Δεν προεξοφλώ τίποτα, αλλά θεωρητικά τόσο το φετινό πρωτάθλημα του WEC όσο και ο διάσημος 24ώρος αγώνας του Le Mans είναι στα χέρια της Toyota. Η έλλειψη σοβαρού ανταγωνισμού με υβριδικό LMP1 πρωτότυπο βάζει σε πρωταγωνιστικό ρόλο την ιαπωνική ομάδα.

Για το λόγο αυτό, η Toyota προσπαθεί να βάλει στον εαυτό της προκλήσεις, ώστε να δώσει κίνητρο σε μηχανικούς και οδηγούς. Γι’αυτό και για τον αγώνα του Le Mans θέλει να σπάσει το ρεκόρ της μεγαλύτερης διανυθείσας απόστασης μέσα στις 24 ώρες που διαρκεί ο αγώνας.

Οι Ιάπωνες πιστεύουν ότι το ρεκόρ που κατέχει από το 2010 η Audi, είναι δυνατό να σπάσει, αν οι καιρικές συνθήκες το επιτρέψουν καθώς και αν ένα από τα δύο TS050 Hybrid έχει απροβλημάτιστο αγώνα. Το ρεκόρ του Audi R15 TDI, με οδηγούς τους Timo Bernhard, Romain Dumas και Mike Rockenfeller, ήταν 397 γύροι ή 5.412,9 χλμ.

Ο τεχνικός διευθυντής της Toyota Motorsport GmbH, Pascal Vasselon, εξήγησε ότι η ομάδα δεν θα μειώσει το ρυθμό της αν έχει ένα σαφές πλεονέκτημα έναντι των ιδιωτικών ομάδων, τονίζοντας:

Αν θέλαμε να ρωτήσουμε τον εαυτό μας, θα μειώσουμε το ρυθμό μας εάν έχουμε ένα πλεονέκτημα, η απάντηση θα ήταν όχι. Αυτά τα αυτοκίνητα έχουν σχεδιαστεί για να λειτουργούν με δεδομένη ταχύτητα και αυτή είναι που τα κάνει ασφαλέστερα, αν ο ανταγωνισμός είναι 30 δευτερόλεπτα πίσω ή ένα γύρο δεν αλλάζει τίποτα. Εάν αρχίσεις να μειώνεις ταχύτητα, χάνεις θερμοκρασία στα ελαστικά, χάνεις πρόσφυση και μειώνεται η ανάκτηση ενέργειας, και επέρχεται “κορεσμός” στις μπαταρίες, πρέπει να κρατήσουμε το αυτοκίνητο στο παράθυρο λειτουργίας.

  • SAMURAI-66

    Οι γιαπωνεζοι ειναι λαος μετρημενος στα λογια και σχεδον ποτε δεν κανουν ανακοινωσης για το θεαθηναι οποτε εδω η toyota με τον στοχο που θετει βαζει τον πηχη ψηλα σαν σημειο αναφορας και απολυτη επιτυχια του σκοπου τους.
    Πρεπει να προετοιμαστουν αριστα γιατι απλα δεν τους παιρνει να αποτυχουν σε καμια των περιπτωσεων!

    • Στέλιος Ναούμ

      Esu apo tote poy efygan Porsche audi sxoliazeis syxna sta lemans He he he he he

  • Moby Dick

    Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου. Δεν έχουν κατακτήσει ποτέ το Lemans ενώ προσπαθούν ανελλιπώς απ’ το έτος 1985 και θέτουν παράλληλα και στόχο το ρεκόρ της μεγαλύτερης διανυθείσας απόστασης, ενώ μάλιστα αυτό καμαρώνουν που θα το πετύχουν (αν το πετύχουν) με δίχως σοβαρό ανταγωνισμό και τρέχοντας ουσιαστικά… μόνοι τους! Πραγματικά απίστευτο! Η φράση “τσάμπα μαγκιά” ταιριάζει γάντι στην περίπτωσή τους.

    • morbid

      Η τεχνογνωσία και τεχνολογία που έχει αποκτήσει όλα αυτά τα χρόνια συμμετοχής δεν συγκρίνεται με κανένα τίτλο.Οι τίτλοι ειναι για το marketing και για ηλίθια fanboyz σαν εσένα να μετράνε στο καφενείο ποιος την έχει μεγαλύτερη.Αν νομίζεις ότι δεν είναι κερδισμένη η Toyota και η κάθε Toyota από την συμμετοχή της σε αγώνες είσαι ατάλαντος.Ακόμα και η Nissan έμαθε πάρα πολλά από τα λάθη της,τα οποία θα τα χρησιμοποιήσει καταλληλως.Το ίδιο πιθανώς κάνει και η Porsche.En ολίγοις αν κοιτάς τους αγώνες με τις κατακτήσεις τίτλους,γύρνα το στο κερλινγκ.Α,και το μέλλον δεν είναι ο ηλεκτρισμός,αλλά το υδρογόνο,και μάντεψε η Toyota είναι και εκεί πρωτοπόρος,όπως και στους υβριδικούς κινητήρες εδώ και 22 χρόνια.

    • Moby Dick

      Σώπα ρε έξυπνε. Μ ‘ αρέσει που ηδονίζεται μόνος σου απ’ τις βλακείες που γράφεις, δημόσια! Αν είναι κερδισμένος ο χαμένος απ’ την συμμετοχή (που είναι, αλλά εγώ δεν το πήγα εκεί το θέμα), τότε ο νικητής ή ο πολυνίκης, τι είναι;

      Προφανώς και κερδίζεις απ’ την συμμετοχή σε αγώνες, σε όποια θέση και να τερματίσεις, απ’ την τεχνογνωσία που αποκτάς απο αυτήν, αλλά ο στόχος που θέτει μια εταιρεία σαν την Toyota εδώ και χρόνια, είναι οι νίκες. Πανηλίθιε! Λες να θέλουν να μετέχουν για να χάνουν διαρκώς; Ή νομίζεις οτι η Nissan καταχάρηκε απ’ το στραπάτσο που έπαθε και καπάκι αποχώρησε ντροπιασμένη απολύοντας χριστουγεννιάτικα όλους τους υπαλλήλους του project?? Διανοείσαι τι έγραψες βλάκα;;

      Θα γελάει ο κόσμος με το σχόλιό σου, σβήστο! Φιλικά!

    • τα κοσμτικα επιθετα μονο να μην ειχες…..και θα ησουν τελειος !!!!

    • Moby Dick

      Αυτός ο καραγκιόζης χρησιμοποίησε πρώτος κοσμητικό επίθετο εναντίον μου, δίχως να τον προκαλέσω, αφού φυσικά δεν αναφερόμουν σ’ αυτόν, ούτε έκανα διάλογο με αυτόν! Πρόσεξε τι έγραψε: “ηλίθια fanboyz σαν εσένα”! Ξεκάθαρη πρόκληση για να τον στολίσω! Και τον στόλισα όπως του άξιζε του γελοίου!

    • ωωω δεν εδωσα βαση σε αυτο…….αλλα και παλι…. :-/

    • morbid

      Κανένα fanboy δεν έχει φιλικές προθέσεις.Όταν υποστηρίζεις μόνο μια εταιρία έχεις παρωπίδες.Εγώ απαξιώ για το ΠΠΑντοχής.Δεύτερης διαλογής ήταν πάντα,μη σου πω τρίτης,πίσω και από το ΠΠΡάλι.
      Βγήκες και είπες την αβάσιμη εξυπνάδα σου για την -κατά γενική ομολογία σιχαμένη- Toyota,για να την μειώσεις.Αν ηδονίζομαι εγώ με τα γραφόμενα μου,εσύ την βρίσκεις με το να νομίζεις ότι ολόκληρη εταιρία είναι πιο έξυπνη από εσένα,επειδή η δικιά σου -το ίδιο εμετική- εταιρία την πούλεψε ελαφρά την καρδία,έστω και άκρως επιτυχημένη.Τόσο πολύ δίνει αξία στον θεσμό που την έκανε γνωστή.
      Παίρνω πίσω τους χαρακτηρισμους μου.

    • Moby Dick

      Άστο! Το κάνεις χειρότερο με ότι γράφεις! Τις αλλοπρόσαλλες απόψεις σου για την αυτοκίνηση τις αντιπαρέρχομαι γιατί δεν αξίζουν ούτε καν σχολιασμού, αλλά δεν είχες κανέναν λόγο να μου επιτεθείς με χαρακτηρισμό επειδή έγραψα την άποψή μου κόσμια (δεν επιτέθηκα σε κανέναν). Την Toyota την κριτικάρω αυστηρά, όπως εσύ κριτικάρεις την Porsche και όπως κριτικάρει ο καθένας οποιαδήποτε εταιρεία επιθυμεί, για τους λόγους του. Γιατί φυσικά καμία εταιρεία δεν είναι στο απυρόβλητο. Όταν έρθει η δικτατορία σου και με μετατρέψεις σε σαπούνι, προφανώς και θα σταματήσω να “μειώνω” την Toyota και όποια άλλη εταιρεία επιθυμώ. Άντε στο καλό και καλό ύπνο.

    • morbid

      Καληνύχτα Κεμάλ.Αυτός ο κόσμος δεν θα αλλάξει ποτέ.

    • Στέλιος Ναούμ

      Mpaineis mesa vrizeis kai meta to paizeis 8uma..kai me tetoio ka8usterhmeno (taxa moy den katalavaino ti mou lete xaraktira)8es na alaxei o kosmos? Polles apaitiseis exeis.filika panta