Έχουν περάσει 18 μήνες από την τελευταία φορά που διάβασες ένα άρθρο για την Wiesmann, καθώς η γερμανική εταιρία πτώχευσε τον Μάιο του 2014, με τους Martin και Friedheim Wiesmann να μιλούσαν με επενδυτές για το ενδεχόμενο πώλησης και κατά συνέπεια, σωτηρίας της Wiesmann.


Αυτοί βρέθηκαν στα τέλη του 2015, με τους νέους επενδυτές να είναι οι Roheen και Sahir Berry, Βρετανοί με ινδικές ρίζες, έχοντας επενδύσει περίπου 30 εκατ. ευρώ στην εταιρία, με τους Martin και Friedheim Wiesmann, τα αδέρφια που ξεκίνησαν την εταιρία, να παραμένουν σε αυτή, όχι σε κάποια θέση ηγεσίας, αλλά περισσότερο ως σύμβουλοι.

Το επόμενο πράγμα που έπρεπε να λυθεί ήταν το μηχανικό σύνολο που θα κινεί τα νέα μοντέλα της εταιρίας, καθώς το τελευταίο μοντέλο της Wiesmann ήταν το GT MF4-CS, το οποίο γιόρταζε τα 25 χρόνια της. Αυτό είχε παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης του 2013 και κινούταν από τον 4,0-λιτρο ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα της BMW, απόδοσης 420 ίππων και 400 Nm. Αυτός που είχε η M3 E92, πριν 10 χρόνια.

Γι’αυτό και η Wiesmann ήθελε κάτι πιο καινούριο, και απευθυνόμενη και πάλι στην βαυαρέζικη εταιρία κατάφερε να αποσπάσει την υπογραφή αυτής, για την προμήθεια V8 κινητήρων και την τοποθέτησης τους στα νέα μοντέλα της πρώτης.

Η ανακοίνωση δεν αναφέρει ποιοι ακριβώς κινητήρες θα είναι αυτοί και από ποιο μοντέλο θα προέρχονται, αλλά θεωρώ δύσκολο να μιλάμε για τον V8 της νέας M5. Παρόλα αυτά, ο 4,4-λίτρων biturbo V8 της προηγούμενης M5 απέδιδε 560 άλογα και 680 Nm ροπή, κάτι που είμαι σίγουρος ότι είναι αρκετά για την Wiesmann.

Η Wiesmann δεν έχει ανακοινώσει τα μελλοντικά της σχέδια, και πότε θα δούμε το πρώτο της νέο μοντέλο.

  • gv

    γουσταρω!
    ελπιζω να γυρισε για να μεινει!
    αν και θα προτιμουσα αυτη τη φορα να ψωνισει απο amg :Ρ

  • manowar

    4.4 λιτρα 600σιων ιππων στην κορυφαια εκδοση….αλλη μοτερουμπα με βραβεια απο κει

  • DimitrisBXL

    Ερωτας τα ατιμα.