Σε άλλη κατηγορία έδειξε χθες πως βρίσκεται ο Lewis Hamilton. Όχι απλώς σημείωσε τα ταχύτερα περάσματα στο FP1 και το FP2, αλλά ήταν μακριά από τους αντιπάλους του, δείχνοντας πως στον έναν τουλάχιστον γύρο είναι πολύ γρήγορος και θα είναι πολύ δύσκολος αντίπαλος στις σημερινές κατατακτήριες.


Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, όμως, δεν είναι τόσο αισιόδοξος. Όπως λέει, η Red Bull δείχνει να έχει το ταχύτερο μονοθέσιο, με τη Ferrari να είναι λίγο πίσω, τουλάχιστον μετά τα χθεσινά ελεύθερα δοκιμαστικά. Η W08 είναι γρήγορη και στον αγωνιστικό ρυθμό, αν και δεν ολοκλήρωσε όπως θα ήθελε το πρόγραμμά του χθες το απόγευμα, λόγω ενός μικρού προβλήματος που του έκοψε στη μέση την προσομοίωση αγώνα.

Πιστεύω πως η Red Bull είναι αυτή που δείχνει τώρα η ταχύτερη. Δεν κάναμε μεγάλη προσομοίωση αγώνα για να είμαι ειλικρινής. Είχαμε ένα πρόβλημα, γι’ αυτό κι έπρεπε να σταματήσουμε στα μισά. Αλλά, από αυτό το λίγο που είχαμε, φάνηκε πως είμαστε σχετικά κοντά στις Red Bulls. Συνολικά, ήταν μια καλή μέρα και ήμουν χαρούμενος με το μονοθέσιο. Έκανα καλά βήματα όσον αφορά την ισορροπία και τον τρόπο που άλλαζε. Σίγουρα, έχω ξεκινήσει καλά το το 3ήμερο και θα δούμε πώς θα συνεχίσουμε.

Σε απόλυτη ταχύτητα, ο συνδυασμός του Hamilton και της W08 είναι σχεδόν ανίκητος φέτος, ειδικά στο δεύτερο μισό. Ο Βρετανός λέει πως θα είναι σημαντικό αν ξεκινήσει και στρίψει πρώτος, αλλά η νίκη δε θα τελειώσει εκεί, αφού στην αμερικανική πίστα τα προσπεράσματα είναι αρκετά πιο εύκολα από άλλες πίστες.

Η θέση εκκίνησης είναι τα πάντα, και κανονικά, αν ξεκινάς πρώτος και στρίβεις πρώτος, αυτό αλλάζει εντελώς το παιχνίδι. Έτσι, οι κατατακτήριες σίγουρα υπήρξαν καλές φέτος, αλλά είναι οι Παρασκευές αυτές που κάνουν την ταχύτητα του Σαββάτου πιθανή, ξεκινώντας καλά, κάνοντας σωστές αλλαγές στο set-up και να μην χαθείς την Παρασκευή· αυτό συχνά είναι καλό για το Σάββατο.

Όταν πηγαίνεις από αγώνα σε αγώνα, σίγουρα υπάρχει ένα συγκεκριμένο δέλτα ρυθμό που πρέπει να έχεις για να προσπεράσεις το μονοθέσιο μπροστά. Αυτό αλλάζει τα πάντα. Εδώ, πρέπει να είσαι 8 δέκατα στον γύρο ταχύτερος από το μονοθέσιο μπροστά. Το νούμερο αυτό είναι αρκετά χαμηλό σε σχέση με άλλες πίστες, όπου θέλεις 1,8 δευτερόλεπτα στον γύρο από το μπροστινό μονοθέσιο. Συχνά είναι πάνω από δευτερόλεπτο.