Renault: Πονοκέφαλος οι τρεις κινητήρες

Σχετικά άρθρα

Για μία ακόμα χρονιά, οι κινητήρες βρίσκονται στο επίκεντρο των συζητήσεων της Formula 1. Οι επόμενες μεγάλες αλλαγές θα πραγματοποιηθούν το 2021, ωστόσο αυτό δε θα πρέπει να σημαίνει ότι οι εξελίξεις έχουν παγώσει, αφού οι υπεύθυνοι έχουν βαλθεί να μετατρέψουν κανονικά την κατηγορία σε πρωτάθλημα αντοχής.

Για φέτος, μόλις τρία θα είναι τα power units που θα μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν δίχως ποινή οι οδηγοί, κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να περιμένουμε αρκετές ποινές στο grid, καθώς η σεζόν διαρκεί 21 Grands Prix, επομένως το κάθε power unit καλείται να αντέξει εφτά Grands Prix.

Από την αρχή μέχρι το τέλος της σεζόν, οι ομάδες θα πρέπει να κάνουν διαχείριση, πιέζοντας τους κινητήρες στα μέγιστα για μερικούς μόνο γύρους, στις κατατακτήριες ή στον αγώνα, όταν οι οδηγοί πρέπει να πιέσουν για να περάσουν ή να διατηρηθούν μπροστά. Η κατάσταση αυτή δεν αρέσει καθόλου στη Renault, με τον Cyril Abiteboul να λέει ότι η ομάδα του θα συνεχίσει να λέει ότι διαφωνεί ανοιχτά με το συγκεκριμένο μέτρο.

Είναι ένας πονοκέφαλος, αλλά είναι ένας γνωστός πονοκέφαλος. Ξέραμε ότι έρχεται, συνεπώς έχουμε φτιάξει τα σχέδια και τη στρατηγική μας σύμφωνα με αυτό. Αυτή τη στιγμή, δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι δεν μπορούμε να τηρήσουμε το πλάνο. Παρ’ όλα αυτά, ακόμα δεν πιστεύω ότι αυτό είναι το σωστό για τη Formula 1 και θα συνεχίσουμε να προσπαθούμε να το αλλάξουμε στις επερχόμενες συζητήσεις με τη FIA, τη FOM και τις άλλες ομάδες, επειδή πραγματικά δεν πιστεύω ότι έχει νόημα για κανέναν.

Πέρα από τους λιγότερους κινητήρες, τα μονοθέσια θα έχουν ενσωματωμένο το Halo, το οποίο αναμένεται να κάνει πιο βαριά και φυσικά άσχημα τα μονοθέσια, χωρίς η προστασία του κεφαλιού να είναι απολύτως εξασφαλισμένη, λόγω των πολύ μεγάλων κενών που υπάρχουν.

Ο James Allison μάς έχει εξηγήσει την προστασία και τώρα ο Διευθύνων Σύμβουλος της Renault εξηγεί ότι ουσιαστικά το σύστημα είναι ένα αναγκαίο κακό.

Το βρίσκουμε βαρύ και όχι όμορφο, αλλά έχουμε μιλήσει γι’ αυτό. Η απόφαση έχει παρθεί, είναι απαραίτητο όσον αφορά την ασφάλεια και τα πράγματα συνεχίζουν να εξελίσσονται. Φαντάζομαι ότι θα υπάρξουν περισσότερες προσπάθειες ώστε να γίνει πιο εκλεπτυσμένο, αλλά προς το παρόν προσπαθούμε να το ενσωματώσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

ΠηγήSky Sports

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...

Charles Leclerc: Θέμα χρόνου η Ferrari να αμφισβητήσει την Red Bull

Ο Charles Leclerc πιστεύει ότι η Ferrari είναι η ομάδα που έχει βελτιωθεί περισσότερο φέτος, θεωρώντας πως είναι "θέμα χρόνου" να αμφισβητήσουν την κυριαρχία...

Τρέχει στο GP Αυστραλίας ο Carlos Sainz

Ο Carlos Sainz θα επιστρέψει στην ενεργό δράση μετά την επέμβαση για την αφαίρεση της σκωληκοειδίτιδας που έκανε το περασμένο Σάββατο, 9 Μαρτίου, στη...
Autoblog.gr