Την ετήσια εκδήλωση του παγκοσμίου πρωταθλήματος αντοχής, που έγινε μετά την λήξη του 6ώρου αγώνα του Bahrain, επέλεξε η Ιαπωνική εταιρία ώστε να επισημοποιήσει κάτι που ήταν δεδομένο αρκετούς μήνες.

Παρά την αποχώρηση της Porsche από τον θεσμό, και την αναμφισβήτητη κρίση που περνάει το WEC, καθώς το συνεχώς αυξανόμενο κόστος έχει οδηγήσει την φυγή και της Audi από την LMP1 κατηγορία, η Toyota επιμένει. Και πολύ καλά κάνει, έστω και αν παίζει –σχεδόν– μόνη της.

Όπως ξέρεις, η διοργανώτρια αρχή ανακοίνωσε στις αρχές Σεπτεμβρίου μια σειρά δραστικών αλλαγών προκειμένου το πρωτάθλημα να παραμείνει ζωντανό, και η Toyota είναι η μόνη εταιρία που θα μείνει πιστή και αφοσιωμένη στην συγκεκριμένη μορφή αγώνων.

Η επιβεβαίωση της συμμετοχής της Toyota ενισχύεται και από τις δοκιμές που έκανε ο Fernando Alonso με την TS050 Hybrid στην πίστα του Bahrain το περασμένο σαββατοκύριακο. Εκεί συμπλήρωσε 113 γύρους, με τον καλύτερο χρόνο που σημείωσε να ήταν στο 1:43.013, όταν ο ταχύτερος γύρος της ημέρας ήταν από τον Mike Conway, και το μονοθέσιο της Toyota με τον αριθμό #7, με 1:42.381.

Ο τεχνικός διευθυντής της Toyota Motorsport GmbH, Pascal Vasselon, τόνισε ότι το πρόγραμμα του Alonso δεν είχε ποτέ σκοπό τους γρήγορους χρόνους, τονίζοντας:

Δεν βγήκαμε έξω ποτέ με λίγα καύσιμα, και δεν κάναμε ποτέ προσομοίωση κατατακτηρίων – δεν υπήρχε τρόπαιο για να κερδίσει σήμερα. Έχουμε κάνει λίγη δουλειά με τον Fernando. Όταν εξοικειώθηκε με το αυτοκίνητο το απόγευμα έκανε κάποιες δοκιμές ελαστικών, συμπληρώνοντας αυτές που έκανε ο Mike [Conway] στο άλλο αυτοκίνητο.

Από την πλευρά του, ο Alonso δήλωσε:

Πιστεύω ότι οι δοκιμές με ένα LMP1 αγωνιστικό είναι πάντα ωραίες για κάθε οδηγό, αυτά τα αυτοκίνητα είναι καταπληκτικά στην οδήγηση, και είναι πολύ συνεπή στα stints. Μια μέρα θα ήταν ωραίο [να αγωνιστώ σε αγώνα αντοχής]. Δεν ξέρω πότε, αλλά οι αγώνες αντοχής είναι σίγουρα ένας από τους στόχους για μένα στο μέλλον μετά την F1.