Το ρεκόρ της Koenigsegg δίνει κίνητρο στον John Hennessey

Σχετικά άρθρα

Δεν έχουν περάσει 10 ημέρες από τη στιγμή που η εταιρίας του Christian von Koenigsegg, με ένα Agera RS έγραψε ιστορία, καταρρίπτοντας αρκετά παγκόσμια ρεκόρ, πιάνοντας τελική ταχύτητα 446,97 χλμ/ώρα. Πριν δύο εβδομάδες, όμως, ο John Hennessey παρουσίασε το νέο Venom F5, για το οποίο η θεωρητική τελική ταχύτητα ανακοινώνεται στα 480 χλμ/ώρα.

Αυτήν θέλει η αμερικάνικη εταιρία να μετατρέψει σε πράξη και να μην μείνει θεωρία, και σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Hennessey δήλωσε:

Η πρώτη μου σκέψη ήταν “έτρεξε και προς τις δύο κατευθύνσεις;”, γιατί αυτό ρωτάνε όλοι για εμάς. Έπειτα αναρωτήθηκα αν είχαν φέρει τον κατάλληλο εξοπλισμό της Racelogic VBox για να επικυρώσουν τα δεδομένα. Άκουσα αργότερα ότι το έκαναν. Έτσι, μόλις είδα την επίσημη είδηση να βγαίνει στο Instagram και μετά στο YouTube, το κοίταξα και σκέφτηκα ότι το έκαναν σωστά. Και μπράβο τους.

Δεν ανησυχώ για αυτήν [την ταχύτητα της Koenigsegg], είμαι ενθουσιασμένος και έχω κίνητρο. Περίμενα σχεδόν τέσσερα χρόνια για να βελτιώσει κανείς το ρεκόρ. Και μόλις έχεις περισσότερους παίκτες στο παιχνίδι κορυφαίας ταχύτητας, τότε έχεις περισσότερη συνάφεια.

Με την εξέλιξη της νέας Venom F5 να βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο, ο Hennessey δεν είναι ακόμα σε θέση να ξεπεράσει την ταχύτητα της Koenigsegg Agera RS. Αντ’αυτού, ο Αμερικάνος είπε ότι θα αφήσει την Bugatti και την Koenigsegg να “τσακώνονται” για τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου στον κόσμο, και μετά θα έρθει αυτός, λέγοντας:

Αυτό ασκεί πίεση στη Bugatti, να βελτιωθούν και να παραδώσουν την ταχύτητα που όλοι περιμένουν να πιάσουν. Τότε θα τους αφήσουμε για λίγο, και μετά όταν δούμε ποιος από αυτούς [Koenigsegg και Bugatti] είναι ταχύτερος, τότε βγάλουμε έξω το F5 και θα καθορίσουμε μια ταχύτητα.

ΠηγήTop Gear

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Nio λανσάρει την μπαταρία ημι-στερεής κατάστασης 150 kWh στην Κίνα

Όπως είχε προαναγγείλει πριν δύο χρόνια, η Nio θα ξεκινήσει από 1η Ιουνίου την εμπορική διάθεση στην αγορά Κίνα μιας ολοκαίνουριας μπαταρίας ημι-στερεής κατάστασης. Αυτή...

Η θρυλική TWR αποκάλυψε το πρώτο της αυτοκίνητο, ένα restomod της Jaguar XJS

Ένα από τα πιο διάσημα ονόματα μηχανολογίας στο κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, η TWR, ξεκινά μια νέα ζωή ως κατασκευαστής bespoke αυτοκινήτων. Η νέα...

Italdesign Quintessenza Concept

Στην έκθεση του Πεκίνου η Italdesign παρουσίασε το Quintessenza Concept, ένα πρωτότυπο που όπως αναφέρει η εταιρία έχει δημιουργηθεί "ως η τέλεια ενσάρκωση της...