Για μία ακόμα χρονιά, οι κινητήρες βρίσκονται στο επίκεντρο των συζητήσεων της Formula 1. Οι επόμενες μεγάλες αλλαγές θα πραγματοποιηθούν το 2021, ωστόσο αυτό δε θα πρέπει να σημαίνει ότι οι εξελίξεις έχουν παγώσει, αφού οι υπεύθυνοι έχουν βαλθεί να μετατρέψουν κανονικά την κατηγορία σε πρωτάθλημα αντοχής.

Για φέτος, μόλις τρία θα είναι τα power units που θα μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν δίχως ποινή οι οδηγοί, κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να περιμένουμε αρκετές ποινές στο grid, καθώς η σεζόν διαρκεί 21 Grands Prix, επομένως το κάθε power unit καλείται να αντέξει εφτά Grands Prix.

Από την αρχή μέχρι το τέλος της σεζόν, οι ομάδες θα πρέπει να κάνουν διαχείριση, πιέζοντας τους κινητήρες στα μέγιστα για μερικούς μόνο γύρους, στις κατατακτήριες ή στον αγώνα, όταν οι οδηγοί πρέπει να πιέσουν για να περάσουν ή να διατηρηθούν μπροστά. Η κατάσταση αυτή δεν αρέσει καθόλου στη Renault, με τον Cyril Abiteboul να λέει ότι η ομάδα του θα συνεχίσει να λέει ότι διαφωνεί ανοιχτά με το συγκεκριμένο μέτρο.

Είναι ένας πονοκέφαλος, αλλά είναι ένας γνωστός πονοκέφαλος. Ξέραμε ότι έρχεται, συνεπώς έχουμε φτιάξει τα σχέδια και τη στρατηγική μας σύμφωνα με αυτό. Αυτή τη στιγμή, δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι δεν μπορούμε να τηρήσουμε το πλάνο. Παρ’ όλα αυτά, ακόμα δεν πιστεύω ότι αυτό είναι το σωστό για τη Formula 1 και θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε να το αλλάξουμε στις επερχόμενες συζητήσεις με τη FIA, τη FOM και τις άλλες ομάδες, επειδή πραγματικά δεν πιστεύω ότι έχει νόημα για κανέναν.

Πέρα από τους λιγότερους κινητήρες, τα μονοθέσια θα έχουν ενσωματωμένο το Halo, το οποίο αναμένεται να κάνει πιο βαριά και φυσικά άσχημα τα μονοθέσια, χωρίς η προστασία του κεφαλιού να είναι απολύτως εξασφαλισμένη, λόγω των πολύ μεγάλων κενών που υπάρχουν.

Ο James Allison μάς έχει εξηγήσει την προστασία και τώρα ο Διευθύνων Σύμβουλος της Renault εξηγεί ότι ουσιαστικά το σύστημα είναι ένα αναγκαίο κακό.

Το βρίσκουμε βαρύ και όχι όμορφο, αλλά έχουμε μιλήσει γι’ αυτό. Η απόφαση έχει παρθεί, είναι απαραίτητο όσον αφορά την ασφάλεια και τα πράγματα συνεχίζουν να εξελίσσονται. Φαντάζομαι ότι θα υπάρξουν περισσότερες προσπάθειες ώστε να γίνει πιο εκλεπτυσμένο, αλλά προς το παρόν προσπαθούμε να το ενσωματώσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

  • petrollhead

    Όταν θέλατε από τους V8 να πάμε στους V6 ήταν η σωστή κατεύθυνση ε; Τώρα να πάμε από τους 4 κινητήρες σε 3 είναι λάθος;;
    Λουστείτε τα τωρα! Αλλά δυστυχώς μαζί με σας τα λουζόμαστε και εμείς.

  • Yiannis P

    Είναι λες και προσπαθούν να μειώσουν το θέαμα, δεν ξέρω τι άλλο να πω. Βάζουν συνεχώς εμπόδια στις ομάδες να πιέσουν στο όριο όσο μπορούν. Στην αρχή βγάλαν τους ανεφοδιασμούς, οπότε παίζει η οικονομία στην κατανάλωση λες και πρόκειται για αυτοκίνητα που αγοράζει ο κόσμος και μας νοιάζει πόσο καίνε. Μετά ρίξαν και τους κινητήρες και βάλαν turbo λες και η Γη θα καταστραφεί από 22 αγώνες το χρόνο. Και τώρα αυτό, θα προστατεύουν και τους κινητήρες λες και είναι το καθημερινό τους αυτοκίνητο και πρέπει να το έχουν 10 χρόνια. Έλεος ρε παιδιά, αγωνιστικά είναι τα ρημάδια, πρέπει να τους πίνουν το αίμα… Για μένα δεν θα έπρεπε να βασίζονται ούτε τόσο πολύ στην αεροδυναμική. Απλό μηχανικό grip από τα λάστιχα και τις αναρτήσεις, V12 ατμόσφαιρα, ανεφοσδιασμοί και ΔΩΣΕ. Ούτε DRS, ούτε ηλεκρικές μ@λ@κίες. Θα το ξαναπώ, ο ηλεκτρισμός είναι για τα πλυντήρια και τα ψυγεία όχι για τα αγωνιστικά.