H Alpine αποκάλυψε το A110 στην έκθεση της Γενεύης, πριν εννιά μήνες, και τις πρώτες ημέρες του νέου έτους ξεκινάει η εμπορική του διάθεση στην Ευρώπη. Με την παρουσίαση του να γίνεται τις προηγούμενες ημέρες στην πόλη Aix en Provence, της Νότιας Γαλλίας, έγινε γνωστό ότι η εταιρία δοκιμάζει ήδη μια δυνατότερη έκδοση του μοντέλου.


Αυτή είναι γνωστή εντός της εταιρεία ως “Sport Chassis”, με την νέα έκδοση να χρησιμοποιήσει τον ίδιο κινητήρα 1,8 λίτρων του “κανονικού” μοντέλου, μόνο που στην συγκεκριμένη περίσταση θα αποδίδει 300 άλογα. Την ίδια ιπποδύναμη θα έχει και η Trophy έκδοση του νέου Megane RS. Το βάρος του αυτοκινήτου αναμένεται να μειωθεί 30 με 50 κιλά, στοχεύοντας ένα νούμερο κοντά στα 1.050 κιλά, ενώ η ρύθμιση των αναρτήσεων θα είναι 15 με 20% πιο σφιχτές. Η ρύθμιση του κιβωτίου, του συστήματος διεύθυνσης, της εξάτμισης και του συστήματος ευστάθειας θα αναθεωρηθεί, ώστε η Sport έκδοση να έχει μια ακόμη πιο έντονη απόκριση, ιδιαίτερα στη λειτουργία Track.

Με την παραπάνω απόδοση, το Alpine A110 Sport θα επιταχύνει για τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα, και ακόμα δεν είναι σαφές εάν η ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα των 250 χλμ/ώρα θα αυξηθεί επίσης.

Στις φωτογραφίες βλέπεις την Premiere Edition του μοντέλου, που θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένη παραγωγή 1.955 αυτοκινήτων, οι οποίες έχουν όλες προ-πουληθεί, με τιμή στην Γαλλία €58.500. Το γαλλικό sportscar, που τίθεται απέναντι σε Porsche Cayman και Alfa Romeo 4C, κατασκευάζεται πάνω σε μια νέο αλουμινένια πλατφόρμα, ενώ το αλουμινένιο σώμα περιορίζει το συνολικά βάρος στα 1.080 κιλά.

Κίνηση παίρνει από έναν 1.800αρη turbo κινητήρα απόδοσης 252 ίππων με 320 Nm ροπής, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 4,5 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Ο ολοκαίνουργιος κινητήρας είναι τοποθετημένος μπροστά από τον πίσω άξονα και συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Getrag, με το γρανάζωμά του να είναι ειδικά ρυθμισμένο για το A110.

Έχει τρία προγράμματα λειτουργίας (Normal, Sport, Track) που προσαρμόζουν τις ρυθμίσεις του κινητήρα, του κιβωτίου, του συστήματος διεύθυνσης του ESC και του ήχου της εξάτμισης. Έχει μήκος 4.178 mm, πλάτος 1.798 mm, ύψος 1.252 mm και κατανομή βάρους 44% μπροστά και 56% πίσω.

Το αυτοκίνητο παραγωγής δεν διαφέρει ουσιαστικά από το πρωτότυπο Vision που είδαμε τον Φεβρουάριο του 2016. Έχει αξιοσημείωτη αεροδυναμική με επίπεδο πάτωμα και διαχύτη. Ο αεροδυναμικός του συντελεστής είναι 0,32 Cd, από τους μικρότερους στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων.

Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω, με τις αλουμινένιες τετραπίστονες δαγκάνες να είναι της Brembo. Το πίσω σύστημα πέδησης διαθέτει ένα ενσωματωμένο ενεργοποιητή χειρόφρενου, για πρώτη φορά παγκοσμίως, εξοικονομώντας με αυτόν τον τρόπο 2,5 κιλά από το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου.

Οι ελαφριές ζάντες αλουμινίου είναι διαστάσεων 18″ με ελαστικά 205/40 μπροστά και 235/40 πίσω, με το ρεζερβουάρ να είναι τοποθετημένο πίσω από τον μπροστά άξονα.

Το κάθε κάθισμα της Sabelt ζυγίζει 13,1 κιλά, με τις ράγες στήριξης να είναι έως και 50% ελαφρύτερες σε σύγκριση με αυτές που χρησιμοποιούν ορισμένοι από τους ανταγωνιστές του A110. Είναι επενδυμένα με δέρμα και σύμφωνα με την Alpine, προσφέρουν “εξαιρετική ποιότητα και άνεση”.

  • Smartass

    Δεν θα πέσει θάψιμο για την τιμή των €58.500 του Α110;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

  • palp

    Υπέροχο…

  • liospi

    ένα πολύ όμορφο και ξεχωριστό αυτοκίνητο που δεν χρειάζεται να είσαι Σαουδάραβας για να το αγοράσεις

  • Zero A6M

    Πολυ ωραιο αμαξι με φοβιζει η τιμη στην Ελλαδα και εαν ερθει ποτε,Αλλο που θα θελαμε να γνωριζουμε οι παικτες ποσα τα κομματια παγκοσμιως;
    Και φυσικα τι να το κανεις εδω λες και θα ξερουν να το επισκευαζουν οι καθε τυχαιοι μπαχαλακηδες

  • Mika

    Aκομα πιο γρηγορη και δυναμικη η Alpine λοιπον!!
    Pas mal!