στον κινητήρα, καθώς από 1.397 κ.εκ. που είχαν τα “απλά” R5 Turbo 2, το Evo είχε 1.432 κ.εκ. Ο τετρακύλινδρος turbo εν σειρά κινητήρας στρογγυλοκαθόταν στο κέντρο του αυτοκινήτου και απέδιδε 185 άλογα, ο οποίος είχε να κινήσει ένα αμάξωμα βάρους 970 κιλών, κάτι που το έκανε εξαιρετικά γρήγορο, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονταν σε 6,6 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 200 χλμ/ώρα. Η κίνηση μεταδίδεται φυσικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός πεντατάχυτου κιβωτίου και το διαφορικό είναι περιορισμένης ολίσθησης της ZF.

Το συγκεκριμένο έχει διανύσει 29.018 χλμ. και φοράει εμπρός τους εργοστασιακούς προβολείς Cibie Super Oscar, οι οποίοι τοποθετήθηκαν το 1993. Το αυτοκίνητο “πατάει” σε 15αρες ζάντες της Gotti, με τα ελαστικά της Dunlop να είναι καινούρια, διαστάσεων 195/50 εμπρός και 285/40 πίσω της Michelin

  • SAMURAI-66

    Εχοντας ζησει με renault clio αγαπαω τα γαλλικα οχηματα και φυσικα αυτο εδω το τουμπανο υπερβολικα και για την ιστορια που αντπροσωπευει!
    Αν και για μενα η τιμη που εφτασε να διατεθει μου φαινεται τρελα υψηλη εως παραλ
    ογη….ωραιο μηχανημα και θα ηθελα να το ειχα στα χερια μου αλλα με 95 χιλιαρικα κανεις παπαδες στην συγχρονη αγορα του αυτοκινητου,για να ξερουμε που βρισκομαστε και που παταμε!

  • Mika

    Κανονι!!