Θα πρέπει να περιμένουμε τουλάχιστον άλλα δύο χρόνια μέχρι να παρουσιαστεί η νέα γενιά του Nissan GT-R, το οποίο μετρά πάνω από 10 χρόνια ζωής. Σίγουρα, η ιαπωνική εταιρεία παρουσιάζει βελτιώσεις αρκετά συχνά, αλλά δύσκολα να κρύψει τα χρόνια του απέναντι σε νεότερα αυτοκίνητα όπως είναι το Honda NSX.

Τα δυο τους κοντράρονται στην ευθεία, αρχικά στο 4οοάρι. Το GT-R φορά τον γνωστό twin-turbo V6 κινητήρα, 3,8 λίτρων, που αποδίδει έως 570 άλογα, στις 6.800 σ.α.λ., και 637 N·m ροπής, από τις 3.200 μέχρι τις 5.800 σ.α.λ.. Το NSX αποδίδει συνολικά έως 580 άλογα, στις 6.500-7.500 σ.α.λ., μαζί με 645 N·m ροπής, στις 2.000-6.000 σ.α.λ., χάρη στους τρεις ηλεκτροκινητήρες που συνδυάζοντας με τον twin-turbo V6 των 3,5 λίτρων.

Στη συνέχεια, θα επιταχύνουν από τα 80 χλμ/ώρα, ενώ στο τέλος θα ακινητοποιηθούν από τα 113 χλμ/ώρα, ώστε να διαπιστωθεί ποιο εκ των δύο έχει το πιο αποτελεσματικό σύστημα πέδησης. Μπορεί το νεότερο NSX να κάνει το 3-0;