Έχουν υπάρξει κάποια αυτοκίνητα που είναι διαχρονικά, που προσφέρουν αυτό που θα θέλει για πάντα ο λάτρης της οδήγησης, ένα από αυτά είναι και το Honda S2000. Αυτό το αυτοκίνητο ανέβηκε και έπεσε μαζί με την Ελλάδα, αγαπήθηκε από το ελληνικό κοινό τα “καλά” χρόνια και το 2009 που σταμάτησε η παραγωγή κανείς Έλληνας δεν κοιτούσε να αποκτήσει S2000, απεναντίας οι αγγελίες πώλησης είναι πάρα πολλές και υποθέτω οι κατατεθειμένες πινακίδες ακόμη περισσότερες.

Το κοινό του S2000 είναι παγκόσμιο και όλοι ζητάνε μια δεύτερη γενιά του αγαπημένου τους αυτοκινήτου. Εδώ να αναφέρω πως όταν οι γενιές δεν είναι συνεχόμενες η “σειρά” συνήθως χάνει το χαρακτήρα της, οπότε προσωπικά κρατάω μικρό καλάθι αλλά ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο είναι πάντα καλοδεχούμενο.

Μικρό καλάθι όπως φαίνεται κρατάει και η Honda που αν και σκέφτεται την δεύτερη γενιά εδώ και 2 και πλέον χρόνια μένει στα σχέδια και τα renderings, όντας διστακτική να κάνει το μεγάλο βήμα. Αυτό άλλωστε επιβεβαίωσε και ο CEO της Honda, Takahiro Hachigo, λέγοντας πως λαμβάνει υπόψιν τις φωνές των φίλων του θρυλικού roadster, αλλά πρέπει πρώτα να εξεταστεί η οικονομική βιωσιμότητα ενός τέτοιου project. Αν και όταν βρουν ποια θα πρέπει να είναι τα χαρακτηριστικά του νέου S2000 για να είναι κερδοφόρο, τότε οι μηχανικοί της Honda θα μπορέσουν να το υλοποιήσουν σε μικρό χρονικό διάστημα.

Τούτων λεχθέντων, οι ελπίδες παραμένουν ζωντανές, αλλά καλό είναι να μην βιαζόμαστε γιατί θα απογοητευτούμε.

  • SAMURAI-66

    Οι γιαπωνεζοι ενεργουν κεραυνοβολα ακριβως την στιγμη που πρεπει και παντα μελετωντας της αντιπαλες πλευρες.
    Αφουγκραζεται περιμενει και ψαχνει την προταση της toyota η honda και θα απαντηση καταλληλως…..εχουν υπομονη και το ιδιο πρεπει και εμεις.
    Αρκει μια ματια στο σαλονι του τοκιο και θα βγαλουμε σημαντικα συμπερασματα τι εχουν στο δισακι τους κρυμμενο για το επομενο σαλονι στης ΗΠΑ.

  • mother1russia

    Θα κανουμε κοιλιακους απο τα γελια παλι

  • Smartass

    Καημένα εγκάθετα ψευδώνυμα.
    Honda Civic mkv φοράει κινητήρα Ηonda B18 που βγάζει 1000hp.
    https://www.youtube.com/watch?v=h3Vx7V_MXSs

  • Νικόλαος244turbo

    Μας φάγαν οι μανατζαραιοι…
    Έφτασαν να το σκέφτονται για RX-x και S2000mk2 ενώ έχουν κατακλύσει την αγορά με φτιαγμένες ανάγκες…όλες οι μεγαλουπόλεις γεμίσαν με τζιποειδή,που τόσα δεν έχουμε εδώ που είναι ημιορεινή περιοχή…
    Βγάλτε ρε Τζαπόνια(όσο και αν δε σας αγαπώ) καθαρόαιμες κατασκευές,μπας και παρασύρετε τους Ευρωπαίους σε αυτό το τριπάκι…Τουρμπίσια,ατμόσφαιρα…αρκεί να είναι πισωκούνες και ελαφριά.
    Μπας και τα τμήματα R&D ξανασχοληθούν με την οδήγηση και να παραμεληθούν οι καλοπληρωμένοι φλώροι αμάμητοι κουστουμάτοι μανατζαραίοι,με όνειρο τα αυτόνομα κονσερβοκούτια τους και τις οθόνες 42″ 4Κ για “πρωτόγνωρη εμπειρία οδήγησης” my ass μέσα…

    • μα γι’αυτό δε βγαίνουν στην παραγωγή. δεν είναι βιώσιμα. το είπε τόσο ο ceo της χόντα όσο και ο αντίστοιχος της μάζντα. Αν ποτέ κριθούν βιώσιμα και αυτό για τους γιαπωνέζους σημαίνει να μην πάνε άκλαφτα όπως τα rx8 το οποίο δεν πούλησε όσο χρειάστηκε για να θεωρηθεί κερδοφόρο ή το υβριδικό crz πως το λέγανε που πήγε και αυτό άκλαφτο, θα πρέπει να υπάρχει αγοραστικό κοινό για αυτές τις κατασκευές. κουκιά μετρημένα είναι, τα πράγματα είναι δύσκολα, τα ανοίγματα τεράστια για όλο τον κλάδο, δεν είναι εποχή για ρίσκο. πάρτε suv λοιπόν και ηλεκτρικά ώστε να μπορέσουν οι εταιρίες μετά να έχουν αέρα για ειδικά μοντέλα τύπου rx και s2000. σοβαρά μιλάω, αν αγοράζετε αυτοκίνητα, αγοράστε suv να δούμε κανά κουπέ στους δρόμους.

    • Νικόλαος244turbo

      Όπως έγραψα στην αρχική μου τοποθέτηση,η “ζήτηση” είναι εν μέρη τεχνιτή-υπάρχει ανάγκη στην Αθήνα ή στη Θεσσαλονίκη για τζιποειδή;Να περνάν τις νεροφαγιές και να ανεβαίνουν την ανηφόρα στα χιόνια της Ποσειδώνος ή της Ολύμπου;
      Εκεί κατεύθηναν το κοινό,όλες οι προτάσεις έγιναν 1 όγκου πολυμορφικοτζιποειδή,αναγκαστικά όλοι τα αγοράζουν κ βγαίνουν οι μανατζαραίοι να πουν “Δεστε…πουλάν τα suv ρα δεν υπάρχει χώρος για κουπέ-ρόουντστερ κτλ”

    • mixalhs7

      Οσο και να μην ειμαι φιλος με ολα αυτα τα ογκώδη οχηματα δεν μπορω να μην αναγνωρισω τον κυριο λογο που κυριαρχουν στις πωλησεις και δεν ειναι αλλος απο την πρακτικότητα τους.
      Αυτος που μετακινει παιδι/παιδια καθημερινα δεν θελει να σκυβει καθε μερα.
      Αυτη η αναγκη γέννησε τα πολυμορφικα τα οποια μετασχηματιστικαν στα πιο καλαισθητα κροσοβερ και mini suv’s. Επισης μην ξεχναμε πως τα καθαροαιμα τζιπ εχουν κακη οδικη συμπεριφορα στο οδοστρομα σε αντιθεση με τα suv για τον ιδιο λογο που τα suv εχουν κακη οδικη συμπεριφορα off road.

    • Νικόλαος244turbo

      Ενω τόσα χρόνια που μετκινούσαμε τα παιδιά στο σεντάν,μας έπεσε ο κ*λος…
      Πάλι τεχνιτές ανάγκες-όπως η αυτόνομη οδήγηση και το μασάζ στα πόδια(επίσης πρσκτικό αλλά όχι αναγκαίο).Είναι γνωστή τακτική να καλομαθαίνεις τον πελάτη και συνώνυμο της τρυφηλότητας.Δε λέμε κάτι διαφορετικό εδώ…

    • mixalhs7

      Μα βρε φίλε οταν λανσαριστικαν τα σενταν είχαμε διαφερετικους ρυθμούς ζωής, διαφορετικές απαιτήσεις και ποιος ειπε πως δεν υπηρχαν παράπονα για τα σεντανς?
      Τα στέισον και τα χατσμπαγκ για τους παραπονεμενους πελατες των σενταν δημιουργηθηκαν.
      Τα suv ειναι η φυσικη εξελλιξη των πραγματων.
      Αν οι εταιρειες δεν ακουγανε το αγοραστικο κοινο θα εκλειναν!
      Προσωπικα ειμαι φαν της αυτονομης οδηγησης και εύχομαι οταν θα φτασει να λειτουργει αξιοπιστα να ειναι στο στανταρτ εξοπλισμο καθε μοντελου.
      Πιστεψε με θα σωσει πολλες ζωες.

    • Νικόλαος244turbo

      Δεν νομίζω να “ακούνε” το αγοραστικό κοινό ή για να το θέσω πιο ορθά,ακούνε όποτε τους συμφέρει και εξηγούμαι:
      Audi TT και Peugeot RCZ
      coupe 2+2 και τα 2 με το Πεζάκι να έχει σχεδό ισάξιο εσωτερικό(εκει που πασχουν τα γαλλικα) αλλα πιο άμεση και ρυθμίσιμη οδικη συμπεριφορά από το ΤΤ.
      Δες πωλήσεις ή μάλλον,δες πόσο προώθησε η Άουντι και πόσο (δεν) προώθησε η Πεζώ το RCZ.
      Για τη μεν Audi το ΤΤ είναι κερδοφόρο(αν και πιο ακριβό) για την Πεζό ήρθε ίσα βάρκα-ίσα πανιά…
      Τελικά το “κοινό” θέλει ή γυρνάει την πλάτη στα όμορφα 2+2 κουπέ…; ;-)

    • mixalhs7

      Αν μου επιτρεπεις μια βασικη διορθωση. Το ΤΤ ειναι κερδοφορο (αν ειναι) διοτι ουσιαστικα βασιζεται σε εξαρτηματα του γκολφ δηλ εξυπηρετουνται οι κλιμακες οικονομιας. Σκεψου μονο πωςο σχεδιασμος και η παραγωγη μιας καινουργιας πλατφορμας στοιχιζει περιπου 1 δις. Βαλε και τα υπολοιπα εξοδα στο πινακα και δες ποσα πρεπει να πουλησουν για να αποσβεσουν! Τα πρακτικα οχηματα εχουν σιγουρη αποσβεση γιατι θα πουληθουν πολλες μοναδες!

    • Νικόλαος244turbo

      Σωστά,αλλά και το RCZ στο 308 βασίστηκε.Απλά η Audi ξέρει πως να προωθεί ενω στην Πεζό δεν ξέραν τη θέλαν…
      Και η καψούρα μου έβγαλε τo Καγιέν αλλά όπως έγραψες,για να χρηματοδωτήσει τα υπόλοιπα πρότζεκτ.Αλλά έβγαλε και μία Μπόξστερ(που την 986 δεν την αλλάζω με τις επόμενες) που ήταν και οδηγοκεντρική και βοήθησε στα ταμεία.Απλά οι λοιπές φίρμες ακολουθούν τον όχλο και δεν “κατευθείνουν” τις ανάγκες.
      Μακάρι να δούμε ξανά οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα γιατί έχουμε πλήξει από μπαρμπαδάμαξα

    • Mika

      @mixalhs7:disqus Babine, βγες απο το προφιλ του, τωρα!!!!
      :p

    • απλα τα λεει τα πραματα με το ονομα τους !!!! εγω κατα καιρους βλεπω που διαφοροι λετε πως σας αρεεσουν διαφορα SUV….σιγα σιγα βλεπω να σας αρεσουν και τα αυτονομα…..
      παραδεχτειτε το !!!!!! σας αρεσουν !!!!!! τελος !!! :-D

  • xtra

    ασε καλυτερα , γιατι θα το κανουν s2000 suv σαν το evo

  • το s2000 με όλη εκείνη την τεχνολογία κόστιζε τότε καινούριο όσο κοστίζει τώρα περίπου το TypeR, επίσης με όλη αυτή την εξέλιξη κλπ. Που σημαίνει ότι πιθανό νέο s2000 θα πάει στα 70-80 χιλιάρικα. ποια ελπίδα;

  • charris

    Φτάνει πια με το s2000…καλο δυνατό ομορφο άλλα πριν 15 χρόνια….

    Ήταν ένα δυνατό αναμεσα στα αργά μέσα αυτοκίνητα….

  • giorgos

    ναι καντετο και αυτο 1.500αρι τουρμπο με 8 ταχυτητες