Έχουν πεεράσει σχεδόν 14 χρόνια από την στιγμή που η BMW παρουσίασε την σκληροπρυνική M3 CSL, και είναι ίσως η μοναδική έκδοση που ξεπέρασε την θρυλική M3 E30 Evo II.

Τα αρχικά του σημαίνουν Coupe Sport Leichtbau και βγήκε στη παραγωγή σε μόλις 1.383 μονάδες σε διάστημα λίγων μηνών. Όπως δηλώνει και το όνομα του, το αυτοκίνητο αποτελούσε μια ελαφρύτερη και αναβαθμισμένη έκδοση της M3 (E46) και είχε χρησιμοποιηθεί τεχνολογία από την εμπλοκή της εταιρίας στην F1 για τη μείωση του βάρους.

Εκτός του ότι είχε χάσει κάποια από την βαριά της ηχομόνωση και στοιχεία του εξοπλισμού της, ήταν το πρώτο αυτοκίνητο της BMW που τοποθετήθηκε carbon (CFRP) στην οροφή, στη κεντρική κονσόλα και στο κάλυμμα του χώρου αποσκευών, ενώ τέλος είχε αλλαχτεί και το πίσω τζάμι με άλλο επίσης ελαφρύτερο.

Το αποτέλεσμα αυτών ήταν η μείωση του βάρους κατά 110 κιλά σε σύγκριση με τη νορμάλ Μ3, με το συνολικό βάρος να έφτανε πλέον τα 1.385 κιλά, σε σχέση με τα 1.470 κιλά της απλής M3. Άλλο ένα προτέρημα αυτής της μείωσης ήταν η βελτιστοποίηση της κατανομής των βαρών μεταξύ των δύο αξόνων που πλέον άγγιζε το ιδανικό 50:50 αλλά και το χαμηλό του κέντρου βάρους του αυτοκινήτου.

Μηχανικά, ο 3,2-λίτρων εξακύλινδρος σε σειρά ατμοσφαιρικός κινητήρας απέδιδε 17 άλογα περισσότερα από την απλή έκδοση, φτάνοντας τα 360 άλογα στις 7.900 σ.α.λ, με 370 Nm ροπής. Αυτό επέτρεπε στην Μ3 CSL να επιταχύνει για τα 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 4,9 δευτ. με την τελική της ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα, ή τα 280 χλμ/ώρα χωρίς τον περιοριστή.

Μπορεί από το εργοστάσιο να έβγαινε μόνο σε ασημί χρώμα, αλλά εδώ έχει βαφτεί σε μαύρο (Black Sapphire) μεταλλικό χρώμα. Η συγκεκριμένη BMW M3 CSL είναι παραγωγής 2003, και αρχικά αγοράστηκε από αντιπρόσωπο της BMW στο Βέλγιο, όπου την είχε στην έκθεση του. Το αυτοκίνητο πήρε για πρώτη φορά πινακίδες το 2005, και έμεινε στην συλλογή του αντιπροσώπου μέχρι το 2012, όπου αγοράστηκε από έναν Ολλανδό συλλέκτη, με το αυτοκίνητο να είχε τότε 7.000 χλμ.

Το 2015 αγοράστηκε από τον σημερινό ιδιοκτήτη, διατηρώντας το αυτοκίνητο σε άψογη κατάσταση. Συνολικά έχει διανύσει μόλις 8.385 χλμ, συνοδεύεται από πλήρως ιστορικό service, δεν έχει εμπλακεί ποτέ σε ατύχημα και χρειάζεσαι €142.500 για να την αποκτήσεις.