H Audi έχει κάνει γνωστό πως μέσα στο τρέχον έτος θα παρουσιάσει συνολικά 17 νέα μοντέλα, κάτι που σημαίνει ότι θα μας δείχνει ένα νέο μοντέλο ή νέα έκδοση κάθε τρεις εβδομάδες. Τρια εξ’αυτών είναι η γρήγορη έκδοση του μικρού γερμανικού crossover (SQ2), η δεύτερη γενιά του supermini μοντέλου της (A1) και τέλος η -επίσης- δεύτερη γενιά του SUV της στο C-segment (Q3).

Ξεκινώντας από το πρώτο, κάτω από το καπό αυτού θα υπάρχει ο 2,0-λιτρος turbo τετρακύλινδρος κινητήρας απόδοσης 310 ίππων με 400 Nm ροπής που συναντάμε στο S3, και θα συνδυάζεται είτε με μηχανικό είτε με αυτόματο S Tronic κιβώτιο, με την ροπή στην τελευταία περίπτωση να αυξάνεται στα 400 Nm. Η κίνηση θα περνά στον δρόμο σε όλους τους τροχούς μέσω του Quattro συστήματος, με την παρουσίαση του μοντέλου ίσως να γίνει στην έκθεση της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο, με τις πωλήσεις του να ξεκινούν λίγο αργότερα. Η Audi έχει αναφέρει ότι θα φέρει στην αγορά και το RS Q2 με τον 2,5-λίτρων κινητήρα του RS3 απόδοσης 400 ίππων.

Έπειτα, το νέο supermini μοντέλο της γερμανικής εταιρίας θα είναι καλύτερο από το αντίστοιχο μοντέλο της Mini, σε όλους τους τομείς. Για να γίνει αυτό, το νέο A1 θα βασίζεται στην πλατφόρμα του νέου VW Polo, την MQB A0. Η Audi θα σταματήσει να το προσφέρει σε τρίθυρη έκδοση, ενώ θα το μεγαλώσει σε διαστάσεις, με το μήκος του να αγγίζει τα 4 μέτρα. Αντίστοιχα θα βελτιωθούν οι εσωτερικοί χώροι, ενώ η νέα ανάρτηση θα προσφέρει και προσαρμοζόμενο έλεγχο απόσβεσης, αλλαγές που θα του βελτιώσουν τα κρατήματα και την άνεση.

Τέλος, η νέα γενιά του δημοφιλούς μοντέλου θα κατασκευάζεται πάνω στην MQB πλατφόρμα του VW Group, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα να μεγαλώσει σε διαστάσεις (έως και 58 χλστ), έτσι ώστε να υπάρχει σαφής διαχωρισμός από το Q2. Αντίστοιχα το μεταξόνιο του θα είναι και αυτό μακρύτερο, περίπου κατά 50 χλστ., προκειμένου να βελτιωθούν οι εσωτερικοί χώροι, αλλά ο χώρος των αποσκευών, ο οποίος θα κυμαίνεται σε ένα νούμερο κοντά στα 400 λίτρα. Σε ότι αφορά το βάρος του, αυτό αναμένεται να μειωθεί κατά περίπου 50 κιλά.