Η απόφαση της Porsche να αποχωρήσει από τους αγώνες αντοχής, δεν άρεσε στο φίλαθλο κοινό και γενικότερα φάνηκε κάπως αψυχολόγητη, αφού τα πήγαινε περίφημα και οι αγώνες αντοχής είναι στο γονιδιώμα της Porsche, αν και εδώ που τα λέμε πολλές φορές έχει ξαναποχωρήσει. Όταν λοιπόν ανακοινώθηκε η αποχώρηση από τους αγώνες αντοχής, έτρεχε ήδη η εξέλιξη του νέου της μοτέρ. Ο V4 είχε φτάσει στο όριο της εξέλιξής του και για να παραμείνουν αναταγωνιστικοί έπρεπε να φτιάξουν νέο μοτέρ. Παρόλο λοιπόν που ο κινητήρας αυτός δεν έχει που να αγωνιστεί, η εξέλιξή του συνεχίζεται αφού 30 άτομα συνεχίζουν να δουλεύουν πάνω σε αυτόν στο Weissach. Ο υπέυθυνος του LMP1 project, Fritz Enzinger, δηλώνει αποφασισμένος να ολοκληρώσουν το μοτέρ, το οποίο θα είναι εξακύλινδρο αλλά στην παρούσα φάση η εξέλιξη γίνεται με μονοκύλινδρα μοντέρα, πρακτική που έχει εφαρμόσει και η Ferrari στην F1 και ίσως να συνεχίζει να την εφαρμόζει (δεν γνωρίζω για τώρα). Είμαι βέβαιος πως οι μηχανικοί που τον σχεδιάζουν θα ήθελαν να τον φτιάξουν απλά για να το δουν και να τον ακούσουν να λειτουργεί αλλά ξέρουμε πως οι εταιρείες έχουν άλλα κριτήρια. Έτσι οι εικασίες και ερωτήσεις, σχετικά με την εμπλοκή της Porsche στην F1, πέφτουν βροχή!

Ο κύριος Enzinger απέφυγε να απαντήσει αλλά ο εκτελεστικός διευθυντής Oliver Blume είπε πως κάνουν έρευνα κι ανάπτυξη για τα μελλοντικά πολιτικά μοντέλα. Αν σκεφτείς πως στόχος τους είναι να φτάσουν και να ξεπεράσουν την θερμική απόδοση του 50% (που πέτυχε ήδη η Mercedes με το F1 μοτέρ της) σε συνδυασμό με τους στόχους για τους ρύπους, η δήλωση φαίνεται βάσιμη, αλλά κακά τα ψέματα, όλοι προτιμάμε να τον δούμε με “πολεμικά” χρώματα να κονταροχτυπιέται στις πίστες με ονόματα όπως Ferrari, Mercedes κ.α.

Η Porsche ενδιαφέρθηκε για την κουβέντα των νέων κανονισμών της F1 που θα ισχύσουν από το 2021, αλλά για την ώρα το μεγάλο αγωνιστικό της πλάνο είναι η Formula E, ώστε να έχει όχημα εξέλιξης και διαφήμισης για το άλμα στην ηλεκτροκίνηση που σκοπεύει να κάνει.