Δεν προεξοφλώ τίποτα, αλλά θεωρητικά τόσο το φετινό πρωτάθλημα του WEC όσο και ο διάσημος 24ώρος αγώνας του Le Mans είναι στα χέρια της Toyota. Η έλλειψη σοβαρού ανταγωνισμού με υβριδικό LMP1 πρωτότυπο βάζει σε πρωταγωνιστικό ρόλο την ιαπωνική ομάδα.

Για το λόγο αυτό, η Toyota προσπαθεί να βάλει στον εαυτό της προκλήσεις, ώστε να δώσει κίνητρο σε μηχανικούς και οδηγούς. Γι’αυτό και για τον αγώνα του Le Mans θέλει να σπάσει το ρεκόρ της μεγαλύτερης διανυθείσας απόστασης μέσα στις 24 ώρες που διαρκεί ο αγώνας.

Οι Ιάπωνες πιστεύουν ότι το ρεκόρ που κατέχει από το 2010 η Audi, είναι δυνατό να σπάσει, αν οι καιρικές συνθήκες το επιτρέψουν καθώς και αν ένα από τα δύο TS050 Hybrid έχει απροβλημάτιστο αγώνα. Το ρεκόρ του Audi R15 TDI, με οδηγούς τους Timo Bernhard, Romain Dumas και Mike Rockenfeller, ήταν 397 γύροι ή 5.412,9 χλμ.

Ο τεχνικός διευθυντής της Toyota Motorsport GmbH, Pascal Vasselon, εξήγησε ότι η ομάδα δεν θα μειώσει το ρυθμό της αν έχει ένα σαφές πλεονέκτημα έναντι των ιδιωτικών ομάδων, τονίζοντας:

Αν θέλαμε να ρωτήσουμε τον εαυτό μας, θα μειώσουμε το ρυθμό μας εάν έχουμε ένα πλεονέκτημα, η απάντηση θα ήταν όχι. Αυτά τα αυτοκίνητα έχουν σχεδιαστεί για να λειτουργούν με δεδομένη ταχύτητα και αυτή είναι που τα κάνει ασφαλέστερα, αν ο ανταγωνισμός είναι 30 δευτερόλεπτα πίσω ή ένα γύρο δεν αλλάζει τίποτα. Εάν αρχίσεις να μειώνεις ταχύτητα, χάνεις θερμοκρασία στα ελαστικά, χάνεις πρόσφυση και μειώνεται η ανάκτηση ενέργειας, και επέρχεται “κορεσμός” στις μπαταρίες, πρέπει να κρατήσουμε το αυτοκίνητο στο παράθυρο λειτουργίας.