Μετά από τις McLaren 720S και Porsche 911 GT3, σειρά παίρνουν τα Audi R8 V10 Plus και Honda NSX, τα οποία τώρα μάχονται στην ίδια πίστα. Στην πρώτη μάχη, το βρετανικό supercar ήταν ταχύτερο από την πολύ πιο αδύναμη GT3, και τώρα θα δούμε μία ακόμα κλειστή μάχη.

Το R8 V10 Plus έχει στο πίσω μέρος έναν V10 ατμοσφαιρικό κινητήρα, 5,2 λίτρων, που είναι ικανός να παράγει έως 610 άλογα και 560, ενώ το NSX παράγει συνδυαστικά έως 580 άλογα και 645 N·m ροπής, από τον twin-turbo V6 των 3,5 λίτρων, μαζί με τη βοήθεια της ηλεκτρικής ενέργειας. Και τα δύο έχουν κίνηση σε όλους τους τροχούς, όμως το R8 είναι λίγο πιο ελαφρύ από το NSX.

  • charris

    αν και η λογική λέει NSX σαν λεζάντας θα πήγαινα στα δαχτυλίδια….χαχαχαχα

  • petrollhead

    Εκεί στην Honda πρέπει να κάνουν κάμποσα χαρακίρια που τόλμησαν και έβαλαν σε τέτοιο αμάξι το όνομα NSX. Αυτή η γενιά δυστυχώς αποδεικνύεται σε μεγάλη αποτυχία.
    Και για να μην πέσουν να με φάνε οι φανατικοί Hondaκιδες ,δε λέω ότι δεν είναι καλό αμάξι, αλλά ότι σε σχέση με την προηγούμενη γενιά και με τους στόχους που είχαν βάλει έπεσαν πολύ έξω.

    • Mrdesperado32

      ποιοι ηταν οι στοχοι που ειχαν βαλει;

    • petrollhead

      Προτού βγεί στην παραγωγή δήλωναν ότι θα είναι σαν την 458 speciale σε τιμή μιας 911. Κατά την γνώμη μου δεν είναι σε αυτό το επίπεδο. Το GTR είναι 10 χρονών και το κοντράρει στα ίσια. Επιπλέον πιστεύω ότι ένα αμάξι με το όνομα NSX θα πρέπει να παίζει με κατηγορίες πάνω από αυτήν του R8. Αντίστοιχα όταν πρωτοβγήκε η πρώτη γενιά έκανε πλάκα σε οτιδήποτε άλλο κυκλοφορουσε.