Την 19η pole position της 919 Hybrid πανηγυρίζει η Porsche, μιας και το πλήρωμα των Earl Bamber, Timo Bernhard και Brendon Hartley σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο (1:35.160) στις κατατακτήριες δοκιμές του 6ωρου αγώνα αντοχής στο Fuji της Ιαπωνίας.

Πίσω τους βρέθηκε το δεύτερο πλήρωμα της Porsche, οι Neel Jani, André Lotterer και Nick Tandy με χρόνο 1:35.231, ενώ ακολούθησαν τα δύο Toyota TS050 Hybrid με χρόνους 1:35.335 και 1:36.630. Αναλυτικά τα αποτελέσματα των κατατακτηρίων μπορείς να τα δεις εδώ.

  • manowar

    Σορρι αλλα εχω ορεξη σημερα….οπως και να το κανουμε η πορσε την εχει κανει την τουοτα @@ρχιδ0χορευτρια …ακομα και στην ιδια της την γενετειρα της ριχνει δαυλι…..😑😚και επιδη διαβασα καποια σχολια παλι εχθες ανισορροπα απο σαμουραι και με εχουν φτιαξει και θα τον τιμωρήσω,, θα πω και το αλλο,,,και η χοντα το ιδιο τρωει και πιο χοντρο στην F1 ,,,,εν κατακλειδι και η τουοτα και η χο τα και ολη η ανώτερη τεχνολογια των ιαπωνων που τρεχει στις πιστες παντα θα περνουν τα …γνωστα απο την γερμανικη τεχνολογια η οποια ειναι άπιαστη μονο ο ιταλος κατάφερνει και κοντραρει…

  • Moby Dick

    Kλειδώνουμε τον παγκόσμιο τίτλο κατασκευαστών και τον παγκόσμιο τίτλο οδηγών αύριο στο Fuji.

  • Mika

    Ξυλο κα μεσα στην Ιαπωνια? Ποσο να αντεξουν στη Τογιοτα πια?

    • Moby Dick

      Το να αγοράσεις μια Porsche εμπορίου ώστε να κλέψεις τεχνολογία (κατά την συνήθη πρακτική των Ιαπώνων), είναι εύκολο. Να αγοράσεις την 919 Hybrid για να δεις τι έχει μέσα και πως δουλεύει, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.

    • panos

      να κλεψεις ομως μηχανικο η σχεδια με διαφορους τροπους απο αντιπαλη ομαδα νομιζω οτι γινεται, κ επισης νομιζω οτι αυτα
      εχουν γινει στο παρελθον συνηθως απο γιαπωνεζους, γτ στην
      αντιγραφη κ στην τελειοποιηση μπορει να ειναι καλοι αλλα απο
      ιδεες οχι..

    • Moby Dick

      O ένας μηχανικός δεν φαίρνει την άνοιξη. Χρειάζεται να επενδύσεις συνολικά στην έρευνα και την ανάπτυξη σαν εταιρεία και να επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες του μέλλοντος.
      Όταν απ’ την αρχή του Project η Porsche επέλεξε να τοποθετήσει μπαταρία στην 919 Hybrid, η Toyota είχε συσσωρευτή και οχι μπαταρία. Όταν άρχισε η Porsche να σαρώνει στο WEC (απ’ τον δεύτερο κιόλας χρόνο) η Toyota το γύρισε κι αυτή στην μπαταρία και κατήργησε τον συσσωρευτή. Ενα απλό παράδειγμα, απ’ τα πολλά που υπάρχουν. Το ζήτημα είναι να είσαι πρωτοπόρος και καινοτόμος και οχι να αντιγράφεις τον άλλον. Γι’ αυτό οι Ιάπωνες δεν θα φτάσουν ποτέ το Γερμανικό engineering.

    • panos

      συμφωνω οτι ενας μηχανικος δεν ειναι αρκετος κ οτι
      το ζητημα ειναι να αγωνιζεσαι με δικια σου τεχνολογια
      κ οχι κλεμμενη, αλλα νομιζω οτι στο παρελθον εχουν
      κερδηθει αγωνες με κλεμμενη τεχνολογια, γιαυτο το
      ανεφερα..

    • Mika

      Του χρονου, αφου αποσυρθει!
      😝😝