Όντας ο καλύτερος οδηγός στην ιστορία της Ferrari, είναι λογικό να ξέρουμε πολλά για τον Michael Schumacher, διότι διαφορετικά δύσκολα θα συγκέντρωνε ένα τόσο υψηλό ποσοστό. Ο πιο επιτυχημένος οδηγός στην ιστορία της Formula 1 έτρεξε σε 306 αγώνες, από το 1991 μέχρι και το 2012 (με ενδιάμεση απουσία, από το 2007 μέχρι και το 2009), συνεπώς γνωρίζουμε πολλά για τον πολυπρωταθλητή.

Ωστόσο, όσα κι αν ξέρουμε, υπάρχουν πληροφορίες που δεν έγιναν γνωστές, και μία από αυτές αποκαλύπτει το πρώην αφεντικό του Γερμανού στη Ferrari, ο Jean Todt. Ο νυν Πρόεδρος της FIA αποκαλύπτει πως ο Schumacher ήθελε να κάνει δοκιμές μετά το τέλος του 2000, όταν και κατέκτησε τον πρώτο του τίτλο με τα κόκκινα χρώματα, ώστε να επιβεβαιώσει αν όντως ήταν σε θέση να οδηγήσει στο μέγιστο ένα μονοθέσιο.

Θυμάμαι όταν οδηγούσε για τη Ferrari, και υπάρχουν δύο πράγματα που θα αναφέρω. Το 2000, μετά από 21 χρόνια, η Ferrari πήρε ξανά το πρωτάθλημα των οδηγών με τον Michael. Τον πήρα στο βάθρο και του είπα «Michael, η αγωνιστική μας ζωή ποτέ δεν ήταν ίδια.» Ξεκάθαρα, εκείνη η μέρα στη Suzuka ήταν η πιο δυνατή στιγμή στην καριέρα μου.

Ένα ακόμα που θέλω να πω για να δείξω πώς ήταν ο Michael είναι όταν τελείωσε η σεζόν του 2000 ως Πρωταθλητή και ξεκινούσαμε το 2001. Μου ζήτησε, με αρκετή ντροπή, επειδή ήταν πολύ ντροπαλός. Φαινόταν αλαζόνας, αλλά ήταν πολύ ντροπαλός. Μου είπε: «Θα μου επιτρέψετε να κάνω μερικές δοκιμές στο Fiorano για να βεβαιωθώ ότι μπορώ να οδηγώ;» Ήταν συνέχεια μέσα στην αμφιβολία, είτε ήταν καλός οδηγός είτε όχι. Έκανε τις δοκιμές του, και δεν ήταν τόσο άσχημα.

Έχουν περάσει τέσσερα χρόνια από τη στιγμή που ο «Schumi» είχε εκείνο το εφιαλτικό ατύχημα στις Γαλλικές Άλπεις, συνεχίζοντας τη μάχη που δίνει για την υγεία του. Ο Todt ελπίζει να γίνει γρήγορα καλά, αφού η απουσία του είναι εμφανής σε όλους.

Μας λείπει ο Michael. Είναι εκεί, συνεχίζει να παλεύει. Είμαι χαρούμενος  που η Sabine υπάρχει εκεί, για να τρέχει για τα ζητήματα της οικογένειας. Θα ήθελα ο Mick να είναι μαζί μας, αλλά είχε κάποιες δοκιμές στην Ισπανία και η Corinna είναι στις ΗΠΑ. Η μάχη συνεχίζεται. Ο Michael είναι ένας πολύ ιδιαίτερος για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Είναι ιδιαίτερος για ‘μένα, είναι φίλος.

  • Τελικά, ήταν Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ που πέρασε από το Maranello και θα περάσουν πολλά χρόνια και δεν είμαστε σίγουροι ότι θα δούμε έναν οδηγό αντίστοιχο δυνατοτήτων σε μονοθέσιο της Ferrari!!!!!
    Πάντως, για εμένα η οδηγική του κυριαρχία δεν σταματάει μόνο στα όρια του Maranello, αλλά είναι σε παγκόσμιο επίπεδο.

    • sergio360

      Ο καλυτερος γενικα,οχι μονο ο καλυτερος που περασε απο το Maranello….

    • Αυτό ακριβώς εννοώ με το σχόλιό μου πιο πάνω!!!!!!!

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Σαφως και εχεις δικιο,ειναι σε μια κλειστη ελιτ που δεν ξεπερνα τα δαχτυλα ενος χεριου.
      Αλλα για τους σχεδον σαρανταρηδες του σημερα το υπερ παντως δεος ειναι αλλου….
      Και αυτη η που………
      η https://uploads.disquscdn.com/images/c6ce16aef527b5b246427d434ebeba8b864407eb39031f563674a491a23b4a8e.jpg σκοτεινια πιστη στο ραντεβου της.

    • παντως τοσα χρονια…..δεν επρεπε να μας πουν κατι επισημο για την υγεια του ????

    • Η οικογένεια του ζήτησε να μην ανακοινώνουν κάτι επίσημο.
      Ειλικρινά σου λέω ότι περιμένω τη στιγμή που θα τον ξαναδώ στα paddock της F1!!!!!!

    • Mika

      Θα επρεπε…Κι αν τα πραγματα πηγαιναν καλυτερα, εστω και με βηματα σαλιγκαριου, θα μας ελεγαν!! Να εισαι σιγουρος….

  • Giannisk

    Έτσι γίνονται οι πρωταθλητές. Με πολύ πολύ προπόνηση.

  • Κούκος

    Όπως θα έκανε και ο Κιμι στην θέση του :-P :-P :-P
    Πέρα από την πλάκα 7 πρωταθλήματα όσο παράγκα και αν είσαι δεν τα κατακτας τόσο εύκολα.
    Αυτό είναι που κάνει την διαφορά από το πηγαίο ταλέντο και τον πρωταθλητή.
    Δουλειά δουλειά δουλειά