Η Nissan θέλοντας να είναι σίγουρη πως οι πόρτες των αυτοκινήτων της θα αντέξουν στον χρόνο, μας δείχνει ένα ρομπότ που ανοιγοκλείνει μια πόρτα αυτοκινήτου 45.000 φορές μέσα σε μόλις 3 ημέρες.

Η εταιρία ονομάζει τον ρομποτικό βραχίονα “Mrs. Doorboto” και το νούμερο 45.000 δεν είναι τυχαίο, μιας και η ιαπωνική εταιρία αναφέρει πως αυτός είναι ο αριθμός που μια πόρτα ενός αυτοκινήτου, ανοιγοκλείνει κατά τη διάρκεια 10 ετών.

  • αμα δεν προσομοιωσει το ρομποτ κλεισιμο πορτας απο γυναικα και κυριως απο ελληνιδα μανα…..που το αυτοκινητο μπορει να σηκωθει στις 2 ροδες…τοτε δεν κανει τιποτα !!!!

    υ.γ σου λενε οτι υπολογιζουν οτι 45.000 φορες ανοιγοκλεινει μια πορτα σε 10 χρονια……και αυτοι το πετυχενουν σε 3 μερες….δηλαδη τα δινουν τα αυτοκινητα ετοιμα για να αρχισουν να χαλανε ???? :-P

    • japan3

      Μάλλον δεν κατάλαβες καλά. Δεν το κάνουν σε όλα τα αυτοκίνητα, απλά με το άνοιγμα των 45 Χιλ φορων τα όποια προβλήματα μπορεί να προκύψουν στο εργαστήριο θα λυθούν εκεί και θα δουν που πάσχει η πόρτα ώστε σε πραγματικό χρόνο να μην προκύψει το πρόβλημα αυτό. Τις βαφές τις υποβάλλουν σε περισσότερο από δέκα χρόνια έκθεσης στον ήλιο για να δουν την αντοχή τους, δεν σημαίνει ότι θα πάρεις αυτό το αυτοκίνητο. Τεστ εργαστηρίου είναι.

    • japan3

      Μάλλον δεν κατάλαβες καλά. Δεν το κάνουν σε όλα τα αυτοκίνητα, απλά με το άνοιγμα των 45 Χιλ φορων τα όποια προβλήματα μπορεί να προκύψουν στο εργαστήριο θα λυθούν εκεί και θα δουν που πάσχει η πόρτα ώστε σε πραγματικό χρόνο να μην προκύψει το πρόβλημα αυτό. Τις βαφές τις υποβάλλουν σε περισσότερο από δέκα χρόνια έκθεσης στον ήλιο για να δουν την αντοχή τους, δεν σημαίνει ότι θα πάρεις αυτό το αυτοκίνητο. Τεστ εργαστηρίου είναι.

    • χιουνμορ φιλος !!! :-D χιουμορ !!!! :-D

    • John

      …και κυριως απο ελληνιδα μανα…..που το αυτοκινητο μπορει να σηκωθει στις 2 ροδες…
      Κλάμα !!!!!!!!

    • sargus

      χαχαχαχαχα έγραψες!!

  • panos

    αυτο το τεστ το κανουν ολες οι εταιρειες, κ οχι μονο στις πορτες αλλα κ σε αλλα
    τμηματα, οπως τις αναρτησεις..

  • giannisb

    δηλαδή θα τους κόστιζε πολύ να πάρουν 1-2 άτομα ?να κάνουν αυτή την δουλειά,που έτσι θα ήταν και πιο ρεαλιστικό από ότι ένα ρομπότ…..αλλά έτσι είναι … 17 χρόνια τώρα μετά από πολλά άνοιξε-κλείσε αργά αλλά και πολλά δυνατά ,ακούγεται ο ίδιος βαρύγδουπος ήχος όπως την πρώτη μέρα ,που ακόμα πολύ προσπαθούν να αποκτήσουν……https://youtu.be/4PiwNWZsiM0?t=50

    • panos

      ;)
      https://www.youtube.com/watch?v=rMni83VZI7Q
      υγ. εμπειριες απο ταξι. Πορτες γερμανικων κλεινουν σαν να ειναι
      χρηματοκιβωτια, κατα την γνωμη μου κορυφαιο κλεισιμο πορτας
      της mercedes, χειροτερη εμπειρια απο corolla, νομιζεις οτι ειναι
      φτιαγμενη απο χαρτι, δεν εχει καθολου αντισταση κατα το κλεισιμο,
      λογικα επειδη ειναι πολυ ελαφρια κ ο θορυβος που κανει θυμιζει
      πλαστικο, δεν ειναι τυχαιο αλλωστε το γεγονος οτι σε crash test
      γιαπωνεζικων συνηθως αποκολλαται η εξωτερικη λαμαρινα απο
      το εσωτερικο πλαισιο της πορτας..

  • shaoqing14

    45.000 φορες σε 10 χρονια δεν ξερω αμα γινεται σε ι.χ., ομως για να δεις την ανθεκτικοτητα της πορτας σε ρεαλιστικες συνθηκες τοτε καλυτερα να δεις την πορτα απο ταξι πενταετιας και επανω ειδικα στο avensis και στο corolla ειναι οι πορτες σαν να βγηκαν χθες απο το εργοστασιο.

  • SAMURAI-66

    Τα στανταρ μπορει να ειναι υψηλα στην ποιοτητα και ασφαλεια των οχηματων της nissan κατι που ευκολα αποδεικνυεται και στην διαχρονικη χρηση τους αυτο ομως δεν πιστευω οτι τους βοηθησε και πολυ.
    Και συγκεκριμενα απο το να χασουν την πιστοποιηση ISO για τα εργοστασια τους στην ιαπωνια πραγμα που ειναι μεγαλο πληγμα για την εικονα της και ερχεται σαν συνεχεια της γνωστης περιπτωσης για ελεγχο απο εργατες μη πιστοποιημενους σε θεματα τελικης ποιοτητας των αυτοκινητων της.
    ……..https://www3.nhk.or.jp/nhkworld/en/news/20171115_22/
    Τωρα πρεπει να βρει τροπο να κερδισει και παλι την χαμενη της αξιοπιστια στους συμπατριωτες της ιαπωνες που δικαιολογημενα ειναι σκεφτικη μετα την αποκαλυψη του εξαιρετικα σοβαρου σκανδαλου που την αφορα.

  • SAMURAI-66

    Τα στανταρ μπορει να ειναι υψηλα στην ποιοτητα και ασφαλεια των οχηματων της nissan κατι που ευκολα αποδεικνυεται και στην διαχρονικη χρηση τους αυτο ομως δεν πιστευω οτι τους βοηθησε και πολυ.
    Και συγκεκριμενα απο το να χασουν την πιστοποιηση ISO για τα εργοστασια τους στην ιαπωνια πραγμα που ειναι μεγαλο πληγμα για την εικονα της και ερχεται σαν συνεχεια της γνωστης περιπτωσης για ελεγχο απο εργατες μη πιστοποιημενους σε θεματα τελικης ποιοτητας των αυτοκινητων της.
    ……..https://www3.nhk.or.jp/nhkworld/en/news/20171115_22/
    Τωρα πρεπει να βρει τροπο να κερδισει και παλι την χαμενη της αξιοπιστια στους συμπατριωτες της ιαπωνες που δικαιολογημενα ειναι σκεφτικη μετα την αποκαλυψη του εξαιρετικα σοβαρου σκανδαλου που την αφορα.

  • Bon Viveur

    Το καλύτερο τεστ το κάνει η κόρη μου που την ανοίγει με τόση δύναμη που λες θα ξεκολλήσει από τον μεντεσέ.. 😛

  • Mika

    Ποιος ειναι τοσο παλιος εδω μεσα για να θυμαται μια αρχαια διαφημιση αυτοκινητου στην τηλεοραση, της Mazda,αν δεν κανω λαθος??
    Σε ενα εργαστηριο, ενας τυπος με ασπρο παλτο ανοιγοκλεινε τη πορτα ενος αυτοκινητου κι ενας αλλος με στυλο και χαρτι σημειωνε, λεγοντας καθε φορα, OK, OK!!!

    • panos

      κ τελικα τα τζαπονια καταφεραν να μην ανοιγει η πορτα ουτε απ’ εξω ουτε
      απο μεσα :ρ
      https://www.youtube.com/watch?v=14rvHZEO4B4

    • Bon Viveur

      Το θυμόμαστε, το θυμόμαστε…. :)

    • Mika

      Eψαξα λιγο χτες να τη βρω αλλα δεν τα καταφερα γαμωτο…
      :p :p

    • Bon Viveur

      χαχα και εγώ το κοίταξα αλλά δεν…