Η παραγωγή του Honda S2000 ολοκληρώθηκε το 2009 και ποιος δεν θα ήθελε ένα πρακτικά καινούριο εν έτει 2017. Το συγκεκριμένο είναι του 2002, και στα 15 αυτά χρόνια έχει διανύσει από τον μοναδικό ιδιοκτήτη του μόλις 799 χλμ., και πωλείται στο eBay για 37.995 δολάρια.

Βρίσκεται στη Μασαχουσέτη των ΗΠΑ, και είναι βαμμένο σε κόκκινο (New Formula Red) χρώμα, με το εσωτερικό να είναι πλήρως ντυμένο με μαύρες δερμάτινες επενδύσεις. Μηχανικά, όπως ξέρεις φοράει έναν 2,0-λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα, απόδοσης 240 ίππων και 220 Nm ροπής, με τον κόφτη στροφών να ενεργοποιείται στις 9.000 σ.α.λ., έχοντας την εξωπραγματική αναλογία -για 15 χρόνια πριν- των 120 ίππων/λίτρο.

  • SAMURAI-66

    Δημιουργημα ονειρων και μηχανη χαρας και ευτυχιας με τον κινητηρα που εγραψε ιστορια με την αποδοση του!
    Η τιμη του επιεικως ειναι ευκαιρια αν σκεφτεις οτι ο αλλος ζητουσε για την 323 bmw του 85 υπερδιπλασια ποσο και οταν μαλιστα διπλα στο honda s2000 ειναι απο μετριοτητα μεχρι προιστορικη σαν εικονα!

    • manowar

      Ασε μας μορε τωρα δημιούργημα ονείρων το s2000 που στριβεις με 70 σε ανοιχτη στροφη και δεν εισαι σιγουρος….σαλτσες…απο κει που το συμπαθω λογο φιλοσοφίας μοτερ με τις υπερβολικες σαλτσες σου θα νε κανεις να μην το χωνεύω καθολου και αυτο..

    • https://www.youtube.com/watch?v=Nl5cFzcZ8YY στριβεις με 70 σε ανοιχτη στροφη και δεν εισαι σιγουρος ειπε ο manowar… ελεος πια εδώ μέσα τι άλλο θα δούμε

    • manowar

      Εναν πιλοτο βλεπω. το χεις καβαλησει;;οδηγα το και μετα βαλε αυτο το βιντεο δενσυγκρινουμε αθλητες επαγγελματίες οδηγους δεν εχουν σχεση με εμας ..

      και πες του παραμυθα απο πανω οτι πανω απο 12 χιλιαρικα δεν αγοραζεται ο μυθος που τσαπουναει γιατι μπαινει μο ο εκει που τον συμφερει

  • manowar

    Καλα πες του να περασει απο το ηρακλειο να δει ενα το ιδιο χρωμα να πουλιεται 8μισι συζητήσιμη…38 χιλιάδες για εναν κουβα 17ετιας που εχει τσακωθεί το τιμόνι με τον δρομο αλλα με πολυ καλο μοτερ ;;;ποιος νοήμων θα παει να τα δώσει;;πλακα κανετε;;

    • Γιώργος Εμπέρ

      Ο αλλος που το πουλαει 8,500 συζητισιμη, δεν ξερεις αν το εχει τρακαρει και το πουλαει ατρακαριστο, ουτε αν εχει 300.000 χιλιομετρα, ουτε αν το γυρναει μερα νυχτα 15 χρονια στα κοκκινα, ουτε αν εχει σοβαρο προβλημα υγειας / οικονομικο και αναγκαζεται να το δωσει, ουτε αν εχει κανει μ@λ@κι3ς στο μοτερ και αντι να παρει κανενα αλογο, αυτο εχασε και τα 240 που ειχε απο τη μανα του. Απο εκει και περα το να πεις πως στο s2000 εχει τσακωθει το τιμονι με το δρομο, το βρισκω τουλαχιστον τραγικo. Ειναι ενα αμαξι που αφησε εποχη για την οδηγικη του αρτιοτητα. Και τελος αν το οδηγησες και σου εφυγε με 70, να πας για αλλα ελαστικα και να ξαναρυθμισεις την αναρτηση να μην ειναι στημενη για drift. Mε 70 δεν φευγει κανενα αμαξι. Ουτε το χειροτερο των χειροτερων απο την εποχη του παππου μου. Ποσο περισσοτερο το s2000!

    • περαστικός

      Τα πετάει και άμα πιάσουν είναι ο τύπος…
      Ούτε ο ίδιος τα πιστεύει…τζερτζελές να γίνεται για να φτάσει η κουβέντα στο ότι “το έχει οδηγήσει και δεν συγκρίνεται με καμία BMW”..

    • manowar

      Φιλε ειναι σε τρομερή κατασταση το αμαξι μην αφηνετε. Την πορωση να σας ταξιδευει ειμαστε ελλαδα δεν υπαρχουν συλλέκτες και τα αυτοκινητα πωλούνται βαση χρονολογιας χιλιομέτρων και ζήτησης..ενα 2θεσιο ροαντστερ δεν το κοιταει παραμονο ενα πολυ μικρο κοινο..τα s2000 παιζουν απο 8 μεχρι 12 χιλιαρικα

    • περαστικός

      Πίτα γύρο εμπλοκή τα πήγαινε τα BMWδάκια Z3 της τότε εποχής…
      Τι σε πίστα, τι σε drag, τι σε ομορφιά, τι σε αίσθηση….
      Φαντάσου να “έστριβε” κιόλλας ο “παλιοκουβάς”…..

    • manowar

      Τα Ζ3;;του 1990 ειναι τα ζ3.. ο βασικος του αντιπαλος ηταν το Ζ4 Μ το καμπριο αδερφε

    • Demetris Katsaris

      Πάντως σε πιάνω λίγο αδιάβαστο. Ο βασικός αντίπαλος της S2K ήταν η τετρακυλινδρη Ζ4 20i με ακριβώς τα ίδια κυβικά όπου είναι ακριβώς η ίδια κατηγορία. Αλλά με 100 αγνά, ατμοσφαιρικα άλογα περισσότερα το S2K καθάριζε κάθε roadster εύκολα, γρήγορα και αποτελεσματικα σε ευθεία η στροφή.

      Η Ζ4Μ με 6 κυλίνδρους 3.2 λίτρα μηχανή και 340 άλογα γράφει πανομοιότυπο χρόνο (1:08) στην Tsukuba με το S2K.
      Δώρο, άδωρο αν με ρωτάς, επειδή περιμένει κανείς τουλάχιστο 5 δευτερόλεπτα πιο κάτω από την Μ για 2-3 κατηγορίες πιο πάνω σε τιμή και “επιδόσεις”
      Αυτά τα στοιχεία καθιστούν τουλάχιστον για μένα την Ζ4 μέγιστη αποτυχία.

    • manowar

      Κια σχέση.. Μην μπερδεύεσαι με τα κυβικά.. Δεν τα εχεις διαβάσει σωστά.. Η Ζ4 20i δεν ειναι αμαξι επιδόσεων σαν το,s2000 ειναι ενα πολυ ανετο με ψηλη μαλακή ανάρτηση και 150 αλογα δεν ειναι για την χρήση που ειναι το s2000 και η Ζ4Μ παλια στα περιοδικα αυτα τα 2 συγκριναν..

    • Demetris Katsaris

      Ξέρω τι λέω.
      Άμα τα πάμε σε πίστα, Ζ4 20i και S2K στην ίδια κατηγορία θα μπούνε. RWD, N/A 1800-2000cc
      Τώρα, αν μπει Ζ4Μ θα μπει σε κατηγορία RWD N/A 2500cc+ δηλαδή 2 κατηγορίες πιο πάνω από το S2K.

    • manowar

      Φιλε τα εβαζαν σε τεστ το S2k και το Ζ4 Μ οχι τα απλα μην επιμενεις.. Η bmw ως γνωστων ειχε πολλες προτασεις για Ζ4 ειχε τις απαλες τις βολτισιες και ειχε και την Μ για τους απετιτικους.. Ενω η χοντα εβγαλε ενα μοντέλο.

    • περαστικός

      Και τι μας νοιάζει εμάς πόσα μοντέλα έβγαζε η BMW ..?
      Όταν συγκρίνεις 2 αυτοκίνητα κοιτάς πρώτα την κατηγορία ..(στην προκειμένη περίπτωση έχουμε roadster με roadster) μετά τα λεφτά που κοστίζουν και μετά ..πολύ μετα τα τεχνικά χαρακτηριστικά…
      Το Z4Μ κόστιζε σχεδόν όσο 2 S, είχε 1200 κυβικά παραπάνω και είχε παραπλήσιες επιδόσεις..

    • manowar

      59 χιλιαρικα εκανε το s στην βρετανια 74 εκανε το Ζ4 Μ η 2λιτρη που λες εσυ εκανε 40.. 20 χιλιαρικα κατω.. Δεν εχω δει κανεναν να συγκρινειτην Ζ420i με S2000., ειστε ασχετος και γραφεις οτι σε συμφέρει γιατι εισαι jdm

    • περαστικός

      Ρε γαβ γαβ…που τα βρίσκεις αυτά τα νούμερα…
      Καταρχήν στην Αγγλία έχουν λίρες..
      29 το S …43 το Ζ4Μ…στο EVO που μπορείς να βρεις ακόμα τις τιμές…
      14 χιλιάδες ΛΙΡΕΣ είχαν ΤΟΤΕ διαφορά και όχι 14 χιλιάδες ευρώ που πας να μας πλασάρεις..
      Και που είδες να λέω ότι το S πρέπει να συγκρίνετε με το 2litro ΒΜW ..?
      Με το 3litro συγκρίνονταν πάντα.. και πάντα φάπες έτρωγε το BMW…

    • manowar

      Ποιο bmw ετρωγε φαπες μορε αυγοκομενε απο το s2000??χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα ααααααααα ε να το θυμασαι αυτο που είπες..μπορει να το δεις και στο νασιοναλ τζεογραφικ..χο ταιο ο καθενας πεταει μια μλκια εδω μεσα οτι κατσει…παντα με το Ζ4Μ συγκρινοταν και ποτε δεν ηταν δικαιη η κοντρα διοτι και κυβικα και λεφτα παραπανω εκανε το bmw αλλα παντα με αυτο το εβαζαν ειναι μια αλήθεια..δεν ειδα εγω ποτε κοντρα Ζ3 και Ζ4 2λιτρα και 3λιτρα απλη ..αλλα εισαι πιτσιρικος και αυτα τα τεστ εχουν εξαφανιστει δεν μπορω να βρω και λινκ επίσημο ολο με ντραγκστερ δειχνουν

    • περαστικός

      Και στα λεφτά που παίζει η Z4Μ …
      Boxster S με κλειστά μάτια..
      Το Ζ4 το θεωρώ μια απο τις μεγαλύτερες παπάντζες της BMW ….
      Για Supercar το πλάσαραν όταν το είχαν βγάλει…έτρωγε σφαλιάρες απο ότι είχε παραπλήσια τιμή…και τι έκαναν τα αλάνια για να μετριάσουν το κακό..?
      Έβαλαν τον κινητήρα του Μ3 και λάστιχα απο φορτηγό πίσω για να “κρατάει”…
      Αν δεν κάνω λάθος το 3λιτρο το απλό ήταν το πρώτο sport αυτοκίνητο που δεν είχε επιλογή πλήρης απενεργοποίησης των ηλεκτρονικών βοηθημάτων..

    • περαστικός

      Του 97 είναι τα Z3…και όταν βγήκε το S δεν υπήρχε Z4…υπήρχε Ζ3..μόνο….
      Όχι ότι το 4 τα πήγαινε καλύτερα απο το προκάτοχο του απέναντι στο S αλλά ..κουβέντα να γίνετε..

    • manowar

      Σιγα μην βαλουμε το s και με την 500 coupe του 70

    • ρε μην πεφτεις στο επιπεδο μερικων που αμα δουν γερμανικο απλα βγαζουν χολη..οσο τελειο και αν ειναι !!!
      το S2000 πολλα μπορεις να το πεις…πχ ”σκοτωστρα” αλλα κουβα σε καμια περιπτωση !!!!
      πιστευω ισως ενα απο τα πιο αντρικα οχηματα που εχουν πατησει ποτε ασφαλτο και απευθυνοταν και για ”εργατικα” πορτοφλια!!

    • manowar

      Ειναι ενας πολυ καλος κινητήρας με 4 ροδες.. Αυτο περνεις απο το s οταν το οδηγας

  • Smartass

    <>

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Έρωτας είναι το θέλω!!!

  • Mika

    Aν ηταν το FL με τις 17αρες και τα ωραιοτερα φαναρια, το συζηταγαμε! Και θα εδινα ενα big thumps up!!!