Σε τρεις εκδόσεις η Porsche Mission E με 402, 536 και 670 άλογα

Σχετικά άρθρα

Το Mission E θα γίνει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Porsche και σύμφωνα με δηλώσεις ανθρώπων της γερμανικής εταιρίας θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις ιπποδύναμης. Η βασική έκδοση θα παράγει 402 άλογα, η μεσαία 536 άλογα και η κορυφαία 670 άλογα. Όλες θα είναι τετρακίνητες, με την Porsche να εξετάζει και μια φθηνότερη πισωκίνητη έκδοση, η οποία θα γίνει διαθέσιμη αρκετούς μήνες μετά το λανσάρισμα του μοντέλου.

Ο μπροστά ηλεκτροκινητήρας θα αποδίδει 215 άλογα με 300 Nm συνεχόμενης ροπής, η οποία θα μπορεί να φτάσει σε μερικές περιπτώσεις και τα 440 Nm. Ο πίσω ηλεκτροκινητήρας θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με 322 άλογα και 340 Nm ροπής και 429 ίππων και 550 Nm ροπής. Η Porsche ετοιμάζει ένα κιβώτιο ταχυτήτων δύο σχέσεων, όπως και ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κεντρικό διαφορικό, ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό θα συναντάμε και ένα μπλοκέ πίσω διαφορικό.

Το Mission E θα είναι μικρότερο σε διαστάσεις από την Panamera, αλλά θα προσφέρει τους ίδιους χώρους στο εσωτερικό, μιας και η χρήση των ηλεκτροκινητήρων σε σχέση με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, επιτρέπουν την Porsche να επεκτείνει το εσωτερικό.

Ο Stefan Weckbach, επικεφαλής ανάπτυξης του αυτοκινήτου δήλωσε πως το μοντέλο θα είναι ένα σεντάν της C κατηγορίας, αλλά το εσωτερικό του θα έχει το μέγεθος ενός σεντάν της D κατηγορίας.

Η Porsche θέλει το Mission E να είναι ένα πραγματικό αυτοκίνητο επιδόσεων, κάνοντας το μοντέλο να έχει άμεσο σύστημα διεύθυνσης και μεγάλα επίπεδα πρόσφυσης, ενώ παράλληλα προσπαθεί να κρατήσει τις μπαταρίες και τους ηλεκτροκινητήρες ανθεκτικούς στη θερμότητα, δημιουργώντας έτσι ένα σύνθετο κύκλωμα ψύξης, προκειμένου να εξασφαλίσει πως η απόδοση του αυτοκινήτου θα παραμείνει σταθερή και επαναλαμβανόμενη.

Τα 0-100 χλμ/ώρα αναμένεται να τα κάνει σε περίπου 3,5 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Η αυτονομία, σε πραγματικές συνθήκες, σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Porsche θα φτάνει τα 480 χλμ, με το 80% των μπαταριών να φορτίζουν μέσα σε 20 λεπτά ή λιγότερο, όταν γίνεται χρήση ταχυφορτιστή 800V ή 400V.

Στόχος της Porsche είναι να πουλά 20.000 Mission E ετησίως, με αρχική τιμή τις €65.000 με €75.000.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Rezvani Retro RR1. Μια 911 με “σύγχρονη-ρετρό” εμφάνιση

Η νέα δημιουργία της Rezvani είναι το Retro RR1. Πρόκειται για μια 911 (992) που διαθέτει νέο αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, με ρετρό σχεδίαση...

Η Manthey βελτιώνει την Porsche 911 GT3 Touring

Η Manthey έχει ετοιμάσει ένα βελτιωτικό πακέτο για την Porsche 911 GT3 Touring. Αυτό αποτελείται από νέο μπροστινό spoiler που παρέχει περισσότερη κάθετη δύναμη...

Εκπληκτική restomod δημιουργία της Theon στην 911 (964) Targa

Μπορεί να έχουμε συνδέσει τις restomoded Porsche 911 (ειδικά της 964 σειράς) με την Singer, φαίνεται όμως ότι η αγορά ανακατασκευασμένων παλιών Porsche παρουσιάζει...